Verrassend fantastisch

Er was een snelle levering maar de pakketten die ik had besteld als kerstkado voor mijn neefjes zijn heel erg leuk. Viel enorm in de smaak en zijn betaalbaar. Mijn schoonzus vond ze zo leuk dat ze wou weten waar en hoe dit bij ons terrecht kwam en heeft een voorraadje kadootjes besteld. Super leuk, betaalbaar en mooie levering.

Super leuk om dit te horen! We doen ons best om leuke goed gevulde pakketten aan te bieden die leuk zijn om weg te geven, maar ook om lekker zelf te houden ;-) Bedankt voor dit mooie compliment!

Prettig shoppen, veel keus en snel geleverd!

Leuk om te horen, geniet ervan!

Levert zoals je verwacht.

Bestelling op vrijdag gedaan en op dinsdag geleverd. Niks op aan te merken gewoon goed.

Bedankt voor de beoordeling! :)

prima en snelle levering

Goed om te horen! Geniet ervan.

Snelle en goede levering

Mijn bestellingen waren er snel. Goed en stevig ingepakt. Niks op aan te merken.

Super, geniet van je bestelling en graag weer tot een volgende keer!

Leuke pakketjes.

Snel bezorgd, netjes ingepakt. Leuke kerst doosjes met verschillende dingen

Fijn om te horen :) Veel plezier met de kerstboxen! Tot een volgende keer

Prima ervaring

Prima ervaring

Snelle bezorging en leuk pakket

Super snelle levering!!!

Echte original products uit de States voor een scherpe prijs!!!

Top snoep shop

Goede service , bijzonder snoepgoed. Leuk om eens kado te geven!

Goed verpakt,ziet er top uit

Mooie mix in pakketten.Volgens mijn kleinzoons.

Vlot en snel

Minpunt: niet goedkoop

Pakketje is volgens afspraak - netjes verpakt - aangekomen. Er zat een leuk kaartje bij.

Snel geleverd.

Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Prima bezorging en heerlijke witte chocolademelk

Jammie jammie jammie

Alles goed gegaan

Eindelijk wat producten gevonden die ze nergsnz anders meer hadden. Eerste keer besteld. Als mijn voorraadje op is kom ik zeker weer kijken

Heel goed!

Werd netjes op de hoogte gehouden van de bestelling via de mail. Het huisnummer was verkeerd en kon dit snel oplossen door terug te mailen. Dit stond heel duidelijk in de bevestigingsmail. Hierna kreeg ik snel een mail terug dat het huisnummer aangepast was. De bestelling kwam ook snel binnen en was heel netjes verpakt!

Everything was top

Went good for a second order and quite quickly at this time of year. Will order again!

Snel geregeld

Dank u wel voor uw review. Fijn om te horen, dat alles snel is gegaan. Veel plezier van uw bestelling en graag weer tot een volgende keer!

Klasse service

Netjes verpakt en goed en snel geleverd Zeer tevreden en zeker tot een volgende keer weer.

Dank u wel voor uw review. Fijn om te horen, dat alles goed is gegaan. Veel plezier van uw bestelling en we zijn u de volgende keer graag weer van dienst!

Duidelijke communicatie

Winkel had een kleine vergissing gemaakt bij de bestelling. Met zeer snelle communicatie is de situatie recht gezet.

Dank je wel voor je bestelling en review! En dank je wel voor de medewerking in het rechtzetten van onze fout! Geniet van je bestelling en graag weer tot een volgende keer.

Product zoals beschreven en netjes verpakt met lange tht.

Fijn om te horen. Dank je wel voor je beoordeling. Geniet van de producten en graag weer tot ziens!

Netjes en compact verzonden

Fijne webwinkel met een gevarieerd aanbod. Wat ik vooral fijn vind is hoe ze alles netjes in een zo'n klein mogelijke doos verpakken. Het enige nadeel is dat je het pakket niet kunt laten bezorgen bij een post nl punt.

Simpel en efficiënt.

Ik bestelde iets, ik kreeg het. Zo simpel is het.

Zeer correct

Ook dit keer weer zoals het hoort

De Tuinderij 17 3833SC Leusden

Over Shop America

Welkom bij Shop America, bij ons vindt u een selectie van de meest populairste en lekkerste producten uit Engeland, Schotland en Amerika. Zoals frisdranken, snacks, snoep en meer!