Alles weer tot in de puntjes geregeld, super tevreden!.

Super zoals altijd. Snelle bezorging, top producten en goede prijs!.

Super, zoals altijd.

Altijd goed geholpen, veel assortiment en topprijzen.

Zoals altijd super!

Snelle levering, netjes verpakt! Top kan niet beter

Superwinkel geweldige ervaring

Ik ken Rico al 20 jaar altijd goede adviezen mooie merken en leuk personeel maken tijd voor je en lekker bakje koffie. Dus is als thuis komen ga zo door de leukste mannen modezaak in Zeeland ❤️

Subliem.

Snelle levering en uitstekende klantenservice.

Snel en netjes verzorgd!

Gemakkelijk te zoeken in de juiste maat. Snel besteld en snel en goed verzorgd verstuurd!

Snelle levering mooi verpakt super shirt

In deze tijd een zelden zo goeie service meegemaakt als dit. Snel accuraat, duidelijk informeren, snelle levering, alles wat je aan wensen zou moeten hebben. Top!!

Leuke winkel met mooie spullen en goede service!

Snelste website ever

Zeer snelle website die overzichtelijk is en top prijzen voor top producten

Filling Pieces schoenen besteld. Na 3 maand liet een naad los. Contact opgenomen met Rico Moda. Kreeg netjes een snelle mail dat de schoenen omgeruild zouden worden voor nieuwe.

Luxe en klasse

Snelle levering, mooi verpakt, super kwaliteit

Beste winkel gewoon

Uitmuntende service, perfecte kwaliteit

Prachtig ingepakt, prachtige prijs, super snelle levering! Hier koop ik meer

Overzichtelijk en een hele snelle levering, top!

RicoModa is gewoon helemaal top. Veruit de beste website die ik ken qua mode - goed assortiment qua merken, gebruikersvriendelijke website, leuke updates via de mail en ook nog een goede klantenservice. Wat wil je nog meer :)

Perfecte service!

Super snelle levering en perfecte service!

Duidelijke site Snelle afhandeling Snelle levering Goed verpakt

Mooie en goede kleding altijd de volgende dag geleverd netjes verpakt top

In de shop zelf, een jas gezien met 50% korting. Na thuisgekomen te zijn (Rotterdam) toch wat spijt van het niet aankopen van de jas. De korting bleek echter alleen in-store te zijn aangezien het een final sale betrof. Echter tot een super oplossing gekomen via Whatsapp. Ik beveel deze winkel aan, Dennis stond mij goed te woord per app en reageerde snel. Zal snel opnieuw een bezoekje brengen!

Het was prima weer!

Prima ervaring met Rico Moda, de levering was correct en op tijd. Dus netjes en correct

Top webshop!!

Geweldige webshop, als eerste met veel nieuwe items uit nieuwe collectie, volgende dag bezorgt, had 2 maten besteld en retour is gratis, super simpel en direct je geld terug.

Pakket na 1 dag binnen

Leuke website. Goede service! Pakket was snel binnen.

Snel geleverd en geen problemen verder

Top service!

Bestellen en de volgende dag kosteloos ontvangen! Top geregeld! Zo hoort service te zijn!

Website duidelijk en gemakkelijk besteld en snelle levering. Dus een aanrader !!

Over Rico Moda Uomo

Rico Moda is de exclusieve multi-brand store voor mannen. Je shopt hier kleding, schoenen en accessoires van meer dan 30 designer merken. Ontdek bij Rico Moda merken als Stone Island, Dsquared2, C.P. Company, Daily Paper en Parajumpers. Op onze gebruiksvriendelijke webshop, die is verkozen tot Beste Website van het Jaar 2020, vind je inspiratie voor een nieuwe designer outfit. Of laat je persoonlijk stijlen door onze stijladviseurs in de Rico Moda store in Goes. De unieke mix van designer merken bij Rico Moda valt goed in de smaak bij onze klanten. De energieke jeugd scoort graag items van Daily Paper, Dsquared2 en Arte Antwerp. Van streetwear items met oversized fittingen tot skinny destroyed jeans. De modebewuste mannen laten hun oog vallen op kwalitatief sterke jeans van het designer merk Jacob Cohën. Zij stijlen dit casual met de overhemden van Emporio Armani en Xacus. In de Rico Moda webshop vind je altijd de nieuwste collecties van onze designer merken. Word lid van de Rico Club, spaar voor RiCoins, personaliseer de webshop en log veilig in met jouw Face-ID. Een unieke functie in onze webshop! Daarnaast betaal je gemakkelijk met Apple Pay en zijn we aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg voor jouw online veiligheid. Ontdek ook de Rico Moda store in het Zeeuwse Goes. Ervaar hier de persoonlijke aandacht, uitstekende service en modieuze expertise bij het vinden van jouw nieuwe designer outfit. Word warm ontvangen door onze stijladviseurs, krijg eerlijk advies en laat je verrassen door onze verticale tuin met echte planten.