Heel goed ps4 joystick

Ik ben hier heel tevreden over en precies geleverd zoal afgesproken op de site. Een aanrader

didnt recieve my package and no customer service

see title

• Would you recommend us? No

het ziet er goed uit

moet et nog installeren misschien ook nog een seal bijleveren

Correct zoals het moet!!

Correct zoalshet moet

Goed materiaal tegen prima prijs

Achter camera van Samsung s7 edge besteld ontvangen en gemonteerd. Werkt perfect.

Alles Reibungslos Beste Qualität

Mein Ersatzteil Händler für Zukunft

Scherpe prijzen

Enorm veel geluk gehad met 90% korting op een nieuwe batterij. Heb meer betaald voor de verzending dan voor de batterij zelf.

Top bedrijf!

Onlangs een LCD voor Samsung Galaxy S10 besteld. Vervangen en het werkt heel goed. Ik ben erg tevreden. Ook prijskwaliteit is goed. Aaraden! Top en bedankt!

Beeldscherm werkt niet na 1 week gebruik

Beeldscherm is ermee gestopt na 1 week gebruik. Na telefonisch contact zou het wellicht een sensor kunnen zijn maar deze zijn allemaal gecheckt en werkzaam. Geld niet terug doordat deze 1 week wel werkzaam was, vervalt de garantie. Klantenservice wel vriendelijk maar stond niet open voor vergoeding of vervangend scherm

Duidelijk en snel

Nieuwe scherm gekocht, de helft goedkoper dan bij de concurren. Makkelijk bestellen en snel verstuurd. Product van zeer goede kwaliteit.

Snel geleverd en goed

Onderdelen waren goed en snel geleverd

Snelle levering en goed product

Ik had snel een scherm voor een telefoon nodig. De volgende dag was het binnen, dus helemaal prima.

As expected and received on time, perfect!

Good quality, sending was fast and well packed. Perfect

M'n telefoon doet het weer perfect

Ik had een nieuwe display gekocht. Mijn vader heeft de display in mijn telefoon gezet. Mijn telefoon werkt weer heel goed. Ik ben der heel blij mee.

Livraison rapide. Prix très intéressant. Nouvel écran de smartphone original Samsung conforme.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Merci efficacité rapidité recommande

Bravo le seul souci le site n est pas traduit en french dommage mais bravo pour le sérieux

Goed service

Vriendelijke

Super goed spul, heel makkelijk te doseren en toe te passen. Overtollige lijm van wat er langs de randen kwam was ook weer goed te verwijderen zodat je er niks van ziet.

Alles top

die Bestellung lief tadellos

Prima display, snelle levering

Zie titel.

Over Parts4GSM

Parts4GSM h.o.d.n. DutchSpares B.V. is hoofdzakelijk opgezet om onderdelen te leveren aan reparateurs van mobiele telefoons, muziekspelers en tablets en meer. Echter, door onze bedrijfsopzet kunnen ook particulieren bij ons terecht. Wij leveren onderdelen van een hoge kwaliteit tegen gunstige tarieven. Wij zijn al meer dan 10 jaar gespecialiseerd in het leveren van onderdelen voor mobiele telefoons en aanverwante producten.