Snelle service, uitstekend verpakt!

100% tevreden met de aankoop!

Betrouwbaar bedrijf

Deze keer was de levering later dan normaal, maar zoals ik kon zien was het niet jullie fout. Alle andere keren al een uiterst vlugge levering gehad.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geachte, Er is deze week inderdaad een vertraging geweest bij de vervoerder, waarvoor onze excuses. Zelf konden we er niks aan verhelpen. Ondertussen verloopt alles terug normaal met de nieuwe zendingen, en hopen wij dat dit niet meer voorvalt. Mvg Dirk www.bloemschikmateriaal.be

BEDRIJF OK ! POSTNL SLECHTE SERVICE !

Bestelling nog niet ontvangen op 16/6 (bestelling gedaan op 11/6 's morgens ).Heb materiaal dringend nodig voor workshop van 20 personen op 17/6 ( sommigen hebben hiervoor verlof genomen ). POSTNL blijft volledig in gebreke !!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geachte, Het spijt ons ontzettend dat uw levering vertraging heeft. Normaal gezien ontvangt u uw pakketje de werkdag na bestelling, maar begin deze week is er wat misgelopen bij de vervoerder en hebben veel pakketten vertraging. Ontzettend lastig voor ons, maar vooral natuurlijk voor u. Jammer genoeg kunnen we er weinig aan verhelpen. Gelukkig is dit een uitzondering, en komen normaal gezien de leveringen op tijd aan bij de klant, maar zoals u ziet, kan het toch al eens mislopen. Nogmaals onze excuses hiervoor, maar dat hebben we niet zelf in de hand. U hebt al meerdere malen bij ons besteld, dus u weet dat normaal alles vlot verloopt, maar deze keer heeft postNL er inderdaad een potje van gemaakt. Wij nemen maandag onmiddellijk contact op met hen om dit te regelen. Mvg Dirk www.bloemschikmateriaal.be

Bestelling nog steeds niet ontvangen

bij track and trace staat nog hetzelfde “ uw bestelling is verlaat”. Nu al 4 dgn. Hopelijk niet te lang meer

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Geachte, Het spijt ons ontzettend dat uw levering vertraging heeft. Normaal gezien ontvangt u uw pakketje de werkdag na bestelling, maar begin deze week is er wat misgelopen bij de vervoerder en hebben veel pakketten vertraging. Ontzettend lastig voor ons, maar vooral natuurlijk voor u. Jammer genoeg kunnen we er weinig aan verhelpen. Gelukkig is dit een uitzondering, en komen normaal gezien de leveringen op tijd aan bij de klant, maar zoals u ziet, kan het toch al eens mislopen. Nogmaals onze excuses hiervoor, maar dat hebben we niet zelf in de hand. Mvg Dirk www.bloemschikmateriaal.be

Duidelijke afbeeldingen, snelle levering en perfect verpakt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heel goede feedback op mijn contact aanvraag ivm een artikel. Correct en juist! Levering feilloos 👍

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goede service, snelle levering, slechte site

het product is mooi en snel geleverd alleen is de site verschrikkelijk om op smartphone te gebruiken en zelfs op de computer is het geen lachtertje. het is geen must maar ik zou toch aan raden om indien het mogelijk is deze eens up te date. voor de rest kwaliteit prijs tip top in orde geen klachten what so ever

Goeie service

Zoals op afbeelding aangekomen , afmetingen waren erg duidelijk vermeld. Snel geleverd ! Super service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle goede en vriendelijke service

Top Ik ga zeker nog bestellen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

levering is altijd op tijde en altijd correct

levering is altijd op tijd en altijd correct

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super snelle levering en precies datgene geleverd wat ik besteld had. Super

snelle levering.

De inhoud van het pakket stemt niet helemaal overeen met de wensen, Er waren schelpen tussen kleiner dan 5 cm. De website vermelde een mix tussen 5 en 8 cm.

Aangenaam verrast !

Zeker positief. Ik was aangenaam verrast door de snelheid van levering en de goede communicatie !

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Goed en stevig verpakt en goede service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Nazorg & Garantie

Pluspunten

verzorgde en snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Nazorg & Garantie

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Nazorg & Garantie

website beloofde gratis levering vanaf 35 euro, in België, tijdens de bestelling bleek het 60 euro te zijn wat mijn toch wel een beetje verwonderd heeft, dus website aanpassen!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snel en correct

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Nazorg & Garantie

Pluspunten

heel vlot ,snel en verzorgd geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

Correcte levering ...

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Nazorg & Garantie

Pluspunten

Top levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

Over bloemschikmateriaal.be

Bloemschikmateriaal.be, de specialist in bloemschikmateriaal. Scherp geprijsd, alles op voorraad. Voor 15 u besteld, direct verzonden.

Filter op Taal