Leuke broek

Leuke broek maar wat matig afgewerkt.

Netjes,snelle bezorging

Mooie kleding, paste helaas niet. Netjes een antwoordnummer. Ik ga zeker iets zoeken wat wel past

Just Perfect!

Very happy!

Alles is goed geregeld

Snel geleverd.

Mooi verzorgd. Snel geleverd en terugbetaald. Zeer tevreden.

Mooie merken, keurige vlotte service

Fijne site, mooie kleding, goede verpakking artikelen en snelle levering.

Goede website Veel aanbod Uitstekende levering met PostNL

Snelle bezorgen. Keurig en handig verpakt. Duurzaam . Makkelijke betaling. Kleding is perfect.

Snelle, correcte service

Zeer tevreden over dit bedrijf, ook als ik iets retour zend.

Goed opgebouwde website en uitstekende service!

Snelle levering, bij retouren ook een snelle afwikkeling. TOP

Zeer mooie kleding en snelle levering

Zeer goede collectie en veel variatie

Leuk als het goed gaat...

Al meerdere keren wat besteld. Dan een keer een spijkerbroek die naar 4 maanden volledig uitscheurd bij de achterzak. En dan word niet serieus genomen door een medewerker van de klantenservice. Waarbij zelfs aangegeven wordt dat ze je niet geloven. De mails kwamen in ieder geval zeer onvriendelijk over. Daarnaast vind ik het ronduit schandalig dat zonder overleg een x bedrag gestort wordt op mijn rekening. Je komt toch samen tot een passende oplossing? En onderneemt dat pas aktie? Het kwam over of ik een schooier ben. Een ding: ik vond het al bezwaarlijk om te reclameren, maar heb echt oprecht een slechte kwaliteit broek gehad. En NOOIT in de droger gedaan. Heb slecht geslapen van de manier van omgang met een klant.

Beste Dorieke, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de klacht afhandeling. We zien in je account dat onze collega 20% van het aankoopbedrag naar je heeft teruggestort, en daarna is het overige bedrag als een spaartegoed in het account geplaatst. Uiteindelijk is hiermee het gehele aankoopbedrag aan je vergoedt. We horen graag wat je anders had willen zien. Je mag hiervoor contact opnemen met service@perfectlybasics.nl. Alvast bedankt voor je reactie. Met vriendelijke groet, PB Service team.

Top klantenzorg. Goede kwaliteit van alles wat heb ik bij PB gekocht.

Top klantenzorg. Goede kwaliteit van alles wat heb ik bij PB gekocht.

Snelle service en goede kwaliteit

Prachtig truitje gekocht. Mooi verpakt met een persoonlijke noot. Heel tevreden.

Prima levering en indien retour ook perfect en vlot geregeld.

PB is mijn favoriete kledingwinkel

Fantastische service, geweldige website en mooie kleding. Ik koop bijna al mijn kleding bij PB en ben altijd tevreden.

Zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk

Goede snelle levering goed verpakt

Mooie kleding, zeer snelle service!

Eenvoudig bestellen en snel geleverd. Bij retourneren ook zeer snelle verwerking.

Alles goed verzorgd en snel geleverd

Zie bovenstaand

Ruime collectie en snelle levering

Goede keuze, mooie merken, kwaliteit en snel geleverd.