Kindly service

Kindly service

Zeer tevreden, netjes op tijd geleverd en lekker snoep

Fijn om te horen, geniet van je bestelling!

Niet helemaal tevreden

Dit was onze eerste bestelling en helaas waren er een aantal dingen ver over datum en dit was ook niet vermeld op de site. Het was dus een teleurstelling aangezien ie best veel geld betaald. Dit was 1 keer en nooit weer.

Hoi Wendy, waarom heb je niet eerst even contact met ons gezocht via de klantenservice? Alle producten die kort op, of net over, de datum staan duidelijk genoteerd op de productpagina met de aanduiding KORTERE THT, of NET VERLOPEN. Heb je toch iets ontvangen wat we niet op de site hebben vermeld (een fout kunnen we maken) dan heb je recht op je geld terug want we hebben een houdbaarheidsgarantie. Als je hier gebruik van wilt maken kun je via de website alsnog contact met ons opnemen (en wellicht daarna je review nog bijstellen...)

Gewoon goed.

Van bestellen op de site tot afleveren. Alles zoals het hoort! Niet twijfelen gewoon doen!

Dank je wel voor je beoordeling! Geniet verder nog van je bestelling.

Alle producten netjes afgeleverd.

Fijn om te horen. Geniet van je bestelling en graag tot een volgende keer.

Lekker

Snel geleverd. Alleen jammer dat postbode twee blikjes had beschadigd en alles plakte.

Wat vervelend om te horen, dan extra bedankt voor het mooie review cijfer. Ondanks de bubbels en het vulpapier tegen de schokken gaat het soms toch nog mis. Ik heb je een voucher gestuurd voor de waarde van de twee blikjes. Ik hoop dat de andere 46 blikjes alsnog super lekker zullen smaken. Geniet ervan!

Snel en juist

Wij waren op zoek naar onze geliefde Lucky Charms. Grote verpakkingen en de levering was snel.

Dank je wel voor je beoordeling. Fijn dat je zo blij bent met de Lucky Charms Cereals. Jammer genoeg zijn ze beschikbaar ;-( en komen ze niet meer terug dus ik hoop dat je er daarom extra van geniet!

Altijd goed

Bij deze webshop ontvang ik altijd snel en correct mijn producten. Ik heb wel eens elders Froot Loops besteld, maar dan krijg je vaak stiekem een andere variant. Hier niet, dit zijn de echte Amerikaanse met ook blauwe loops.

Dank je wel voor je beoordeling. Het gebeurt vaker dat er "nep" varianten worden verstuurd bij sommige winkels zoals Duitse Froot Loops of vroeger was dat ook met Mountain Dew. Wij sturen idd precies zoals het omschreven staat, in dit geval de echte Amerikaanse. Jammer genoeg zijn de Froot Loops niet meer beschikbaar ;-( en komen ze niet meer terug dus ik hoop dat je er daarom extra van zult genieten!

Niets op aan te merken.

Alle producten goed verpakt geleverd binnen de verwachtte tijd en weinig verzendkosten omdat ik ze liet bezorgen bij een afhaalpunt.

Fijn om te horen dat alles goed aangekomen. Omdat de kosten voor ons lager zijn voor een afhaalpunt kunnen we dat voor een lagere prijs aanbieden en vanaf een bepaald bedrag zelfs gratis. Slim om deze optie te kiezen! Het is ook een stuk milieuvriendelijker. Geniet van je bestelling, en graag tot een volgende keer.

Prima ervaring

Nooit bij stilgestaan dat je veel producten zo kan kopen. En ja, er zit wel een prijsje aan, maar nog altijd goedkoper dan een vliegticket :)

Haha, ja precies :-) Toch een beetje het gevoel van daar, gewoon thuis. Ik hoop dat je er van genoten hebt! We zijn je in de toekomst weer opnieuw van dienst.

Ijn bestelling had ik een goede orde, en snel ontvangen. Als deze producten weer op zijn zal ik zeker nog een bestelling plaatsen.

Dank je wel! We hopen dat je geniet van je bestelling, graag weer tot een volgende keer.

Altijd keurig in orde

Leuk en lekker snoep, netjes en op tijd verzonden. Mooi verpakt.

Dank je wel voor je mooie beoordeling. We hopen dat de snoepjes lekker waren. Graag weer tot een volgende keer!

Snel geleverd, mooi verpakt, helemaal compleet. Topper

Dank je wel voor je fijne beoordeling. Hopelijk heb je genoten van je bestelling, we staan een volgende keer graag weer voor je klaar!

tevreden met assortiment en snelheid van levering

De levering voldeed aan mijn verwachtingen en was op tijd geleverd

Daar doen we het voor! Goed te horen dat alles op tijd aankwam. Graag weer tot een volgende keer.

Makkelijk te bestellen, snelle levering

Makkelijk te bestellen en een snelle levering

Fijn om dat te horen, dank je wel voor de beoordeling. Veel plezier van je bestelling!

Zelfs in de drukte voor kerst alles op tijd binnen

Voor mijn Amerikaanse partner verschillende etenswaren besteld. Vlak voor kerst met de hoop dat het op tijd binnen was gezien de chaos bij de pakket bezorgers. Alles keurig verpakt binnen gekregen en ruim op tijd. Het beschreven proces werd keurig gevolgd en alles was super netjes verpakt. Ik bestel zeker nog een keer

Ah, super fijn dat alles goed is aangekomen op tijd, met de kerst is dat altijd spannend door de topdrukte bij de post! Graag weer tot de volgende keer.

Goed als altijd

Bestelling is altijd goed en snel geleverd.

Dank je voor je beoordeling, goed om dat te horen. Geniet er weer van!

Snel geleverd.

Fijn! Geniet van je bestelling!

Super goede service!!

Heel fijn bedrijf met uitstekende communicatie,bestel al geruime tijd bij dit bedrijf en ben super tevreden!

Dank je wel voor de fijne beoordeling. We staan altijd graag voor jullie klaar. Hele fijne feestdagen!

Snelle levering, goede kwaliteit.

Zeer snelle levering. Daardoor nog op tijd kunnen geven aan een collega als afscheidscadeau. Zeer leuke inhoud!

Over Shop America

Welkom bij Shop America, bij ons vindt u een selectie van de meest populairste en lekkerste producten uit Engeland, Schotland en Amerika. Zoals frisdranken, snacks, snoep en meer!