Na bestelling slechte info omtrent levering

Het bestellen ging prima. Contact krijgen met een medewerker ook. Helaas werd ik niet op de hoogte gehouden van ontwikkelingen rondom mijn bestelling. Zo kwam het voor dat er zonder kennisgeving een levering voor de deur stond... Een mailtje was een kleine moeite geweest.

Zeer goed, als je de juiste persoon hebt

Heb 2,5 maanden moeten wachten Steeds zouden ze terug bellen Moeten ze nog doen, ik weer bellen krijg ik Rodney aan de telefoon, Regelt alles in 4 dagen en heel goed ook waarvoor nog dank

Goede service, scherpe prijzen

Goede service en erg klantgericht.

denkt mee met de klant

Doen wat er belooft wordt voor een nette prijs

Ik heb al diverse malen een bestelling gedaan maar ook aanbevolen aan anderen en de ervaringen zijn heel positief. Ondanks de drukte bij J&M wordt je toch netjes aan de telefoon geholpen als je vragen hebt.

erratic

1ste zending was niet compleet 2ede zending goed 3rde bestelling nog niet afgelverd, maar op voorraad er zijn producten met hyperlang afleverendatum....

Prima product en snel geleverd

Was goed

Kan alleen een beetje sneller verzenden .verder alles goed

Betrouwbare leverancier ook in tijden van leveringsproblemen

Betrouwbare en voordelige leverancier. In tijden van slechtere beschikbaarheid van materialen zoveel mogelijk geleverd en zeer flexibel met de bestellingen ook voor annuleren van een deel van de bestelling.

Zie onder

Levertijden veel te lang, had ergens anders beter kunnen kopen.

Prima webwinkel

Goed verpakt en snelle verzending

Superservice

Goede kwaliteit van materiaal, uitermate tevreden over het merk wat is geleverd. Ook over de opbrengst niets te klagen.

Goed op tijd en geleverd

Prima geregeld

Tevreden klant

slecht

Levering werd niet geleverd volgens afspraak. Na meermaals een mail te sturen kreeg ik meermaals geen reactie!! Hierdoor zal ik hier niks meer bestellen

Vriendelijk

Vriendelijke helpdesk, goede prijzen!

Betrokken, bereikbaar en goede prijs

Ondanks schaarste en drukte blijven meedenken hoe het project te realiseren. Ja, totale levering duurde lang maar ook andere leveranciers waren geen oplossing.

Alles top geregeld. Je moet wel de tijd hebben. Verzenden duurt even.

Alles top geregeld. Je moet wel de tijd hebben. Verzenden duurt even.

Snelle en soepele levering, scherpe prijs

Voor mijn garage zocht ik 5 zonnepanelen, na wat google kwam ik bij JM solar uit, zij boden de panelen die ik zocht tegen de laagste prijs. De aankoop gedaan en daarna werd ik netjes op de hoogte gehouden van de levering. Inmiddels liggen ze al een tijdje op de garage geld te verdienen, en het werkt prima.

Goede spullen en snelle levering

De spullen werden snel geleverd en alles was op tijd.

Goede dienstverlening en betrouwbare

Had meer klant vriendelijk mogen verwachten.

Goede communicatie, service en levering

Na bestelling goede communicatie over de levering, scherpe prijzen en snelle levering.

Zonnepanelen en toebehoren binnen acceptabele tijd geleverd

Ondanks de slechte beschikbaarheid van de diverse onderdelen is alles toch met een acceptabele levertijd geleverd.

Goed bereikbaar maar onduidelijkheid over leveringg

Van een bestelling (Esdec Evo) kwam na 2 dagen een gedeelte, na 1 maand een deel en uiteindelijk na 2 maanden het laatste deel.