Ik vind het erg prettig om bij jullie online te bestellen. Super geregeld allemaal!

Mooie kleding en snel geleverd!

PB heeft een mooi assortiment, meet alle kleding zelf op zodat het eigenlijk altijd past en levert de spullen, keurig verpakt, supersnel. En altijd een handgeschreven kaartje erbij. Ik ben fan.

Fijne collectie

Uitgebreide fijne collectie en snelle levering

Groot gemak

Fijn aanbod. Looks geven veel inspiratie. Snelle levering. Makkelijk retourneren.

Snelle levering, keurig verpakt met een persoonlijk berichtje erbij. Bij retour zeer snel je geld weer op de rekening.

Vlotte service

Mooie merken en voldoende kleine maten

Mooie jurk

Fijne site, mooie merken Snelle levering

Happy with how items are described at the website.

This is probably the only online site where I can make reliable online purchase decisions on clothing items, time after time.

Perfectly handled.

Perfecte service: snel ontvangen, retour snel verwerkt.

Heel fijn webwinkel

Altijd leuks iets te vinden .

Geweldig.

Alles super snel binnen en prachtig verpakt. Retourneren gaat ook heel prettig.

Snel leveren, in geval van retour ook snelle reactie, en snelle terug betaling

Stijlvol, correct en mooie en aangename website!

Goed!

Very comfortable, easy to style .

Overall very satisfied.

kwaliteit in alle opzichten

Ik koop sinds een paar jaar regelmatig bij PB. De service is altijd perfect. Snelle levertijden en beschrijvingen kloppen goed. Ik hoef weinig retour te sturen in vergelijk met andere webshops.

snelle, vriendelijke levering

De dag na mijn bestelling al geleverd en een snel retourbeleid van 1 van de producten, prima dank je wel

Goede collectie en snelle levering in verpakking met een personal toich !

Goede service, snelle levering

Duidelijke foto’s en beschrijvingen brachten mij ertoe kleding te bestellen

Prima ervaring met deze site.

Perfectly Basics voldoet helemaal aan wat ik verlang van een online shop. Merken die mij absoluut aanstaan , maten die correct zijn. Ik ga zelden fysiek shoppen want dikwijls foute beslissingen genomen onder invloed van verkoopster of begeleidende vriendin. Nu kan ik thuis rustig passen en bekijken hoe de nieuwe outfit past bij mijn bestaande. Zo ook al nieuwe merken ontdekt die heerlijk comfy zijn om te dragen en perfect passen bij mijn stijl. Voor alle leeftijden. Ben zelf 71 jaar .

Uitstekende service en kwaliteitsproducten

Snelle levering, goede service.

alle kledingstukken worden opgemeten, en dit is een grote hulp om een keuze te maken.

Geweldige service en prachtige items

Al jaren fan van PB, de merken, het aanbod en de service zijn echt bovengemiddeld goed. Eén van de beste webshops voor mooie merkkleding.

Snel, betrouw, verzorgd en goede service

Heldere website, goede retour service, snelle levering. En heel betrouwbaar.

Beste kledingwebsite die ik ken

Mooie website, duidelijke foto’s Maten per kledingstuk weergegeven.