Goede Service.

Heel goede service, snelle bezorging. Top.

Geweldig advies en een nog betere service

Mijn naald klonk slecht ondanks dat ik dacht die schoongemaakt te hebben. Opgestuurd en gratis schoongemaakt door Fred. Het element en de naald klinken weer als vanouds.

Top service!!

Omdat ik echt geen idee had welke naald in nodig had, ben ik een berichtje via de website gestuurd. Na wat heen en weer mailen, had ik juiste naald de volgende dag al in huis.

service en advies als in een echte goede winkel

Snelle reacties en duidelijke antwoorden op vragen. Uitgebreid- en kwalitatief goed aanbod. Uitstekende service. Redelijke prijzen.

Így kellene működnie az összes weboldalnak

Kívalló szolgaltatás, a cég teljes mértékben betartotta azt amit ígértek. Megrendeltem a tűt, nem voltam benne bisztos hogy kompatibilis a lejátszómmal, de a leírtak szerint az, következő nap megkaptam az emailt hogy postázták a terméket (fantasztikus), és péntekre, azaz, 3 nap mulva megérkezett hollandiából szlovákiára. Szép munka srácok, nagyon igényes odafigyelő, és megbízható szolgáltatás. Csak ajánlani tudom!

• Ajánlnál minket? Yes

Pick-up naald besteld volgende dag al in huis

Bedankt voor de snelle service.

Uitstekend, ik ben zeer tevreden, vlotte levering.

Ik was op zoek naar een nieuwe naald voor een 40 jaar oude Kenwood KD1500, erg makkelijk de juiste naald teruggevonden en prima verder geholpen. Een aanrader als je onderdelen nodig hebt om je (oude) platenspeler te herstellen.

Snelle afhandeling, fijne klantenservice

Zeer klantgericht, communicatie verloopt vlot. Verbaast me niet dat ze al zoveel jaren meegaan. De website kan misschien een make-over gebruiken, maar functioneert wel gewoon prima.

Super snelle reactie op mijn vraag en dezelfde dag verzonden. Volgende dag perfect verpakt ontvangen. Hier kan menig webwinkel een voorbeeld aan nemen. Kortom, helemaal top!

Prima service en bereikbaarheid.

Prettig zaken doen. Bedrijf denkt met de klant mee.

Eerst het type naald gevraagd en nog geen 5 minuten later al een antwoord. Bestelling geplaatst en binnen de 3 dagen netjes geleverd. (In België) Uiterst tevreden van Pick-upnaalden.nl. Verdient meer dan een 10.

Fantastische service

Goede webshop, snelle afhandeling/verzending. En zoals hierboven aangegeven een fantastische service. De naald die ik had besteld voor mijn Pioneer PL-12D II bleek niet de goede te zijn en deze kon ik zonder problemen retourneren waarna het geld snel teruggestort was. Fred heeft mij toen via e-mail geholpen om te proberen een geschikte naald te vinden. Dat was niet zo eenvoudig, omdat ik blijkbaar een exotisch element had waarbij me een prima vervangend element voor mijn budget werd aangeraden. Die is vandaag binnengekomen en werkt prima. Ik kan weer plaatjes draaien en ben erg blij met de hulp en service van Fred.

Snel, vriendelijke en goede communicatie!

Zeer goed!

Gewoon heel goed en aan te bevelen wanneer je iets nodig hebt op vlak van platenspelers.

Dit is mijn 2de bestelling, en heel snel bezorgd, mogelijk zelfs sneller dan mijn eerste van een tijdje geleden. Ook altijd leuk om te ontdekken welke beschikbare originele of vervangnaald er mee gestuurd is, zelfs al is het voor een ander element uit dezelfde serie. Wat telt is dat het past en perfect werkt.

Vriendelijk met veel verstand van zaken

Goede prijs, goede verpakking, snelle verzending en vriendelijk aan de telefoon met veel verstand van zaken. Top ervaring!

Snelle goede service

Prettige verkoper reageert snel en vriendelijk

Bestellung Nadel für Marantz Plattenspieler

Ich bin sehr zufrieden mit der Lieferung. Qualität ist sehr gut. Toll ich kann meinen 40 Jährigen Plattenspieler wieder gebrauchen und viel vergessene Erinnerungen wieder aufleben lasse. Sehr gerne wieder.

Goede en snelle service, vriendelijke prijs

Mijn bestelling was de volgende dag binnen en was prima. Prettige communicatie ook. Verder was de prijs een prettig tikje onder het marktconforme; altijd fijn. Wel een tip: het doosje met daarin het element was met plakband vastgemaakt in het verzenddoosje, verder waren in het doosje 4 chipjes aanwezig. Hierdoor ontstond 'rammelruimte', waardoor het doosje met element losliggend in het verzenddoosje aankwam. het element zelf zat stevig in zijn doosje, dus verder geen probleem. Maar een iets 'rammelvastere' verpakking is te adviseren.

Snelle en vriendelijke service

Pick-upnaalden.nl is een webwinkel met een snelle afhandeling. De eigenaar is vriendelijk, behulpzaam en heeft duidelijk hart voor zijn zaak. Aanrader!

Correct

Duidelijke webshop, faire prijsstelling en vlotte communicatie. Vraag gesteld en per direct antwoord terug , hier zit geen robot achter.

Heel positive

Goede snelle service ,goede communicatie, goede uitleg

Gewoon top!

Goede communicatie, uitstekende prijs, zorgvuldig verpakt en snelle levering! Wat wil je nog meer, van harte aanbevolen!

No nonsense. Gewoon goed.

Uitmuntend

Nadat ik de verkeerde naald besteld had, werd de juiste spoedig voor me uit gezocht en kon ik de oude retourneren. Dik tevreden!

Een prima bedrijf en een snelle levering