Snel geregeld

Dank u wel voor uw review. Fijn om te horen, dat alles snel is gegaan. Veel plezier van uw bestelling en graag weer tot een volgende keer!

Klasse service

Netjes verpakt en goed en snel geleverd Zeer tevreden en zeker tot een volgende keer weer.

Dank u wel voor uw review. Fijn om te horen, dat alles goed is gegaan. Veel plezier van uw bestelling en we zijn u de volgende keer graag weer van dienst!

Duidelijke communicatie

Winkel had een kleine vergissing gemaakt bij de bestelling. Met zeer snelle communicatie is de situatie recht gezet.

Dank je wel voor je bestelling en review! En dank je wel voor de medewerking in het rechtzetten van onze fout! Geniet van je bestelling en graag weer tot een volgende keer.

Product zoals beschreven en netjes verpakt met lange tht.

Fijn om te horen. Dank je wel voor je beoordeling. Geniet van de producten en graag weer tot ziens!

Netjes en compact verzonden

Fijne webwinkel met een gevarieerd aanbod. Wat ik vooral fijn vind is hoe ze alles netjes in een zo'n klein mogelijke doos verpakken. Het enige nadeel is dat je het pakket niet kunt laten bezorgen bij een post nl punt.

Simpel en efficiënt.

Ik bestelde iets, ik kreeg het. Zo simpel is het.

Zeer correct

Ook dit keer weer zoals het hoort

Altijd goed et vlug geleverd

Altijd in voorraad en altijd vlug gestuurd en geleverd

Snel en netjes geleverd

Wij zullen in de toekomst vaker bestellen. Goede service. Bedankt

Heerlijke chips

Snelle levering. Niet beschadigd . Super tevreden x op x

Snel geleverd.

De bestelling was snel in huis en goed verpakt.Alles was goed in orde.

Super snelle service en levering.

Snel en als verwacht

Makkelijke bestelling en tijdig geleverd. Prima!

Makkelijke bestelling en tijdig geleverd. Prima!

Levering correct verlopen.

Elk pakket is weer een verrassing

Telkens weer als je een pakket ontvangt, maak je weer een wereldreis vanuit thuis

zeer goed

Mijn ervaring is heel positief.

Fijne webwinkel!

Lekkere producten en heel snel geleverd!

zorgvuldige afhandeling

Product zoals aangegeven op site en netjes verzonden in niet-verspillende verpakking.

Snelle service en een groot aanbod

Shop America heeft een uitgebreid assortiment, waar het leuk uit kiezen is. Je voelt je op hun website als een kind in de snoepwinkel. Ze zijn ongelooflijk snel in het leveren van de bestelling en de service is top.

Goede snelle levering

Makkelijk bestellen snelle levering

Correct

P.roduken en verzorgd verpacht

Altijd eengoede ervaring met deze webshop. Zeer aan te bevelen.

Alles op tijd binnen gekomen, netjes verpakt. Helemaal tevreden!

Top spul, snelle levering!

Super bestelling en super snel

Over Shop America

Welkom bij Shop America, bij ons vindt u een selectie van de meest populairste en lekkerste producten uit Engeland, Schotland en Amerika. Zoals frisdranken, snacks, snoep en meer!