prima dienstverlening

snelle service en efficiënte verpakking voor transport

Niets mis mee, wel een verbetertip: stuur de track en trace link mee in de verzendmail.

Lekker snel geleverd

perfect

zeer goede reserve batterij

Prima product.

Spullen niet bezorgd wel melding bezorgd

Spullen gekocht via bol .com daar staat afgeleverd op mijn account. Maar niks ontvangen dit gemeld bij bol. Dan stond bij de advertentie vanaf besteld morgen in huis dus niet.

Dat is heel vreemd , want wij verkopen niks via bol.com , dus ik denk dat U zich vergist.

Eersteklas kwaliteit artikelen, snelle en nette verzending!

Eersteklas kwaliteit artikelen, snelle en nette verzending! Bij een eerste bestelling waren de spullen helaas niet op voorraad in het magazijn in Waalwijk, wel in het hoofdmagazijn. Daardoor heeft het ongeveer twee weken geduurd voordat ik die artikelen binnen had.

Super snelle correcte verzending

Heb onderdeel voor een werkje op school van mijn zoon beroep gedaan op deze firma. Aangezien jullie wisten dat dit dringend was hebben jullie alles gedaan om op tijd te kunnen leveren. Top service zou direct terug bestellen.

snel en goed

snel en goed

Niet flexibel

Weinig flexibel in de afhandeling / wijziging van een order. Ik wilde iets bijbestellen (1 minuut na het indienen van de bestelling) en dit was niet mogelijk. Direct een mailtje gestuurd en ik kreeg als antwoord dat men zonder verzendkosten wel iets na wilde sturen. Ik blij. Helaas bleek dit een misverstand. Men wilde wel iets nasturen van 1,20 euro maar dan wel 6,95 verzendkosten in rekening brengen. Beetje jammer.

Veel keuze

Tof

geen verplichtingen

geen verplichtingen, hou daar niet van

Alleen maar goeds

Duidelijke site, makkelijke transfer. Goed geregeld.

Snelle afhandeling

prima product, met goede prijs prestatieverhouding

prima product, met goede prijs prestatieverhouding

Gewoon perfect !

Goede communicatie over levering

Sneller dan andere aanbieder en betere communicatie.

Komt afspraken na

Bedrijf komt gewoon zijn afspraken na, dat maak ik wel anders mee!

Artikel is snel geleverd en voorafgegaan door goed advies.

blij dat ik dit weer es ontdekt heb

Kitje gekocht, netjes en werkt uitstekend !

Helemaal top

heel tevreden

snelle en juiste levering

Kommpleet en goede prijs kwalitijd

Beste, het is en kompleet catalogus met veel mogelijkheden en materialen,komt mij zeer van pas ,heel behoorlijk ge detaileerd en overzichtelijk , U hoord noch van mij binnen kort mvg rony

zeer tevreden

Het juiste geleverd en op tijd