Uitstekend!

Snel, efficiënt en het was precies dat wat ik had besteld.

Afwikkeling snel

Snelle levering. Met zorg ingepakt!

Prachtige kleding en goede service

Plus: mooie kleding van alle kanten gefotografeerd, veel (nieuwe en soms wat onbekendere) merken maar altijd van hoge kwaliteit. Snelle levering. Contra: de zoekfunctie op de nieuwe website werkt niet altijd optimaal. Ik heb al meerdere keren via de chat berichtjes achtergelaten met vragen en/of contactopname, maar nooit wat teruggehoord. Dus: of sneller reageren, of chatbot functie checken

Mooie keuze, vlugge bezorging

Heel tevreden

Mooie selectie, goede service, fors verslechterde site

Ik kocht zeer regelmatig bij PB omdat jullie mooie merken hebben. Echter vind ik het gebruiksgemak van de vernieuwde site zó sterk afgenomen, dat ik er niet zo graag meer shop. Bijvoorbeeld: op mijn device (IPad) kan ik artikelen niet meer vergroten, het artikel moet aangeklikt om het beter te zien. Bv. Voorheen kon je heel fijn selecteren op soort artikel, maat, kleur en prijs: dat is nu omslachtiger. Bv. Het overzicht van Mijn Favoriete artikelen is smal (2 art) en daardoor niet in 1 oogopslag te zien etc etc. Zelf had ik niet op voorhand gedacht dat het gemak van een site zo bepalend was, maar dus wel: ik kijk minder vaak en met minder plezier, óndanks het mooie assortiment en de fijne service (ps. Ik vul nooit beoordelingen in, dit is mijn 1e (en laatste) omdat ik t jammer vind. Vriendelijke groet, Gerdy Mijn aanbeveling staat op “ja” (al beveel ik zelden überhaupt wat aan) omdat iemand zelf kan bepalen of n site iets is.

Prima, alles volgens planning

Ruime keuze, omschrijving duidelijk en goede verzorging van het product

Efficient

De service is efficiënt en direct. Snelle aflevering. Bedankt

ruime keuze, goede service

mooie kleding en accesories. Snel bezorgd. Bij niet goed, gratis retour en snel je geld terug Fijne webshop

Een van de beste websites. Ideaal dat ik kan bepalen wanneer ik het product ontvang.

Ik ben erg blij met PB.

Ben blij met hun collecties. De presentatie online vind ik super (ik kan echt afknappen op een website als ze prachtige artikelen hebben, maar de presentatie onaantrekkelijk is). Vind de prijzen meestal binnen mijn mogelijkheden passen. De service is top. Vind het jammer dat mijn favoriete model sinds dit seizoen lijkt te zijn "vertrokken". Moet nog wel wennen aan de nieuwe website.

Mooie kleding,goede service

Mooie kleding en service

prima ervaringen, snelle verzending en mooie spullen echter sinds de nieuwe website is het bijvoorbeeld niet meer mogelijk om in de startpagina al in te zoomen op het artikel. Vind ik zelf persoonlijk niet handig. Verder prima

Een prettig bedrijf ,snelle afhandeling en kwalitatief goede kleding.

Ze hebben goede en ook wat duurdere merken . Ik koop er graag omdat het een betrouwbare partner is. Ik moet soms ff sparen .

Snelle levering en goed product

top

mooie webshop, snelle reactie op vragen, snelle levering, zorgvuldig en mooi verpakt en - nog belangrijker - prachtige producten

Perfecte service!

Mooie merken, goede kwaliteit en goede service. Een echte aanrader.

Mooie webwinkel. Correct en netjes geleverd Niets op aan te merken.

Mooie producten en goede service

PerfectlyBasics is een webwinkel met erg mooie producten. De levering is snel en goed. Het contact met de klantenservice is (indien nodig) altijd prettig en professioneel.

Snelle levering en keurig verpakt.

Het shirtje werd snel geleverd en was keurig verpakt. Ook een persoonlijk noot ontbrak niet.

Sehr schöner Shop

Sehr schöner und ansprechender Onlineshop. Tolle Auswahl, schneller Versand und liebevolle Verpackung.

Prima webshop

Je krijgt de kleding van alle kanten te zien, goeie maatinfo.

Fijn bedrijf - mooie kleren - makkelijk retourneren

Goeie dozen, makkelijke retourlabels. Snelle levering, mails kloppen en ze hebben veel mooie kwalitatief goed kleding. En ze werken met POST NL, ook een pré voor mij.

Perfect!

Mooie collectie, snelle levering, vriendelijke dames, doen niet moeilijk, heerlijk!

Fijn truitje.

Snelle levering met zorg ingepakt.

A Hofmanweg 2 D

2031BH Haarlem