Een mooie,duidelijke website en een snelle levering

Een goede website en een snelle levering. Producten waren goed verpakt en voldeden aan mijn verwachting. Goede producten voor een betaalbare prijs.Helemaal top. U hebt er een nieuwe klant bij.

levering zoals beloofd op de site. Goed materiaal, goed verpakt en op tijd verzonden.

Héél snelle en correcte levering

De website is heel overzichtelijk, voor ieder wat wils. De prijzen zijn best ok en hun grootste pluspunt is de héél snelle en correcte levering.

Snel verwerking van de bestelling. Top

Volgende bestelling zal zeker bij jullie zijn.

Ben super te vrede met mijn Rozen

Bedankt alvast voor de goede bezorging

Snelle VERZORGDE levering

Degelijk materiaal,net wat ik wilde

Zeer snel en goed geleverd

Mijn ervaring is goed

Stipt geleverd zoals beloofd!

Gevraagde artikel heel zorgzaam verpakt zodat ik alles zonder schade ontving.

Bestelling vlot en netjes afgehandeld en voldeed aan de verwachting.

Snelle service en betrouwbaar.

Heel tevreden. Perfecte service!!

Als je van bloemschikken houdt...1 adres!

Ik heb reeds verschillende malen bij jullie besteld. Doe al jaren aan bloemschikken en ik vind hier alle materialen. Van zeer goede kwaliteit, vlug geleverd met telkens een vriendelijk woordje erbij. In deze bizarre tijden is dit wel heel vriendelijk!

Très satisfaite

Aucun problème à chaque commande

supersnelle levering.

In 1 woord: perfect. Materiaal prima en zeer snelle levering.

Zeer snel en goed geholpen geweest

zeer snel en goed geholpen .

alles TOP

op tijd en correcte levering

Snelle bezorging, goede kwaliteit.

Produit correspondant à mon attente

Commande et livraisons rapides. Merci !

Prima ervaring!

Bestellen ging vlot. Informatie over producten mag wat uitgebreider. Helaas minder positief over POST.NL. Eerst zou de bestelling op woensdag komen en omdat er, zo stond er, een handtekening vereist was moest ik ervoor thuis blijven. Ze kwamen niet, toen zouden ze donderdag komen... hetzelfde, toen zouden ze vrijdag komen... hetzelfde.... Inmiddels contact op genomen met bloemschikmateriaal.be (telefonisch niet bereikbaar maar wel via mail). Kreeg vrijwel meteen antwoord wat op zich al positief is. Weliswaar dat ze er nog niets aan konden doen... Kreeg toen weer een mail van POST.NL dat ze zaterdag kwamen. En hoewel ik daarop weer een mail kreeg dat ze vertraging hadden en dat ze tot 's avonds 22.00 nog konden komen, stonden ze toch ineens voor de deur. Na 3 dagen ervoor thuis te zijn gebleven....

supersnelle levering

het produkt dat ik heb besteld was goedkoper dan elders, goede kwaliteit, supersnelle levering! Zeer tevreden.

zeer tevreden!

Net mijn eerste bestelling geplaatst. De volgende dag werd mijn materiaal al geleverd. Ik werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Kijk ernaar uit om met de spullen aan de slag te gaan. Mercie!

snel geleverd, goed spul

Alles wat ik besteld heb, heb ik gekregen. Goede kwaliteit en snel in huis. Prima.

geweldige site.

mooie site ..alles wat ik zocht gevonden. Snelle verzending ..binnen 1 dag in huis

Over bloemschikmateriaal.be

Bloemschikmateriaal.be, de specialist in bloemschikmateriaal. Scherp geprijsd, alles op voorraad. Voor 15 u besteld, direct verzonden.