Altijd super service

Vlotte levering, behulpzame mensen en super kwaliteit!

Bijna nergens anders te krijgen

Online is er bijna niet aan te komen, maar bloemschikmateriaal.be verkoopt de minideco's nog en aan een eerlijke prijs. Ik heb er gelijk een hele doos besteld. En alles zorgvuldig verpakt en snel geleverd gekregen!

Leuke mini-vaasjes

Ik was op zoek naar leuke mini-vaasjes om te vullen met droogbloemen. Het was mijn eerste bestelling en ik was zeer tevreden. De vaasjes zijn helemaal zoals ik ze had voorgesteld. Prijs/kwaliteit zeer goed. Allemaal intact toegekomen door de verzorgde manier van inpakken. Ik ben een tevreden klant.

volgens afspraak

volgens afspraak

Au top !

Je suis très contente, livraison rapide, bien emballé et les produits sont top, de très bonnes qualité.

Buitengewoon goed

Heldere en gebruiksvriendelijke website

Islandmoos immer von guter Qualität und Lieferung immer schnell

Das Islandsmoos in über Jahre immer guter Qualität, ist für mich als Käufer aus Deutschland recht preiswert - selbst mit dme Porto für den Auslandsversand von Belgien nach Deutschland!Und damit nicht genug, die Ware kommt auch immer sehr schnell, zumeist dauert es nur 3-4 Kalendertage, bis mich eine Lieferung erreicht. Hier kaufe ich immer wieder gerne ein!

correcte levering en snel

De bestelling werd snel en correct geleverd. Via mail werd ons alles perfect meegedeeld.

je moet nooit lang wachten op je bestelling

Zeer verzorgde en vlugge verzending. Doe zo verder!!

Duidelijke website. Mooie materialen. Snelle levering. Dus prima service.

Droogbloemen

Ik heb heel mooie droogbloemen ontvangen en ben er super tevreden mee ook is het enorm snel geleverd zeker een aanrader !

Snelle en perfecte levering!

Perfect!

Heel goede service

Mijn bestelling werd heel snel geleverd en alles was zeer netjes verpakt. Hier bestel ik zeker nog!

Supersnelle levering en vriendelijk aan telefoon

Zelfde als hierboven

Commande

Nous avons été livré le jour après la commande. Nous sommes très satisfaite. Merci

Vlotte service aan leuke prijs!

Materiaal snel geleverd, leuk om te verwerken, goede prijs!

Prima levering.

Vlugge en correcte en verzorgde levering

Vriendelijke hulp!

Ik ben content van de snelle levering

Perfectie bestaat nog wel !!

Perfectie !!

Zeker de moeite om te gaan kijken

Prachtige service , vriendelijke behulpzame mensen . Veel keuze , groot assortiment.

Goed produkt

Goed produkt voor eem betaalbare prijs.

Pas déçue des produits commandé et livraison rapide

Pas déçue des produits commandés et livraison rapide

Alles naar wens

Snel geleverd , en perfect alles in orde!

Snelle en piekfijne levering en ontvangst

Ik ben heel tevreden over de duodelijke webshop en de snelle en piekfijn verzorgde levering

St Jozeflei 25 2390 Westmalle

Over bloemschikmateriaal.be

Bloemschikmateriaal.be, de specialist in bloemschikmateriaal. Scherp geprijsd, alles op voorraad. Voor 15 u besteld, direct verzonden.