Laden reviews...
Laden reviews...
24 Bewertungen in den letzten 12 Monaten
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Kunden berichten durchgehend von schneller Lieferung und einem breiten Angebot. Die Website wird als übersichtlich und benutzerfreundlich beschrieben, mit guten Preisen. In einigen Bewertungen gab es Probleme bei Rücksendungen oder Verfügbarkeit, doch insgesamt bleibt die Zufriedenheit hoch. Zuverlässigkeit und freundlicher Kundenservice werden mehrfach hervorgehoben.
Pluspunten
Snelle service
Beveelt aan
2 April 2019
anoniem
Pluspunten
mooie kleding en uitstekende service
Verbeterpuntengewoon lekker doorgaan zo
Beveelt aan
2 April 2019
Giovanni
Vlissingen
Beveelt aan
2 April 2019
Robin
DOETINCHEM
Pluspunten
Snelle levering, in de winkel en online goede service.
Verbeterpunten/
Beveelt aan
2 April 2019
Justin
Goes
Pluspunten
Top service. Producten netjes ingepakt met alle toebehoren (factuur, retourbon, veiligheidslabels). Om een ‘extra’ gevraagd in de opmerkingen en zoals RicoModa is hebben ze hieraan voldaan. Zeer te vreden klant!
VerbeterpuntenEen optie toevoegen op productniveau dat de klant een notificatie krijgt wanneer het product weer voorradig is (in een bepaalde maat). Hierdoor hoef je instragram niet continu bij te houden en grijp je minder snel mis bij een populaire maat.
Beveelt aan
2 April 2019
Jacco
Pluspunten
Snelle levering Zeer nette verpakking De kleding ziet er top uit
VerbeterpuntenZijn er niet het is top
Beveelt aan
2 April 2019
Ronan
Loppersum
Pluspunten
Snelle levering Goede website Leuke kleding
Beveelt aan
2 April 2019
Wessel
Roggel
Pluspunten
Top kwaliteit Goede klantenservice
VerbeterpuntenSneller bezorgen, het liefst de volgende dag als het kan.
Beveelt aan
1 April 2019
Mike
Zoeterwoude-Dorp
Pluspunten
Snelle service!! Retourtag wat erg makkelijk is. Leuke doos met daarin meerdere boekjes en het artikel in papier. Echt nice
VerbeterpuntenExtra stickers zodat het pakketje lijkt en dat het shirt er niet tussen uit kan vallen.
Beveelt aan
1 April 2019
Djorke
Bolsward
Pluspunten
Al meerdere malen via Rico Moda besteld en nog geen enkele keer teleurstelling gehad. Prettige website, mooi assortiment, snelle levering, goede communicatie m.b.t. verzendstatus per mail. Goed en mooi bedrijf!
Beveelt aan
1 April 2019
Cor Piels
Kerkdriel
Pluspunten
Keurig ingepakt ziet er netjes uit.
VerbeterpuntenZo door blijven gaan.
Beveelt aan
1 April 2019
H.v.d.graaf
Goes
Pluspunten
Product werd snel geleverd. Alles was in goede orde ontvangen
VerbeterpuntenGeen
Beveelt aan
1 April 2019
anoniem
Pluspunten
Top product, snelle levering en fantastisch verpakt.
Beveelt aan
1 April 2019
anoniem
Pluspunten
Snelle levering
VerbeterpuntenMaar typische hype kleren verkopen
Beveelt aan
1 April 2019
Ruben
Pluspunten
Super goed behandeld en zeer netjes verpakt en verstuurd, super tevreden, zal zekers weer iets bestellen bij jullie,en mijn zoon super blij met zijn shirt, zal goede reclame voor jullie maken
Beveelt aan
1 April 2019
Anneke
Bargercompascuum
Pluspunten
Supersnelle levering!!
Beveelt aan
31 March 2019
anoniem
Pluspunten
Snelle levering en service.
Beveelt aan
31 March 2019
Lorenzo
Hardinxveld Giessendam
Pluspunten
Snel Duidelijk Goede prijs/ kwaliteit Top producten Afterpay mogelijk
VerbeterpuntenGeen
Beveelt aan
31 March 2019
QAA Real Estate BVBA / Management & Advies BV
Meerssen
Pluspunten
Groot aanbod van mooie en diverse merkkleding. Service is perfect!
Beveelt aan
30 March 2019
Mohammed
Alphen aan den Rijn
Pluspunten
Alles netjes verpakt Snelle levering Gratis retour Eerste keer besteld maar zal er zeker vaker bestellen
Beveelt aan
29 March 2019
Anjo
Wijk en Aalburg
Beveelt niet aan
29 March 2019
Carla
Deventer
Bedankt voor je review Carla. Jammer om te lezen dat je niet blij bent met onze service. Begrijpelijk dat uw zoon na lang sparen blij is met de nieuwe polo! Wel vervelend dat hij iets is gekrompen na de 1e wasbeurt. Het klopt dat katoen kan krimpen. Dat willen we liever niet, maar is helaas een eigenschap van dit natuurlijke materiaal.
We vroegen de polo retour om er naar te kijken. Inderdaad iets gekrompen. We hebben de polo op een nette wijze iets opgerekt en hij was al snel weer de originele lengte. Daarom is hij teruggestuurd, zodat uw zoon hem met plezier kan dragen.
Vervelend dat u niet vriendelijk en serieus te woord bent gestaan. Dit horen we zelden, zie ook onze reviews. Intern bespreken we dit om ervan te leren in de toekomst.
Pluspunten
Snelle levering, en het omruilen van een product is ook zo geregeld.
VerbeterpuntenSoms moet je lang wachten totdat een bepaalde maat er weer is.
Beveelt aan
29 March 2019
Jarno
Groningen
Pluspunten
Zag er keurig uit kunnen veel webwinkeks een voorbeeld aannemen ecgt top bedrijf heb je!
Beveelt aan
28 March 2019
anoniem
Kaatsheuvel
Pluspunten
Goeie leveren en ook zeer netjes. Ben blij met de bestellen
VerbeterpuntenZijn geen verbeterpunten
Beveelt aan
28 March 2019
Damian
Drachten
Pluspunten
Snelle levering en keurig verpakt,
Beveelt aan
28 March 2019
Otto
Huizen
Lange Vorststraat 80
4461JR Goes
Branch
Business services
Specializations
B2B, Other
Overige bedrijven