Perfecr!

Van begin tot einde top! Een aanrader.

Van begin tot einde top! Een aanrader.

klantvriendelijk

Het product is, zoals belooft, snel geleverd.

Website klantvriendelijk, bestelling vlot geregeld en snel afgeleverd.

Snel en vertrouwbaar

De kaas popcorn is zo lekker, binnenkort even nog een paar pakken bestellen!

snelle levering en goede kwaliteit product

Snelle goede levering

Erg blij met onze Engelse thee

alles naar wens verlopen en binnen een aar dagen.

Ik was op zoek naar spam. Toch heel anders dan smac. Hier vond ik het.

Heldere webshop, snelle verzending, goede service, attractief gamma

Ten eerste is Shop America een winkel die een niche kompetent bedient. Ik vond wat ik lusste snel, tegen een redelijke prijs met snelle bezorging. Hartelijk dank team Shop America

Topspul

Eindelijk de BBQ saus weer in huis! :) Snel binnen - ook rond de feestdagen Prima gewoon dus!

Ruime keuze aan dranken, snoepgoed en zoveel meer. Heb hier al eerder besteld en zal dit zeker en vast nog doen.

Goede service en persoonlijk kaartje van diegene die het heeft ingepakt!

Snel

Bestelling ging heel snel niet verwacht toppers

Snel en makkelijk

Bestelling plaatsen ging makkelijk en levering was snel, ondanks de feestdagen.

Snelle levering en fijne producten tegen een super prijs!

Snelle levering en fijne producten tegen een super prijs!

Zeer tevreden.

We waren erg laat met onze traditionele bestelling maar alles was op tijd binnen voor een super oudjaarsavond,

alles ging precies naar wens

heel prettig

Snelle, nette en goede webshop

Mijn bestelling is rond de kerst geplaatst en ze hadden me netjes een mailtje gestuurd omdat mijn adres incompleet was. Binnen een dag reactie gehad en dezelfde dag nog verstuurd! Ik heb mijn bestelling toen ook netjes op 31 december ontvangen dus ik ben een zeer tevredeb klant en zal zeker vaker bestellen.

Ben fan geworden van de Fanta Strawberry en Green Apple. Ga zeker vaker bestellen.

Goedkoop, supersnel en een uniek assortiment, gewoonweg perfect!

Na mijn bezoek aan de Wizarding World in Orlando wilde ik zelf het befaamde Butterbeer thuis gaan maken. Tot nu toe heb ik nog geen andere partij gevonden die de benodigde cream soda en butterscotch syrup kan leveren. Nogmaals bedankt :)!

Ah top!! Super leuk om deze beoordeling te lezen. Wij zijn er ook geweest in Orlando. Lekker he de Butterbeer daar! Heb je hem ook Frozen geprobeerd? Leuk dat je hem nu ook zelf thuis maakt. Hopelijk zien we je in de toekomst weer terug in de winkel!

Goede snelle correcte levering

Dank je wel voor je beoordeling. Goed om te lezen. Geniet van je producten en graag tot ziens!

In orde

De doos waarin het frisdrank verpakt was viel bijna uit elkaar, dat was jammer. Gelukkig was al de frisdrank compleet en accuraat met de bestelling, zonder beschadiging. Verder dus prima.

Dank je wel voor je beoordeling. De doos is er in de 1e plaatst om de inhoud te beschermen. Gelukkig is dat (nog net) gelukt. Zo zie je maar je weet soms nooit wat er bij de post in het proces gebeurt. Geniet in elk geval van je bestelling en graag weer tot een volgende keer.

Ben zeer tevreden met de snelle levering

Dat is fijn om te lezen! Geniet van je pakket en we zijn je in de toekomst heel graag weer opnieuw van dienst.

Tevreden!

Optijd bezorgd, iedereen blij!

Fijn om te lezen dat alles op tijd is aangekomen. Zeker met de feestdagen altijd spannend :-) Veel plezier van het pakket en graag weer tot een volgende keer!

Over Shop America

Welkom bij Shop America, bij ons vindt u een selectie van de meest populairste en lekkerste producten uit Engeland, Schotland en Amerika. Zoals frisdranken, snacks, snoep en meer!