Goede en snelle service.

Ruim aanbod voor creatieve bloemschikkers. Altijd een snelle levering en zeer goed verpakt.

Correct en tijdig geleverd!

Alles ok

Snelle bezorging, duidelijke website en mooie artikelen

De website is duidelijk en gebruiksvriendelijk, producten zien er kwalitatief goed uit en de bezorging is snel.

Emballé avec précaution . Livré dans les temps annoncés . Merci

Un site de référence pur les amateurs d’art floral.Choix énorme.

alles prima , kostprijs +verzending

Alles o.k.

Goede levering

Spullen waren goed ingepakt en volgens tijd geleverd

correcte afhandeling en de levering was zo als afgesproken.

correcte levering

Uitstekend!

Goede artikelen voor betaalbare prijzen. Snelle levering en keurig verpakt.

Top très rapide et prix corrects

Je suis satisfaite des achats réalisés . Bonne qualité, livraison rapide

Snelle service prima kwaliteit en daarbij ook nog een attent berichtje en een goede prijs Meer moet dat niet zijn. Groetjed

Zeer goed service

Mooi materiaal en een zeer snelle levering

Vlotte bestelling online en afhaling prima

GOEDE SERVICE,SNELLE LEVERING

Goede service en snelle levering

Mijn eerste bestelling is perfect verlopen.

wat ik besteld had voldeed aan mijn verwachting,dank jullie wel. Groetjes Nicole

Mijn ervaring is prima, goed verpakt en snel geleverd dank u wel.

Over de ganse lijn heel tevreden.

Levering was ok. Alles degelijk verpakt zodat er niets beschadigd werd.

Zeer (klant)vriendelijk en behulpzaam en super snelle levering!

Zeer (klant)vriendelijk en behulpzaam en super snelle levering! Mijn bestelling en vraag werden zeer snel opgevolgd en in orde gemaakt. Groot en mooi assortiment. Zeer tevreden. Bedankt!

prima materiaal en snelle levering

Mooi materiaal, stipt gelevered

Super. Mooi materiaal, snel geleverd. Voor herhaling vatbaar !

snelle en correcte service

zeer fijne en snelle communicatie. mooie kadobon

Levertijd

Beoordeling wordt al gevraagd maar product nog niet ontvangen.

Geachte, Door de feestdagen heeft uw levering inderdaad vertraging opgelopen, maar volgens de track and trace zie ik dat het vandaag zou geleverd worden. Onze excuses voor de vertraagde levering door de transporteur, maar zoals u waarschijnlijk begrijpt kunnen we daar helaas weinig zelf aan doen. Normaal verlopen de leveringen altijd vlot, maar deze periode van het jaar is er soms een vertraging vanwege de grote toevloed van pakjes bij de leverancier.

correcte leveringen

ruime keuze, snelle en correcte levering. Alles zeer netjes ingepakt ter bescherming.

Snelle levering, goede communicatie en prachtige producten.

Snelle levering, goede en vriendelijke communicatie en de producten zijn prachtig.

Veel keuze

Snelle levering en uitgebreide keuze

bestelling kwam te laat

Ik betaalde extra voor een snelle levering, maar mocht deze pas na 4d ontvangen.

U spreekt van 4 dagen? U hebt op 14 december uw bestelling geplaatst en uw bestelling is geleverd op 16 december 16:20 u. bij u thuis. Gedurende het jaar kan u erop rekenen dat uw bestelling de werkdag na bestelling geleverd wordt, doch tijdens de periode tussen black friday en eindjaar kan uw pakket langer onderweg zijn door de drukte bij de vervoerder, daar kunnen we helaas zelf weinig aan verhelpen. Dit stond tijdens deze periode op elke pagina in de webshop ook vermeld, en tijdens het afrekenen werd u daar nogmaals van op de hoogte gebracht. Misschien vergist u zich met een andere bestelling van elders, want wij rekenen geen extra bedrag voor snelle levering, snelle levering is bij ons standaard voorzien.

Over bloemschikmateriaal.be

Bloemschikmateriaal.be, de specialist in bloemschikmateriaal. Scherp geprijsd, alles op voorraad. Voor 15 u besteld, direct verzonden.