Ook in het buitenland

Mooie kleding, snel en netjes geleverd, ook in het buitenland. M’n favoriete webshop!

Wonderfully simple!

This group is so kind, quick & conscientious! Really fast shipping; really easy return /exchange process & a super nice handwritten note from one of the team members! I LOVE my Zadig Voltaire belt!!!

Perfect verpakt, snel en netjes afgeleverd.

Excellent

Bestelling snel en in goede staat bezorgd.

Ik ben blij met Perfectly Basics.

Ik kan niet anders dan alleen maar mijn tevredenheid uitdrukken. De collectie is altijd up-to-date en maakt hebberig. De kwaliteit van jullie producten is fantastisch. En over jullie service kan geen kwaad woord worden gezegd.

Fantastisch produkt

ik heb een mooie sjaal gekocht en won er een!

supertevreden

heel duidelijke website, enorm snelle service, duidelijk en goed retourbeleid

Perfect.

Vóór 16u besteld en de dag erna aan huis geleverd, zonder extra kosten. Geen loze belofte dus op deze website. Mijn pull en sjaal verpakt in zijdepapier, kartonnen doos en begeleid met een persoonlijk woordje. Perfect dus!

Perfect verzorgd

Keurig geleverd en zorgvuldig verpakt

Goed assortiment en snelle levering

Fijne merken zowel op gebied van kleding als verzorgingsproducten. Snelle levering.

persoonlijk, punctueel en verzorgd

Altijd een feest om bij PB te bestellen. De persoonlijke briefjes, het keurig inpakken van het product en de overzichtelijke website. Daarnaast is het fijn dat jullie de kleding laten zien die gedragen worden door modellen. Ik zou het waarderen als jullie ook modellen gebruiken die maatje 38/40 hebben. Op deze wijze kan ik beter inschatten hoe het mij zou staan.

very good

very good

Blij met de producten en met de levering

Via een zoektocht naar The Laundress heb ik PB gevonden. Ik ben blij met de producten en met de levering. Altijd zorgvuldig en goed verpakt. Ook leuk dat er andere producten te vinden zijn op de site.

Beautiful clothes, fashionable basics.

The pictures give a very good representation of the clothes, the quality is really good and the clothes are wrapped like a small gift to yourself, with a personal note.

Een beleving

Heel veel mooie kleding, fijne website , alles is duidelijk te zien en ook de combinaties die gemaakt zijn is erg fijn!

Goede duidelijke foto ‘s op de website

Had een blouse besteld, was helaas iets te klein makkelijk terug gestuurd met bijgeleverde retour sticker, en geld was supersnel teruggestort

Perfectly Good

Mooie basismaterialen met een vlotte en accurate service.

Fijne webwinkel mooie collectie !!

Correcte afhandeling Alles zoals op de foto’s goed beschreven Duidelijke website

Bestelling altijd op tijd. Niet goed geld heel snel weer op de rekening, en altijd een leuk bericht erbij. Als iets weer op.voorraad is altijd bericht. Enorm tevreden koop graag bij jullie.

Mooie kleding en een prima service!

Koop al jaren bij PB. Snelle levering en mooie website! Mijn favoriete online winkel.

goede service; goede retourvoorwaarden

goede service, snelle levering; goede retouvoorwaarden

Super ervaring

Mooi georganiseerde website, heel leuke kledij, bij elk kledingstuk staan voorbeelden van outfits zodat je kan zien hoe je het kan combineren met stukken die je reeds hebt. Ook leuk is dat bij de beschrijving van de kledij aangegeven wordt welke maat het model op de foto draagt. Op een ander plaats op de website kan je de lichaamsmaten van de modellen vinden zodat je heel goed kan zien welke maat jij het best aankoopt.

Snelle bezorging en met veel zorg verpakt.

Het door mij bestelde item werd snel bezorgd.

altijd supersnelle en correcte levering

Producten komen altijd op tijd, goed verpakt en de kwaliteit van de producten is top.