Slecht.

In de eerste instantie heel fijn geholpen, een mailtje gehad om mijn adres te controleren! Top. Vervolgens mijn bestelling gehad en ik dacht 2 producten te missen, hiervoor gemaild en bleek dat ze heel fijn de producten die sneller breken verpakken in een anders doosje om het breken te voorkomen. 1 product inderdaad gevonden, 1 mist nog steeds. Contact opgenomen en als reactie kreeg ik dat de inpakkers het toch echt erin hebben gedaan, en ik een kortingscode kreeg om dus mijn betaalde product zogenaamd "gratis" te kunnen bestellen bij mijn volgende bestelling. Klopt niet helemaal. Voortaan maar bij usfoodz.nl of candyonline.nl bestelling

Beste Dewi, Wat jammer dat je ons een 1 geeft. Dit vinden wij niet helemaal terecht. Je hebt contact met ons opgenomen, omdat je 2 producten miste in de doos. Wij gaven toen gelijk aan dat deze twee producten in een apart (gerecycled doosje) door ons waren gestopt, omdat ze erg kwetsbaar zijn. Toen je ging kijken vond je toevallig toch 1 zakje terug. Wij hebben onze voorraad gecheckt en die klopte gewoon. Daarnaast weet de inpakker nog precies hoe het pakket was ingepakt en dat hij de twee producten in het aparte doosje had gedaan. Wij hebben u daarom uit coulance een voucher aangeboden, zodat u bij een volgende bestelling op onze kosten het product weer kon mee bestellen. Wij hebben gedaan wat we konden en naar eer en geweten gehandeld. Als u om deze reden bij een andere winkel bestellen dan laten wij u natuurlijk vrij in uw keuze. Met vriendelijke groet, Team Shop America

Alles vanaf het zoeken van product tot het ontvangen ervan ging geheel volgens verwachting.

Kreeg de doos binnen, alles netjes verpakt en zat er goed in! En dan ook nog een leuk kaartje voor bij. Voor herhaling vatbaar!

Super, geniet van je bestelling en graag weer tot een volgende keer!

Supper!

Top snel geleverd! en ik kan me lievelings drankje weer drinken want t is hier uit de schappen gehaald... dat word zeker vaker bestellen!

Fijn om te horen :) Tot een volgende keer en geniet van het drinken! (als het nog niet op is natuurlijk :))

super

super service en snelle levering

Producten snel en netjes geleverd.

Snelle levering, prima producten, betaalbaar.

Pakketje snel ontvangen

Snelle verzending en ook nog eens lekker snoep.

Great first experience

The service was great, packaging was done well and the quality also!

Thank you Justin! We appreciate it :) Enjoy the products and we would love to be of service again next time.

Fijne snelle verwerking en bezorging

Al eerder zelfde artikel besteld, nu weer helemaal prima

Geniet ervan en bedankt voor het mooie cijfer!

Heel duidelijke communicatie zodra je besteld tot ontvangen! Ging ook heel vlot. Dinsdag besteld en donderdag in huis! (België) Het kaartje in de doos is een leuke persoonlijke toets! (En wordt hier als bladwijzer gebruikt!) Ik bestel zeker opnieuw als huidige bestelling op is!

Wat leuk om te horen! Zo denken jullie altijd aan ons ;) Geniet van alle producten!

Outstanding

Snel besteld, snel geleverd.

Geniet ervan en bedankt voor het mooie cijfer!

Snoepjes waren erg lekker en wij gaan vaker bestellen

Wat leuk om te horen! tot de volgende keer :)

Verrukkelijke zoutjes

Ze zijn zo lekker dat ik er meteen 20 heb gekocht!

Heerlijk! Geniet ervan!! :)

Fijne ervaring

Bestelling wordt op tijd geleverd en de kwaliteit van de producten is goed! Tot de volgende bestelling!

Super, geniet van je bestelling en graag weer tot een volgende keer!

alles netjes verlopen

pakket snel verstuurd, door problemen bij postNL wel iets langer moeten wachten.

Fijn dat het pakket is aangekomen en bedankt voor het geduld. Geniet van de producten!

De bestelling was correct en snel verzonden!

