Prima service - topkwaliteit

Prima service - topkwaliteit

In één woord: TOP!

Geweldig aanbod, kleding wordt altijd snel en prima verpakt verzonden. Ik kan Rico Moda Uomo alleen maar van harte aanbevelen. Bedankt voor de fijne aankoopervaringen!

Super snel en goede service!

Shirt besteld was helaas te klein, maar voordat ik mijn nieuwe shirt binnen had had ik het bedrag van de andere bestelling al ontvangen.

Perfect! De service als kleding! 10+

Hele goede service en perfecte kleding!

Zoals altijd goed, vriendelijk en behulpzaam.

Goed geholpen. Denken met je mee. Regelmatig leuke acties.

Super website, veel en mooie merken en super snel geleverd!

Inmiddels meerdere aankopen gedaan bij Rico Moda en keer op keer zeer goede ervaringen! De (mobiele) website werkt echt super goed en dat moet ook wel met de grote keuze aan topmerken. Als je je keuze hebt gemaakt en je bestelling gedaan is wordt je erg goed op de hoogte gehouden en gaat de levering altijd zeer snel. Niks anders dan TOP!!!

Fijne winkelervaring

Vriendelijk en gezellig personeel. Krijg goed passend advies, er wordt fijn meegedacht. Zeer klantvriendelijk geholpen.

Netjes verzonden.

Verpakking wat simpel voor zo'n dure aankoop maar het is gewoon prima.

Meer dan prima

Goede levering Zeer mooie verpakking Netjes op tijd

Snelle en nette levering.

In de avond besteld en de volgende dag al geleverd! Alles netjes verpakt en goede kwaliteit!

Gewoon top!

Mooie merken, goede communicatie bij de bestelling en snelle levering!!

Schrijf nooit een recencie Maar was zeer netjes in gepakt en goeie service Maat klopte in 1x Kom hier zeker terug

Heel netje ingepakt top !

Netjes en correct

Een telefoontje en het ligt klaar om op te halen onder genot van een bakje Koffie. Top bedrijf gr Marco.

Altijd fijn geholpen

Mijn aankoop is snel en netjes geleverd

Perfecte service, levering was binnen 1 geleverd. Ook een retour levering werd (verkeerde maat bestelt) werd super snel afgehandeld.

Goede service Snelle levering en het zag er ook nog mooi verpakt uit een

Snelle en nette levering met mooie kwaliteit en keurig verpakt. Zeer tevreden

Eerste keer besteld en erg tevreden met de service. Zal ik zeker weer bestellen bij Rico Mode.

Maar helaas was de maat en fitting niet goed, daarom terug gestuurd.

Goed!

Zoals op de foto's en netjes verpakt!

Super schoenen en snelle aflevering

top

Fijn en vriendelijk personeel

fantastisch

waar elders de volle prijs gevraagd werd door dit jack, gaf rico moda 50% korting en werd snel geleverd. zorgvuldig verpakt

Top levering

Mooie jas en snelle levering top

Over Rico Moda Uomo

Rico Moda is de exclusieve multi-brand store voor mannen. Je shopt hier kleding, schoenen en accessoires van meer dan 30 designer merken. Ontdek bij Rico Moda merken als Stone Island, Dsquared2, C.P. Company, Daily Paper en Parajumpers. Op onze gebruiksvriendelijke webshop, die is verkozen tot Beste Website van het Jaar 2020, vind je inspiratie voor een nieuwe designer outfit. Of laat je persoonlijk stijlen door onze stijladviseurs in de Rico Moda store in Goes. De unieke mix van designer merken bij Rico Moda valt goed in de smaak bij onze klanten. De energieke jeugd scoort graag items van Daily Paper, Dsquared2 en Arte Antwerp. Van streetwear items met oversized fittingen tot skinny destroyed jeans. De modebewuste mannen laten hun oog vallen op kwalitatief sterke jeans van het designer merk Jacob Cohën. Zij stijlen dit casual met de overhemden van Emporio Armani en Xacus. In de Rico Moda webshop vind je altijd de nieuwste collecties van onze designer merken. Word lid van de Rico Club, spaar voor RiCoins, personaliseer de webshop en log veilig in met jouw Face-ID. Een unieke functie in onze webshop! Daarnaast betaal je gemakkelijk met Apple Pay en zijn we aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg voor jouw online veiligheid. Ontdek ook de Rico Moda store in het Zeeuwse Goes. Ervaar hier de persoonlijke aandacht, uitstekende service en modieuze expertise bij het vinden van jouw nieuwe designer outfit. Word warm ontvangen door onze stijladviseurs, krijg eerlijk advies en laat je verrassen door onze verticale tuin met echte planten.