T-shirt gekocht via PB. Snelle levering en mooi shirt!

Snelle levering, mooi verpakt, supermooie kleding.

Mooie basics, goede service.

Jammer dat als items al in je winkelwagentje zijn en je aan het afrekenen bent, plotseling uitverkocht blijken....

Mooie kleding !!!

Goede services Soms moet ik iets terugsturen ivm mijn gezondheid en handicap wat ik zelf ook niet leuk vind Al mijn kleding komt bijna bij hen vandaan Mvg Hanny Bijsterbosch Dam

Alles klopt

Duidelijke site, supersnelle levering, easy return.

Goede service, overzichtelijke website en mooie collectie

Goede en betrouwbare service. Bestelde items mooi verpakt met persoonlijke notitie... erg leuk! Goede overzichtelijke website met mooie collecties

Perfect.

Snelle levering. Prima service.

altijd goede snelle service die ik gewend ben

altijd tevreden over de geleverde producten. Fijne overzichtelijke website met prachtige kleding

Top bedrijf en zeer attent!

7 jaar geleden voor het 1ste wat besteld en nu nog steeds een fantastisch bedrijf!

Luxe kleding, veel inspiratie, ideale website navigator

Elke dag word ik door perfectly basics geïnspireerd door emailing en Instagram. Alles is luxe en stijlvol en de website navigeert heel handig. De levering is snel en klantvriendelijk .

Snel en prettig

Goede kwaliteit kleding en goed georganiseerd

Heb alleen maar goede ervaringen bij perfectly basics. Verbetering is het terug storten van retourzendingen. Dat is sneller dan voorheen!

Goede kwaliteit en heel snel bezorgd!

Vooral in deze periode in quarantaine is het prettig zoveel informatie te krijgen , en dat het bestelde zo snel wordt afgeleverd.

keurig

Netjes verpakt, aardig handgeschreven kaartje erbij, en zelfs een retoursticker er alvast bij voor het geval het niet naar wens is.

Mooie producten, ruime keuze en heel klantvriendelijk.

Mooie artikelen. Veel keuze. Gebruiksvriendelijke website. Klantvriendelijk.

prachtige webwinkel

snelle levering en makkelijk opnieuw bestellen als je toch een andere maat wilt.

Tevreden over kleding en levering

Snelle, compacte levering van de door mij bestelde kleding. Alle kleding die ik had besteld was ook goed qua maat. Dit zegt voor mij ook dat de beschrijving van de kleding op de website nauwkeurig en accuraat is. Ik heb geen ervaring met PB over retourneren dus daar kan ik geen oordeel over geven.

Altijd alles perfect in orde👍👍

Goede service en snel geleverd.

Betrouwbaar en snel

De levering is snel, maattabellen kloppen meestal en evt. bedrag ook snel retour

Perfect!

Altijd heel correct, snel en een vriendelijke boodschap

Kan niet beter

Snelle levering. Mooie collectie. Gratis retour en snel terugbetaling. Lief persoonlijk kaartje bij de bestelling.

Zowel het bestellen als de levering en het retour zenden perfectly organized

Al jaren bestel ik bij PB. De collectie uitgebreid en mooi en bestellen en retour zenden gemakkelijk en snel. Nooit gedoe

vooral zeer goede omschrijving en metingen van de kleding

Mooie producten, met vooral hele goede beschrijving van de maten zodat je goed kunt kiezen tussen 2 maten. Prima service. Kleding in verschillende gradaties in duurdere segment, en daar mag best een of andere spaaractie tegenover staan (punten sparen oid).