Tijdige en correcte levering na bestelling.

Ja meer kan niet zeggen gewoon geweldig... Altijd netjes verpakt... Ook snel verstuurd.... En als nog mag zeggen niet duur

Netjes verpakt en snel geleverd

Duidelijke omschrijving over de artikelen op de site, ruime keuze.

de inhoud van het gevraagde is correct en snel geleverd.Wel een opmerking naar de leverancier:uur van leveren (van tot)niet gerespecteerd,ook niet omtrent.Ik had een nota aan de bel gehangen om als ik er niet was het pakje af te geven bij een buur (huisnummer vermeld)doch dit werd genegeerd:het pakje lag aan de voordeur.

Prima levering en snel.

Het binddraad op het klosje werkt niet fijn. Rolt zich vanzelf af. Als je een quilande aan het binden bent, rolt het af en gaat het in de knoop.

très bonne

rien a redire tout est parfait

Vlotte goeie service

snelle levering goed verpakt overzichteljjke website

een grote keuze

het is niet altijd gemakkelijk om bloemschikmaterialen te vinden. hier vind je er heel veel

Goede producten + vlotte levering

Goede producten + vlotte levering

Snelle levering en degelijke kwaliteit..

Heb al verschillende keren besteld en zeer tevreden van..

correcte en snelle levering

Duidelijke site en omschrijving van de producten

Hele snelle levering

In bepaalde producten zijn jullie goedkoper. Jullue hebben niet alle producten die ik nodig heb. Verder leveren jullie de zeesterretjes super af...ALLEMAAL HEEL ipv bij een ander allemaal puntjes eraf.en super snelle levering van België naar Nederland.

Beste Sandra, Bedankt voor je review. Welke artikelen mis je nog op onze website?

Heel vertrouwelijke behandeling van de bestelling.

Correcte afhandeling van de bestelling. Stipte levering, verzorgde verpakking.

top materiaal ,alles was zoals ik dacht te krijgen

alles was zoals verwacht ,mooi materiaal

Snelle levering en betaalbaar!

Vlotte levering

Het juiste bestelde materiaal en vlot geleverd.

Fijne webwinkel met veel keus en snelle levering

Ik ben zeer tevreden Het was binnen 2 werkdagen bij mijn thuis van België naar Nederland, het was netjes verpakt in een doos Ik heb al vaker besteld en dat blijf ik doen.

Goeie service

Goed geholpen via Whatsapp

La commande correspondait en tous points à mes attentes

Atelier floral

Parfait au trop

Prachtig materiaal

Snelle levering Corret verpakt Vriendelijke persoon aflevering

Normaal ben ik heel tevreden

Deze keer had ik strokransen besteld .Vond ze van slechte kwaliteit,Die van de action waren mooier gebonden dan die van jullie. Wat ik heel jammer vind ik bestel ze voor een groepje vriendinnen. En als het niet is wat ze verwachten is het mijn fout

Mooie collectie aan natuurlijke materialen met duidelijke foto’s en goede prijs/kwaliteitverhouding. Producten zijn goed verpakt en snel geleverd. Kortom: Zeer tevreden.

Twee stuks beschadigd, maar 22 stuks topkwaliteit

Helaas waren twee stuks (uitgeblazen kalkoeneieren decoratie) beschadigd, ondanks goede verpakking. Maar de overige 22 stuks zijn van topkwaliteit, dus aanvaardbare nevenschade. Snel geleverd, nette prijs; ik kom zeker terug.

délai livraison respecté, matériel très bien protégé. très satisfaite d'avoir trouvé ce site

Je suis entièrement satisfaite. J'ai trouvé ce site par hasard et je repasserai commande dans un avenir très proche

Over bloemschikmateriaal.be

Bloemschikmateriaal.be, de specialist in bloemschikmateriaal. Scherp geprijsd, alles op voorraad. Voor 15 u besteld, direct verzonden.