Wederom prima en snelle levering en goede aanbieding

Goede Service!

Verkeerde maar besteld? Geen probleem. Even gebeld en de order werd aangepast

Vriendelijk Snelle verzending Veel keuze

Zeer snelle levering

Mijn online bestelling heb ik zeer snel ontvangen!

Top ervaring

Goede site, mooie kleding, snelle levering en mooi verpakt.

Superblij mee! Super mooi verpakt in een mooie doos het was een kado dus ik was gelijk klaar! Heel blij mee !!

Heel snel geleverd. Mooi product en heel netjes verpakt.

Netjes verpakt en snel bezorgt . Kleren goed geprijsd

GEWELDIG

Echt een voorbeeld voor veel andere aanbieders. In de ochtend bestellen en in de avond bezorgd op stap in je nieuwe outfit. Dat kunnen maar weinig bedrijven waar maken! Alles goed verpakt. Echt GEWELDIG!

Zeer snel geleverd

Mooie winkel en snel geleverd.

Snelle en top service

Echt snelle service binnen 24 uur binnen! En ziet er top uit!

Snelle levering, en retouren worden heel snel verwerkt. Top!

Snelle levering, en retouren worden heel snel verwerkt. Top service!

Goede website, lekker optijd geleverd

Ik had nog nooit besteld bij Rico Moda. Ik werd geattendeerd door mijn zoon. En hij had weer eens gelijk. Super goede website, prachtige collectie en lekker vlotte levering en keurig ingepakt. Héél tevreden en zéker een aanrader!!

Allemaal weer geslaagd bij Rico

De beste merken en hele mooie winkel. Geen gepush, maar gewoon goed advies. Ook hele mooie collectie schoenen.

Al jaren goed!

Ik bestel al vele jaren online bij Rico Moda en altijd, zeker met Truncks, het product keurig verpakt en de volgende dag in huis. Mooie en uitgebreide collectie met naast de vaste merken ook variërend nieuwe merken waardoor er ook afwisseling is in het aanbod.

Super goede service

Duidelijk en goed! Zo kan ik het omschrijven

Een broek besteld bij Rico Moda. Erg tevreden. Snelle levering en broek was exact zoals op de foto’s.

Goede en snelle levering.

Een winterjas online gekocht. Deze was uiterst goed verpakt en snel geleverd.

Top! Super snelle levering!

In de ochtend besteld, savonds thuis ontvangen. Super!

Goed verpakt en snel verzonden

Ik had een Daily Paper broek besteld bij Rico Moda omdat deze toevallig in de korting stond! De webshop was me niet bekend, maar ik kan zeggen dat ik tevreden ben! Het pakketje kwam twee dagen na bestelling al aan, en de broek was in goede staat, met bijhorende labels. De broek was verder ook enorm aandachtig verpakt. Aanrader!

goede en snelle levering

goede en snelle levering voor een mooie prijs. kwaliteit van de jas uitstekend. pasvorm zoals aangegeven.

Top winkel snelle service

Geweldige winkel met top producten

Goed geregeld

Rico is nummer één

Zeer goede ervaring, bestel vaker mijn kleding hier.

Makkelijke website, erg duidelijk. Een trui besteld en deze kwam de volgende dag al binnen. Ziet er ook zeer netjes en verzorgd uit.

Snelle en goeie service

Over Rico Moda Uomo

Rico Moda is de exclusieve multi-brand store voor mannen. Je shopt hier kleding, schoenen en accessoires van meer dan 30 designer merken. Ontdek bij Rico Moda merken als Stone Island, Dsquared2, C.P. Company, Daily Paper en Parajumpers. Op onze gebruiksvriendelijke webshop, die is verkozen tot Beste Website van het Jaar 2020, vind je inspiratie voor een nieuwe designer outfit. Of laat je persoonlijk stijlen door onze stijladviseurs in de Rico Moda store in Goes. De unieke mix van designer merken bij Rico Moda valt goed in de smaak bij onze klanten. De energieke jeugd scoort graag items van Daily Paper, Dsquared2 en Arte Antwerp. Van streetwear items met oversized fittingen tot skinny destroyed jeans. De modebewuste mannen laten hun oog vallen op kwalitatief sterke jeans van het designer merk Jacob Cohën. Zij stijlen dit casual met de overhemden van Emporio Armani en Xacus. In de Rico Moda webshop vind je altijd de nieuwste collecties van onze designer merken. Word lid van de Rico Club, spaar voor RiCoins, personaliseer de webshop en log veilig in met jouw Face-ID. Een unieke functie in onze webshop! Daarnaast betaal je gemakkelijk met Apple Pay en zijn we aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg voor jouw online veiligheid. Ontdek ook de Rico Moda store in het Zeeuwse Goes. Ervaar hier de persoonlijke aandacht, uitstekende service en modieuze expertise bij het vinden van jouw nieuwe designer outfit. Word warm ontvangen door onze stijladviseurs, krijg eerlijk advies en laat je verrassen door onze verticale tuin met echte planten.