Gewoon heel goed en aan te bevelen wanneer je iets nodig hebt op vlak van platenspelers.

Dit is mijn 2de bestelling, en heel snel bezorgd, mogelijk zelfs sneller dan mijn eerste van een tijdje geleden. Ook altijd leuk om te ontdekken welke beschikbare originele of vervangnaald er mee gestuurd is, zelfs al is het voor een ander element uit dezelfde serie. Wat telt is dat het past en perfect werkt.

Vriendelijk met veel verstand van zaken

Goede prijs, goede verpakking, snelle verzending en vriendelijk aan de telefoon met veel verstand van zaken. Top ervaring!

Snelle goede service

Prettige verkoper reageert snel en vriendelijk

Bestellung Nadel für Marantz Plattenspieler

Ich bin sehr zufrieden mit der Lieferung. Qualität ist sehr gut. Toll ich kann meinen 40 Jährigen Plattenspieler wieder gebrauchen und viel vergessene Erinnerungen wieder aufleben lasse. Sehr gerne wieder.

Goede en snelle service, vriendelijke prijs

Mijn bestelling was de volgende dag binnen en was prima. Prettige communicatie ook. Verder was de prijs een prettig tikje onder het marktconforme; altijd fijn. Wel een tip: het doosje met daarin het element was met plakband vastgemaakt in het verzenddoosje, verder waren in het doosje 4 chipjes aanwezig. Hierdoor ontstond 'rammelruimte', waardoor het doosje met element losliggend in het verzenddoosje aankwam. het element zelf zat stevig in zijn doosje, dus verder geen probleem. Maar een iets 'rammelvastere' verpakking is te adviseren.

Snelle en vriendelijke service

Pick-upnaalden.nl is een webwinkel met een snelle afhandeling. De eigenaar is vriendelijk, behulpzaam en heeft duidelijk hart voor zijn zaak. Aanrader!

Correct

Duidelijke webshop, faire prijsstelling en vlotte communicatie. Vraag gesteld en per direct antwoord terug , hier zit geen robot achter.

Heel positive

Goede snelle service ,goede communicatie, goede uitleg

Gewoon top!

Goede communicatie, uitstekende prijs, zorgvuldig verpakt en snelle levering! Wat wil je nog meer, van harte aanbevolen!

No nonsense. Gewoon goed.

Uitmuntend

Nadat ik de verkeerde naald besteld had, werd de juiste spoedig voor me uit gezocht en kon ik de oude retourneren. Dik tevreden!

Een prima bedrijf en een snelle levering

excellent

The needle is like the original! It sounds and looks Great! (Technics EPS-25CS)

Ridiculously fast

I have never gotten anything as fast as I did from Pickupnaalden. I made an order on Wednesday at 17:30. The order arrived at my place in FINLAND on Friday, 12:00. And mind you I live in the more rural area of Finland, not the south. I honestly don't even know how it's physically possible for the delivery to arrive this quickly. The product itself was good, just as described and no issues.

Perfecte service

Al eerder contact gehad en de service van deze mensen is echt perfect. In het verleden had ik een borsteltje (dustamatic) nodig voor mijn Pickering XV-15 en dat werd mij kosteloos toegestuurd. Misschien kunt u elders goedkoper terecht maar dit soort service vind ik belangrijk. Vandaar dat ik woensdag 26 februari een nieuw element heb besteld en dat werd donderdag 27 februari al geleverd. Grote klasse!!

Duidelijke webshop en snelle levering

Zeer goede service en uitleg

Geweldig advies, persoonlijke webshop

Tijdens het bestellen van een vervangende naald keurig advies gekregen over welke ik nodig heb; dit was absoluut niet de duurste ;) Na het bestellen een handmatige(!) mail ontvangen dat hij vandaag verstuurd zou worden. In één woord “geweldig”. Het hiermee persoonlijke contact siert deze webshop ontzettend, dit is tegenwoordig bij andere webshops ver te zoeken. Ga zo door!

Schnelle Bearbeitung

War eine schnelle und gute Abfertigung. Gute Ware,und passt perfekt

Simpelweg niks op aan te merken

Snelle levering, goede communicatie, de waren (in mijn geval een N44G repro) voldoet ruimschoots aan de verwachtingen. Ik kom hier graag (en gauw) weer!

Zeer klantvriendelijk!

Had eerst de verkeerde naald besteld voor mijn Pioneer draaitafel. Daarna alsnog de goede gevonden, eerste order werd zonder probleem geannuleerd en betaling ook terug gestort.

Top Service und Qualität

Am 06.01.20 eine Tonkapsel für meinen Telefunken Plattenspieler bestellt und am 11.01.20 erhalten. Einwandfrei ich werde bei Bedarf wieder hier kaufen

Superblij die webwinkel te leren kennen !!!

Heel blij om in contact te komen met onze noorderburen en hun site ! ongelooflijk dat men daar nog de juiste en passende onderdelen vinden voor mijn pickup die reeds meer dan twintig jaar oud is ! En ... neen hier in Belgie bestaat zo'n winkel niet laat staan om nog onderdelen te vinden ! Speciale dank aan Fred die mij steevast geholpen heeft zodat ik weer volop kan genieten van m'n vinylplaten ! Supermerci Fred !

Snell verzending. Top!

Ook tijdens de feestdag snel ontvangen.

Op deze zondagmorgen een mail gestuurd of ze nog een vervangnaald voor mijn 30 jaar oude sanyo platenspeler hadden. Binnen de minuut een antwoord. Wat kan een mens nog meer verlangen. Duidelijk een eigenaar met een zielvoor zijn zaak. Service dus voor mij een dikke 10. Maak ik in België niet gauw mee. Super

Snelle service!

Prima vervangende naald voor mijn pick-up. Snel geleverd