Fijn om te horen :) Tot een volgende keer

geweldige keus en perfecte verzending

Genoeg keuze en een goede en snelle afhandeling van de bestelling. Een aanrader.

Geniet ervan en bedankt voor het mooie cijfer!

Goede service voor een uitstekende prijs

Was op zoek naar een bepaalde saus en kwam bij Shop America terecht. Alles goed en snel geregeld.

Bedankt voor het mooie cijfer! En voor je geduld ;-) Geniet van de producten!

Verzending niet top.

De producten zelf zijn super tof! Maar in het bevestigingsmailtje van mijn bestelling stond dat ik een track and trace code ging krijgen. Dit is niet gebeurt. Ook werd ik niet gecontacteerd via mail als de bestelling verzonden was en ook niet als de bestelling geleverd was. Ze was namelijk al even bij de buren geleverd wat ok was maar ik wist niet dat het al geleverd was. Ik zou het tof vinden moest je hier de mensen wel van op de hoogte houden zeker na dat dit jullie beloven.

Dank je wel voor je beoordeling. In dit geval had je ons beter direct een email kunnen sturen zodat we je ook konden helpen, want hier konden we niets aan doen. Laat het ons uitleggen: Track en trace links worden automatisch verstuurd door ons systeem. Ik heb je order geopend en ik kan zien dat dit ook is gebeurd. Er is een email naar het door jou opgegeven email adres verstuurd. Als je geen email hebt ontvangen heeft dit altijd 1 van 2 redenen: 1. Er zit in een typefout in het email adres, of de mail heeft een te sterk spam filter en filtert de mails van het postbedrijf af. Het is goed om te weten dat een track en trace mail niet van ons komt, maar van het postbedrijf. Dus een ander email adres. Je geeft aan dat in de bevestiging stond dat we een track en trace sturen. We zetten dat juist daarin voor deze situaties. Zo weet je dat hij komt, en krijg je hem niet dan kun je aan de bel trekken en kunnen we je verder helpen. Onze medewerkers sturen je graag de link nogmaals, of kunnen de status voor je nakijken. Ook kunnen we dan kijken of er iets fout staat in het email adres of dat het aan je email provider ligt. Maar dat heb je niet gedaan. Alles wat verstuurd moest worden is verstuurd. Je hebt het alleen jammer genoeg niet ontvangen aan jou zijde. Bij email kan dat altijd gebeuren dat is belangrijk om te weten. Veel email wordt afgevangen door filters, daar heeft de verzender geen controle op. Gelukkig is alles goed gekomen, heb je de producten, en kun je er van genieten! Volgende keer email ons gewoon even eerst VOORDAT je beoordeling invult. Dan geeft je ons ook de kans om te helpen.

Super pakket en service!

Voor mijn zoon zijn youtube kanaal een snoeppakket besteld. Hij wilde graag eens Amerikaanse snoepjes testen. Wat een leuk pakket voor dat geld. Daarnaast ook chupa chups frisdrank gekocht. Tot onze verbazing kregen wij zes blikjes extra cadeau in het pakket. Het was echt een feestje om uit te pakken en daarnaast natuurlijk heel lekker. Super service, bedankt!

:D Super leuk om te horen!

Netjes verpakt en snel binnen gekomen! Gaan zeker vaker bestellen :)

Leuk om te horen Jeremy! We zijn je graag weer van dienst in de toekomst :)

meets expectations

fast delivery

Thanks for your fantastic feedback! We hope you'll enjoy the products :)

Snel en lekker!

Snelle levering en we genieten er van!!

Heel fijn om te horen dat jullie ervan genieten! Daar doen wij het voor :)

Snel, vriendelijk en goede producten

Leuke webshop met mooie producten. Zowel food als non-food. Verzending is snel en de prijzen zijn eerlijk. Punten systeem is ook handig. Heb gelijk een account aangemaakt en ik zal zeker vaker bestellen.

Super! Leuk om te horen :) geniet van je bestelling en graag tot de volgende keer!

Over Shop America

Welkom bij Shop America, bij ons vindt u een selectie van de meest populairste en lekkerste producten uit Engeland, Schotland en Amerika. Zoals frisdranken, snacks, snoep en meer!