Nieuwe website

Ik ben al jaren vaste en trouwe klant van PB. Sinds de nieuwe website is mijn plezier in winkelen bij PB bijna verdwenen. Ik kan niets meer vinden, het is onoverzichtelijk, de bestelgeschiedenis is verdwenen. In ‘nieuw in de webshop’ is niet meer duidelijk wat nieuw is, ik kan niet meer selecteren op alleen kleding. Er wordt nu een (klein) bedrag in rekening gebracht voor retourzendingen. Dat zou begrijpelijk zijn als de webshop verbeterd zou zijn. Dat is voor mij zeker niet het geval. Heel jammer. Misschien zit PB nog midden in het proces van aanpassingen en verbeteringen van de nieuwe website. Ik hoop het.

Beste Ineke, We begrijpen je frustratie en vind het jammer dat de nieuwe website minder plezierig is. We hebben de shop met veel drive en vooruitdenkend gelanceerd, en was echt nodig onze oude shop kon niet meer draaien. Bedankt voor je eerlijkheid, want we begrijpen dat zo'n grote verandering echt even wennen is. De bestelgeschiedenis is lastig omdat alles zo anders geworden is, maar dat mag je winkelplezier niet in de weg staan. "Nieuw in de shop" was even stil omdat we weinig nieuw hadden, maar vanaf deze week zal het alleen nog -nieuwe items- laten zien, geen reshoots, wat een beter beeld zou moeten geven vinden wij. We werken hard aan de filters en hopen dat je merkt dat we constant verbeteren. De retourkosten hebben niets met onze nieuwe shop te maken, maar met de enorme kosten die wij maken rond dit onderwerp. Dank voor je reactie, en weet dat wij alles net zo spannend vinden. We hopen dat je een beetje geduld hebt, er wordt echt hard gewerkt aan onze kant, en het PB plezier stoppen wij er echt met veel liefde in, hoop dat dit snel voelbaar is. Peter - PB

Ik mis de oude website

Ik ben een grote fan van jullie aanbod, maar zo jammer dat de nieuwe website minder mogelijkheden biedt dan de oude. Deze vernieuwing is zeker geen verbetering. Ook vreemd dat alle bestelhistoriek verdwenen is sinds de nieuwe site.

Slechte service

Onlangs kocht ik 2 jurkjes, waarvan ik er één heb geretourneerd. Dit jurkje is echter nooit goed aangekomen bij PB. Kennelijk heeft iemand mijn jurk vervangen door een waardeloze inhoud, Ik heb contact opgenomen met post.nl, maar zij geven aan dat niet ík, maar de webshop (=PB) contact met hun moet opnemen. Zij zouden opdrachtgever zijn. Ik heb diverse keren aan PB gevraagd of ze dit willen doen, maar ze reageren niet op mijn mail. Ze geven aan mij terug te bellen met een reactie, maar dat doen ze vervolgens niet. Ik ben erg teleurgesteld dat ze niet behulpzaam zijn richting hun vervoerder. En ik kan nu fluiten naar het retourbedrag.

Beste Karin, Bedankt voor het plaatsen van je review. We hebben het direct nagekeken en we zien dat er wel al contact is geweest tussen jou en ons serviceteam over dit probleem. Zou je opnieuw contact met ons willen opnemen via [email protected]? Dan kunnen wij het nader bekijken. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, PB Service team.

Mooi vest! Goed verpakt en snel geleverd!

Mooie kwaliteits kleding! Altijd wat nieuws, goed omschreven!

Ommezwaai.

Uiteraard begrijp ik dat er zo nu en dan vernieuwingen en aanpassingen nodig zijn. Echter, vind ik dat betreffende ommezwaai geen vruchten heeft afgeworpen. De opzet is to much en te wanordelijk geworden. Tevens zijn de afbeeldingen en bijbehorende teksten petieterig en de site komt niet uitnodigend meer over. Terwijl PB eerder juist een prettige uitstraling kon weergeven. Ik ben al jaren klant en had het zeer gewaardeerd, dat er een mail was uitgegaan over de op handen zijnde veranderingen. Uit het niets is mijn geschiedenis van mijn account verdwenen en ik vind dit enorm jammer. Een nieuwe weg inslaan pakt helaas niet altijd goed uit….. Te gehaast en te rigoureus van start gegaan en niet stapsgewijs…zonde. Het laat onverlet, dat ik de collectie nog steeds mooi vind hoor. Alleen de sfeer mis ik, om nu de moeite te nemen, een bestelling te plaatsen. En zeker zal ik jullie met ja aanbevelen, omdat ik weet hoe prima het eerst was….

