Snelle en correcte levering

fanta tastish.

heb verschillende fanta smaken besteld . lekker fris . en allemaal mijn favo smaken.van berry ,mango,peach. Oooooh ja steak greavy. fray bentos. superlekker. kan je als lunch eten. en vult.. heel de dag heb je geen honger meer.ik raad de webshop aan

Leveren volgens afspraak

Super snelle levering

Super snelle levering engerd ingepakt.

Goede kwaliteit, snel bezorgd, prima!

Ik had 2 soorten Herrs chips besteld (Carolina Reaper en Jalapeno Poppers) en die waren al snel bezorgd. Vooral de Jalapeno vond ik lekker en die bestel ik wellicht nog een keer. De "Reaper" was voor mij iets te heet! Maar zeker prima kwaliteit. Ik ben dan ook tevreden over de service.

Ik ben blij met het product en de levertermijn

Volgens mij de enige plek waar je voor een redelijke prijs Mountain Dew kunt krijgen. Ook nog snel in huis. Top!

Fantastische en zeer klantvriendelijk. Alles is goed aangekomen, was netjes en zorgvuldig ingepakt. Hartelijk dank voor de goede zorgen.

Goed en snel

Tot nu toe 2 keer besteld hier, we zijn erg tevreden :)

Fijne webwinkel met goed assortiment

Fijne webwinkel om buitenlandse producten te kunnen kopen. Levering gaat snel

Goede communicatie, product volgens verwachting:)

Alles was in orde. Top. Lekkere tabasco.

Leuke producten, snel geleverd

Webshop met leuke en lekkere Amerikaanse spullen. Mag van best een uitgebreider assortiment zijn. Maar blij met de dingen die ik kan bestellen!

Een handige site voor snacks en drankjes waar je niet makkelijk aan geraakt in België! Meerdere keren besteld en nog nooit kapotte verpakkingen toegekregen. Een snelle levering bovendien!

Heerlijk

Alles klopt enzo niet word het netjes opgelost

1ste keer

goed produkt, helpt tegen koolzuur drinken, hoop wel dat er ook of in de nabije toekomst spectaculaire aanbiedingen komen van dit produkt, met verzenden net zo duur,als in de winkel das jammer

Eindelijk weer Irn-Bru

Lang gezocht hiernaar. Alles prima gegaan met bestellen en afleveren. Werd op de hoogte gehouden van verzending en aflevering. Is in Nederland de goedkoopste die ik heb kunnen vinden.

snel en in perfecte staat geleverd!

was super leuk, had het als verrassing besteld, en mijn jongens waren helemaal blij! vooral met de poptarts!! :)

Snel en naar tevredenheid!

Snel en naar tevredenheid

Perfect score!!

zeer vlotte bestelling, betaling en ditto levering. Bedankt Team Shop America!

Goed verpakt en snel geleverd

Prima producten, snelle levering

Leuk om zo kennis te maken met producten uit een ander land. Het britse movienight pakket is echt een aanrader met veel lekkere dingen voor een leuke avond.

Uitstekende service en bestelling klopte precies.

Het bestellen was makkelijk en snel, en de bestelling werd compleet afgeleverd. Al met al een top ervaring! Hier ga ik vaker bestellen.

Monica

Altijd goed en nu worden ze nog leuker dan ze al waren omdat ze (gelukkig) nog meer lekkere producten in hun assortiment hebben opgenomen.

Over Shop America

Welkom bij Shop America, bij ons vindt u een selectie van de meest populairste en lekkerste producten uit Engeland, Schotland en Amerika. Zoals frisdranken, snacks, snoep en meer!