Snel en klantgericht

Vandaag besteld, morgen in huis weer waargemaakt. Mooi verpakt met een persoonlijk kaartje

Top kwaliteit

Top kwaliteit winkel, fijne site, snelle levering, mooi verpakt, indien nodig makkelijk retourneren of ruilen.

Snelle levering, snel en makkelijk ruilen. Goed verpakt, persoonlijk briefje erbij. Kortom aanrader.

Heb nog niet anders meegemaakt , snelle levering, mooi verpakt met persoonlijke noot en bovenal smaakvolle mooie kleding van zeer goede kwaliteit.

Perfect! ( origineel haha)

Alles fijn en goed geregeld ! Mooie kleding in echt ook, niet geheel onbelangrijk

Mooie collectie merken

Bijna perfect; bij retourneren iets te omslachtig online...

Alexander Lynge gegarandeerd leningaanbod

Hallo Heeft u een lening nodig voor een persoonlijk doel of voor uw zakelijke behoeften? Hier is goed nieuws voor jou. U bent op de juiste plaats. Wij hebben de capaciteit om zakelijke en persoonlijke leningen / leningen aan bedrijven en particulieren te verstrekken tegen een rentevoet van 2%. E-mail: azertmorter@gmail.com WhatsApp: +13219993670 https://avantinc.webnode.com

Super webshop, snel en heel correct !

Ik mis alleen voor goeie klanten iets extra’s ...., bv. kortingsbon of andere leuke attentie!?

Super webshop !!

Hele mooie collectie! Snelle levering en retourneren ook perfect geregeld.

webshop met uitgebreide informatie en super service

Ik webshop al jaren met plezier bij PerfectlyBasics, mooie selectie kleding, betrouwbaar en uitstekende service.

Geweldige webshop

Mooie merken, prachtige collectie. Mooi verpakt met een persoonlijke touch. Service uitstekend en een snelle levering.

Heel fijn dat alle maten worden vermeld

De beste shop voor mooie merken

Top🐞

Fijn online shoppen met heerlijke merken en een goed assortiment , en heel prettig voor mij is dat het ook in Frankrijk geleverd wordt!

Kan niet beter

Mooie website met mooie producten en goede mode adviezen. Verzend en retourservice heel erg goed.

Elke keer als ik hier bestel,is altijd goed, snel en netjes ingepakt met retoursticker,waren alle webwinkels maar zo goed.

Uitmuntend

Mooie website, duidelijke omschrijving. Snelle verzending.

Dinsdag 2 vesten besteld (M en L) om te kijken welke het best stond. Dezelfde dag 1 vest retour gestuurd en vrijdag stond het geld al op de rekening van de retour👍. Zo hoort het, dus van ons een dikke pluim👍👍

Snel en vriendelijk

Snelle levering, goede verpakking. Vriendelijke persoonlijke service

snel en vriendelijk en voelt als beteokken

vriendelijk betrokken snel goed bereikbaar hulpvaardig

Snelle levering, zorgvuldig verpakt en weinig tot niets terug omdat de omschrijvingen en maten juist zijn. Mooie merken en goede kwaliteit/prijsverhouding

Zeer goede service

Ik heb onlangs een jurk en vestje besteld.Dit werd op zeer korte termijn geleverd en er zat een vriendelijk briefje bij waar op stond:Veel plezier met je mooie aankopen

Perfecte service en presentatie

Zeer snelle levering en mooi ingepakt. Het detail van handgeschreven bericht is leuk.

mooie collectie

Altijd een feestje om op jullie site te kijken: mooie merken, leuke eigentijdse collectie, maar gelukkig ook veel basics, die echt perfect zijn; verder snelle levering en ook snelle verwerking van retouren (mocht dat eens nodig zijn); kortom: ben een zeer tevreden klant!

Mooie merken en collectie. Snelle levering. Gebruiksvriendelijke website. In geval retournering: snelle terugbetaling. Hele vriendelijke en behulpzame klantenservice.

Mooie collectie & snelle levering

Goede omschrijving en foto’s van de artikelen. Snelle levering en goed retourbeleid

Over PerfectlyBasics