Good service and follow-up.

This was my first order with shop america. If we need more items we will be back.

Wel goed

Fijn dat je bestelling snel is geleverd!

natte verpakking

De ontvangen bestelling was beschadigd en nat waardoor er een gat was ontstaan, er was gelukkig nog niets uitgevallen en het ophaalpunt van DHL wist ook niet hoe dit kwam. Snelle levering.

Wat vervelend om te lezen. Ook jammer dat we het hier moeten lezen en dat u niet eerst contact met ons zocht. We hadden het natuurlijk graag voor u opgelost. U had ons on dan op de complete service kunnen beoordelen. Tip voor u (en andere lezers) een blikje is altijd gevoelig voor lekken tijdens verzending met de post. Een pakket beweegt en er wordt regelmatig mee gegooid. We doen er alles alles veilig in te pakken maar dit is soms niet te voorkomen. Is een pakket zichtbaar nat. Accepteer het dan NIET. Het komt dan automatisch direct retour naar ons en wij kunnen een nieuw pakket sturen waarbij niets beschadigd is. Als een pakket wordt geaccepteerd en er wordt geen contact met ons opgenomen kunnen we ook niet zoveel doen :-(

Mijn order was snel behandeld een verstuurd.

Maar de vervoerder heeft niet op tijd geleverd en moest ik de volgende dag naar en service punt om mijn pakket te halen. Dat vindt ik minder maar daar kon jullie niks aan doen. Ik doe ook zakken met DHL een dit is een dit probleem komt vak voor.

Dank je wel voor je beoordeling! Fijn dat het pakket goed is aangekomen. Levering de volgende dag is een richtlijn van de postbedrijven, maar wordt niet altijd gehaald. Dat is bij DHL, PostNL en andere vervoerders zo. Zeker nu in de drukke decembermaand moet je rekening houden met vertragingen. Postbedrijven melden dat zelf ook in de media. Fijn dat je in elk geval zelf ook zei dat wij daar niets aan kunnen doen. Ik hoop dat je geniet van je bestelling!

Ruim aanbod, snelle verzending

Het ruime assortiment, redelijke prijzen en snelle verzending betekent dat ik hier blijf terugkomen.

Fijn om horen! Geniet van je bestelling. We zijn je graag binnenkort weer van dienst.

Niets op aan te merken

Bestelling snel en zonder problemen ontvangen

Kijk dat is altijd mooi! Zeker in de drukke decembermaand :-) Geniet van je bestelling. En graag weer tot ziens.

Stipte levering en smakelijke producten!

zie hierboven

Goed te horen dat je pakket op tijd is aangekomen, zelfs nu in December. Laat de rest van je bestelling je ook goed smaken en graag weer tot ziens!

Alles prima

Ik weet niet waar het vandaan moet komen, maar tegenwoordig is alles binnen een paar dagen geleverd. Dit duurde wat langer. Maar voor ons geen probleem.

Goed te lezen dat alles prima. Alle producten worden geleverd vanuit Bunschoten ;-)

Goede product weergave en tijdige bezorging.

Goede product weergave en tijdige bezorging.

Dank je wel voor je beoordeling en goed te lezen dat de product informatie gewaardeerd wordt. We zijn een van de weinige die complete voedingsinformatie publiceren. Maar wettelijk verplicht en wij vinden het ook belangrijk voor onze klanten. Fijn dat dit gewaardeerd wordt.

Zeer tevreden, dank.

Heel graag gedaan! We hopen dat je geniet van je bestelling en graag weer tot een volgende keer.

Snelle en goede service.

Na mijn bestelling geplaatst te hebben werd dit snel verzonden, en geleverd, in prima staat en een attentie van de persoon die de order had ingepakt. Zeer goed en persoonlijk.

Hier worden we heel blij van. Dank je wel! Hopelijk weer tot een volgende keer.

prima service!

erg tevreden over deze winkel en de producten! Ik had het alleen wel prettiger gevonden als ik een order bevestiging in mijn mailbox had gekregen ter info,dit was nu niet het geval. Ik zal in de toekomst zeker weer een bestelling plaatsen :)

Dank je wel voor je beoordeling. We verzenden wel email bevestigingen per email dus je had hem moeten krijgen. Voeg ons email adres (klantenservice@shopamerica.nl) toe aan je adresboek om te voorkomen dat de mail naar de spam gaat. Let ook goed op dat je bijvoorbeeld niet per ongeluk een type fout maakt in je email adres (dan kunnen we hem uiteraard niet afleveren).

