Mooie webshop, groot assortiment en snel geleverd

Perfectly basics is een fijne webshop, mooie kleding en een uitgebreid assortiment. Ik vind vooral de maattabel erg handig. De kleding die ik koop past altijd. Top!

Mijn go-to webshop voor mooie kleding.

Veel mooie kleding, soms wel erg prijzig. Kan niet anders zeggen dan dat ze een buitengewoon goede service hebben. Snelle bezorging. Gemakkelijk om retour zendingen te doen. Kortom, fijne winkel.

Geweldig bedrijf met aandacht voor de klant en de levering van een uitstekend product.

Zeer tevreden !

Mooie producten, snelle service

N

Hoge kwaliteit, snelle en betrouwbare service

Mooie kleding, goede en overzichtelijke website, snelle levering, praktische retourservice.

prima service

Fijne winkel, mooie kleding

Mijn ervaring met PB is plezierig.

De keus bij PB is groot en het geeft je een prettig gevoel als je op de site van PB bent.

Goede levering en mooie producten in vrijwel iedere prijsklasse

Duidelijke foto ‘s van de produkten, en hoge kwaliteit van de produkten

Gratis verzenden en gratis retouneren en snelle afhandeling van deze zaken.

Op en top

Fijne website, goede service!

Een fijne, duidelijke website. De levering is snel, de verpakking is altijd mooi en goed. Het persoonlijke kaartje wordt ook zeer gewaardeerd!

Fijne winkel met vlotte verzending

Mooie collectie

Zoveel moois, elke dag weer nieuwe ‘ just cannot miss’ kledingstukken. Hoe doen ze dat ? He

Great service

Great experience

Voor herhaling vatbaar

Pakket tijdig en mooi ingepakt in ontvangst genomen

Persoonlijk winkelen op afstand (de beste)

Mooie collectie en perfecte service. Ze doen hun naam eer aan, alhoewel PB echt meer dan basics heeft. Shoppen online met de ervaring van winkelen. Top!

Quick and efficient service

In my experience your service is prompt and reliable

Altijd goede service, fijne webshop!

Kwalitatief mooie kleding en altijd snel geleverd met een leuke persoonlijke noot van een medewerker. Mijn budget laat het niet toe, anders was mijn bestellijst nog veel langer.

Perfect!

Alles wordt snel geleverd. De website is heel overzichtelijk en informatief. De vele foto's met verschillende stylings en modellen maken het makkelijk om te weten of het kledingstuk bij je past. Mijn favoriete webwinkel!

Fijne thuiswinkel !

PB heeft een heel goed werkende site waar het fijn zoeken is naar veel mooie kleding. Vlekkeloze levering; retourzending wordt prima afgehandeld.

Prima! Mooie kleding, snelle levering, goede retourafhandeling!

Alles wat ik koop bij PB is van goede kwaliteit! De levering is vlot, de service is goed, retourafhandelingen verlopen soepel. Kortom: een prima bedrijf!

Extremely fast delivery, very personal service

Great company with a high quality products and always reliable service!

weer heel erg goed

Koop hier al jaren. Service is uitstekend. Je weet wat je koopt, ruilen en terugbetalen gaan heel snel.

Altijd mooie spulletjes.

Mooie kwaliteit, mooie basics, zorgvuldig verpakt, altijd met een persoonlijke note, en snel geleverd.

Perfect, as always

Products are like on the picture, seizes well measured and I love the high quality. PLUS: nice packaging and very fast delivery.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement