What you see is what you get

Fantastic product info and great service. I also like to see what’s new to make sure I’ll stay up-to-date in fashion world. Thanks again for great experience.

Zeer prettig winkelen!

Mooie website, snelle verzending. Zeer aan te bevelen

Excellent service

Zeker een professionele zaak met oog voor detail !

Mooie kwaliteit, vlotte mode en snelle service

De bestelde producten worden altijd de volgende dag al geleverd, mooi en verzorgd ingepakt. Heel prettig.

mooie spullen, snel bezorgd.

heel veel mooie merken en spullen, super snel aan huis bezorgd, even snel ook weer terug als je je bedenkt.

Snel 1 dag Perfect verpakt Goede kwaliteit

Snelle levering, aardig kaartje erbij en een persoonlijke handtekening.

Beste site

Duidelijke foto's met modellen meerdere stylingsmogelijkheden per item. Het meest fantastische vind ik dat per merk en /of item de maten worden getoond.

Snel en betrouwbaar

Snel en betrouwbaar

Uitstekend!

Gebruiksvriendelijke site, supersnelle levering.

Perfectly basic een aanrader.

Perfecte site, duidelijk en stijlvol . Zeer goede ervaringen met Perfectly basic.

Shop het liefst bij Perfectly Basics !

Word zo blij van PB, altijd de nieuwste mode met de mooiste merken !

Snel, uitstekend verpakt !

Prachtige jurk!

Dank weer!

Topwinkel

Overzichtelijke website ; breed kwalitatief aanbod; snelle levering; persoonlijke noot in de doos wat net dat beetje extra geeft. Een plus om toe te voegen als service zou zijn om samen te werken met Klarna, zodat je achteraf kan betalen.

Altijd snelle en goed verzorgde levering.

Levering is altijd snel en persoonlijk. Inhoud ziet er altijd goed verzorgd uit. Retour proces is zeer goed. Niets dan lof!

The whole experience was great!

Easy to shop. Easy to navigate the site. Easy to purchase. We received our order within such a short amount of time. The whole experience was great.

Mooie collectie, goede service

De collectie is heel uitgebreid. Ook fijn dat er een lookbook is, zodat je combinatiemogelijkheden ziet. Snelle levering, mooi verpakt en altijd met een handgeschreven notitie.

Ben superblij met de service van BP!

De service van PB ervaar ik als de beste en springt echt boven de andere webshops uit. Heldere website, duidelijke communicatie over levering en retourneren. Een hele snelle respons op vragen etc. En de personal touch die je bij de bestelling krijgt, ervaar ik als een zeer positief. Complimenten!

Heerlijk T-shirt

Fantastisch snelle levering van een mooi wit t-shirt wat ik het liefst 24/7 draag.

Geweldige winkel

Prachtige kwaliteitsspullen, altijd met zorg ingepakt. Klantenservice prima bereikbaar. Retours worden snel en correct afgehandeld. Kortom zeer aan te raden.

Altijd een geweldige service!

Heel vlotte ervaring

Ook met de retour, duidelijke instructies en communicatie!

Altijd een fantastische ervaring

Ik heb al enkele malen kleren gekocht bij a perfectly basics en Ben steeds heel tevreden. De product omschrijving klopt, de maattabel is goed en de foto’s geven het product correct weer. De klantendienst is zeer vriendelijk en behulpzaam. Deze webshop is dan ook een aanrader.

Wordt snel geleverd, goed service

Alleen maar goede ervaringen

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement