Bestelde kleding niet gehouden, maar ik bestel in de toekomst zeker weer bij Perfectly Basics

Helaas waren de bestelde kleding niet naar wens. Kan ook een keer gebeuren als je iets besteld bij PB. Maar de retournering en terugstorten van het geld van de bestelling ging makkelijk en werd heel snel uitgevoerd door Perfectly Basics. Ik ga in de toekomst vast wel weer bestellen bij Perfectly Basics, want zij hebben een unieke collectie van diverse merken en een top klantenservice!

Vertrouwd goed

Een ruiling en toch retour is prima en snel verwerkt. Mooie website en persoonlijke kenmerken. Gewoon super goed.

Geweldige service.

Mooie kleding, heel snelle service. Mijn favoriete webshop.

Bij een bestelling van een shirt kan de verpakking wel wat kleiner zodat het door de brievenbus kan en de klant niet op de bezorger hoeft te wachten. Mooie collectie kleding. De prijzen zijn ook best pittig.

Snel geleverd, mooi ingepakt en met een persoonlijk bericht

Good service, good quality products

I already bought several clothes from Perfectly Basics and I was always satisfied.

snel, netjes, duidelijk!

mooie website!

Wat een top winkel met super mooie kleding

Pracht bedrijf goede webshop ,goede service

Produkten worden uitstekend weergegeven en uitstekend omschreven, helemaal top. Als je niet tevreden bent over het produkt dan is het terugsturen goed geregeld dit is gratis en er zit een retour formulier en retoursticker bij het geleverde produkt

Alles klopt!

Het wordt de klant heel makkelijk gemaakt!

Alles verloopt vlekkeloos; van kiezen, besluiten, bestellen en betalen, tot/met de levering.

Een aangename klantbeleving.

Hele mooie en duidelijke webwinkel!

Het is fijn om de maatbeschrijvingen te zien. Ook de foto's op de website maken een goede beoordeling mogelijk. Zo kan een match tussen de klant en de kleding gemakkelijk tot stand komen.

Iets terug gestuurd meteen weer iets besteld

Ik bestel regelmatig iets ,altijd snelle levering ,duidelijke site

Ik bestel regelmatig iets ,altijd snelle levering ,duidelijke site

Zeer vlotte levering

Artikelen worden snel geleverd en ook een retour wordt zeer snel afgehandeld.

Always perfect! Perfect service! Perfect delivery!

Good customer service and very fast delivery!

Vlotte levering, prettig verpakt en keurig bij retouren.

Vlotte levering, prettig verpakt en keurig bij retouren. FIJN!

Vriendelijk , correct en efficient

Dure maar mooie kwalitatieve selectie, aanwezig zonder opdringerig te zijn, zeer correcte behandeling van de transacties

Uitstekend.

Vlot geleverd, aardig briefje erbij, retour snel verwerkt.

Goeie service!

Snelle levering en mooi verpakt

Goed, producten worden goed weergegeven op de site

Snelle levering en fijn bedrijf

Product dat ik heb besteld werd enorm snel geleverd met een aardige en persoonlijke kaart erbij! ook in het verleden veel besteld bij PB. Fijn bedrijf (ook als er eens iets retour moet omdat ik verkeerde maat had besteld)

Prachtige kwalitatieve kleding, goede service en snel.

Al enkele jaren bestel ik bij Perfectly Basics. Ik ben een klant die nog veel in fysieke winkels haar kleding koopt, maar PB is daarop de uitzondering. De kleding is precies mijn stijl, de foto's laten goed zien hoe de kleding is en staat. Graag zou ik alleen wat minder dunne modellen willen zien. Dat stoelt meer op de werkelijkheid en weet ik beter hoe het op mijn figuur zou zijn. Een gewone maat 36 a 38 model zou goed zijn. De kleding wordt mooi verpakt en de persoonlijk geschreven kaartjes zijn erg leuk en geven het gevoel dat er met aandacht aan mijn bestelling is gewerkt. Vriendelijke groet

In een woord Perfect in alle opzichten!

Al jarenlang trouwe klant. Mooie producten, goede kwaliteit, snelle levering en altijd een persoonlijke noot. Ga zo door!

snelle levering, mooi verpakt, keurig getegeld