Uitstekende organisatie, alles klopt

In dit geval had ik een blouse met een foutje en heb een mail gestuurd, waarop adequaat werd gereageerd en meteen een nieuwe blouse gestuurd.

Prima site , kwalitatieve mode ,snelle levering In goede verpakking

Prettig door persoonlijke benadering en bij retour zending wordt het geld zoals beloofd terug gestort binnen een week.

Ruime keus

Ruime keus uit mooie merken.

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen

Slecht

Response from the business owner

Beste Peggy, Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Volgens de track & trace heeft UPS per ongeluk je pakket verkeerd gesorteerd. UPS zal contact met je opnemen om een nieuwe aflever poging in te plannen. Met vriendelijke groet, PB Service team.

Snelle service. Ook bij retouren

Snelle service en levering. Ook bij retouren vlotte afwikkeling.

Prima geholpen.

Toen ik er zelf niet uitkwam hoe ik mijn blouse kon ruilen voor een maatje groter is dat perfect opgelost en had ik de grotere blouse twee dagen later.

Goed verzorgd en een snelle bezorging

Zoals boven genoemd

Weer blij met mijn pakket!

Heerlijk om weer een pakket van PB te ontvangen. Altijd blij met de mooie producten!

Prachtige basic luxe kleding, snelle levering, snel retour geld bij terugzending

+ op bovenstaand: hele duidelijke website qua inspiratie, zoek navigatie en foto’s.

Alles helemaal goed

Goede webshop, mooie producten en snelle levering.

Prima als altijd! Het persoonlijke kaartje maakt het af.

"gewoon" perfect

"gewoon" perfect

Keurige levering en de producten zien er mooi uit.

Erg leuk het geschreven kaarten. En nog een gratis spray.

Altijd een feestje om te winkelen bij Perfectly Basics!

Wat een mooie jas heb ik toch gekocht, hij is perfect! En natuurlijk weer vlot en keurig bezorgd!

Snelle levering, goed advies, mooie website

Fantastisch! Super aanbod en zeer goede service.

Ik vind er altijd wel iets. Heb al vaak besteld en telkens voldoet de bestelling helemaal aan mijn verwachting. Heb dus ook nog nooit iets moeten terugsturen. Tevens zijn all item die ik al besteld heb echt van topkwaliteit.

Mooie draagbare mode en trendy stijlen

Ruime keuze in mooie en kwaliteitsvolle merken. Wel één opmerking : kan u ook modellen nemen met een maatje méér en minder dan 1.70m ?

Heel prettig & zeer professioneel

Al een aantal jaren ben ik klant bij perfectly basis en telkens komt er weer een prachtige collectie voorbij. Zeer snelle en keurige service, en altijd even dat geschreven bericht erbij wat zo'n bestelling dan toch weer speciaal maakt! Dank voor jullie prima service!

Uitgebreide keuze en mooie merken.

Vaste plek waar ik mijn kleding bestel. Goede en snel service. en uitgebreide collectie.

Service ook perfect

Snelle, efficiente en zorgvuldige verzending en bezorging.

Goede kwaliteit en snelle service

goede en snelle service

Snelle levering, netjes ingepakt, persoonlijk kaartje, retourservice gratis en goed geregeld. In een woord perfect, ga zo door!

Mooi aanbod en snelle service!

Mooi aanbod en snelle service!

Heel goed,

Hele snelle levering en ook een prima klantenservice. Dan nog niet te spreken over de prachtige kleding!

super goed en snel geregeld. alles verliep prima.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement