Helemaal tevreden over de service en uitleg

Ik kwam dit toevallig tegen , en had een beetje twijfel omdat het toch niet goedkoop was ( was samen met de zoon) dus x2 en de afstand ( helemaal uit België, 200Km enkel) Maar wij zijn alle bij heel blij dat we gegaan zijn . Alles op een aangename mannier gebracht duidelijk en correct . Je kan echt verder thuis experimenteren en dingen bouwen met een arduino , zonder uren en dagen bezig te zijn met het juist schrijven van een werkende code. Wij gaan zeker nog veel met arduino maken nu .

Klantgericht

Ik ontving een niet volledig functionerend apparaat. Zoiets kan gebeuren. Na gemaild te hebben werd er meteen een nieuwe verzonden die wel goed werkt. Tevens ging de communicatie vlot en soepel. Zo hoor je met klanten om te gaan. Top!

Nette communicatie, snelle levering

Al paar keer besteld, wordt snel gereageerd via mail en levering gebeurd volgens afgesproken momenten.

Bestelling nog steeds niet ontvangen

Hallo Bestelling rond 11/12 nu met kerst nog steeds niet ontvangen Mvg Julien

Een goede ervaring

Een goede ervaring, levering kan iets sneller. Kan ook aan Post NL hebben gelegen. Goed product.

Blij dat deze zaak het artikel wel had

Had een nieuwe adapter voor een speciale lamp nodig Haast nergens te vinden en deze zaak had hem wel Goede communicatie en snel geleverd hele redelijke prijs

Verkeerde artikel

Ik had een schijf besteld om glas mee te slijpen maar ik heb een schijf voor steen gekregen.

Uitmuntende service (als de juiste collega je helpt) en prijsgarantie.

We hebben bij EleShop eens een Bryman 869s multimeter gekocht. Geweldige apparaat, goede service en levering etc. Nu was de korte backlight (40 sec.) een handicap. Dus we kochten een nieuwe, exact hetzelfde model met langere Backlight. Maar die gaf steeds bij grotere Elco metingen de melding Disc (Discharge) aan. Dit leek een bug dus EleShop (de juiste collega) ging het magazijn in en checkte of dit ook bij de andere meters was. En jawel, het bleek geen bug. We zaten tegen het einde van de zichttermijn aan maar daar werd ook niet moeilijk over gedaan. Snelle levering, goed product. De meter bleek veel nauwkeuriger te zijn dan Fluke (tot op .001 % nauwkeurig in VDC en Ohm). We hebben er ook onze Rigol DS1054Z oscilloscoop gekocht. Geweldig apparaat, zeker na de "hack" en updates. Al met al koop vooral daar je product.

Nog niet veel ervaringen opgebouwd

Ik heb 1 keer besteld bij ElekronicaCatalogus. Maar die ene keer was prima. Goede kwaliteit producten tegen een scherpe prijs. Levering was volgens verwachting. Volgende bestelling kunnen jullie komende week verwachten. :)

Snelle reactie

Snel en correct gereageerd op mijn email. Probleem was hiermee opgelost.

Fijn bedrijf om zaken mee te doen

Bestellen ging snel, alleen kreeg ik het verkeerde artikel maar dit werd snel en adequaat opgelost. Overall goed en zeker aan te bevelen.

Top service heel snelle levering

Adres om te onthouden

De levering duuurde erg lang.

Een stevige steekwagen. Of de bevestinging van de wielen op de asjes met splitpen duurzaam is, moet de tijd bewijzen

Gewoon goed.

Het bestelde item voldoet volledig aan mijn wensen. Ook de levering verliep zoals gepland en binnen de vooraf aangegeven leveringstermijn.

Alles correct verlopen

Vlotte correcte service.

Goede e snelle levering

Velleman kitje besteld en snel geleverd.

Snelle levering en niet duur

Snelle levering en niet duur. Artikel was in back-order maar was er in korte kortetijd. Prima op de hoogte gehouden over verloop.

Goede service en duidelijke winkel

Duidelijke webwinkel, snel gevonden producten.

Leuke spullen.

Het was fijner geweest als ik een track en trace code had gekregen.

Achteraf niet direct op voorraad maar toch geleverd

Helaas bleek de voorraad niet te kloppen, maar toch netjes geleverd. Duurde iets langer.

Ik had wat problemen met het aansluiten en toen hebben ze een aansluitschema getekend waardoor de klus kon worden afgemaakt.

Geen enkel probleem met product en leveringing

Goed produkt en correcte levering

Bouwset van Velleman besteld Snel en compleet geleverd

Zo blijft elektronica leuk!

Groot assortiment dat veelal het goedkoopst is geprijsd.

Telefonische reactie gekregen nadat ik niet reageerde op een mailtje voor mij. Zi geen misverstand over de bestelling. prima