Uitstekend zoals altijd

Niet mijn eerste bestelling en ook zeker niet mijn laatste. Altijd super verpakt.

Snelle en goede levering

Snel geleverd en een leuk persoonlijk kaartje erbij Superleuk!

Keurig verpakt en snel in huis

Alles klopte, niets beschadigd en het pakket was snel in huis !!

bestelling zeer snel geleverd.

Is mijn eerste bestelling bij Shop America en heb dus nog geen verdere feedback. Mijn bestelling is op tijd bezorgd bij het afhaalpunt.

Altijd perfect

Allés is gezegd

Snelle bezorging en Amerikaans voer is echt veel beter dan nederlands voer!

Alles goed verpakt en netjes aangekomen

Zoals altijd goeie levering en communicatie. Producten waren in goeie conditie

Perfect zoals gevraagd

Ik blijf het zeggen, alles altijd dik in orde

Vlotte afhandeling!

Snel besteld en snel geleverd!

goede producten

Goede producten, goede houdbaarheidsdatums en snelle levering. Deze keer ook non-food besteld, hele mooie kwaliteit!

Voor mijn partner een klein pakket besteld en hij was er echt heel tevreden mee, zou weer iets bestellen de volgende keer.

Leuke/lekkere producten en snelle levertijd!

Wat een genot om in de webshop rond te neuzen. Daar word je hebberig van zeg! Zoveel dingen die ik graag eens uit zou willen proberen dus ik ga zeker nog een keer bestellen

Zeer tevreden!

Ik had een Amerikaans snoeppakket besteld voor de verjaardag van een vriend; alles was heel netjes verpakt en zag er goed verzorgd uit. Goede service, goed aanbod, zeker aan te raden!

prima!

alles prima en snel verzonden

Lekker snel en goed verzorgd!

Lekker snel en goed verzorgd!

Zoals altijd is alles perfect in orde.

Ruime keuze aan producten op de website, goede prijs, snelle levering en alles goed verpakt voor verzending.

Snelle levering!

Het pakket werd snel geleverd, en zaten lekkere snoepjes in!

Snelle levering, goede kwaliteit.

Top bedrijf.

Het is weer smullen geblazen!

Het gemak waarmee je Amerikaanse producten kunt kopen bij deze Shop is een uitdaging in beheersing....

Goed verpakt, en prima service!

Super, geniet van je bestelling en graag weer tot een volgende keer!

Goede en snel geleverd!

Fijn om te horen :) Tot een volgende keer

Vlot en goed geregeld.

Probleemloos.

Geniet ervan en bedankt voor het mooie cijfer!

Zoals steeds snel en goed geleverd!

Zoals iedere keer snel en goed geleverd! Als grote "echte" Canada Dry fan, kan ik geen betere plaats aanraden! Heel tevreden klant!

Wij zijn zelf ook fan! Bedankt weer :)

Betrouwbaar en snel

Duidelijke communicatie

Geniet ervan en bedankt voor het mooie cijfer!

Duidelijke site, pretrig op de hoogte gehouden via de mail. Fijn dat ik het bij een afhaalpunt kon laten bezorgen. Leuk kadootje om aan iemand te geven!

Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. Geniet van de producten! (of voor degene die het cadeau kreeg ;) )

Over Shop America

Welkom bij Shop America, bij ons vindt u een selectie van de meest populairste en lekkerste producten uit Engeland, Schotland en Amerika. Zoals frisdranken, snacks, snoep en meer!