Snel en groot assortiment

Overzichtelijke website. Veel keuze en snelle levering.

Snel en groot assortiment

Overzichtelijke website. Veel keuze en snelle levering.

Alles was zoals gewenst.bedankt.

Heel tevreden!

Goede producten, hele goede service!! Ben hartstikke tevreden!

Helemaal top!

Ik kom zeker terug!

We zijn je ook de volgende keer graag weer van dienst. Dank je wel voor je bestelling!

Zoals altijd, snel en keurig geleverd.

Fijn om te horen. Dank je wel voor je beoordeling. En veel plezier van je bestelling. Graag weer tot een volgende keer!

beschadigde dozen

enkele dozen van de Cambell soep zijn gedeukt

Jammer om te horen dat een aantal blikken gedeukt zijn tijdens het transport. We pakken de producten met een special beschermend papier in. Daarna plaatsen we de producten in het midden van de doos en doen we daar nog een beschermende papier rand omheen. Dat voorkomt de meeste schade. Maar het product gaat nog steeds met de post mee, daarbij beweegt het, en dan kan het iets deuken, dat is te verwachten en valt onder normaal transport. Uiteindelijk is het belangrijk dat je het product nog op een normale manier kunt gebruiken/consumeren. Bij een deukje in het blik kan dat normaal gesproken nog prima. Maar zou het blik er door lek zijn gegaan dan is het echt schade. We hopen dat je alsnog geniet van de lekkere soep.

Ik had een proefpakket Tabasco sauzen besteld, lekker snel in huis. Het was enorm goed ingepakt met meerdere soorten vulling waardoor de producten niet konden verschuiven of beschadigd worden. En er zat een leuk ondertekend kaartje in de doos :)

Dank je wel voor je beoordeling. Het laatste wat je wilt is een gebroken Tabasco flesje, we doen er inderdaad alles aan om te zorgen dat dat niet gebeurt. Leuk ook dat je het kaartje waardeert. Graag tot een volgende keer.

Altijd goed

Ik ben al jaren klant bij Shop America eerst in Almere en nu in Friesland. Het is altijd goed verpakt en het komt altijd goed aan,en is dat niet het geval dan zijn zij de beste in het oplossen TOP

Wat super fijn om te lezen! Dank je wel en graag weer tot een volgende keer.

Chocolade was in top conditie we genieten er van

Zal mijn bestellingen blijven doe bij jullie helemaal top

Goed om dat te horen, chocolade is altijd spanned met verzenden in de zomer. Geniet ervan en tot de volgende keer!

Vlotte levering

Makkelijk te bestellen en een vlotte levering!

Fijn om dat te lezen! Dank voor uw beoordeling. Geniet van de bestelling en graag weer tot een volgende keer.

Kinderen helemaal happy

Snelle en goede service. Zelf een fout die ik gemaakt had werd snel hersteld! Kinderen wilde graag zuur snoep, dat is gelukt. Ze zijn erg blij mee :-)

Hartstikke leuk om te lezen. Dank voor uw review! Hopelijk tot een volgende keer in de toekomst.

Snel en goed!

Goede communicatie over de bezorging, geleverd volgens afspraak en alles is lekker.

Fijn om te horen, vooral het laatste! Als er nog wat over is geniet er nog van. En graag weer tot een volgende keer.

Keurig bezorgd

Keurig op tijd bezorgd, alles zag er netjes uit.

alweer een prima verlopen bestelling en levering!

Dit is de derde keer dat we iets bestellen en wederom verliep alles vlekkeloos. Levering was op tijd en alles was weer netjes verpakt en afgeleverd.

Fijn om te lezen. Geniet weer van je bestelling en graag tot ziens!

Super, alles correct ontvangen !

Ik ben heel tevreden en ga zeker weer bestellen

Dank je wel voor je positieve review. Dat maakt ons blij! Graag tot de volgende keer en voor nu geniet van je producten.

De aankoop, verzending en ontvangst is snel en soepel verlopen!

De aankoop, verzending en ontvangst is snel en soepel verlopen! Bovendien zijn de Cinnamon Altoids de beste die ik ken!

Dank je wel voor je beoordeling! Geniet van de Altoids. Tip: doe er zuinig mee. Ze zijn op dit moment niet leverbaar zonder een verwachte datum wanneer weer wel.

alles fijn in orde geleverd

Correct en in orde geleverd volgens afspraak.

Dank je wel voor je beoordeling! Fijn om te horen.

Snel geleverd, prima producten

Leuke producten, ben fan van Irn Bru en dat is in Nederland niet of nauwelijks verkrijgbaar. Bij Shop America wel. Prima producten en snelle levering.

Wij zijn ook fan :-) Zo'n aparte lekkere smaak. Je kunt het nergens echt mee vergelijken. We staan graag weer voor je klaar in de toekomst.

Snel en lekker!

Alles is snel geleverd en de producten zijn van goede kwaliteit.

Dank je wel voor je beoordeling. Geniet van de producten! Graag weer tot ziens.

Goede ervaring

Webshop duidelijk, snelle bezorging. Als je iets moet hebben wat in de winkel niet verkrijgbaar is en buitenlands is, kijk even hier misschien hebben ze het. Aanrader.

Dank je wel voor je mooie beoordeling, leuk om te lezen. Veel plezier van je bestelling en graag weer tot een volgende keer.

prima geregeld

duidelijke site, makkelijk bestellen en goede bezorg opties. in 1 woord: prima :)

Dank je wel voor je beoordeling. Veel plezier van je bestelling en graag weer tot een volgende keer.

Zoals verwacht

Voor herhaling vatbaar

Fijn om te horen. Geniet van je bestelling en graag weer tot een volgende keer.

Fast Shipping, Good Price

Fast Shipping, Good Price

Thank you for your review! Enjoy the products, and we look forward to being there again for you in the future.

alles goed verlopen

Interessanter om rechtstreeks te bestellen dan via bol

fijn om dat te horen, we zijn zeker blij met Bol want het klinkt of u ons zo gevonden heeft. Maar we zijn het met u eens het kost minder voor u, als voor ons om direct te bestellen, en er is meer keuze! Graag weer tot een volgende keer. En geniet van de producten!

Over Shop America

Welkom bij Shop America, bij ons vindt u een selectie van de meest populairste en lekkerste producten uit Engeland, Schotland en Amerika. Zoals frisdranken, snacks, snoep en meer!