Wat is er toch gebeurd met Perfectly Basics?

Bestelde voorheen altijd met veel plezier bij PB: Hele goede, duidelijke en overzichtelijke website; mooie merken, uitgebreide collectie, heel makkelijk bestelproces, bijna altijd de volgende dag in huis en retouren werden snel afgehandeld. Nu is er een nieuwe website. Alle bestellingen, gedaan vóór 17/6, zijn verdwenen. Vind de site verder ook absoluut geen verbetering. Maar ook de retourafhandeling is belabberd. Stuurde een week geleden een item retour, gekocht op de “oude” website. Dit retour kon niet aangemeld worden omdat het vóór 17/6 gekocht was, maar kon met het bijgevoegde retourlabel gewoon teruggestuurd worden. Teruggestuurd op 20/6 en volgens de PostNL app ontvangen door PB op 21/6. Tot op de dag van vandaag, 27/6, nog steeds geen ontvangstbevestiging van mijn retour gekregen, laat staan een terugbetaling. De klantenservice is telefonisch niet te bereiken en op app of mail wordt verder niet gereageerd. Ordernr: 2332356. Klantnr: 212969. Als eea niet verbetert is PB mij kwijt als klant. Maar eerst maar eens zorgen dat ik het geld van mijn aankoop die ik retour gestuurd heb, terugkrijg. Zo jammer!

Beste Marianne, Bedankt voor het plaatsen van je review. Onze excuses voor de ongemakken die je hebt ervaren. Vorige week hadden we enkele technische problemen met onze nieuwe website en het retoursysteem, wat helaas tot de vertragingen heeft geleid die je hebt ondervonden. Ons team heeft hard gewerkt om deze problemen zo snel mogelijk op te lossen. We begrijpen dat dit een vervelende situatie is en doen ons uiterste best om je retourzending en terugbetaling zo snel mogelijk af te handelen. De nieuwe website zal uiteindelijk voor meer gemak en een betere gebruikerservaring zorgen. Daarnaast willen we benadrukken dat onze klantenservice altijd bereikbaar is, zoals je van ons gewend bent. Met vriendelijke groet, PB Service team.

Nieuwe website is een drama!

Sinds de vernieuwde website werkt het echt niet meer naar behoren.

Beste M, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wij zijn momenteel druk bezig met het verbeteren en uitbreiden van de website. Daarom raden we je aan om regelmatig een kijkje te nemen. De website zal zo snel dat mogelijk is weer zo gebruiksvriendelijk mogelijk zijn, zoals je dat van ons gewend bent. Met vriendelijke groet, PB Service team.

Nieuwe site werkt slecht

Item geretourneerd. Kon niet aanmelden voor retourneren. Verwarring omtrent levering. Ineens bleek ook dat er retour kosten worden afgeschreven. Op mijn mobiel vind ik nergens dat het zo werkt. Nieuwe website warrig. Geen fijne ervaring ermee. Hopelijk wordt het beter, op dit moment ga ik de site niet gebruiken en niet aanbevelen.

Hi Hannah, Bedankt voor je feedback. Bij PB werken we keihard om het 'PB-gevoel' en de beleving weer helemaal terug te brengen. We zijn pas een week live en moesten een nieuwe shop bouwen omdat de vorige na 18 jaar niet meer houdbaar was. We hebben enorm veel respect voor jullie als PB-klanten; er wordt op vele afdelingen hard gewerkt aan het hele proces en de nieuwe shop. De shop gaat echt zoveel beter worden, ook al is dat nu misschien nog niet helemaal zichtbaar. Weet dat dit eraan komt, en PB.nl is onze nieuwe volwassen shop na 18 jaar. Samen met ons team voeren we dagelijks verbeteringen door. Wellicht zijn we iets te snel live gegaan na 9 maanden hard werken aan pb.nl, maar de oude shop was niet meer houdbaar. We begrijpen dat dit lastig kan zijn, maar techniek ontwikkelt zich razendsnel. We hopen dat je een paar dagen/weken geduld hebt en ons blijft volgen. Peter CTO (PB.nl)

Mijn meest favoriete kledingzaak in Haarlem

Al jaren trouwe klant bij PB. Ruime keuze uit aparte merken die je vaak alleen in een klein boetiekje vindt in de smalle straatjes van een stad. Winkelen bij PB voelt alsof je in zo’n leuk winkeltje staat en al scrollend zelf door de rekken gaat. En nu verkopen zo ook nog mijn lievelings spijkerbroeken merk Lois! Ik ben en blijf fan!

