Snelle persoonlijke service

Leuke broek helaas wel met gaatje. Dus omgeruild

Uitstekend!

Ik ben dol op perfectly basics... Er is een grote keus, en er zijn echt mooie spullen. Wat erg prettig is is dat de website heel goed functioneert. Laatst moest er iets retour/geruild worden, dat was ook heel simpel te regelen, heel ideaal.

Professioneel

Mooie kleding, goede website met duidelijke foto’s. Bestellen en verzenden gaat prima, de retourzending is ook goed afgehandeld.

Prachtige merken, veel keuze, mooie basics

Ik ben heel tevreden over PB. Snelle levering met een persoonlijke touch. Mooie merken, goede foto’s. Ook leuke nieuwe beauty merken. Ik word er heel blij van!

Hele goede service

Snelle levering, goede service, vriendelijk

In alle opzichten goede kwaliteit!!! Kleding,berichtgeving,verpakking en bezorging.

In alle opzichten TOP !!!

niets ontvangen

geen pakket ontvangen

Beste Liesbeth, Bedankt voor het plaatsen van je review. We zien in de track & trace dat de bestelling 3 april geleverd is. Wellicht zou je bij de buren kunnen navragen of je pakket daar is afgeleverd. Mocht dit niet het geval zijn, dan kan je contact met ons opnemen via service@perfectlybasics.nl. Wij zullen dan een onderzoek in laten stellen bij Post NL. We horen graag van je. Met vriendelijke groet, Service team PB.

Niets op aan te merken. Leuke collecties, zeer vlugge levering en met zorg verpakt. Nog nooit iets moeten terugsturen.

Happy about the products

I am very happy about Japan tky. You are the only onlineshop i know, who has these brand. Thank you so much for that. Sincerly Katrin

Altijd alles perfect!

Het is een altijd een plezier om te winkelen online bij PB! Prachtige mode, een prima overzichtelijke website, makkelijk betalingssysteem, mooi ingepakte bestelling met een vriendelijk kaartje en de snelste levering van alle fashion webwinkels!

Perfecte service

Altijd snelle levering, goede kwaliteit kleding. Voor het eerst een retourzending gehad, maar ook nu weer perfecte service en duidelijke keuze mogelijkheden oor wijze van retour. En last but not least, altijd een persoonlijke touch.

Perfecte service en mooi product

gewoon helemaal goed

Happy with my purchases and speed of delivery.

The ‘reservation’ system is a little confusing and I wasn’t able to edit my basket of reserved items. Not great. But otherwise good customer service.

Perfecte service

Op klacht werd onmiddellijk positief gereageerd. Top!!

lovely cool Designs and materials

instead of always using Nicole, tall, model figure, it would attract us, your target group, more with other body shapes and ages, to give us a better idea of how the clothes look on probably more average bodies. dank ye wel nikola

Snelle levering, goede website

Snelle levering, goede website

Mooie kwaliteit

Goede kwaliteit producten en mooi verzorgd in de verpakking.

Hele fijne webwinkel!

Goede website, prima service, met zorg gemaakte pakjes, vlotte bezorging. Kortom ik ben een heel tevreden klant. Het enige minpuntje is, dat mijn betaling met creditcard onlangs werd geweigerd. Navraag bij ING: jullie zouden je verificatiesysteem nog niet hebben aangepast, en dat alsnog moeten doen. Zelf zeggen jullie dat het probleem bij de bank ligt. Als klant zit ik daartussen, en ik zou toch hopen dat ik mijn volgende bestelling gewoon weer probleemloos via creditcard kan betalen, zoals dat tot nu toe ook het geval was. Dit zag ik dus wel graag z.s.m. opgelost. Dank daarvoor alvast.

goede, vriendelijke en snelle service

helaas paste de broek niet. fijn dat het terugsturen zo eenvoudig werd gemaakt. hoewel ik de mooi kwaliteit broek natuurlijk liever gehouden had.

Mooie kleren en zeer goede service

Mooie kleren van goede kwaliteit. Service is zeer goed : vlot, snel en steeds met zorg ingepakt.

perfect

Erg persoonlijke service!

Perfecte site, goede modellen, prachtige kleding!

Al jarenlang staat PB qua online shop voor mij op één.

Meer dan goed.

Snelle service. Mooi ingepakt.Grappig dat er een persoonlijke note bij in zit.

Super vlot

Eerste maal dat ik bij een webshop koop waarbij de ruil wordt verrekend

Een online winkel die zijn naam waar maakt: PerfectlyBasic(s)

Inhoudelijk een interessante, trendy basiscollectie en qua levering worden alle beloftes nagekomen