Klantgericht! Verzending en retourbeleid uitstekend!

Was erg goed

Eigenlijk hetzelfde als vorige beoordeling. Eerder onderscheidend door maatvermelding model, leuke beschrijving product, handmatig opgemeten afmeting van ieder kledingstuk. Met ingang van nieuwe website verdwenen, echt een misser. Inderdaad is ook persoonlijke bestelhistorie niet meer zichtbaar. Nieuwe website nogal strak en onoverzichtelijk. Pluspunten: snelle verzending, retour(betaling) snel en zonder kosten.

Response from the business owner

Beste Inge, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wij zijn momenteel druk bezig met het verbeteren en uitbreiden van onze nieuwe website met handige functies, waaronder de favorietenlijst en de maattabel. De website zal zo snel dat mogelijk is weer zo gebruiksvriendelijk mogelijk zijn, zoals je dat van ons gewend bent. Bedankt voor je geduld. Met vriendelijke groet, PB Service team

was/ is supergoed

nu met de nieuwe website mis ik de maten, het overzicht, de goede beschrijvingen. Nu is de info hetzelfde als bij andere websites, oude bestellingen zijn verdwenen net zoals je favoriete items.

Response from the business owner

Beste Maartjen, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wij zijn momenteel druk bezig met het verbeteren en uitbreiden van onze nieuwe website met handige functies, waaronder de favorietenlijst en de maattabel. De website zal zo snel dat mogelijk is weer zo gebruiksvriendelijk mogelijk zijn, zoals je dat van ons gewend bent. Bedankt voor je geduld. Met vriendelijke groet, PB Service team

Kwaliteit

De producten van PB zijn zo uniek en van goede kwaliteit dat het zijn prijs dubbel en dwars waard is.

Helemaal goed, behalve de vernieuwing kwam ik niet uit en heb gebeld.

Zie vorige tekst groetjes Liza

De afwikkeling van de bestelling is in alle opzichten prima.

Mijn ervaring is zowel bij bestellen of terugsturen prima.

Mijn favoriete webshop

Snelle en nette leveringen, kleding van goede kwaliteit. Mocht het niet goed zijn dan is de afhandeling van retouren ook probleemloos.

Hele goede service

Mooie kleding, snelle levering, mooi verpakt, goede retour service

Geweldige service

PB is al jaren mijn favoriete webwinkel met mooie spullen en goede beschrijving van de kleding. De maattabel is geweldig en klopt altijd. Super service, snelle levering, items zijn goed verpakt en altijd een vriendelijk briefje.

Mooie merken en snelle levering

Mooie merken en kwaliteitsproducten met een snelle levering.

Snel !

Makkelijk te bestellen . Goed verpakt en echt kwaliteit producten

Ik ben blij met Perfectly Basics

Snelle levering, heel veel merken en mooi, veelzijdig assortiment!

Altijd goed

Fijne snelle service ❤️

Snelle service van mooie kleding

Mooie kleding en uitstekende service met verzending en retourneren. Het persoonlijke kaartje ontvangen bij de bestelling is erg attent.

Mooie website, veel keuze en duidelijke beschrijving van de maten. Altijd keurige bezorging, kortom ik ben er blij mee.

Altijd top!

Zeer tevreden!

Mooie kleding, snelle bezorging

Idem En makkelijk te retourneren Al mijn favoriete merken

Snelle levering, snelle reactie, top

Mooie kwalitatief goede kleding

Duidelijke site. Mooie kleding van goed materiaal. Prijs is wat hoger, maar je koopt ook iets dat lang meegaat. Snelle levering met persoonlijke touch. En als het toch niet bevalt, goed manier van retourneren en terugbetalen.

Fijne winkel waar ik vaak prachtige kleding bestel

Uitstekende service!!

Snel, goed en voor ieder budget wel keus

Goede ervaringen

Geweldige service mooie producten en liefdevol ingepakt en verstuurd

Ik ben altijd erg tevreden over PB. Makkelijk te retourneren als het product tegen valt of niet past. Bijna altijd een persoonlijk kaartje in de verpakking. Mooie merken goede kwaliteit.

Erg goed

Een heel prettig bedrijf waar ik al jaren kleding koop. PB werkt snel, is betrouwbaar en heel klantvriendelijk en heeft mooie merken.

Super shop, mooi assortiment, snelle levering!

Ik winkel al jaren bij PB. Er is een uitgebreid assortiment, Mooie kleding en de maattabellen zijn geweldig. Ik ben fan!

Hele goede service

De bestellingen worden altijd snel en netjes geleverd mer een persoonlijke kaartje er bij

Company details

2 A Hofmanweg D