Perfect!

Top service, correcte verpakking en bezorging! En bovenal mooie kwaliteit!

So efficient. Couldn’t ask for better..

TOP

mooie selectie-snelle verzending en afhandeling. GEWELDIG,aanrader!

Correcte afwikkeling

Heb wel effe moeten informeren wanneer de bestelling vertrok na enkele dagen…, blijkbaar was het druk…,

Snel en vriendelijk

zeer tevreden

alles netjes zeer mooi bedankt

Great

Prachte webwinkel

Een hele ruime keuze van de mooiste merken, snelle verzending en afhandeling retouren, Echt heel fijn om hier te winkelen en ik heb jarenlang plezier van de kleding!

prima!

Bij het kopen heb ik het meest aan de maattabel bij elk kledingstuk en de duidelijke foto's. WEbsite is goed ingericht voor bestellen en retourneren.

Geweldige service

Bestelling kwam dag te laat maar via een mailbericht werd ik keurig op de hoogte gesteld. Helaas viel het model mij tegen (vorige keren wel heel enthousiast), retourservice top. Kortom heel tevreden.

prima verzorgd

prettig om mee te werken

Smooth & easy

Snelle service, goede info, goede retour service en persoonlijke note erbij geeft een gevoel van gewaardeerd te worden als klant!

Fijne webwinkel

Fijne webwinkel met kwalitatief goede merken, goede service, snelle levering, ook levering wanneer het mij uitkomt, persoonlijke touch door handgeschreven brief bij levering producten,

Bestelling klopt altijd. Snel in huis Ruim aanbod prachtige merken Betrouwbaar

Ik ben niet van online kleding kopen Bij jullie durf ik het aan. Merken ken ik ( draag ik ) dus met juiste omschrijving van product , duidelijke foto’s en inzichtelijke levering een top bedrijf Briefje in de doos met eigen geschreven naam verkoopster waardeer ik enorm Ik vind jullie fantastisch bedrijf . Anders was ik allang afgehaakt Ook de info met tips, mbt kleuren en bij welk figuur welke kleding past . Zeer tevreden , dikke 10

Supersnel en voelt altijd als een kadootje!

Vaker iets besteld en altijd tevreden, mooie kleding etc. Nett en persoonlijke behandeling.

Precies, correct in elk opzicht

De kledingstukken die ik gekocht heb bij jullie zijn zeer correct de kleuren en items zijn zeer goed weergegeven op de foto’s ook de omschrijving is zeer zeer goed Ook de levering kloppen, kortom Zeer zeer goed!

Snelle en goed verzorgde levering

De producten zijn met zorg ingepakt en worden snel geleverd. Super fijn!

Perfect service

Nice collection and sizing availability

top webwinkel

hele fijne winkel voor mooie kleding, leuke merken, goede service

zorgvuldig

mooie kleding, prima kwaliteit voor redelijke prijs Wat me elke keer opvalt is de zorg waarmee mijn aankoop wordt ingepakt en verzonden. Gewoon net dat extraatje ;-)

Mooie collectie en zeer goede service!

Erg mooie collectie met exclusieve merken. De website is overzichtelijk en er worden looks getoond van de collecties. Klantvriendelijk en snelle levering.

Mooie kleding en altijd snelle en verzorgde verzending

Ruim assortiment kleding met mooie merken. Verzending is altijd snel en goed. Bij een retour ook vlotte afhandeling.

Mooie collectie, 100% betrouwbare levering met Personal touch

Jarenlang al klant tot volle tevredenheid. Mooie en gebalanceerde “basics” collectie,

Erg gied

Snelle service. Met zorg ingepakt. Mooie kleding

Great Service, love the brands!

Fast delivery and Excellent packaging, customer care also very responsive.