Perfecte service

Altijd snel en keurig aangeleverd. Duidelijke website en goede en makkelijke retourafhandeling

Prachtig T-shirt, snel geleverd!

Fijn om altijd weer prachtige items te vinden op de site van PB!

Mooie duurzame basis kleding.

Mooie kleding van mooie merken. Snelle keurige levering met persoonlijk kaartje. Meermaals gebruik gemaakt van deze website en zeker voorherhaling vatbaar!

Geweldige site. Met practige prachtige kleding.

Geen goedkope kleding . Maar duurzaam en mooie kwaliteIt.

Geweldige site met heel veel keus, snelle levering, snelle afhandeling retouren!

Alleen maar goede ervaringen!

Op tijd de juiste spullen ontvangen.

Snelle levering met persoonlijke noot, snelle afhandeling eventuele retouren.

Snelle levering met persoonlijke noot, snelle afhandeling eventuele retouren. Mooie kleding van hoge kwaliteit.

goede klantbetrokkenheid!

Bi ontvangst van mijn bestelde jurk is het altijd spannend om de doos te openen en te zien hoe het bestelde er werkelijk uit ziet. Aangenaam verrast wordt je dan als je een persoonlijk geschreven en aan jou gerichte wens bovenop het vloeipapier vindt waarin veel plezier van de mooie jurk wordt gewenst! Niet alleen een goede marketing, maar ook zeer gewaardeerde individuele zorg van - in dit geval Fay -voor het bestelde cadeau dat de klant zichzelf geeft, zeldzaam en dus kostbaar in deze veranderende tijd!

zeer goed

Ben altijd heel tevreden over PerfectlyBasics.

Niets ontvangen

Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen! Sintdrukte?

Beste Francis, Bedankt voor het plaatsen van je review. Inmiddels hebben wij contact met je gehad en gelukkig lag het pakket voor je klaar op het door jouw gekozen afhaalpunt. Groetjes, PB Service team.

Prima.

Mooie collectie. Snel geleverd. Goede retourafhandeling.

Snelle levering en goede service

Snelle levering en goede service

Absolutely perfect

Goede kwaliteit en service. Maattabel kan beter, de losheid/ rek van de stof is daarin niet meegenomen. En de omschrijving van de maat die het model draagt klopt niet altijd. Dat is altijd de kleinste maat, maar klopt niet altijd. Heb maat 36, en obv de tabel zou ik soms maat 40 moeten nemen. En ben 10 cm kleiner dan het gemiddelde model en heb geen absurd lange armen, maar soms als ik iets koop zijn de mouwen veel korter dan die bij het model. Dus vaar niet blind op welke maat het midel aan zou hebben als referentie

mooi overzicht, prettige modellen, goede beschrijvingen kleding

Er zijn een aantal merken die ik in een webshop kan kopen, waarvan ik van een maat weet of het zal passen of niet. PF zorgt voor goede omschrijvingen en veel foto's. Ik stuur mijn aankopen zelden terug omdat ze niet passen

Zeer prettig

Produkt is keurig verpakt en vlot geleverd met een persoonlijk berichtje erbij.

Super fijne online-winkel ervaring!

PB is een shop die voor mij garant staat voor kwalitatief hoogwaardige kleding, eenvoud in ontwerp en een super nette service. Een hele fijne plek om veilig te te kunnen bestellen.

Snelle levering.

Altijd snelle levering. Mooie merken.

Top service!

Goede en snelle service! Artikelen zijn netjes verpakt met een persoonlijk briefje. Heerlijk om zo te mogen uitpakken!

Snelle levering, top producten

snel geleverd en top producten!!!

Alles perfect geregeld

Prima site

Kwaliteit op tijd geen gezeik

Zoals hierboven. Online maar ook in touch.

Goede en snelle service!

Al vaker besteld en iedere keer een goede en snelle service. Artikelen netjes verpakt met een persoonlijk briefje.

Goede en snelle service.

Bijzonder snelle behandeling van de bestelling Bijzonder goede en snelle behandeling van de bestelling. Al jaren lang een tevreden klant. Bijzonder snelle en goede behandeling van de bestelling

Alleen maar positief.

Gevarieerd aanbod, goede omschrijving, erg goed te beoordelen op de foto’s, altijd punctuele en zeer snelle levering, retour nooit een probleem. Ik weet echt niks negatiefs te melden.

Een webshop met kleding van klasse, en zorgvuldige afhandeling van bestelling.

Kleding is van mooie kwaliteit, de afhandeling van bestelling, van verpakking en bezorging vind ik heel goed.