Alles tip top in orde!

Ik heb vrijdag besteld en de volgende woensdag alles aangekregen (in deze COVID-19 tijden is dat meer dan prima!). Alleen bevatten de mails soms dt-fouten, als ik dan toch iets moet zeggen :P

Snelle levering, goed verpakt.

Het artikel is prima ontvangen.

Het artikel Aloe Tropical is verrukkelijk.

Eindelijk gewone mountain dew gevonden. Nu alleen nog Keebler Crackers en dan bestel ik daar zeker dozen vol van!

Helaas kunnen we dat laatste niet leveren. Maar geniet van de Mountain Dew! Graag tot een volgende keer. En sterkte tijdens deze vreemde dagen.

Snel en kompleet

Op woensdag besteld en op vrijdag al binnen. Super.

Fijn dat het pakket op tijd is aangekomen. We kunnen dat nu tijdens de Corona tijd niet meer garanderen omdat het bij de post bedrijven extra druk is. Gelukkig had u daar geen last van. Veel plezier van uw bestelling en succes in deze periode. Graag weer tot een volgende keer.

Snel en goed !

Fijn om te lezen! Veel plezier van je bestelling en graag weer tot een volgende keer. En sterkte in deze vreemde tijd.

Snelle en perfecte levering

zie boven!

Dank je wel. Perfect, dat is precies wat het moet zijn. Veel plezier van je bestelling. We staan in de toekomst graag weer voor je klaar. Succes met alles in deze bijzondere periode.

leuke webwinkel met heerlijke producten

De bestelling was heel snel verzonden en was goed verpakt. De producten zijn heerlijk en hebben een gezellige uitstraling, erg leuk om te zien en ook van te genieten! Een aanrader voor een snelle, en heerlijke amerikaanse maaltijd. Erg leuk om hier te (web)winkelen!

Dank je wel voor je leuke beoordeling! We zijn er erg blij mee. Grappig dat je dat zegt van de gezellige uitstraling. Dat is wat wij ook altijd voelen als we in het magazijn aan het werk zijn. Alle productverpakkingen maken je gewoon vrolijk. Sterkte in deze lastige periode en we zijn blij dat onze producten alles net iets gezelliger maken.

Heerlijk dat het kan

Zo fijn dat er een plaats in Nederland is waar ik die fijne dingen uit het buitenland kan bestellen. Wij bestellen hier al jaren. Onze favoriet is Caotina. De lekkerste Zwitserse chocolademelk die er is (in 3 smaken) maar ook andere dingen uit de shop zijn heerlijk. Snelle levering netjes verpakt, ook in Corona tijden.

Wat een rare tijden zijn het toch. We zijn zo blij dat we ook in deze tijd gewoon kunnen leveren. Want juist een lekkere traktatie kan net alles zijn wat we nodig hebben voor een geluk momentje. Sterkte gedurende de komende periode. We staan in de toekomst weer graag voor u klaar.

Fantastische producten

Dank u wel. We waarderen uw beoordeling enorm. Veel plezier van uw bestelling en graag tot een volgende keer!

bestelling keurig afgehandeld

bestelling keurig afgehandeld

Fijn om te lezen! Veel plezier van uw producten en graag weer tot ziens.

fantastische shop veel keus

ik eet graag jell -o.en bij america veel keus in smaken. zaaaaaaalig. en prijzen vallen ook mee. gelukkige klant uit pelt met american native roots.

Wat leuk om te horen! Dank je wel. Geniet van de Jell-o, iets bijzonders op tafel is juist nu extra feestelijk. Sterkte in deze lastige periode, hopelijk zijn we er snel doorheen.

Altijd aandacht voor de klant

Er is wel eens iets fout gegaan maar bij de Shop America lossen ze het altijd netjes op Deze bestelling en dat was best een grote ging het prima 👍

:-) dank u wel. We zijn inderdaad ook gewoon mensen en maken soms een fout. We proberen het dan wel altijd netjes en redelijk op te lossen. Fijn dat dit gewaardeerd wordt, en nog fijner natuurlijk dat het nu allemaal gewoon goed is gegaan. Want zo hoort het. Geniet er van tijdens deze rare dagen en graag weer tot ziens!

