Altijd goed en snel

Altijd goed en snel geleverd

Super leuk en lekker!

Snelle levering, goed verpakt en goede kwaliteit

Snelle nette levering

Caotiba besteld, deze nemen we meestal mee uit Zwitserland, dat kan nu niet. Hier online kunnen bestellen! Wel minimaal 3 stuks... Snel en netjes geleverd.

Super !

Fijne site en goed geleverd. Spullen zijn precies wat ik wilde

Snelle volledige levering

Prima alternatief als je niet naar de USA kan om boodschappen te doen ;)

alles vlot en correct verlopen

wat werd besteld werd geleverd op een snelle manier. Niets op aan te merken.

Altijd perfect in orde

Altijd perfect volgens de bestelling

Snel en goed.

De spullen waren netjes verpakt en snel geleverd.

Uitstekende webshop

Snelle bezorging, snelle reacties op vragen per mail. Er komen steeds meer producten bij en de webshop overzichtelijk. Dat je nu spaarpunten krijgt vindt ik een extra pluspunt.

Leuke site om eens andere producten te leren kennen van america die je hier nergens kunt Kopen.

Top gegaan

Goede ervaring

Zeer goeie service

Snelle levering, veilig verpakt, niks op aan te merken! Zeer blij met de service, we zullen zeker nog bestellen bij jullie!

Heel leuk om te horen Bjarne! Wij zien jullie graag weer terug :)

genoeg keuze en alles zoals beloofd

Handig bestellen via de website, levering zoals beloofd en het bestelde is ook helemaal op orde!

Bedankt voor het compliment :) Tot de volgende keer

Goede service, snel bezorgd!

Niets over te klagen, alles is gegaan zoals verwacht en alles is netjes en snel bezorgd

Bedankt voor de mooie feedback! :)

flotte verwerking en afwerking van de bestelling

precies wat ik hier boven schreef

Goed om te horen dat het bestellen bij ons goed is bevallen :) Tot de volgende keer

Van bestelling tot levering, alles is goed verlopen. Geen enkel opmerking! Top!

Bedankt voor het compliment :)

Net als vorig jaar prima.

Correcte en snelle levering van de producten. Volgend jaar zijn we er weer.

Leuk dat jullie dit jaar weer besteld hebben! Tot volgend jaar :)

Alles zag er verzorgd uit.

Fijn om te horen Louise, tot de volgende keer :)

Prijs kwaliteit geweldig

Zeer goede prijs kwaliteit en een mooie service met achteraf opvolging of alles in orde was enz.. Zo moet da zijn

Bedankt voor je mooie feedback :)

Lekkerrrrr

De does met producten kwam super snel. Als was netjes ingepakt. En wij hebben genoten van de producten die we zo missen uit de VS.

Fijn om te horen dat jullie hebben genoten! Tot de volgende keer :)

Bestelling vlot, levering vlot, zoals gehoopt.

Bedankt Wietske, jullie kregen er zelfs iets extra's bij ;-) Groetjes Team Shop America

Uitstekend!

Snel geleverd en vakkundig verpakt, prima eerste ervaring!

Bedankt voor de mooie feedback :) Graag weer eens tot ziens.

Fantastich

Het pakket dat ik bij jullie heb besteld zat goed verpakt. Het enigste wat ik niet prettig heb gevonden is dat ze het pakket bij ons in de brievenbus hebben gepropt daar door was het pakket een beetje beschadigt. De spullen die jullie verkopen waren heerlijk. Het pakket had ik voor mijn zoon gekocht ook omdat hij benieuwd was naar het snoep dat uit Amerika komt.

Beste Miranda, Bedankt voor de feedback. Wat fijn dat jullie de producten heerlijk vonden! Wij hebben gelijk de opmerking over het brievenbus pakket serieus genomen en nu een optie gezet op onze site waarbij het ook in een andere doos verstuurd kan worden. Bedankt dat u de moeite heeft genomen om dit met ons te delen, anders zouden wij ons er niet van bewust zijn dat de post niet zorgvuldig met onze pakketten om gaat. Graag weer eens tot ziens. Vriendelijke groeten van team Shop America

Goede informatie, snel geregeld

Veel plezier van de producten! :)

Over Shop America

Welkom bij Shop America, bij ons vindt u een selectie van de meest populairste en lekkerste producten uit Engeland, Schotland en Amerika. Zoals frisdranken, snacks, snoep en meer!