Fijn truitje.

Snelle levering met zorg ingepakt.

Vlot, duidelijk en snelle levering en snelle levering

Niets anders dan lof! Het zou nog positiever zijn, konden we met Payconiq/ bancontact betalen... Maar ik ben nu al uiterst tevreden...

Mooie collectie en een handige website

Ze verkopen prachtige kledingmerken, website met allerlei handige zoekmogelijkheden. Retourzendingen: geen probleem.

Snel verstuurd, in goed en stevig materiaal. Makkelijk retourbeleid. Goede service .

Fijne, betrouwbare winkel met mooie kleding

Ik koop al een aantal jaren regelmatig kleding bij PB en tot nu toe gaat het bestellen, leveren en eventueel retourneren altijd goed.

Uitstekend geregeld

Ik bestel bij voorkeur bij PB op grond van de algehele perfecte 'organisatie' rond bestellen, betalen en leveren. Top!

Excellent

Fast delivery for international shipping

Correct en snelle afhandeling

Snelle levering en snelle afhandeling indien retourzending. Altijd heel tevreden.

Dienstbaar

Er wordt gedaan wat wordt beloofd, perfect basis maar zeker perfecte service. Kwalitatief goed en prijzen voor iedereen. Goede samenstelling van het aanbod. Chapeau

Snel bezorgd en mooi verpakt

Prachtige kwaliteits merken bij PB laten mij elke keer weer mooie items vinden, snel bezorgd en netjes verpakt met vloeipapier.. een feestje!

Snelle, correcte bezorging. Goed geïnformeerd. Mooi verpakt en de kwaliteit van de jurk is zoals ik had verwacht. Helemaal blij mee!

Mooie collectie, goede presentatie, maar weinig verbinding.

Ik koop al jaren regelmatig kleding via PB. Altijd correct, echt nooit fout gegaan. Over de merken ben ik heel tevreden. Maar ik zou het op prijs stellen om als klant gekend te worden. Meer een persoonlijke verbinding, en meer advies op maat.

Geweldige webwinkel

Levering, ruime keuze uit mooie merken, verpakking zonder plastic, met liefde ingepakt, kortom ik ben een altijd weer terugkerende tevreden klant

Betrouwbare online winkel met mooi assortiment

Mooie en veelzijdige collectie. Bestellen verloopt soepel, idem voor retourproces.

Smaakvolle kleding en een vlotte afhandeling van de bestelling.

Ik kijk geregeld op de site van PB om inspiratie op te doen.

Topsite!

Mooie brands, snelle service, ik ben fan!

Hele fijne webshop, altijd snelle levering, makkelijk retour sturen en hele mooie collectie

Wederom fantastisch

Overzichtelijk en uiterst prettige webshop, hoge kwaliteit producten, zeer goede presentatie, service en klantvriendelijkheid. De producten worden altijd met zorg en liefde verpakt en een snelle levering. Één absolute aanrader.

Mooie duidelijke website

Foto’s kloppen met product. Veel foto’s zodat je goede indruk krijgt van de kleding. Snel geleverd en prachtig verpakt.

Super makkelijk bestellen en supersnel geleverd

Ik bestelde een sweatshirt van Áme Antwerp. De website biedt duidelijke foto’s en een goede productomschrijving. Bestellen en betalen simpel en snel. Trui werd de volgende dag geleverd.

Kwaliteit

De producten zijn van goede kwaliteit en ook in de kleinere maten beschikbaar (xS -en maat 34) voor mijn 1.60m. Eigen maatvoering is altijd kloppend. Snelle levering en ook snelle retour, alle processen goed op orde. Fijn passende kleine formaat doos voor verzending (duurzaam). Mooie nieuwe website. De persoonlijke noot in de pakjes maakt het een 5+ ster waard, wat mij betreft.

Webwinkel naar mijn hart

De collectie en presentatie daarvan is geweldig. Contact is eenvoudig en prettig.

Fijne webshop, goed bereikbaar, snel en hoge kwaliteit service en klantvriendelijkheid

Fijne webshop, goed bereikbaar, snelle levering en hoge kwaliteit service en klantvriendelijkheid

Mooie kleding, goed geshowd en een perfecte en snelle service.

Door de overzichtelijke website waar modellen de kleding showen, krijg je een goede indruk van de kleding en doe je inspiratie op hoe je het kledingstuk kan combineren. De keuze is reuze! Veel goede kledingmerken van betaalbaar tot zeer prijzig. Daarnaast is service goed en snel met een persoonlijke touch. En mocht er dan toch iets fout gaan, is de klantenservice goed bereikbaar en wordt het foutje snel hersteld

Makkelijk bestelsysteem, snelle leveringen. Super georganiseerd!

Altijd snel geleverd. Kwalitatief mooie producten. En als er een keer onverhoopt toch retour moet, een simpel en efficiënt retoursysteem. En het handgeschreven bedankbriefje bij de leveringen, voegt echt iets toe!

2 A Hofmanweg D

Haarlem 2031BH