Keurige levering, netjes verpakt, kleding komt overeen met de foto’s. Mooie basics

Fijne bestelling!

Ben erg blij met mijn kwaliteitskleding!

Great selection of Brands, Products

Very good selection of Brands and Products, fast delivery and excellent Customer Service.

Mooie kleding, goede kwaliteit en goede service.

Mooie kleding voor zakelijke garderobe. Service prima. Ben inmiddels vaste klant.

Snelle perfecte levering van mooie kleding

Ik ben heel tevreden over PB, de website is duidelijk met veel foto's per artikel en alles is goed beschreven. Hierdoor kan je de juiste maat kiezen. Dit gaat eigenlijk nooit mis dus er hoeft bijna niets retour. Heel prettig winkelen, een aanrader

Prachtige rok

Rok is net zo mooi als op de foto’s. Binnen twee dagen in huis in een persoonlijke verpakking. Ben er erg blij mee.

Persoonlijk en zeer klantvriendelijk

Goed verpakt zodat het retour zenden ook gemakkelijk gaat. Het bericht dat de retourzending goed is aangekomen waardeer ik zeer en ook de snelle terugbetaling.

Perfectly

prachtige kleding snelle levering

Iets realistischer maat modellen misschien, meer diversiteit? 1 meter 78 en dan maat xs? Kom op zeg, dat maakt beoordelen van de online mode onmogelijk.

Slecht te spreken.

Binnen een half uur was mijn bestelling uit het mandje verkocht. Kreeg een opdracht binnen die immodest beoordelen

teleurstelling maakt zich meester

ik vind de prijs - qualiteit verhouding niet altijd even geslaagd. Ook zijn de maat voeringen niet evenredig met andere goede merken. Dit valt veel kleiner, ziet er prachtig uit in de Folder maar valt thuis (voor mij altans) tegen. Was liever positiver geweest, groet een succes

Excellent price and service!

I am very happy to have stumbled on this website. I bought some pricey “basic “items I use every day — hanro tanks — at a great price and received them quickly and with excellent communication. I will definitely keep coming back

Perfectly!

Mooie artikelen en veel keuze. Snelle levering. Klantvriendelijk. Wil je onverhoopt toch iets retourneren...snelle en correcte terugbetaling.

Ik ga er zeker vaker gebruik van maken

Goede website, mooi verpakt en snel bezorgd. Blij met de mooie jurkjes!

kwaliteit en snelle service

Perfectly Basic heeft altijd een kwalitatief en zeer uitgebreid aanbod aan merken en een zeer accurate, snelle service.

De perfecte webshop

Snelle service, mooie kwaliteit. Bij retouren snelle afhandeling.

Is goed

Prettige site geen problemen met retour ,vlotte levering. Geld gauw terug gestort . Mooie merken , goede omschrijving van kleding .

Excellent

Beautiful clothes, well designed website, great clothes, very helpful & friendly customer service team always. Have purchased from PB online for many years & recommend to all my friends.

snelle keurig verpakte levering van bestelde artikelen.

Perfectly Basics is een fijne webwinkel met een ruime keuze en met goede merken.

Altijd kans van slagen

Kleding van mooie materialen, merken en collecties. Prima service en vlotte verzending.

Top!!

Stijlvolle kleding, goed en betrouwbaar afgebeeld, snelle levering, goede service!

Goede kwaliteit kleding en uitstekende service.

Ruime keuze kleding van goede kwaliteit. Snelle en uitstekende service. Maattabel werkt ook prima waardoor er weinig retour hoeft.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement