Correct

Net dat extraatje bij onze Candybar!

Vorig jaar zijn wij getrouwd in Las Vegas zonder iemand dat van te voren te vertellen. Deze zomer hebben we ons weddinganniversairy gevierd met vrienden en familie binnen het thema Vegas. Een van de dingen die het zo leuk maakte was de candybar met andere soorten snoep dan wij hier normaal hebben. Als bedankje kreeg iedereen een lolly met de Amerikaanse vlag, ook deze was zeer geslaagd! Zowel de bestelling als verzending verliepen vlot. De bestelling was netjes met zorg ingepakt.

Meer dan hoe het hoort!!

Shop America is een mooi voorbeeld van een winkel waar mensen werken, die met je mee denken. Ik wilde van een artikel veel hebben. Dat was er niet, maar werd besteld. In plaats van het zelf in de gaten te houden kreeg ik een mailtje wanneer het er weer was. Dat is niet zó bijzonder. Wat ik wel bijzonder vond, is dat er gelijk een link bij de mail zat om te bestellen. Ze hadden met me mee gedacht over de aantallen om de verzendkosten laag te houden, én ik krijg als klap op de vuurpijl na het betellen ook nog een kant en klare bestellink, waardoor alles wel heel makkelijk werd. BOVENAL hou ik van de manier en snelheid van communiceren! Hierdoor is het bedrijf niet alleen betrouwbaar gebleken, maar is het kopen van artikelen ook nog eens gewoon LEUK!! (Zelfs online) voel ik me gezien, en is het een beetje als in de buurtwinkel waar ze je kennen.

precies wat je hoopt; je krijgt snel wat je bestelt

precies wat je hoopt; je krijgt snel wat je bestelt

Pluspunten

Door een foutje van mij werd er door jullie gereageerd door een e-mail te sturen en mijn voicemail in te spreken. Super attent!

Pluspunten

Snelle levering, goed prijs

Pluspunten

Supersnelle verzending en levering. De verwachte levertijd was 2 tot 3 werkdagen, maar stond na minder dan 24u al voor de deur, van NL naar BE!

Pluspunten

Easy to order. Werk fast

Pluspunten

Snelle levering, prima! Alles naar wens

Pluspunten

Geweldige klantenservice. Reageren meteen en vriendelijk. Komen hun beloftes na en houden je goed op de hoogte.

Pluspunten

Snelle levering. Uitgebreid assortiment

Fijn om te horen, we hopen dat de producten in de smaak vallen en graag weer tot een volgende keer!

Pluspunten

redelijk snelle levering en producten zijn goed

nog meer producten

Fijn dat alles goed is aangekomen. We verzenden 3x per week. Voor de snelste levertijden kun je het beste bestellen op maandag, woensdag of vrijdag voor 14:00. Geniet van je bestelling en graag tot een volgende keer.

Pluspunten

Niks op aan te merken.

Goed om te horen. Veel plezier van je bestelling en graag tot ziens!

Pluspunten

Snelle levering, goed verpakt. Prima prijs.

Pluspunten

Uitstekende service! Wij hadden een product nodig dat tijdelijk niet op voorraad was en werden vervolgens actief op de hoogte gehouden van wanneer het weer verkrijgbaar zou zijn. Wij bevelen Shop America dan ook van harte aan.

Pluspunten

Product was niet leverbaar. Zodra weer beschikbaar zou ik bericht krijgen. Er werd woord gehouden en ik kreeg bericht. Na een paar dagen had ik het product in goede orde ontvangen. Zeer tevreden over de service.

N.v.t.

Fijn om te horen dat de communicatie goed verliep. Dank je wel voor de beoordeling! Graag weer tot een volgende keer en veel plezier van uw bestelling.

Pluspunten

Goeie service

Fijn om te horen. Geniet van uw bestelling! Graag tot ziens.

Pluspunten

Mooi assortiment

Terug aankopen van onder 12 stuks zo leuk zijn als ik eens iets wil proberen.

Dank voor je mooie beoordeling en goede feedback. We begrijpen je verbeterpunt heel goed. Terug naar onder de 12 is niet meer mogelijk bij diverse producten. Het was onrendabel in verband met de extra arbeid (elk product moest los labeled worden met NL ingredienten). En vaak worden producten sowieso als voorraad gekocht. Maar we snappen het proeven en proberen aspect heel goed. We zijn hard aan het nadenken om meer combinatie pakketten samen te stellen. Specifiek om een selectie van producten te proeven.

Pluspunten

Snelle levering , No nonsence.

Groter assortiment US producten

Dank je wel voor mooie beoordeling. Op moment ligt de focus qua aanbod op de highlights. Veel plezier van je bestelling en graag tot ziens!

Pluspunten

Snel en op tijd leveren

OTC (over the counter) products, zoals pleisters met neosporin

Fijn dat de bestelling snel is aangekomen! OTC producten kunnen we helaas niet gaan leveren :-(

Pluspunten

Snelle levering en netjes geleverd wat ik er van verwachtte.

Fijn om te horen! Veel plezier van uw bestelling en graag weer tot een volgende keer.

Over Shop America

Welkom bij Shop America, bij ons vindt u een selectie van de meest populairste en lekkerste producten uit Engeland, Schotland en Amerika. Zoals frisdranken, snacks, snoep en meer!