Super goed bedrijf

PB heeft mooie kleding, die netjes verpakt en met een persoonlijke boodschap wordt verzonden.

Perfect(ly) service

Snel, netjes en persoonlijk

Goeie service, mooie kwaliteit kleding

Webshop zeer gebruiksvriendelijk en service gericht. Bij de levering ook altijd een persoonlijke boodschap. Goeie range van kwalitatief goeie merken. Retourbeleid ook zeer klantvriendelijk en makkelijk.

Leuk shopping moment.

Toffe kledij, super veel foto’s en goede omschrijving. Alles netjes verpakt.

Altijd de next day in the house

Ik stuur helaas regelmatig weer wat terug, maar alles wat ik bestel is de volgende dag in huis, de reden van terugsturen ligt aan mij, twijfel....website is super, veel merken, je hoeft nooit lang op je geld te wachten bij terugsturen, ik zeg een top online winkel

In een woord fantastisch

Ik ben al geruime tijd klant bij Perfectly Basics door een artikel in de Volkskrant. Exclusieve merken, niet goedkoop, wel bijzonder. De service is uitstekend en altijd een handgeschreven briefje bij de bestelling.

Prima en persoonlijk

Zo'n handgeschreven bedankje, hoe eenvoudig ook, maakt dat je je als klant gewaardeerd voelt. Bestelling snel ontvangen en goed verpakt. Een van de twee Calvin Klein BH's bleek toch te klein te zijn, dus geretourneerd.

Mooie kleding, fijne service!

Ik ben dik tevreden, altijd mooie kleding en een giede service.

Service is prima en snel

Alleen maar positief.

Snelle verzending en retour. Mooi aanbod. Goede omschrijving en duidelijke fotografie. Tot nu toe ook goede ervaringen met klantenservice.

Goede service en zeer snelle en zorgvuldige retourafhandeling binnen 2 dagen!

Goede service en zeer snelle en zorgvuldige retourafhandeling binnen 2 dagen!

Kwaliteit in zowel kleding als klantenservice

Snelle levering, snelle reacties van klantenservice als er wat is. Mooie items en milieuvriendelijkere verpakking. Het enige wat ik nog mis is duurzame kleding. Ik wil graag duurzame kleding kopen maar er is niet veel leuks te krijgen.

Super service!

Makkelijke website om te bestellen. Volgende dag geleverd.

zeer snelle mooie producten toegestuurd

Zeer snel. prachtige kleding

Een aanrader heel fijn om er te bestellen. Zeer nette levering.

Een aanrader, een nette levering, op tijd en een leuk geschreven briefje. De kleding is fantastisch!

Vertrouwen en kwaliteit

Heb tot nu nooit problemen met bestellen bij PB en één van de weinige website die volgens regels houdt.

De allerbeste webshop!

Mooie kledingmerken, goed gepresenteerd, goede service! Kortom helemaal top!

Kleding keurig ingepakt verstuurd, snel, mooie collectie

Niet accuraat

Er ging bij de bestelling enkele dingen mis. Ik heb de bestelling voor de volgende morgen 9u gewijzigd, wat mogelijk is volgens de website, dit is niet opgemerkt. De bestelling was al verwerkt. Ik heb mijn nieuwe adres ingevoerd in mijn account, wat eveneens niet is gewijzigd. Als ik het pakje niet naar een afleverpunt had laten bezorgen, was deze naar mijn oude adres gestuurd. De artikelen zijn wel zoals verwacht.

Fijne en professionele webshop!

Goede en duidelijke foto's. Omschrijving producten is volledig! Snelle levering maar ook een snelle afhandeling van retouren.

Prettige website, snelle levering, goede verpakt, goede retour policy

Duidelijke website, Netjes verpakt

Super shop

Hele fijne winkel, mooie kleding, geweldige service, snel en netjes. Als je ze belt ook heel vriendelijk.

Ik vind PB een fantastische webshop!

De foto’s zijn geweldig, ze laten goed zien hoe je een item kunt combineren, met welke kleuren en vormen. Mooie merken, bijzondere merken: top. Mijn enige opmerking: ik zou graag ‘afterpay’ zien als wijze van betaling. Zo kun je makkelijker twee maten aanvragen en vergelijken.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement