Leuke en lekkere verrassing voor vrijdagavond

Wij hebben dit besteld voor ons standaard familie avond. Heel leuk om alle producten te leren kennen. Het open maken voelde als een pakjesavond.

Gewoon goed zoals je ook mag verwachten

Gewoon goed zoals je ook mag verwachten

Geweldige producten

Goede producten!

Service voorop

Was vergeten mijn huis nr in te vullen. Binnen paar uur.op zondag een mail dat ze mijn huis nr miste. Dat noem ik service!

Good & Smooth

I can find a products that is not available in the market, which is cool, ordering online went smoothly.

Ik ben tevreden

Vlotte service Veilige verzending

Ruime selectie snelle levwring

Wat wil je nog meer

Goede en snelle levering. Helemaal tevreden.

Prima en vlotte service!!

Prima en vlotte service!!

fantastische service!

Zeer snelle levering. Goede producten. Feedback is duidelijk.

smaken en levering goed, verzendkosten vrij hoog, aanbiedingen komen slecht door, smaken die niet goed lopen ,melden aan mij voor overname.

Meer dan uitstekende service

Reageren snel, versturen alles heel vlot, en stevig verpakt. Ben heel erg tevreden over de service, de producten de site en heel leuk dat je voor kortingen kunt sparen. Zeker een aanrader.

Prima, snel bezorgd

Prima, snel bezorgd

Super tevreden

mijn ervaring is echt goed met shop America!! Ik had besteld en paar dagen later was het binnen. De spullen die ze hebben zijn van goede kwaliteit en echt heel erg tevreden

Shop America heeft altijd wel top producten!

Was erg blij met mijn Engelse chocolate box...trailing down memory lane Maar de mac&cheese doen het ook altijd goed als comfort food

Topproduct goed en snel ontvangen

Shop America doet wat er is afgesproken. Prima!

Zie boven

Bestelling was snel geleverd en goed in orde!

snel en efficiënt

Eerste keer een bestelling geplaatst, de communicatie is heel duidelijk en de afhandeling heel netjes. Producten netjes toegstuurd gekregen.

Zoals altijd weer perfect.

Service, producten en levering prima in orde.

Gewoon perfect zoals altijd!

Alles netjes verpakt en snel Bezorgd zoals het hoort!

Helemaal in orde

De producten heb ik in goede orde ontvangen. Bedankt

Over Shop America

Welkom bij Shop America, bij ons vindt u een selectie van de meest populairste en lekkerste producten uit Engeland, Schotland en Amerika. Zoals frisdranken, snacks, snoep en meer!