Just perfect.

Fast shipping. Item as described. Well packaged. Recommended seller, for sure.

Geweldig en zeker voor herhaling vatbaar.

Super snelle verzending, wat al heel erg fijn is. Maar het pakketje was ook zeer zorgvuldig ingepakt. Dat was ook een hele geruststelling om te zien. Ook de goedkoopste prijs die ik kon vinden voor het type display die ik nodig had. En het display werkt perfect. Ik ben blij dat ik weer gebruik kan maken van mijn telefefoon.

PERFECT

Snelle levering Onderdeel was perfect in orde en veilig verpakt. Een shop die ik iedereen zou aanraden.

De bezorging duurt langer dan verwacht

De bezorging duurt langer dan verwacht

Antwort des Geschäftsinhabers

Vervelend dat uw bestelling later is geleverd dan gepland. Door drukte bij Postnl is uw zending vertraagd. Hoe vervelend het ook is helaas kunnen wij de situatie hierin niet veranderen als verzender. Hopend op uw begrip en excuses voor het ongemak,

Snel en simpel

Onderdeel was snel en simpel besteld. Voldeed ook aan alle eisen en werkt goed.

Great service altogether

The pricing and delivery time are excellent. I would recommend.

erg goed

Just on time

Snel bezorgd en goede kwaliteit

Goed produkt

prima product, snelle levering

precies wat ik nodig had, volgens beschrijving kloppend, snelle levering goede prijs kwaliteitsverhouding

Good

Great service

Ik heb al zeer wat onderdelen voor toestellen moeten bestellen online en deed dit van honderden verschillende webshops. Vandaag ben ik dus bij jullie terecht gekomen en blijf bij jullie wat een snelle levering en super kwaliteit van de onderdelen. Zo heb ik een Samsung scherm besteld en heb nog nooit z'n top kwaliteit scherm ontvangen. Er zat voorgemonteerde thermalpaste, er waren overal veiligheid stickers alle vijzen pasten perfect echt gewoon topkwaliteit. Een echte aanrader.

nieuwe accu voor mijn oneplus 3 gekocht en nu is ie weer als nieuw.

Snelle levering en goede prijs

goed geregeld,niets op aan te merken.

Ben heel tevreden ze de schermen passen perfect op de gsm's, snelle levering.

Prima. Juiste product, snel opgestuurd.

Geleverd zoals gepland.

Alles perfect

Alles perfect

Netjes ontvangen geen problemen.

Diplay was netjes verpakt en op tijd geleverd.

Correct materiaal en tijdige levering

Alleen had de koerierdienst het pakje naar een verdeelpunt gebracht ondanks er iemand thuis was. Vandaar 1 ster minder.

Top product

Aangenaam verrast over de service en levering

In eerste instantie voelde het niet geheel betrouwbaar om te bestellen bij deze webshop, maar om een bepaald lcd scherm te vinden van een telefoon voor een goede prijs is moeilijk. Dus toch besloten om hier te bestellen en na twee keer onsuccesvol te hebben geprobeerd om achteraf betalen te selecteren, had ik per ongeluk twee keer een bestelling geplaatst. Meteen een bericht gestuurd via de website en zonder probleem werden deze geannuleerd. Vervolgens opnieuw besteld via Ideal met verzekerde track & trace van PostNL en een dag later al thuisbezorgd. Hierdoor heb ik mijn telefoon snel weer kunnen repareren en ben ik weer grote blij!

Samsung

Original parts very fast delivery top!

Netjes geholpen na een incident

Eerst een kapotte batterij gekregen na een email verwisseling netje geholpen. Prima uitstekend ga zo door.

Stad provided clarifications about the product and it arrived fast and worked perfectly. 10/10

Prettig om zaken mee tedoen

Fast and efficient delivery, quality components.

Über Parts4GSM

Parts4GSM h.o.d.n. DutchSpares B.V. is hoofdzakelijk opgezet om onderdelen te leveren aan reparateurs van mobiele telefoons, muziekspelers en tablets en meer. Echter, door onze bedrijfsopzet kunnen ook particulieren bij ons terecht. Wij leveren onderdelen van een hoge kwaliteit tegen gunstige tarieven. Wij zijn al meer dan 10 jaar gespecialiseerd in het leveren van onderdelen voor mobiele telefoons en aanverwante producten.

Kiyoh Bewertungen