Snelle verwerking en levering, bestelling is duidelijk te volgen middels track en trace

Zie boven

Superleuk om hier spullen te kopen die we in Canada / Amerika ook kochten.

Thank you

Perfect, thank you !

Alles is perfect verlopen

Heldere duidelijke communicatie. En mijn producten waren er al snel.

Voor het eerst besteld. Snelle levering en keurig verpakt. Zal er zeker nog meer bij gaan bestellen.

Prima verzorgde levering van de producten en een duidelijke communicatie.

Uitstekend!

Zeer overzichtelijke site, mooi assortiment en snelle levering.

Gewoon goed 👍

Gewoon goed 👍

goede kwaliteit

wel de spam en de pasta kaas van Heinz waren lekker maar de soep van Campbell met celeri was wa smaakloos.

Kan dit bedrijf aanbevelen!

Dit was mijn 2de bestelling bij Shop America. Raar maar waar, het is toch altijd spannend om bij een bedrijf te bestellen wat je nog niet kent. Maar, gezien ik wederom besteld heb, zegt dat genoeg. Prima leveringstijd, goed product, alles verlopen volgens afspraak. Dus kan ik oprecht zeggen dat ik dit bedrijf kan aanbevelen.

Ik hou van het Spaanse water, Echter is het nergens anders te verkrijgen! Top dus dat jullie dit wel beschikbaar hebben!! Goede service snelle levering!

Heel goed en vlug verzending

Perfect geleverd!

Mijn 12 Root Beers en 12 Cream Soda’s zijn goed geleverd en waren heerlijk! Er zullen zeker nog bestellingen volgen...

Snelle levering.

Goede kwaliteit.

Lekker!!

Prima er is voor ons maar één maple syrup voor ons en dat is Aunt Jemaima!!! Meer hoef ik dus niet te zeggen.

super tevreden

ik ben super tevreden van ons samenwerking mijn volgende besteling zal zo weer plaats vinden

Bestelling ging super goed! fantastische snacks bij jullie!

Ruime keuze en snelle verzorgde levering!

Ook als niet ex-pat Amerikaan is het keileuk om andere smaken en dingen te leren kennen en uit te proberen

Super service!

Mocht he niet alles kunnen vinden in de shop, even een mail sturen en ze denken met je mee en bekijken wat er mogelijk is!

Real american

Ik koop al een aantal jaren hier specifieke Amerikaanse producten en ik vind het geweldig om als groot Amerika fan af en toe door middel hiervan me weer even in Amerika te wanen. Wat mij betreft mogen zij hun assortiment flink uitbreiden.

Netjes op tijd geleverd en stevig verpakt

Heerlijke producten en vriendelijk bedrijf!

Heb er al veel besteld en altijd dik in orde

Zeer vlotte/snelle, correcte levering.

Alles verliep zeer vlot en correct. Wij blijven zeker klant!

Snelle service en makkelijk besteld. Echt top.

De service was snel en de producten zijn in goede staat ontvangen. Bestelling verliep goed en er waren geen verdere problemen.

tevreden

goed verpakt met snelle verzending

Over Shop America

Welkom bij Shop America, bij ons vindt u een selectie van de meest populairste en lekkerste producten uit Engeland, Schotland en Amerika. Zoals frisdranken, snacks, snoep en meer!