perfecte basics met een perfecte service

Ik word altijd heel blij van het bestellen bij perfectly basics. Het is niet goedkoop, maar de spullen die ik bestel draag ik heel vaak, waardoor het de aankoop meer dan waard is. Daarnaast heb je het meteen de volgende dag in huis, en in het pakket zit een handgeschreven begeleidend briefje, en als dat er niet inzit zit er een excuus bij dat er geen handgeschreven brief bij zit. Heel bijzonder!

Ik vind de collectie top en uitgebreid.

Mooie en duidelijke site! Top service! Snelle levering! Geen retourkosten!

Goede, betrouwbare en fijne service

Bestellen en retourneren, indien nodig, verloopt altijd prima. Lief ook de persoonlijke kaart bij de bestelling

Fijn

Mooie producten die je niet overal ziet

Bezieling!

Kwaliteit en persoonlijke aandacht.

Blij met mijn bestelling!

Snelle levering en mooie broek van Deblon die ik niet alleen voor het sporten zal gebruiken want door het model ook goed draagbaar als nette broek. Het shirt van Japan TKY is ook erg mooi. Dus blij met mijn bestelling.

Snel , keurig en mooie kleding

Fijne winkel met uitstekende service

Altijd prima gegaan. Mooie kwaliteit kleding. 2 blouses gekocht van tky, prachtig merk maar vind beiden blouses erg snel vaal worden. Wacht nog op contact hierover.

De beste website, het mooiste aanbod van kleding en vooral de beste service!

Winkel met kwaliteit kleding en perfecte service

Deze winkel heeft tijdloze en mooie kleding met perfecte service. Al jaren een zeer tevreden klant!

Bijna perfect

Altijd perfect. Keurig ingepakt, aardig woordje erbij, op de datum die je wenst. Een opmerking: nu de mode zo kleurig is zou ik wat meer rood, groen etc… willen kunnen kopen. Beige, grijs ,wit ook prachtig maar. ik zou ook wat anders willen kopen.

Veelzijdige keuze en goede service

Altijd goed.

Super goed.

Snelle levering, mooie spullen. Blij met deze site!!

Prachtige collectie van mooie merken

PB vind ik een prachtige site: mooie collectie van mooie merken; goed gesjouwd (sommige sites hebben mi modellen die mij niet aanspreken); goede beschrijving van kleding, maten en materialen. Service: nette verzending, snelle terugstorting. Verbeterpuntje: na de bestelling heb ik de afgelopen twee keer geen bevestigingsmail ontvangen (itt tot alle andere keren en andere providers); bij melding van dit euvel ligt nadruk op bagatelliseren dan verhelpen ondanks melding dat het niet aan mijn spambox ligt (voor de handliggend). Daarnaast weinig voor mij bruikbare aanbiedingen (bijv verloting van 10 sjaals bij bestelling van een merk) - heb liever wat andere high segment providers doen op sommige dagen: 10-20% korting.

Niet goed voor mijn portemonnee☺️

Mooie collectie, altijd ga ik weer voor de bijl, deze site moet verboden worden ( ha,ha grapje natuurlijk)

Mooie qualiteit en de maat klopt

Ik had 3 producten besteld. Ze zaten mooi verpakt, met een persoonlijk briefje erbij. Online bestellen vind ik lastig omdat de maat vaak niet klopt. Bij PB meten ze alle artikelen met de hand na waardoor je eerder de juiste maat besteld. Het Iro jasje past precies. Het Sibin/ Linnibjerg vest valt groter, maar heb ik gehouden omdat een maat kleiner uitverkocht was. Het shirt van Kyra past mooi. De kledingstukken zijn mooi en met goede behandeling blijven ze mooi. Van Kyra heb ik al eerder stukken gekocht: die blijven mooi van vorm en kleur.

perfect jeans

Everything went fine... quick delivery, great quality. Jeans fits perfectly well thanks to the advice to try a smaller size...

Alles is PERFECT

Website perfect Bevestiging perfect Levering perfect Retourneren perfect Ik kijk dagelijks en bestel bijna iedere week

Fijne webshop, goede merken, snelle verzending met persoonlijk berichtje.

Fijne webshop, goede merken, snelle verzending met persoonlijk berichtje.

Uitstekend!

Wat een mooie webWinkel. veel foto’s met per item veel styling/combinatie mogelijkheden, de juiste maatvoering en omschrijving. Je pakket wordt met aandacht ingepakt (met een persoonlijke noot), en een dag later heb je je nieuwe kleding in huis. Eventueel retour zenden gaat ook makkelijk, de terugstorting is binnen een week geregeld. Als m’n budget het toelaat winkel ik graag bij PB

Snelle levering . Netjes verpakt met kledinghoes en kledinghanger . En makkelijke manier om te retourneren ! Helaas was het bestelde kledingstuk te groot ! Anders had ik het behouden .

Altijd heel tevreden

Elke keer opnieuw ben ik heel tevreden als ik iets bestel bij PB. Steeds een leuk aanbod en een snelle en correcte bezorging van mijn bestelling.

Er is voor ieder wat wils op deze duidelijke website!

Mooie kleding, goede service en snelle levering.

Fantastisch winkelen online

Je krijgt exact toegestuurd wat er beschreven wordt bij het gekochte kledingstuk. De levering gebeurt zeer snel en op het tojdstip vermeld. Als er toch iets mis is met het artikel dat je hebt besteld verloopt de retour rimpelloos. Kan geen enkel minpunt vermelden over PB.