Prijs niet in verhouding tot kwaliteit

Helaas heb ik een broek besteld die bij verre niet de kwaliteit heeft in vergelijking met prijs Dat viel tegen helaas.

Altijd goed en betrouwbaar!

Snel en betrouwbaar. Een tien!

Mijn favoriete webshop

PB heeft goede merken en een goede selectie van artikelen. Daarbij zijn ze zeer klantvriendelijk.

Zoals altijd: perfect

Mooi ingepakt met altijd een geschreven bericht erbij.

Mooie site met mooie producten, prachtige basis, blij mee

Altijd weer een goede service!

Compleet aanbod Zeer goede maattabellen Goede service Perfecte verzending!

mooi ingepakt, snelle service met persoonlijk bericht

Altijd prachtig en snel ingepakt met persoonlijk briefje erbij.

Altijd snel en goed

Snelle levering van mooie kleding. Bestel er al jaren naar volle tevredenheid.

Uitgebreide collectie en goede service

Elk seizoen vind ik wel een paar leuke kledingstukken. Soms zijn echt unieke dingen wel wat aan de dure kant maar ik heb een dure smaak, denk ik dan maar. Er is altijd genoeg keuze uit basis items voor je garderobe naast modieuze kledingstukken.

Prachtige kleren !!

Goede service. Mooie kwaliteit kleding

Goed. Populaire items wel altijd snel uitverkocht en krijg bijna nooit reactie al het weer beschikbaar komt.

positief

Over het algemeen positief, correcte snelle afhandeling en levering. Alleen mijn laatste bestelling wat de maat te groot en de kleur afwijkend van de webwinkel ( lila ipv 'gewassen' jeans blauw!) product geretourneerd en een maat kleiner en andere kleur besteld. Over eerder leveringen ben ik alleen maar positief.

super

Perfecte afhandeling van een bestelling, met persoonlijke groet en prachtig materiaal!

Prachtig vest. Goede levering

Zie hierboven.

Beste onlineshop die er is.

Alles “perfect” geregeld. Prima dienstverlening.

My new favourite online store.

I am so happy to have discovered Perfectly Basics! I mostly buy clothes and accessories. Every item I have bought has been high quality and by following the fitting guides carefully, every item fits as expected. I love the range of clothing available. It is easy to search for specific items and colours but I am also discovering some fantastic brands as well. I live in Australia so it is great to have access to overseas brands that are unavailable in my county but the clothes are so beautiful and stylish! Shipping is very quick and shipping costs are reasonable.

Leuk om te winkelen bij jullie

Correcte afhandeling van bestellen en retourneren.

Kwaliteit en aandacht voor de klant

Overzichtelijke website. Bestelproces verloopt soepel, snelle verzending, goed verpakt. Product is kwalitatief zeer goed, en een persoonlijk kaartje mee in de verpakking. Alles top!

klantgericht!

Prima, enkel goede ervaring mee.

zeer goed

goed verzorgd en betrouwbaar

Inderdaad perfect

Prima afhandeling van de ruiling en terugstorting van het geld. Alleen terugbellen via de telefoon lukt niet. Twee keer ingesproken maar niet terug gebeld

Goede service en snelle levering. Helaas heb ik mijn artikelen moeten retourneren omdat kleding te krap zat. Maar retourbeleid is duidelijk en ik werd met mails op de hoogte gebracht van de status. Ik moet alleen nog mijn geld teruggestort krijgen maar daar heb ik ook alle vertrouwen in dat dat goed gaat.

Prachtige kleding en dito service

Heerlijke site om op rond te struinen Snelle levering en goede retourregeling

Met aandacht en zorg

Mijn ervaring bij het ontvangen van de bestelling, waarvan je kunt zien dat het met zorg en aandacht is ingepakt, soms met een verassing erbij, is voor mij altijd een feestje.