Als goed op 1 na

Alles was goed op 1 na. De datums zijn van een langere houdbaarheid wat wel fijn is als je veel besteld. Helaas was op 2 zakken hot popcorn de best before 28-02 sold en je de zakken op 01-03 binnen krijgt

Bedankt voor het mooie cijfer en de feedback. Om even in te haken om de zakken popcorn... u heeft deze in de aanbieding gekocht (met €1,- korting per zak) onder de productnaam; KORTERE THT: Cheetos Flaming Hot Popcorn Large 184g. In de product tekst stond ook: Ten minste houdbaar tot: 28-02-2022. Wellicht heeft u hier overheen gekeken. Wij hopen in ieder geval dat u alsnog van de popcorn geniet!

Niks op aan te merken

Geniet ervan en bedankt voor het mooie cijfer!

Producten in goede staat ontvangen!

Super, geniet van je bestelling en graag weer tot een volgende keer!

Teleurstellend

Had er 5 voor mn vriend gekocht, fan van harry potter. Waren excited voor de stickers, allemaal rowena ravenclaw.

We snappen je teleurstelling, maar de beoordeling is bedoeld om onze service te beoordeling, niet het product. Wij maken de producten niet en weten dus ook niet welke stickers/kaarten in de zakjes zitten. Het is random en geluk. Wij kunnen hier echt helemaal niets aan doen.

Hele fijne afwikkeling.

Fijn om te horen! Veel plezier van uw pakket. We zijn u graag weer van dienst in nabije toekomst.

helemaal prima

Bestelling arriveerde vrijwel direct. Met zichtbare zorg ingepakt. Niets mis mee.

Fijn om te horen! We doen inderdaad echt ons best om alles goed en veilig in te pakken. Dus erg leuk om dat terug te lezen. Geniet van alle producten, en hopelijk graag weer tot een volgende keer.

prompte levering

snelle en adequate levering bij Read Shop

Fijn! zo hoort het ook. Geniet van uw bestelling en graag weer tot een volgende keer.

Gemakkelijk te bestellen en vlotte levering. Tot een volgende keer.

Fijn om te horen. Hopelijk heb je genoten van je bestelling. Tot de volgende keer!

Heel goed en snel

Heel goed, snel ontvangen, verzend kosten zijn ok als je meer besteld, kon alleen naar een afhaalpunt sturen helaas, dus niet thuis.

Dank je wel voor je beoordeling. Fijn dat alles goed is gegaan (en snel). Dat van de afhaalpunten klopt niet helemaal. We leveren en thuis en naar afhaalpunten. Bij het afrekenen kun je kiezen . Als je het pakket gratis wil ontvangen vanaf €39, dan zijn inderdaad alleen verzendpunten beschikbaar. Thuislevering kost iets meer. Maar ook dat wordt goedkoper vanaf €39. Thuis bezorgen is altijd duurder bij de post, omdat dat laatste stukje altijd het meeste kost. Het is dus een keuze. Betaal je liever niets als klant dan haal je het pakket op bij een afhaalpunt bij je in de buurt, of vanaf €1,99 komt het pakket bij je thuis.

uitstekend.

Shop America doet wat ze beloofd. Op zich zou een 10 op zijn plaats zijn, maar ik heb op school altijd geleerd dat die aan Onze Lieve Heer is voorbehouden.

Dank je wel voor je beoordeling! We zijn ook blij met je 9!

Keurig verpakt, mooie nette producten. Verjaarskado voor onze dochter dus nog niets gebruikt. Komt vast goed.

Fijn om te horen dat het pakket goed is aangekomen en we hopen dat uw dochter super blij was bij het zien van al het lekkers!

Shop America gaat goed. Jammer dat ze verzenden met DPD

Shop America werkt met DPD en dat is het probleem. Voorlopig heb ik betaald en NIETS ontvangen

Het pakket is inderdaad kwijt geraakt in de post bij DPD. Iets was heel soms gebeurt en altijd super, super vervelend is, ook voor ons want als wij ons best doen om alles hier goed te verzorgen dan wil je dat de bezorging ook goed gaat. Maar met zoveel pakketten iedere dag gaat er soms ook iets mis. Ook bij DHL en PostNL. Gelukkig weet je van ons dat de bezorging normaal altijd goed gaat. En natuurlijk zorgen we ervoor dat je voor dit pakket 100% schadeloos wordt gesteld.

YUM!

Super snelle en nette bezorging. We genieten van alle dingen die we lang hebben moeten missen en zullen zeker snel weer bijbestellen.

Dat is gevoel wat we zelf ook hebben met onze producten! Even terug naar Amerika. Heerlijk. We staan graag weer voor u klaar de volgende keer.

De besteling die ik heb gedaan Is goed ontvangen de bedteling ging ook vlot

Fijn om dat horen! Graag weer tot ziens.

uitstekende producten en prima op tijd geleverd!

voor producten uit de VS een uitstekende shop - ditmaal voor mijn geliefde Altoids!

:-) dank je wel voor je fijne beoordeling. Geniet van de Altoids (en/of het mooie blikje!)

Alles snel en correct

Dank je wel voor je beoordeling, heel fijn om te horen. Hopelijk heeft alles gesmaakt!

Snel geleverd, fijne producten

Super! Dank je voor je positieve beoordeling, daar worden we heel blij van!

Weer top, snel geleverd en goede service.

Snel geleverd, goed en veilig verpakt, goede service. Goede website.

Fijn om te horen. Geniet er van en graag weer tot ziens!

Goed en snel

Bestelling keam snel en voldeed aan de verwachtingen!

Goed om te horen! We hopen dat je er van genoten hebt. Graag weer tot snel.

Alles ging prima

Prima assortiment Prima prijzen Prima service

Dank je wel voor je fijne beoordeling! Graag weer tot de volgende keer en hopelijk smaakte alles weer heerlijk.

Super pakket

Mijn pakket was snel en compleet binnen! Als je gek bent op Amerikaans snoep, zou ik zeker hier bestellen. Ook omdat je flinke korting krijgt op artikelen waar de ten minste houdbaarheidsdatum dichtbij is.

Dank je voor je beoordeling en inderdaad een win win voor ons allebei. Wij hoeven geen producten weg te gooien die nog van prima kwaliteit zijn en de klant heeft een meevallertje. Geniet er weer van en graag tot de volgende keer!

Goede prijs en snel geleverd

Zoals altijd goede prijs en snelle verzending en als er dan toch iets misloopt is er ook nog goede service achteraf. Overtuigd 5 sterren!!

Bestelling geplaatst en snel beschikbaar voor afhaling

Als last minute cadeau had ik nog enkele lekkernijen besteld. Met vrees dat dit tijdens de feestdagen niet tijdig in bezit zou zijn was ik aangenaam verrast van de snelle bezorging aan het geselecteerde afhaalpunt.

Super! Dat is inderdaad altijd spannend met de feestdagen. Gelukkig was het pakket op tijd!

Alles compleet en snel geleverd.

Goede snelle levering

Fijn om te horen :) Tot een volgende keer

Altijd snelle levering

Snelle levering, ook zo dicht bij de feestdagen. Goede kwaliteit producten!

Fijn dat alles op tijd kwam voor de feestdagen, daar doen we het voor. Geniet ervan!

Over Shop America

Welkom bij Shop America, bij ons vindt u een selectie van de meest populairste en lekkerste producten uit Engeland, Schotland en Amerika. Zoals frisdranken, snacks, snoep en meer!