Goede en vriendelijke afhandeling

Snelle levering en volgens afspraak. Persoonlijk kaartje bij de levering. Prima!

Mooie collectie, tijdloos, helemaal mijn stijl !

Jammer dat ik met mijn Hollandse maat 44 vaak net niet in de collectie pas.

Snelle bezorging! Super netjes geleverd met goede instructie!

Super bedrijf! Netjes geleverd, duidelijke instructie!

Gekregen zoals verwacht

Dankzij de duidelijke maatomschrijving de goede maat gekocht!

Geweldige service, snelle levering en product precies zoals omschreven.

Ik ben heel tevreden met de geleverde service van PerfectlyBasics.

Helemaal goed

Goed bestelproces, makkelijk afrekenen, snelle bezorging in verzorgde verpakking, makkelijk ruilen. En fijne kleren!

Prima webshop!

Goede service, met duidelijke omschrijving van de artikelen, inclusief de maten, een aanrader!

PB prachtige en originele collectie

Snel en persoonlijke leveringen

Mooie merken, kwaliteit, snelle levering, mooi, goed ingepakt ...retour ook makkelijk.

Diverse keren mooie kleren gekocht, altijd snel in huis. Veel mooie merken , heel blij mee!!

Snelle levering, goede communicatie en prachtige kwaliteit

Deze webshop levert (bij mij in ieder geval) altijd heel snel. Omruilen/retourneren gaat makkelijk en het financiële deel is ook heel snel afgehandeld. De kwaliteit van de kleding is ook altijd even goed.

Uitgebreide mooie collectie

De merken die jullie hebben spreken mij erg aan. Snelle en uiterst zorgvuldig ingepakte levering.

Heel goed!

Prima ervaring. Snelle levering en bij retour ook geen probleem.Binnen 2 dagen geld retour.

Prachtige kleding, snelle en vriendelijke service, jarenlange ervaring!

Duidelijke webshop met zeer uitgebreid aanbod.

Alles wordt getoond met mooie goede foto's, zeer divers in het aanbod.

Erg snelle levering

De bestelling wordt heel persoonlijk gemaakt en erg snel geleverd

Snelle levering, klantvriendelijk betrouwbaar

Zeer klantvriendelijk, retourneren praktisch , persoonlijk ( kaartje tekst ) snelle levering

Great products, easy to order

Love the various things I've ordered. Quick and easy to deal with. I'll be back!

Trendy, modieus : merken die me altijd perfect passen

Mijn favoriete merken bieden altijd iets nieuws. Kyra, JapanTKY.

Perfectly Basics is een zeer betrouwbaar bedrijf. Erg correct. Perfect!

prima winkel

snelle levering, netjes verpakt en mooie kleding

Alles keurig in orde

Mijn bestelde item voldeed helemaal aan wat op de wenste stond. Kleur was goed weergegeven. Snelle levering en efficiënt verpakt. 10 punten.

Perfecte service

Leuk attent kaartje bij snelle levering! Zo zie ik het graag.Dat is waarom ik graag bij PB bestel

snel bezorgd

Snel bezorgd, keurig verpakt. Nu nog wachten of ik ook mijn geld binnen de termijn retour krijg.

Mooie kleding.

Snelle levering en mooie en stijl volle kleding.

Prachtige en bijzondere merken

PB is mijn vaste online lievelingswinkel. De kleding wordt duidelijk omschreven en met de hand opgemeten, handig zodat je weinig hoeft terug te sturen. Ruime keuze, makkelijke zoekmachines, klantvriendelijk personeel, eenvoudige bestelprocedure en snelle verzending. Kleding wordt na terugsturen niet vernietigd en de doos waarin de kleding verzonden wordt is van hergebruikt karton en zo gemaakt dat je h’m nog een keer kan hergebruiken. Kortom: de fijnste online winkel die er is.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement