Superrrr

Heel goed geholpen. Aanrader.

Correcte bezorging. Kwalitatief goede kleding!

De kleding is fris en modern. De site is eenvoudig en makkelijk te gebruiken

Levering zoals aangegeven en erg netjes verpakt, erg blij mee!

Word goed geholpen in de winkel

Een mooi en ruim assortiment met daar bovenop een fantastische service

Bij Rico Moda had ik een Parajumper jas besteld, maar helaas begon deze iets te verkleuren. Na contact met Rico Moda kon ik de jas terugsturen en zouden zij hem opsturen naar Parajumpers ter beoordeling. Omdat zij mij niet zo lang wilde laten wachten kreeg ik een tegoedbon van dat bedrag en kon ik een nieuwe bestellen. Top service! Hele aardige mensen en een heel mooi ruim assortiment van de beste merken.

Gewoon top! Goede communicatie over de bestelling. En top geleverd. Zeer tevreden over jullie!

Goed netjes snel

Fijne winkel

Mooie producten en ik wordt altijd vriendelijk geholpen.

Hoge kwaliteit kleding en mooie merken!

Stone island is een mooi merk en verkoopt heerlijke kwaliteit kleding

Ook uitstekend

Uitermatengoed!

Meer dan een 10

Chique

Echt mooie spullen en zichtbaar met zorg behandeld en verstuurd

Zoals ik gewend ben van Rico Moda, perfect dus!

Pakketje wordt altijd op tijd geleverd en de informatie over wanneer ik het pakketje kan verwachten staat duidelijk in de mail beschreven. Ik ben zoals gewoonlijk erg tevreden over hoe ik mijn pakketjes ontvang!

Uitstekende en snelle service

Snelle bezorging en uitstekende klantenservice. Ik werd bij een vraag direct geholpen en het probleem werd gelijk opgelost.

Mooie website, snelle levering

Snelle en uitstekende service!

1e keer wat gekocht bij Rico Moda en bijzonder goed bevallen. Heel veel keus en een ruim en uitgebreid assortiment.

Altijd snel en netjes afgeleverd.

Goede hulp en klantvriendelijkheid.

Een gezellige sfeer in de winkel. Behulpzaam en meedenkend personeel . Men geeft goed advies maar ook kleding en styling tips. Echt een winkel naar mijn zoons hart. We komen zeker binnenkort langs voor uitbreiding van de zomer collectie en de zwemshorts. Met vriendelijke groet Lukas en Femke

Super snelle levering

Goede kwaliteit en snelle levering! Top service gekregen na het niet binnen komen van de cofirmatiemail! ( mijn mailopslag zat vol)!

Aanrader

Ruime keuze en altijd snelle service !

Goed product! Top service!

Niks over te klagen! Montale parfum besteld goeie snelle levering van rico moda!

Toppie !

Snelle leveringen !!

Super snelle levering

Makkelijke en overzichtelijke site

Uitmuntend

Prima webshop en winkel .

Mijn ervaring is goed met jullie online shop

Heb wel als opmerking dat jullie plastic tag er onhandig is. Begrijp best dat jullie iets extra in jullie items bevestigen alleen komt het niet ten goede bij het passen. Wilde het bijna zo terug sturen omdat ik het erg storend vindt. Verders heel tevreden

Beste Danny, Allereerst hartelijk dank voor je order. Vervelend dat je het item door de tag niet goed hebt kunnen passen, waarvoor onze excuses! De tag bevestigen we omdat er helaas klanten zijn die een besteld item een dagje dragen en het vervolgens weer retourneren. Gelukkig komt dit zelden voor maar wel reden genoeg om de tag te bevestigen. We gaan door je feedback zeer zeker kijken of we de tag kunnen aanpassen of anders moeten bevestigen aan het item. Groetjes, Rick Team Rico Moda

Over Rico Moda Uomo

Rico Moda is de exclusieve multi-brand store voor mannen. Je shopt hier kleding, schoenen en accessoires van meer dan 30 designer merken. Ontdek bij Rico Moda merken als Stone Island, Dsquared2, C.P. Company, Daily Paper en Parajumpers. Op onze gebruiksvriendelijke webshop, die is verkozen tot Beste Website van het Jaar 2020, vind je inspiratie voor een nieuwe designer outfit. Of laat je persoonlijk stijlen door onze stijladviseurs in de Rico Moda store in Goes. De unieke mix van designer merken bij Rico Moda valt goed in de smaak bij onze klanten. De energieke jeugd scoort graag items van Daily Paper, Dsquared2 en Arte Antwerp. Van streetwear items met oversized fittingen tot skinny destroyed jeans. De modebewuste mannen laten hun oog vallen op kwalitatief sterke jeans van het designer merk Jacob Cohën. Zij stijlen dit casual met de overhemden van Emporio Armani en Xacus. In de Rico Moda webshop vind je altijd de nieuwste collecties van onze designer merken. Word lid van de Rico Club, spaar voor RiCoins, personaliseer de webshop en log veilig in met jouw Face-ID. Een unieke functie in onze webshop! Daarnaast betaal je gemakkelijk met Apple Pay en zijn we aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg voor jouw online veiligheid. Ontdek ook de Rico Moda store in het Zeeuwse Goes. Ervaar hier de persoonlijke aandacht, uitstekende service en modieuze expertise bij het vinden van jouw nieuwe designer outfit. Word warm ontvangen door onze stijladviseurs, krijg eerlijk advies en laat je verrassen door onze verticale tuin met echte planten.