supergoed

Bestelling snel geleverd, 1 ding was niet direct op voorraad maar werd netjes hierover telefonisch geïnformeerd.

Gemakkelijk af te halen.

Volgens mij heb de beoordeling al op 30 maart j.l. ingevuld. Als het gaat over de Clickfit EVO adapterprofiel staaldak, die had ik nodig voor de ondersteuning van de 1008007 - ClickFit Evo Montagerail 3500mm, die heb ik meteen af kunnen halen.

Snel en perfect geleverd en geplaatst.

Alle onderdelen door de monteurs geleverd en op minder dan twee uur geplaatst! Hulp bij aanmelden bij energieleveren en gebruik van de app werd door de monteurs gegeven. Alle leidingen zijn mooi weggewerkt en alles opgeruimd.

Voordelig en snelle levering.

Voor de JA Solar panelen zonder meer de voordeligste webshop voor particulieren. Snelle en keurig ingepakte levering.

Snel volgens afspraak geleverd

al diverse keren zonnepaneel sets en onderdelen gekocht. Altijd volgens afspraak geleverd. Ook advies wordt keurig gegeven Goos

Eenvoudig, perfect en goedkoop

Eenvoudig te bestellen, perfect beschreven en goedkoop

cable and installing equipment for solar panels

Bought all equipment to install my solar panels at J&M, did it in two different purchases. Service was fast, personnel contact was kind, equipment was what I expected for a good price. Recommend

Net bedrijf goed geholpen.

Net bedrijf. Zelf was ik een deel van de order vergeten te bestellen. Dit hebben ze nog netjes verwerkt in de zelfde order. en ging dezelde dag nog met de order mee. Super!

Product binnen 6 dagen in huis. Er zat een weekend tussen, dus relatief snel. Ik heb kort contact gehad via de 'web-interface / chat' waarop erg snel werd gereageerd. Dit contact moment had niet gehoeven als er een 'track and trace' code of zoiets gemaild was. Ik zou hier zeker opnieuw bestellen.

Nette en snelle levering

Dit bedrijf gevonden via google, hadden alles wat in nodig had voor de installatie. Na de bestelling netjes een telefoontje gekregen over de bezorging. Al met al een net bedrijf, goede communicatie en goede prijzen.

Super gedaan alles was compleet

De levering was geweldig , en heel snel bestelling net gedaan en toen was het er al.

Gebruiksvriendelijk met duidelijke relevante informatie.

Het geheel ziet er heel goed uit en ik ben blij dat ik voor dit systeem gekozen heb.

Snelle service, goede kwaliteit tegen de laagste prijs.

Na bestelling werd ik telefonisch gecontacteerd om dit door te nemen, meteen afspraak kunnen plannen om alles af te halen.

bestelling mooi snel geleverd volgende keer bestellen

Goede webshop

Enige kleine puntje is dat ze bij het bestellen van de klemmen wel even een bitje kunnen adviseren. Nu kwam ik er last minute achter dat deze met een speciaal bitje (torx met een gaatje erin) moet worden vastgezet.

Nette prijs..veel keuze

ik ben tevreden ondanks dat ik de bestelling in 3x geleverd kreeg. Geen probleem alleen hadden ze dit vtv even moeten communiceren.

Snel, goed prijskaartje, duidelijke beschrijvingen

Zeer snel geleverd, binnen 48 uur. Duidelijke en goede prijsopbouw Duidelijke beschrijvingen. Deugdelijk verpakt

Heel vriendelijk en prijskwaliteitsverhouding goed

Persoonlijk met de verkoper items bekeken en gekocht.

Goed en snel

Goodwe omvormer besteld en snel geleverd.

Bestelling zeer snel verwerkt en geleverd

Op woensdagavond een bestelling geplaatst. Op donderdag werd ik gebeld of ze vrijdag konden leveren! Helaas paste mij dit zelf niet, dus werd de bestelling maandag bezorgd. Goede prijs ook.

verkoper Roland heeft mij perfect geholpen...

goede service en een up to date kennis niveau.

super snelle levering

ik had de bestelling de volgende dag al binnen en super goed verpakt.

Snel alles binnen

Heldere duidelijke website. Alles in een handomdraai kunnen bestellen, aan de hand van lijst installateur. Belden op met de vraag op welke dag levering kan plaatsvinden (aluminium dragers). Perfect zo.

Ik heb 16/08 besteld... 18/08 ontvangen

Ik heb mijn bestelling zondag geplaatst.. dinsdag ontvangen.. wat een service.. snel afgeleverd...

Goed en snel

Goed en snel En een scherpe prijs We blijven toch Nederlanders Kom zeker nog eens terug Lex