Alleen maar positief!

Snelle levering met persoonlijke touch! Mooi assortiment!

Betrouwbaar. Snelle levering, goede kwaliteit

Betrouwbaar. Snelle levering. Goede kwaliteit

Goede website, snelle levering, goed verpakt met persoonlijke note!

Superblij met mijn aankoop

Snel geleverd, prima verpakt en altijd een persoonlijk kaartje erbij. Erg leuk om uit te pakken!

Goede kwaliteit, mooi verpakt en snel geleverd

Extra leuk is de persoonlijke noot die je bij je bestelling ontvangt!

Mooie spullen, fijne service

Ik bestelde de mooie spullen zaterdag, op aangeven van mijn wens, was woensdag alles in huis, mooi ingepakt. Retourprocedure voor deel vd bestelling liep soepel en probleemloos.

Mooie collectie, snel geleverd

PB heeft mooie merken in hun collectie. Ze leveren snel en leuk/persoonlijk verpakt jouw bestelling.

goede spullen, goede service

De service is als altijd goed, de beschrijving van de artikelen is duidelijk, en de kwaliteit stelt nooit teleur!

Grote keuze, snelle levering

Grote keuze uit mooie kleding en snelle levering

Royale keuze en snelle levering.

Mooi aanbod van de betere merkkleding. Bestelling wordt snel en goed verzorgd geleverd.

Prima verzorgd.

In grote lijnen vind ik de collectie wel leuk en goed. Wat wel lastig is, dat je nooit even iets anders kunt proberen zoals in een winkel.

geweldig

heel veel keuze in kwaliteitsproducten en ze doen wat is afgesproken. snel leveren en eventuele retouren snel verwerken.

Super service, snelle en correcte levering, keurig verpakt

Perfecte service

De prijs-kwaliteit verhouding van perfectly basics, is zeker in de uitverkoop echt super! Ik koop niet heel vaak iets, maar als ik iets koop is het kwalitatief heel goed en heb ik er heel lang plezier van. Daarbij is het er meteen de volgende dag, en het is zo zorgvuldig ingepakt, met een persoonlijk briefje erbij, dat verhoogt al het plezier en de overtuiging dat je er goed aan gedaan hebt dit item te bestellen.

zeer goed

Goede website met duidelijke foto´s, kwaliteitskleding, snelle levering, snelle en correcte afhandeling van retouren

Goede levering en service!

Prachtige kleding die goed op verschillende modellen wordt getoond zodat er een goede inschatting gemaakt kan worden of het mij ook staat. De omschrijving bij de kleding is ook helder en voegt zeker iets toe, zelfde voor de maataanduiding. Deze kloppen hierdoor voor mij bijna altijd. Ik probeer zo min mogelijk terug te sturen alleen als het echt niet staat.

Fijne shopping ervaring

Goede aanbod, uitstekend service.

Zeer klant- en servicegericht!!

Perfectly Basics weet wat service is. Naast alles correct en zeer netjes ontvangen te hebben ook net geholpen met een vraag, die zeer klantgericht opgelost is. Dank jullie wel! Mooie spullen, perfecte service, alles wat een klant wenst. Ik zeg wacht niet met bestellen bij deze webwinkel!!

uitstekend

Zelden heb ik een bestelling terug moeten sturen, omdat de maatvoering heel duidelijk is. Snelle levering en handgeschreven kaartje erbij wordt erg gewaardeerd!

Snel geleverd en goede kwaliteit

Ik vind het super dat PerfectlyBasics de maatvoering van het product heeft uitgemeten. Zo is de maat altijd goed! Daarnaast snelle levering en altijd keurig verpakt.

Mooie spullen, snel geleverd en niet moeilijk doen over retour.

Zie hierboven

Fijne webshop, snelle levering en eenvoudig te retourneren (indien van toepassing)

Ik twijfelde tussen 2 jurken en bestelde ze beiden, levering was vlot en uiteindelijk heb ik er 1 gehouden en 1 geretourneerd. Dit proces verliep ook zonder moeite en heel vlot. Fijne webshop met mooie merken

uitstekend

prachtige website - kleding wordt op een geweldige manier gepresenteerd - snelle levering met een persoonlijk kaartje erbij

Snel en persoonlijk!

Snelle levering netjes ingepakt en een persoonlijk kaartje erbij! Helaas was mijn vest net iets te klein en moest ik het retourneren

Goed verzorgde web winkel, en snel

1 ding wil ik wel melden, als vaste klant is er helaas geen waardering, bv extra korting of waardecheque..