Top service alles netjes geleverd

alles goed verpakt en snel geleverd helemaal top

Dank je wel voor deze beoordeling. Fijn te horen dat alles goed is aangekomen. Veel plezier van je bestelling en graag weer tot ziens.

Uitstekende levering weer

Prima ervaring, alles weer goed aangekomen, bedankt!!

Goed om te horen. Dank voor het invullen van deze beoordeling. Veel plezier weer van uw bestelling en graag tot ziens. Sterkte in deze rare dagen.

Perfecte levering

Fijn om onze favoriet ook hier te kunnen bestellen!

Fijn dat je ons gevonden hebt :-). We blijven je graag van dienst. Sterkte in deze rare tijd en veel plezier van je bestelling!

Uitstekende en snelle service. Top!

Uitstekende en snelle service. Top!

Dank voor deze mooie beoordeling. Veel plezier van uw bestelling en graag tot een volgende keer.

excellent

Was snell gelevered~!! En alles wat ik heb verwachte ~!! Was en LIFESAVER~!!!

Fijn om te horen, in een tijd als deze zijn de kleine dingen zoals een pakje vol leuke producten net wat we nodig hebben. Geniet ervan! En graag tot een volgende keer.

Prima shop

Bestellingen zijn altijd keurig op tijd en goed verpakt. Een aanrader .

Dank je wel voor deze beoordeling. We hopen dat je veel lekkere gerechten maakt van het product. Graag weer tot een volgende keer en sterkte in deze bijzondere tijd.

Typische USA producten thuisbezorgd, redelijke prijzen

Onbekende varianten van bekende drankmerken, en producten waarvan je de naam wel hebt gehoord maar nog nooit in werkelijkheid hebt mogen proeven. En dat alles thuisbezorgd voor nog niet eens zo veel meer geld dan je in de supermarkt voor Nederlandse versies betaalt. Aanrader!

Dank je wel voor je enthousiaste beoordeling. Geniet van alle lekkere drankjes en graag weer tot een volgende keer.

Bestelling wederom snel geleverd

Al meerdere keren bestellingen geplaatst bij Shop America. Uitgebreid assortiment en de producten worden altijd snel geleverd. Ga zo door!

Wat fijn om te horen! En dat u dan ook nu weer de tijd neemt om een beoordeling achter te laten. Hartelijk dank daarvoor. Ook de volgende keer zijn we u graag weer van dienst. Voor nu sterkte met alle maatregelen en geniet van uw bestelling.

Goede service, altijd goede producten, assortiment mis ik nog het een en ander in.

Dank voor je beoordeling en je eerlijke toevoeging. We snappen het van de producten, het is steeds lastiger een breed assortiment te voeren. Met regelgeving, houdbaarheid, bredere verkrijgbaarheid en ontwikkelingen in de wereld. We focussen ons nu op een kleiner assortiment maar willen daar wel zo'n goed mogelijke service mee leveren. Dus voor nu zal dat niet veranderen. Geniet in elk geval van je bestelling en sterkte met alle maatregelen van het moment.

Web site is goed te bereiken ook als er vragen zijn is de service goed

Dank u wel voor uw fijne beoordeling. We zijn u graag in de toekomst weer van dienst :-)!

Smooth and easy transaction.

Everything went really smoothly. Will definitely buy from Shop America again.

Thank you so much!! Much appreciated. We're here for you when you need us again in the future. For now good luck with the measures being taken.

Prima web shop

:-) Nu is het extra fijn om iets positiefs te horen. Dank u wel! Veel plezier van uw bestelling en graag tot ziens.

Over Shop America

Welkom bij Shop America, bij ons vindt u een selectie van de meest populairste en lekkerste producten uit Engeland, Schotland en Amerika. Zoals frisdranken, snacks, snoep en meer!