In de shop zelf, een jas gezien met 50% korting. Na thuisgekomen te zijn (Rotterdam) toch wat spijt van het niet aankopen van de jas. De korting bleek echter alleen in-store te zijn aangezien het een final sale betrof. Echter tot een super oplossing gekomen via Whatsapp. Ik beveel deze winkel aan, Dennis stond mij goed te woord per app en reageerde snel. Zal snel opnieuw een bezoekje brengen!

Het was prima weer!

Prima ervaring met Rico Moda, de levering was correct en op tijd. Dus netjes en correct

Top webshop!!

Geweldige webshop, als eerste met veel nieuwe items uit nieuwe collectie, volgende dag bezorgt, had 2 maten besteld en retour is gratis, super simpel en direct je geld terug.

Pakket na 1 dag binnen

Leuke website. Goede service! Pakket was snel binnen.

Snel geleverd en geen problemen verder

Top service!

Bestellen en de volgende dag kosteloos ontvangen! Top geregeld! Zo hoort service te zijn!

Website duidelijk en gemakkelijk besteld en snelle levering. Dus een aanrader !!

Grandioos, keer op keer!

Bij Rico Moda maak ik mij nooit zorgen over de verzending, levering of kwaliteit. Je kan blindelings bestellen en er vanuit gaan dat de bezorger twee dagen later voor de deur staat. Sealed and delivered. Petje af.

Perfect geregeld weer.

Prachtige kwaliteit kleding. Geleverd zonder problemen. Rico is pico. Bello.

Prima service, snelle levering

Snelle service en super kwaliteit

Super kwaliteit

Geweldig goede ervaring

Duidelijke afwerking van de bestelling en snel geleverd.

Wederom topservice!

Opnieuw een trui besteld. Zoals gewoonlijk top kwaliteit en uitstekend verpakt en bezorgd. Tot de volgende!

De shop ervaring zoals die zou moeten zijn

Alles naar wens van de levering tot het retourneren.

Mooie merken en een fijne en zeer nette bezorgwijze

Het is een waar cadeautje bij binnenkomst

Beste winkel die ik ken.

Ik kom al jaren bij Rico moda voor mijn kleding. Ik word altijd vriendelijk geholpen door de medewerkers. Top winkel!

super

Mooie site en goed bijgehouden. Snel geleverd. Top

Niet blij

Nou er stond voor 17:00 besteld volgend dag thuis en ik heb helaas nog me bestelling niet en ik had het 4 dagen geleden besteld

Hoi Betul, Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat je bestelling niet helemaal vlekkeloos is verlopen en ook niet naar wens is, want ik zag ook dat je bestelling retour is gekomen. Je hebt bij ons een bestelling geplaatst op 22 juli. We hebben dezelfde dag je bestelling verwerkt en verzonden, hier ben je ook over geïnformeerd per e-mail. Supersnel dus! Na de verzending en overdracht zijn we volledig afhankelijk van PostNL. Normaal gesproken levert PostNL onze pakketten de eerstvolgende werkdag af. Het kan wel is gebeuren door bijvoorbeeld extreme drukte dat PostNL er wat langer over doet dan gebruikelijk. Helaas was dit bij jou ook het geval, je bestelling is uiteindelijk op 27 juli bezorgd. Met uitzondering van de zondag is je pakket dus drie dagen later bezorgd dan gebruikelijk. Heb je over deze bestelling contact opgenomen met de klantenservice? Ik kan in ons systeem geen vraag of klacht van je terugvinden over deze vertraging. We vinden het jammer dat je direct een review achterlaat, met een berichtje naar onze klantenservice kunnen we je direct helpen. Wellicht kan PostNL bijvoorbeeld meer informatie geven over je pakket. Gr. Rick Team Rico Moda

Top ! S’avonds besteld , volgende ochtend in huis !

Goede snelle service !

Mooie winkel goede service

Mooie winkel met mooie merken…zeer snelle verzending volgende dag al in huis!

Topservice

Mooie merkproducten Goed verpakt, op tijd geleverd. Erg tevreden

Helemaal geweldig!

Heb een aantal keer wat bij Rico Moda gekocht en het was elke keer top! Heb ook weleens wat teruggestuurd en dat was ook top! Ben ook in de winkel geweest, ben goed geholpen, personeel ook erg vriendelijk!

Een superwinkel.

Super winkel, snelle en prima service

Ontspannen shoppen

Ik ervaarde de shopping ervaring als zeer ontspannen.

Snelle levering zonder gedoe

Ik had een Daily Paper broek besteld voor mijn zoon. De levering was snel en zonder bezorgkosten. Helaas wilde mijn zoon de broek niet. Dus geretourneerd, ook zonder verzendkosten. Ik had gekozen voor achteraf betalen (via Afterpay) dus geen gedoe met geld terugstorten en zo. Zeer tevreden.

Over Rico Moda Uomo

Rico Moda is de exclusieve multi-brand store voor mannen. Je shopt hier kleding, schoenen en accessoires van meer dan 30 designer merken. Ontdek bij Rico Moda merken als Stone Island, Dsquared2, C.P. Company, Daily Paper en Parajumpers. Op onze gebruiksvriendelijke webshop, die is verkozen tot Beste Website van het Jaar 2020, vind je inspiratie voor een nieuwe designer outfit. Of laat je persoonlijk stijlen door onze stijladviseurs in de Rico Moda store in Goes. De unieke mix van designer merken bij Rico Moda valt goed in de smaak bij onze klanten. De energieke jeugd scoort graag items van Daily Paper, Dsquared2 en Arte Antwerp. Van streetwear items met oversized fittingen tot skinny destroyed jeans. De modebewuste mannen laten hun oog vallen op kwalitatief sterke jeans van het designer merk Jacob Cohën. Zij stijlen dit casual met de overhemden van Emporio Armani en Xacus. In de Rico Moda webshop vind je altijd de nieuwste collecties van onze designer merken. Word lid van de Rico Club, spaar voor RiCoins, personaliseer de webshop en log veilig in met jouw Face-ID. Een unieke functie in onze webshop! Daarnaast betaal je gemakkelijk met Apple Pay en zijn we aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg voor jouw online veiligheid. Ontdek ook de Rico Moda store in het Zeeuwse Goes. Ervaar hier de persoonlijke aandacht, uitstekende service en modieuze expertise bij het vinden van jouw nieuwe designer outfit. Word warm ontvangen door onze stijladviseurs, krijg eerlijk advies en laat je verrassen door onze verticale tuin met echte planten.