vlotte service voor een kleine prijs

Vlotte service voor een kleine prijs.

Snelle levering, product zoas omschreven en zoals op foto.

X

X

Correcte en vlugge levering

Correcte en vlugge levering, geen opmerkingen

Bon d'achat offert suite à un défaut de produit.

Très bon contact. Très serviables et à l'écoute. Suite à un défaut de produit, il a été immédiatement proposé un bon à valoir, sans discussion. Petite attention deposée dans le premier coli de janvier pour la nouvelle année. Ça fait toujours plaisir. Vous faites l'effort de parler en français. Merci beaucoup.

Goed: verzending keurig en goed materiaal👍.

Goed👍.

Xxx

Xxx

Nicht Wetterfest

Ich habe das farbige Moos für den Friedhof genommen.Jetzt kann ich sagen das es nicht Wetterfest ist,die Farbe bleicht aus.Schade darum.Ich werde es das nächste mal mit Klarlack besprühen und dann sehen ob es länger hält.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Sehr geehrter Kunde, Farbiges Moos ist in der Tat nicht wetterfest. Dies ist für den Innenbereich vorgesehen. Aufgrund des Regens und der Sonne wird die Farbe unterschiedlich ausfallen. Wenn Sie das Moos im Freien verwenden möchten, müssen Sie natürliches Moos verwenden und kein Farbiges Moos. Mfg, Dirk (Gekleurd mos is inderdaad niet weerbestendig. Dit dient om binnen gebruikt te worden. Door de regen en de zon zal de kleur anders afbleken. Wil u het mos buiten gebruiken, moet u naturel mos gebruiken en geen gekleurd mos.)

Keurig verpakt en op tijd bezorgd

Op tijd geleverd en netjes ingepakt

Everything was perfect.

...

Vlotte bestelling en levering en degelijk mooi afgewerkt materiaal. Zeker een aanrader.

Mooi degelijk, goed afgewerkt materiaal. Goed verpakt en op tijd geleverd. Voor herhaling vatbaar.

toppie

Alles op tijd geleverd, keurig verpakt en omdat het erg breekbaar was toch alles heel aangekomen. Zeer goede en snelle service, heel erg bedankt. Hier zal ik nogmaals bestellen.

Goede prijs kwaliteit is ook top alles snel geleverd ik ben zeer tevreden

Très bon rapport qualité prix

Livraison rapide et sans faute

Goede verwerking en aflevering

Goed en snel

Mijn bestelling heb ik snel ontvangen. De ontvangen spullen kwamen overeen met mijn bestelling en waren keurig verpakt.

Satisfaite

J’aime énormément les fleurs de mousses elles sont magnifiques, j’aurais juste aimé avoir plus de choix dans les couleurs comme le bleu, jaune,orange, l’envoi est rapide je suis vraiment satisfaite merci

mooie denneappels

snelle verzending en kwalitatief heel mooie denneappels

commande 1/2 sphères

commande envoyée le lendemain comme prévu et toujours très bien emballée pour éviter la casse

Goed , netjes en snel geleverd

Zeer positief.

Alles goed verpakt en op tijd geleverd.

PERFECT

Snel en perfect !!!!

verbazend snel

aangenaam verrast door de snelle en correcte levering

Ik ben zeer tevreden over de service

Ik ben zeer tevreden

Snelle levering van de producten. Toppie

Over bloemschikmateriaal.be

Bloemschikmateriaal.be, de specialist in bloemschikmateriaal. Scherp geprijsd, alles op voorraad. Voor 15 u besteld, direct verzonden.