In een één woord: uitstekend

Element en naald besteld, was cartridge clips vergeten en deze werden alsnog gratis toegevoegd en snel geleverd.

Goede service en snelle verzending.

Ik had een vraag via de mail gesteld waar heel snel en gepast op werd gereageerd. Product werd ook snel verzonden en is van uitstekende kwaliteit. Website is goed georganiseerd en afbeeldingen zijn duidelijk, kan misschien wel een kleine visuele update gebruiken. Voor de rest niks op aan te merken, uitstekende ervaring.

!

!

• Вы бы порекомендовали нас? Yes

Alles past perfect top bedrijf zeer te vreden mee

Perfekt !

hervorragende Kommunikation, schneller Versand, super Verpackung - Hier sind Profis am Werk !

Voor mijn geweldige Technics SL 1710 uit 1976 bij Pick-upnaalden een vervangingsnaald gevonden. Zeer snelle reactie om mijn vragen en na bestelling snelle en correcte levering. Nogmaals een uitstekend bedrijf met veel kennis. Ik kan weer even voort!

super service !

Snel antwoord en super snelle verzending. Vakkundig advies!

Fijn bedrijf met een goede en snelle service!

Meneer Caris is een bevlogen man met liefde voor het vak, meerdere keren een bestelling gedaan en altijd een snelle, correcte levering.

Super !

Snelle levering en met zorg verpakt ! Ook nog een Tonar naald dus super kwaliteit.

100%!

Snelle levering tegen normale prijzen. Degelijk verpakt. Vergeten cartridge clips werden gratis! meegeleverd.

Bestelling kwam snel binnen en was goed ingepakt. Helemaal tevreden.

Snel geleverd ; bij besteld zonder gezeur

Prima toko en prima e mail contact

Juiste product op redelijke termijn

Pickup naald voor 35 jaar oude pickup in voorraad: knap

Snel, groot assortiment, voordelig

Regelmatig doe ik zaken met dit bedrijf, tot volle tevredenheid. Als ik iets zoek voor mijn draaitafels, zij hebben het. Hoe ik ook zoek op internet, nergens vind ik lagere prijzen. Het zou voor mij een probleem zijn als dit bedrijf zou stoppen.

Uitstekende, snelle service en goede producten.

Ik was op zoek naar een naald voor een platenspeler uit 1964, en kon die op deze website gemakkelijk vinden, incl. een youtube tutorial over hoe deze te vervangen. De naald werd snel, en veilig verpakt geleverd en de kwaliteit is perfect. Zeer tevreden!

Waardeloos

Voor mijn vader een pickup naald besteld voor een pioneer platenspeler. Na 3 dagen goed gewerkt te hebben plotseling kapot. Foto gestuurd van de naald, na paar dagen een reactie met " sorry zoals is het kan zien verkeerd geplaatst" Ali express rommel met slechte service. GEEN aanrader.

Beste Marc, De geleverde naald is GEEN Ali expresse rommel, maar een ORIGINELE Audio Technica naald, de door u gestuurde fotos' laten een duidelijk geval van verkeerde plaatsing zien. Als de V-magnets van de naald niet in het gleufje van het element vallen, en u drukt de naald door, dan wordt de naald uit de naaldhouder gedrukt, en dat is precies wat hier gebeurt is ........ Wij willen u uit coulanse een nieuwe naald aanbieden met 50% korting.

Verademing in webshopland.

Kort na het stellen van een vraag over een door mij gezochte naald, kreeg ik al een uiterst correcte reactie. Na het mailen van een foto van de naald bleek dat levering mogelijk was. Binnen 2 dagen een nieuwe naald, mijn buurvrouw bijzonder blij (was voor haar draaitafel) en een zeer tevreden aankoopervaring. Ik beveel Pickup-naalden.nl van harte aan!

eindelijk een site waar veel mogelijkheden zijn

was op zoek naar een naald van een type platenspeler dat meer dan 40jaar oud is.

Conform afspraak

Perfecte tracking van oude Philips GP422 dankzij nieuwe Jico Neo SAS naald

De Jico micro-ridge naald geeft ieder detail weer. Extreme definitie. Klikt beter dan mijn Ortofon Cadenza Blue (zelfde definitie maar meer vervorming). Tracking getest met Testplaat van Image HiFi. De Philips haalt 80 micron zonder vervorming, 90 micron met vervorming en bij 100 micron gaat íe uit de groef.

Gewoon top

Pick-up naald besteld voor mijn technics platenspeler. Vrij snel en keurig verpakt ontvangen. Veel keus voor allerlei platenspeler benodigdheden.

snelle levering, ruim aanbod, flexibel en coulant

Toen ik voor een oude man, die ik wekelijks bezocht, drie naalden bestelde, werden die snel en correct geleverd. Toen deze man een week later overleed kon ik de ongebruikte naalden terugsturen; het aankoopbedrag werd zonder probleem teruggestort. Prima service dus.

SUPER KWALITEIT

super hygienise schoonmaak top kwaliteit

Goede service!!

pick up naald besteld, bleek de verkeerde na toezenden controle fotos van element. Meteen een tip welke naald wel de goede is. Verzending was snel gefixed!

Super service!!!!

Vrijdag ochtend een mail gestuurd, met een vraag over welke naald het best past bij mijn platenspeler. Gelijk na een paar uur reactie terug gekregen. Ik heb het gelijk besteld. De volgende dag gelijk mogen ontvangen! Naald past prima bij de platenspeler!!!