Alles op tijd binnen gekomen, netjes verpakt. Helemaal tevreden!

Top spul, snelle levering!

Super bestelling en super snel

Topservice!

Zelfs een extraatje als cadeautje in mijn pakketje ...

Alles top !!!

Netjes op tijd

Snelle levering, alles top!

Snel geleverd, nu heerlijk genieten van de Butterfingers!

Alles dik in orde

Uitstekende service!

Pakje mooi en onbeschadigd en op tijd aangekomen !!

Weer helemaal top!

Pakketje kwam best snel binnen, en de spullen waren weer heerlijk!

Ruim assortiment, snelle levering, niks op aan te merken

Via internet gezocht naar een bepaald merk Mac n Cheese en bij Shop America gevonden. Prima prijs en vlot geleverd. Dochter blij, ouders blij

De bestelling was makkelijk en snel!

Ik vond het fijn om op de webshop te bestellen. Erg klantvriendelijk in de communicatie, en fijn om veel herkenbare producten te zien. Ga zeker vaker bestellen!

Alles goed en snel bezorgt. Alleen de informatie van het product , klopte niet op de site. Inmiddels is dit aangepast , na email contact. Volgende keer misschien 5 sterren. ;)

Kwaliteit die je ziet én proeft

Na mijn bestelling ontving ik een ontvangstbevestiging, waarin ook vermeld werd dat de levering wat later zou kunnen plaatsvinden dan normaal. Zo werd ik daarvan op de hoogte gehouden, zonder mij zorgen te hoeven maken over de aflevering zelf. Ook was de verpakking op het juiste formaat van mijn bestelling, dit is goed voor verpakkingskosten en klimaatneutraal. Ook de inhoud was onweerstaanbaar en heel erg lekker. Bij Shop America kun je op de juiste kwaliteit rekenen

Vlot, vlug en volledig

Snelle en vlotte manier om een product te kopen dat ik nergens in de winkel vond. Vriendelijke manier van handelen.

Mijn pakket werd sneller geleverd dan verwacht, alles was compleet in orde, producten goed verpakt. Niets op aan te merken

Helemaal prima

Alles is netjes aangekomen en wat ik een echt pluspunt vind bij deze webshop is de eerlijkheid bij de afgeprijsde artikelen. Netjes!

Alles snel en correct ontvangen goed verpakt

Alle producten ruim binnen de maximum houdbaarheisdatum en mooi en feestelijk in een presentatiedoos om makkelijk een keuze te maken wat je wil proberen.

Perfecte levering van het gewenste product.

Al sinds lange tijd bestel Caotina chocolade poeder bij Shop America. Zij zijn nl de enigen die dit Zwitserse product in Nederland leveren. De levering is altijd supersnel en correct, nooit een beschadigde verpakking of inhoud. Ben een uiterst tevreden klant en zal ze daarom trouw blijven!

Supersnel geleverd!

Heldere, goed werkende site. Ruime keuze. Volgende dag geleverd met een smile! Letterlijk deze keer met een :-)

Snelle en accurate levering

De door ons bestelde altoids werden de andere dag keurig afgeleverd.

Goed en snel

Makkelijke site en goede snelle levering.

Artikel voordoet aan de beschrijving en prima levering

Al meerdere bestellingen gedaan die prima geleverd zijn en voldoen aan de beschrijving.

Altijd goeie pindakaas bij ShopAmerica

Snelle levering, goede producten. Thx!

Super producten en snelle verzending

Gewoon top

Was heerlijk. Op.tijd en leuk.verpakt

Snel en lekker

Over Shop America

Welkom bij Shop America, bij ons vindt u een selectie van de meest populairste en lekkerste producten uit Engeland, Schotland en Amerika. Zoals frisdranken, snacks, snoep en meer!