Website minder prettig

Ik vind het moeilijker om door te nemen wat er in de collectie zit. Komt rommeliger over

Hi Fleur, Bedankt voor je feedback. Bij PB werken we keihard om het 'PB-gevoel' en de beleving weer helemaal terug te brengen. We zijn pas een week live en moesten een nieuwe shop bouwen omdat de vorige na 18 jaar niet meer houdbaar was. We hebben enorm veel respect voor jullie als PB-klanten; er wordt op vele afdelingen hard gewerkt aan het hele proces en de nieuwe shop. De shop gaat echt zoveel beter worden, ook al is dat nu misschien nog niet helemaal zichtbaar. Weet dat dit eraan komt, en PB.nl is onze nieuwe volwassen shop na 18 jaar. Samen met ons team voeren we dagelijks verbeteringen door. Wellicht zijn we iets te snel live gegaan na 9 maanden hard werken aan pb.nl, maar de oude shop was niet meer houdbaar. We begrijpen dat dit lastig kan zijn, maar techniek ontwikkelt zich razendsnel. We hopen dat je een paar dagen/weken geduld hebt en ons blijft volgen. Peter CTO (PB.nl)

Excellent sevice and really nice high quality products

Easy to order. Fast delivery and beautifully packed! For me it is pleasant to be able to select per brand, size and color. In just a view minutes I know if the item I am looking for is available.

Fantastisch aanbod van betrouwbaar bedrijf

Een mooie selectie aan kleding, goed in beeld gebracht. Ook heel fijn dat de kledingstuks gemeten zijn. Ik koop bijna alleen nog maar kleding bij Perfectly Basics.

Uitstekend service prachtige kleding fijn bedrijf

Kleding is prachtig. Prijs kwaliteit prima.

Prima webwinkel voor tijdloze kleding

Zo fijn om vanuit mijn eigen bureaustoel mooie en tijdloze kleding te kopen. Prima service en in de collectie is altijd wel iets passends te vinden. Vlotte levering en afhandeling van retouren.

Snel en betrouwbaar

Van begin tot eind top!

Mooie kwalitatief hoogwaardige kleding en het bestelproces verloopt vlekkeloos.

Altijd snelle service met een persoonlijke accent!

Mooie artikelen en kleding en schoenen. Vertrouwde kwaliteit op een paar items na waarvan de elastisine niet lang goed bleef met voorzichtig wassen helaas. De nieuwe site vind ik onoverzichtelijker. De oude site was vele malen duidelijker en eenvoudiger. Ik denk dat mensen het prima vinden als het onveranderd blijft. Waarom iets veranderen als het goed en succesvol is? Dat is mijn enige punt van positieve feedback. Hartelijke groet, K.

Fijne webwinkel

Fijne webwinkel met prachtige kleding ,mooie kwaliteit en merken. Snelle levering, en netjes verpakt.

Top producten en snelle service

Mooie producten, goede en snelle en persoonlijke service

In één woord: TOP

Bestel met enige regelmaat bij PB: Zeer overzichtelijke en makkelijke site, veel merken, grote collectie en duidelijke omschrijving van de producten. Het bestelde altijd de volgende dag in huis. Van harte aanbevolen.

Mooie webshop

Prima website met dito producten.

Prachtig vest van Plein publique besteld met mooie korting. Snel geleverd met een lief handgeschreven kaartje, aanrader!

Geweldige webshop

Complimenten hoe deze webshop zich presenteert. Mooie duidelijke foto’s met vaste modellen en vooral hele mooie artikelen. Voor mij staat deze webshop al jaren op nummer 1, ben er heel blij mee.

Heel klantvriendelijk

Telefonisch bereikbaar, mooie kleding, heel verzorgd ingepakt en opgestuurd.

Alles heeft kwaliteit: de kleding, de verpakking en de afhandeling. Ook het contact met de klantenservice is snel en plezierig.

A Hofmanweg 2 D

2031BH Haarlem