Na 3 maanden wachten nog geen monitoring verzorgd door J & M Solar.

De titel spreekt voor zich

Vlotte afhandeling

Nette behandeling goed contact gehouden over primaire levering. Nalevering is voor verbetering vatbaar

Levertijd van 3 maanden zonder enige communicatie.

Iedereen heeft afgelopen maanden leveringsproblemen. Bij jullie op de site leek het gewoon zo dat jullie producten op voorraad hadden. Hierin voel ik me misleid. Dit bleek helaas niet zo het geval aangezien jullie 3 maanden na bestelling alsnog leveren zonder enig contact terwijl ik meerdere e-mails heb gestuurd. Een auto reply op mijn email contact met een reactie van 5-10 werkdagen heb ik gekregen maar hier na ook geen menselijk contact.

Keine Info keine Antwort!

Brauche dringend Material und bekomme seid 1Woche keine Info/Angebot und auch keine versprochenen Rückruf!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

slechte service

Ik heb op 22-03-2022 mounts besteld en nog niets ontvangen. Een e-mail van mij werd niet beantwoord. De goederen zijn al betaald. Ik kan het niet aanbevelen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Prima bedrijf voor zonnepanelen, met helaas iets te stugge verkopers.

Goede prijs/kwaliteit verhouding voor materialen t.b.v. zelfbouw zonnepanelen. Prima snelle levering van deze producten ondanks drukte.

Topper

Goeie spullen

Waardeloze service komen de bezorg afspraken niet na

Heb div materialen besteld en ze reageren niet op mail telefonisch niet bereikbaar dus maar wachten nu al bijna 3 weken op wat montage materiaal

Beste Rene Esselink, Naar ons weten is er al geruime tijd geleden met uw kantoor ( afdeling administratie ) contact geweest om een afleverdatum af te spreken. Deze is toen der tijd gepland op uitleveren 25-04-2022 en de omvormer staat gepland op uitleveren 19-05-2022. Met Vriendelijke groet, J & M Solar

Prima zonnepanelen

Eenvoudig te installeren. Prima overleg bij leveringsproblemen gekozen type product, en vervanging van wel te leveren type. Telefonische bereikbaarheid kan beter (stond heel erg lang in de wacht). Jammer dat de levering te wensen over liet. Ook al gaf ik aan dat er op de door JM Solar voorgestelde leveringsdatum toch nog een storm zou zijn (ik twijfelde), werd ik toch overgehaald dat dit niet zo zou zijn (stom van mij natuurlijk). Toch levering midden in storm (Eunice). De vrachtwagenchauffeur hielp toch niet met tillen zoals beloofd, en reed ook mijn tuinafscheiding omver met de stapel zonnepanelen. Service kan beter, in vorm van meedenken met klant. Ik zou anders reageren als een klant zoiets als een mogelijke storm benoemd, en dat even goed uitzoeken of andere datum voorstellen. Service tot en met levering proberen te leveren, i.p.v. service tot start van het vervoer/verlaten van opslag J&M Solar.

Alles gut gelaufen

Nette Leute

Men doet wat men zegt

Wat onderdelen voor zonne-installatie besteld. Aangegeven levertijden op de website zijn correct. Men reageert vlot en doet wat men zegt. Dat is het belangrijkste. En de prijzen zijn OK.

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding en prima service

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding en prima service

Vakkundig netjes en snel

Mannen hebben perfect werk afgeleverd.

Hoge verzendkosten

Een van de weinige groothandels in (Zuid-)Limburg voor de particulier. Over het algemeen interessante prijzen maar met name door de hoge verzendkosten (minimaal €125,- in mijn geval) uiteindelijk toch weer minder interessant.

Via de mail mijn vragen prima beantwoord, duidelijk en in overeenstemming met het geleverde bleek later. Spullen on-line besteld, en voor afhalen gekozen omdat ik in de omgeving woon. weekje later netjes op de hoogte gebracht via telefoon dat de spullen binnen waren. Gisteren de omvormer en bevestigingsmateriaal en nog losse meters kabel opgehaald. Alles conform verwachting.

Geen contact mogelijk met het bedrijf

Je kunt het bedrijf niet contacteren via de telefoon, online chat of mail. Meerdere mails gestuurd over een periode van 2 maand en geen reactie gekregen. De online chat staat ook uit en de telefoon word ook niet opgepakt. Bestelde producten 6 kleine deelleveringen geleverd. 2 maand na bestelling mis ik nog steeds artikelen.

Beste Tom Reinders, We vinden het spijtig om te horen dat de levering niet volgens planning verloopt. Door de enorme toenamen aan bestellingen en behoorlijke vertragingen van productie en materialen zijn we hier helaas beide de dupe van. Graag zou ik u vragen om op een werkdag tussen 9:00 en 12:00 telefonisch contact met ons op te nemen, zodat we dit probleem kunnen verhelpen.

Goed te woord gestaan

Goed te woord gestaan (wel voor 12:00 bellen en geduld hebben) en op de afgesproken data geleverd. Hoop dat dit ook voor de zonnepanelen gaat gelden.

helemaal top

doen wat er beloofd wordt

Goede duidelijke communicatie

Alles was top! geleverd behalve 1 artikel kan gebeuren netjes opgelost.!

Al m'n vragen zijn vriendelijk beantwoord. De materialen zijn netjes geleverd. Groeten van Wim

Goede communicatie, levering goed georganiseerd

Ik kende dit bedrijf niet, doch de afhandeling van de bestelling (zonnepanelen en montagesysteem) is vlot verlopen. Snelle levertermijn, goede communicatie.

Geen wettelijke garantie

Bestelling gedaan met allerlei zaken waaronder 10 optimizers. Van de 10 zijn er 4 kapot, doorgemeten en foto's gestuurd etc. Willen ze pas omruilen nadat SolarEdge akkoord gegeven heeft, want 'ze geven zelf geen garantie, maar alleen vanuit fabrikant'. Ook na uitleg over de Nederlandse wet, willen ze nog niks doen, terwlijk ze bij wet verplicht zij een defect geleverd product direct om te ruilen voor een werkend exemplaar.

prima spul ,handige webside

De prijzen zijn netjes, en had de bestelling snel thuis.

Duidelijk en snel

In deze drukke periode valt het des te meer op dat j en m zijn afspraken nakomt! Top en zeker een aanrader