Grote keuze, correcte prijzen, snelle levering

Grote keuze, correcte prijzen, snelle levering

Bedankt weer! Tot de volgende keer :)

snel verzending

ik vind dat alles was goed gegaan

Fijn om te horen :) Tot een volgende keer

HEERLIJK

Reeses pakket besteld. Ik weet niet wat het snelst ging, de verzending of het opeten?!

Hihi, wij begrijpen dat helemaal! Fijn om te horen dat het allemaal zo goed is bevallen

de snoep is zuur maar de ervaring zoet

vlotte correcte ervaring, snelle levering en alles perfect ingepact, aanrader !

We hebben genoeg zure en zoete snoepjes, voor ieder wat wils ;) Geniet ervan!

Gewoon goed en met zorg.

Zeer goede en snelle levering. Goede prijzen en assortiment. In een woord top.

Super, geniet van je bestelling en graag weer tot een volgende keer!

very good!

I've been ordering my things from here for a bit and I can only say that the whole process has been handled perfectly! Great job!

We are happy to have you as our customer! We value your loyalty :) Enjoy everything and see you next time!

lekkere spullen goed verpakt en snel ontvangen.

Geniet ervan en bedankt voor het mooie cijfer!

Helaas, het pakket wat ik besteld had raakte zoek bij de vervoerder. Toen de vervoerder dit bevestigde aan Shop America, stuurde ze meteen een nieuw pakket. Dat is pas service!

Heel fijn om te horen dat u tevreden bent met de service en heel graag gedaan

Alles liep perfect

Geen aanmerkingen deze keer. Alles snel en prima verwerkt.

Fijn om te horen :) Tot de volgende keer

Top levering

Levering was snel, en goed geleverd.

Goed om te horen! :D

Prima service!

Product in goede staat ontvangen en zeer vlotte service. Top!

Niet de goedkoopste maar zeker het bestellen waard. Snel in huis

Top producten en top service!

yummy quick

Binnen een paar dagen mijn bestelling ontvangen. Netjes ingepakt in de doos. Zal weer bestellen

uitstekend qua snelheid en levering

alles in orde, snelle levering

Ruime keuze en scherpe prijzen.

Ik bestel al lang bij Shop America en ben zeer tevreden, schappelijke prijzen, altijd goed verpakt en snel verzonden, goeie service, kortom er is niets waar ik over kan klagen. Houden zo!

Supersnelle levering!

Favoriete snacks besteld en de volgende dag in huis! Met lange THT datum! Zeker voor herhaling vatbaar! En hoe leuk.... Het bedrijf bleek net verhuisd te zijn naar mijn woonplaats...en de bestelling werd door hen zelf even gebracht!

Foutje met bezorgen maar netjes opgelost

Toen ik naar een week mijn bestelling nog niet in huis had netjes contact opgenomen met de klantenservice. De adres sticker was beschadigd en stond nog op het depot van DHL. Ze hebben het netjes opgelost en binnen 2 dagen mijn pakket als nog ontvangen.

Snelle levering en heerlijke snoep.

super

super snelle levering goede service en veel keuze

Super service en leuk cadeau

Cadeau voor onze collega besteld met een zeer korte levertijd. Dit kon na overleg gerealiseerd worden. collega blij en wij blij. Hartelijk dank nogmaals.

Altijd goed bij deze webshop

Snelle reacties, snelle verzending en hele leuke producten, zeker een aanrader voor wie van de Amerikaanse en Engelse lekkernijen houden.

Prima service.

Prima service.

Goede en snelle levering

Goede en snelle service

Over Shop America

Welkom bij Shop America, bij ons vindt u een selectie van de meest populairste en lekkerste producten uit Engeland, Schotland en Amerika. Zoals frisdranken, snacks, snoep en meer!