Super en snelle levering!

Mooie producten, snelle levering en retourservice uitstekend. Erg klantvriendelijk!

Goed geregeld!

Mijn bestelling werd snel en netjes afgeleverd!

Goede service en fijne website

Snel overzichtelijk goede info!

uitstekend

uitstekende services; goed opgelost

Top kledingsite!

Mooie merken:-) Snelle- en verzorgde levering met persoonlijke note. Goede klantenservice.

Duidelijke site, snelle levering

Pleuke kleding, snel en goed verzorgd geleverd.

Goede kwaliteits kleding

Ik ben tevreden met PB, snelle levering, goede kwaliteitskleding en grote keuze van mooie kleding. Een punt, jammer dat de mogelijkheid er niet is achteraf te betalen, dus met Afterpay, ik ben hier erg tevreden over bij andere bedrijven.

Erg slordig, mijn kleding en persoonsgegevens in de doos van een andere klant

Bestelde artikelen zaten in pakket van iemand anders. Alle gegevens van mij in dezelfde doos. Gelukkig was de ontvanger van deze kleding zo aardig om mij een mail te sturen met de info. Niet leuk.

Beste, Het is helemaal niet OK dat wij een interne orderbon hebben meegestuurd met een verkeerde order, ik wil dan ook namens ons hele team excuses maken voor dit voorval. Zoals je van ons gewend bent wordt iedere order met de hand verzameld en ingepakt in vloeipapier met een persoonlijk handgeschreven kaartje, er zit een check tussen maar fouten worden gemaakt en we leren hier van. Zeker ook t.a.v. het hele AVG, en de privacy (wat wij serieus nemen) Misschien goed te laten weten dat al deze order formulieren zo wie zo in afgesloten kasten tijdelijk worden bewaard en apart in afgesloten containers worden vernietigd na een korte wettelijke tijd. Wij passen constant ons bedrijfsproces aan om dit te verbeteren, en optimaliseren. Zoals we nu kunnen zien is de juiste order vandaag 14-10-19 om 15:30 gelukkig bij je afgeleverd, en hopen dat je in ons bedrijf blijft geloven. Alles is altijd met de beste intenties. Dank voor je begrip alvast. P. Blaas

Goede spullen en goede service!

Ik ben graag klant van PB. De site geeft een betrouwbaar beeld van de kleding, ik word geïnspireerd en de boel wordt snel geleverd. Ook vind ik het heel plezierig dat een retourzending kosteloos is.

Dorota

snelle levering, grote aanbod

Goede snelle service

Goede toegankelijke website en snelle service

Goed advies, snelle bezorging, goede afwikkeling. Top dus

Ik ben enorm tevreden over de kleding van Perfectly basics, altijd mooi en goede kwaliteit. Het is binnen 24 uur in huis en mocht het niet passen dan is de retourzending gratis. Aan de telefoon word je altijd heel prettig te woord gestaan. Kortom : een TIEN

Super snelle bezorging en een fantastische service.

Prima service en afhandeling

Prima service en afhandeling

Perfect!

Snelle levering, mooi ingepakt met persoonlijk handgeschreven kaartje erbij. Alsof je een cadeau krijgt!

Heel klantvriendelijk

Snelle bezorging en reacties

Super fijne webshop met kwalitatief zeer goede kleding!

Hele snelle levering en kleding voldeed precies aan mijn verwachtingen.

👌🏻

Het heet niet voor niets ‘Perfectly’ :)!

Zeer betrouwbaar. Nog nooit teleurgesteld

Mooie website, uitstekende service. Zorgvuldig ingepakt. Altijd met een vriendelijke groet erbij. Fijne merken. Kunnen andere websites een voorbeeld aan nemen. Post.NL onbetrouwbaar. Bezorgt slecht in deze wijk. Loopjongen dus voor PostNL.

Door goede, persoonlijke briefjes erbij, service heb je vertrouwen in perfectly basics

Top webwinkel!

Snelle levering, mooi ingepakt en persoonlijk berichtje erbij. Een cadeautje om open te maken.

Mooi ingepakt met steeds een persoonlijk berichtje erbij! Snelle levering van het bestelde artikel!

Alles top top verzorgd.

Mooie producten, goede levering en service.

Mooie producten.

Uitstekend!