Kwalitatief hoge eigentijdse mode., mooi verpakt me5

Kwalitatief hoge, eigentijdse mode. Bestellingen mooi verpakt met persoonlijke boodschap. Ben er blij mee!

Snelle levering,vriendelijk

Wanneer je een pakket retour stuurt word deze snel verwerkt en het geld word snel terug gestuurd

Mooie collectie, snelle service, matenrange zou iets groter kunnen

PB biedt een continu aangevulde collectie van mooie merken, een snelle levertijd en fijne en persoonlijke service. De communicatie is goed en de website biedt veel handige en leuke informatie, naast de collectie. Als vrouw met een wat voller figuur zou ik graag zien dat er een iets ruimere keus zou zijn in iets grotere maten, met behoud van de stijl en kwaliteit die nu wordt geboden.

Altijd alles prima in orde

Super ervaring altijd. Koop meestal uit de sale. Die is er altijd. Blij mee!

Artikelen snel verzonden en indien nodig, goede retour mogelijkheden.

Perfect !!

Goede verpakking en zeer snelle levering zelfs naar Duitsland. Prima merken die heel mooi worden geprecenteerd.

Goede en snelle service!

Alles is naar wens gegaan

Heel blij met mijn aankoop

Prima komt netjes en verzorgd aan

Fantastisch!!

Enorm snelle levering! Echt geweldig!

Alles goed

Website werkt uitstekend, communicatie top, verzending en bezorging uitmuntend, tenslotte de spullen, die zijn ook geweldig..

Snel, goed en correct

Al enige jaren bestel ik regelmatig en altijd is alles prima in orde. Een maal probleem met een broek gehad en PB heeft dat heel goed opgelost.

Goede site, mooie kleding. Wat ik mis is vermelding van het land waar het kledingstuk is gemaakt. Liever koop ik kleding die in Europa is gemaakt dan in China. Liever koop ik helemaal geen producten uit China. Dat mis ik nog op jullie site. Ik schreef daar een mail over, maar kreeg geen reactie. Het aanbod van duurzame kleding mag van mij groter.

Uitstekende service en ruime keuze

mooie basics, goede service

Mooie basics, fijne service, mooie ingepakt, goede levertijd. Gewoon altijd heel blij mee.

Perfect is een juiste naam.

Mooie producten , goede website. Handgeschreven kaartje, erg leuk!

Heb al een paar keer wat gekocht en kan zeggen de oog voor detail is uitstekend. Je hebt het gevoel het is van belang om een klant perfect te behandelen en dat voel je.

Goede service, snelle levering Prachtige blouse, valt ruim, mooie kwaliteit stof.

Niets op aan te merken

Is altijd een feestje om pakketjes van PB open te maken. Ook de site ziet er mooi uit en door de maattabel hoeft er bijna niets terug. Moet me altijd beheersen om niet teveel te shoppen.

Zie boven

Perfectly!

Perfectly Basics doet haar naam eer aan. Mooie producten. Snelle levering. Bij retournering snelle terugbetaling.

Mooie collectie, goede service

Mooie collectie, goede service, snelle levering (postNL), prachtige foto's. Maar het allerfijnst: afmetingen per item per maat!!!!

mooie spullen, goeie service

altijd wel iets moois te vinden, snelle levering

Fantastische site top producten

Als ik naar iets op zoek ben vind ik het altijd bij PB

De beste online fashion shop!

Ik bestel nu al een tijdje regelmatig bij PB en ik ben supertevreden: - geen onnodige grote dozen met plastic, dus PB is goed bezig voor het milieu - coole merken en kleding die je niet overal ziet - goede kwaliteit - zeer snelle levering, gemakkelijk retourneren - ondanks de drukte toch altijd een persoonlijk kaartje - binnen 2 dagen na retouren geld alweer op je rekening Dus in 1 woord top!

Excellent

Perfectly Basics is my favourite webshop. The selection of clothes, shoes and other item is perfect and the service is excellent.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement