Deze keer niet tevreden over bestelling.

Twee keer 2½ l. Biokill besteld die er de volgende dag was. Opvallend was dat beide rode doppen met (breed) plakband waren afgetaped. De verpakking was bij aankomst "nat" wat betekent dat de doppen toch gelekt hebben. Vanwege het plakband denk ik dat verzender wist dat de kannen zouden gaan lekken. Vaak besteld en dit nooit eerder gehad.

fiable et rapide

Ras

Zeer klantvriendelijke en snelle service

Zeer makkelijke site & compleet aanbod met persoonlijke service! Snelle levering! Ik koop zeker weer :)

Levering mooi op tijd

Super en snelle levering

Snelle levering. Alles is zoals ik verwacht had of beter.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een heel goede service en steeds even vriendelijk!

Steeds correct, bellen zelfs als sommige artikelen niet in voorraad zijn, ben heel blij met de service, wel spijtig dat er zoals vroeger geen boeken meer bij zitten! Toffe mensen en altijd vriendelijk!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede en zéér snelle service!

Reeds voor de 2e maal besteld en steeds erg snel en correct geleverd!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Héél goede service, en héél goed materiaal! Top!! Vriendelijke communicatie!!

Héél goede service, mooi en héél degelijk materiaal! Goede ontvangst en héél vriendelijke communicatie! Top!!

Goed, correct

Correct behandeld. Vond het professioneel dat er werd gebeld dat er iets was fout gelopen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer goede service. Vlotte communicatie. Super tevreden :-)

Reeds een drie-tal jaren ervaring ondertussen en nauwelijks problemen. Mochten die er zijn geweest dan was dat de fout van de koerierbedrijven.

Enorm goede service

Prima ,geen enkel probleem

Ideaal !

Goede website , kwalitatieve producten en snelle levering!

Hoge kwaliteit

Prima service. Snelle afhandeling. Gewoon heel tevreden. Y. Dijkstra

• Zou u ons aanbevelen? Ja

snelle levering en tevreden met de artikelen

De levering vond snel plaats, met een waarschuwing op welke dag/tijdstip. Tevredenheid over de geleverde artikelen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, goede prijzen, kortom perfect

uitermate tevreden met jullie service, doe zo voort

Te laat

Op jullie site staat ‘zelfde dag verzonden’, dat was bij mij niet het geval, ondanks dat ik voor 15u besteld had. Op de site van postnl kreeg ik te lezen dat er ‘possible delays in delivery waren’, maar ik werd niet op de hoogte gesteld hiervan. Hierdoor waren mijn magneten te laat voor de trouw!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Geachte, U hebt op woensdag 26 juni besteld, en wij hebben op woensdag 26 juni uw bestelling verzonden. PostNL heeft dit geleverd op vrijdag 28 juni. Normaal gebeurd de levering op 1 werkdag, maar helaas is in dit geval uw pakket in 2 werkdagen geleverd. Vandaar de ‘possible delays in delivery' Misschien een tip: als u corsagemagneten nodig hebt voor een trouw is het in de toekomst misschien handig om iets vroeger te bestellen, want een onverwachte latere levering is altijd mogelijk, niet alleen bij ons, maar bij elke webshop (gezien elke webshop afhankelijk is van een transporteur) Mvg Dirk www.bloemschikmateriaal.be

Correcte uitvoering van de bestelling!

De bestelde materialen werden reeds de volgende dag geleverd. Scherpe prijzen. Eerste aankoop. Ik ben nu zeker een vaste klant!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heel erg tevreden van mijn aankoop.

Product ontvangen van zeer goede kwaliteit en snelle levering. Aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede prijzen en snelle levering

Producten zijn exact zoals omschreven op de website. Goede prijzen en de levering is snel

snelle levering maar niet 100% kwaliteit

geleverd materiaal voldoet deels niet aan de kwaliteitseisen, één van de kleine schijven is onbruikbaar wegens gebarsten aanbeveling is dus onder voorbehoud

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Snelle service, uitstekend verpakt!

100% tevreden met de aankoop!

Betrouwbaar bedrijf

Deze keer was de levering later dan normaal, maar zoals ik kon zien was het niet jullie fout. Alle andere keren al een uiterst vlugge levering gehad.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geachte, Er is deze week inderdaad een vertraging geweest bij de vervoerder, waarvoor onze excuses. Zelf konden we er niks aan verhelpen. Ondertussen verloopt alles terug normaal met de nieuwe zendingen, en hopen wij dat dit niet meer voorvalt. Mvg Dirk www.bloemschikmateriaal.be

BEDRIJF OK ! POSTNL SLECHTE SERVICE !

Bestelling nog niet ontvangen op 16/6 (bestelling gedaan op 11/6 's morgens ).Heb materiaal dringend nodig voor workshop van 20 personen op 17/6 ( sommigen hebben hiervoor verlof genomen ). POSTNL blijft volledig in gebreke !!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geachte, Het spijt ons ontzettend dat uw levering vertraging heeft. Normaal gezien ontvangt u uw pakketje de werkdag na bestelling, maar begin deze week is er wat misgelopen bij de vervoerder en hebben veel pakketten vertraging. Ontzettend lastig voor ons, maar vooral natuurlijk voor u. Jammer genoeg kunnen we er weinig aan verhelpen. Gelukkig is dit een uitzondering, en komen normaal gezien de leveringen op tijd aan bij de klant, maar zoals u ziet, kan het toch al eens mislopen. Nogmaals onze excuses hiervoor, maar dat hebben we niet zelf in de hand. U hebt al meerdere malen bij ons besteld, dus u weet dat normaal alles vlot verloopt, maar deze keer heeft postNL er inderdaad een potje van gemaakt. Wij nemen maandag onmiddellijk contact op met hen om dit te regelen. Mvg Dirk www.bloemschikmateriaal.be

Bestelling nog steeds niet ontvangen

bij track and trace staat nog hetzelfde “ uw bestelling is verlaat”. Nu al 4 dgn. Hopelijk niet te lang meer

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Geachte, Het spijt ons ontzettend dat uw levering vertraging heeft. Normaal gezien ontvangt u uw pakketje de werkdag na bestelling, maar begin deze week is er wat misgelopen bij de vervoerder en hebben veel pakketten vertraging. Ontzettend lastig voor ons, maar vooral natuurlijk voor u. Jammer genoeg kunnen we er weinig aan verhelpen. Gelukkig is dit een uitzondering, en komen normaal gezien de leveringen op tijd aan bij de klant, maar zoals u ziet, kan het toch al eens mislopen. Nogmaals onze excuses hiervoor, maar dat hebben we niet zelf in de hand. Mvg Dirk www.bloemschikmateriaal.be

Duidelijke afbeeldingen, snelle levering en perfect verpakt.

Over bloemschikmateriaal.be

Bloemschikmateriaal.be, de specialist in bloemschikmateriaal. Scherp geprijsd, alles op voorraad. Voor 15 u besteld, direct verzonden.

Filter op Taal