Mijn lievelingsthee zo gemakkelijk te bestellen

Wat heerlijk dat ik mijn lievelingsthee in één dag in huis kon halen via Shop America. Nu hoef ik niemand meer te vragen het uit Engeland mee te nemen.

ahh wat leuk om te horen!! Super. Geniet er lekker van en tot een volgende keer!

Prima levering, dankjewel

Alles weer netjes op tijd, goed verpakt, bedankt

Dank je wel voor je beoordeling en wat fijn om te horen! Geniet er lekker van en graag weer tot een volgende keer!

Snel en goede producten

Dank je wel! Graag tot ziens en veel plezier van je bestelling.

Snel geleverd en netjes verpakt

Snel geleverd en netjes verpakt

Goed om te lezen dat alles snel is bezorgd. Geniet van de producten en graag weer tot ziens!

Fijn! Goed is wat we graag willen :-) Geniet van je bestelling en tot een volgende keer!

Het artikel werd erg snel geleverd.

Super dat de levering snel was kon je snel genieten van de inhoud van je bestelling!

Super om te horen. Dank je wel! Graag weer tot een volgende keer.

Supersnel!

In het weekend besteld en dinsdag geleverd

Dank je wel voor je beoordeling! Alle bestellingen die we in het weekend ontvangen gaan altijd direct maandag met de post mee. We hopen je binnenkort weer in onze winkel te mogen begroeten.

Alles keer op keer perfect in orde

bij elke bestelling online of via telefoon is alles tot in de puntjes afgewerkt.

Dank je wel Mario en Erna, omdat we vaak met elkaar op een evenement hebben gestaan hebben jullie de privilege om ook telefonisch bestellen. Dit bieden we echter niet standaard aan ;-)

Slechte service

Er is 1 product wat ik heb besteld en betaald niet geleverd. Kan gebeuren. Klantenservice gemaild. Ze kunnen het product niet nasturen vanwege de hoge verzendkosten dus als ik het product alsnog wil hebben dan moet ik het product maar opnieuw bestellen en dan kan ik zelf de verzendkosten betalen. Geen stijl. Het geld van het missende product zal worden teruggeboekt.

Beste klant, jammer dat je ons een 1 geeft omdat een product ontbrak uit je bestelling en de rest van de bestelling naar wens verliep. Een tien hadden we ook niet verwacht want is natuurlijk wel hartstikke vervelend als zoiets gebeurd. We proberen dit ten alle tijden te voorkomen door een dubbele controle bijvoorbeeld maar het blijft mensenwerk. Het klopt inderdaad dat we een product welke niet door de brievenbus past nasturen. Het product had een waarde van minder dan een euro terwijl een pakket nasturen €7 kost. Dat is niet in verhouding, zeker als het product niet essentieel is. Dit staat ook op onze site vermeld. Je ontvangt altijd een refund (die heb je ook ontvangen).Bij je volgende bestelling kun je dan alsnog een extra zakje mee bestellen. We suggereren uiteraard niet om een zakje los na te bestelling met verzendkosten.

Producten die ik in de Navy exchange kocht en die hier in Nederland moeilijk te verkrijgen zijn, ga zo door.

Leuk om te horen dat je ons hebt gevonden en dat je tevreden bent over onze service! We hopen je nog lang van dienst te mogen zijn.

Helemaal goed

Eerlijke prijzen en snelle verzending!

Dank je wel voor je fijne beoordeling! Graag weer tot een volgende keer.

Bestelling netjes op tijd en juist thuisbezorgd.

Prima.

Fijn dat je bestelling netjes op tijd is aangekomen! Geniet er van en tot ziens!

Over Shop America

Welkom bij Shop America, bij ons vindt u een selectie van de meest populairste en lekkerste producten uit Engeland, Schotland en Amerika. Zoals frisdranken, snacks, snoep en meer!