Klantvriendelijk

Aantal kegels waren beschadigd bij verpakken. Begrijp dat het niet gemakkelijk is om 16 kegels te verpakken bij 5 was de punt afgebroken. Deze heb ik gelijmd dus zelf op gelost Voor de rest zeer klantvriendelijk zowel per mail als telefonisch

Zoals altijd goed

Bestel al jaren super tevreden

Een aanrader voor elke knutselaar

Het materiaal is van goede kwaliteit. Groot aanbod. Voor elke knutselaar wat wils. Heel goed verpakt. Ik ben een tevreden klant. Enkel verzendtijd kan beter. De vrijdag besteld, volgens website maandag levering! Maar levering was pas woensdagavond. Mvg

Dag nadien geleverd

Correct afgehandeld, een aanrader!

De prijs valt zeergoed mee , de artikelen zijn goed verpakt. Is zeker aan te bevelen aan vrienden om te kopen bij goedkoop bloemschik materiaal.

Content

Het was zoals ik het had verwacht

Altijd tip top in orde

Prima levering

Snelle levering en prima spul

Vlug geleverd

Très satisfaite, délais respecté, colis bien emballé

Pour une première commande, j'ai été contente de voir le choix de produits disponibles ainsi que la qualité de ceux-ci. Et le délais de livraison est bien respecté également.

Snelle levering, netjes en veilig verpakt. Tevreden van bestelde items.

Mijn bestelling is steeds volledig, netjes en veilig verpakt. Steeds sneller levering.

altijd goede service! en snelle levering Thanks

altijd goede service! en snelle levering Thanks

tevreden, materiaal is zoals ik verwacht had.

Snelle levering, perfect ingepakt.

Super service - zeker aan te bevelen

Zeer snelle service en alles netjes verpakt - Super!!! Zeker aan te bevelen

Alles verliep vlot en goed.ben heel tevreden,voor herhaling vatbaar

Goede site , goed service , snelle levering

snelle service

mooie materialen, snelle service. Een aanrader !

Snelle levering en alles super verpakt. Kortom zeer tevreden

Snel geleverd, goed verpakt

Snelle levering , goed verpakt. Materiaal zo as als omschreven . Stevig en deugdelijk materiaal

Precies zoals bedoelt

Snelle levering en tevreden over de producten

Snelle levering van de producten die zorgvuldig zijn verpakt ter voorkoming van beschadiging.

Ruime keus snelle levering

Mooie website met veel keus. Prijs kwaliteit is prima. Alles is zorgvuldig verpakt en snel geleverd. Bij vragen ook snel antwoord.

Correcte service!

Toen mijn bestelling thuis toekwam, ontdekte ik een fout. Gevraagde afmetingen klopten niet. Na een telefoontje met de klantenservice, waar een vriendelijke man me te woord stond, zette hij deze heel menselijke fout recht door alsnog het juiste product op te sturen. Een vriendelijk woord en een gul gebaar maken van een foutje een warm-menselijk gebeuren.

Heel positief

Eerste keer besteld. Er ontbrak iets. Maar na telefonisch contact ontbrekende opgestuurd. Heel positieve ervaring.

zeer mooi materiaal en snelle levering

Over bloemschikmateriaal.be

Bloemschikmateriaal.be, de specialist in bloemschikmateriaal. Scherp geprijsd, alles op voorraad. Voor 15 u besteld, direct verzonden.