Prettig

Uitstekend!

Goede website, met een actuele voorraad. Wat je bestelt krijg je de volgende dag geleverd :) ook retourbeleid is goed! Fijne webshop.

Snelle verzending en geweldige service

Snel verzonden en mooi ingepakt. Het persoonlijke kaartje erbij maakt het helemaal af. Je voelt je echt klant en geen nummer.

Super bedrijf

PB heeft een hele mooie collectie en een uitstekende service. Spullen netjes op tijd geleverd. Ik koop er graag!

Zo fijn dat de kledingstukken per maat worden gemeten!

Vlot en ruime keus

Echt fijne kleding, bijzondere mooie stoffen

Geweldige service

Prachtige website, snelle service, vriendelijk briefje, mooie (dure) kleding, kwaliteit, makkelijk verzenden en retour

top zaak

Mooie kleding. Kleding keurig verpakt . Snelle bezorging. Prettige manier van retourneren.

Keurig, vriendelijk,

Zoiets hiervoor

Super mooie kleding, veel keus en een fijne service.

Zóveel keus, voor een ieder die iets nieuws en vooral moois wil. Top.

Alles gaat perfect, mijn complimenten.

Bestelling gaat goed en het retourneren gaat ook foutloos.

Mooie kleding, super service, snelle afhandeling.

Een top klant-ervaring.

Verwachtingen zijn uitgekomen.

Verwachtingen uitgekomen.

Heel erg goed!

Mooi assortiment en hele goede service!

Heel erg aardige berichtjes bij de zending en geen probleem met terug sturen!

Kwaliteit

Mooie basic kleding

Prachtige kleding en super goede service

De kleding wordt snel geleverd en retour sturen gaat makkelijk. Ik vind het reserveren van uitverkochte items perfect gaan.

Prachtige collectie, super service

De collectie is erg mooi van kwaliteit, de pasvorm en maatvoering is prima en de service en verzending zijn uitstekend. Kortom een aanrader!

Fantastische site

De keuze is enorm, de leukste merken staan op een rij. Het ronddwalen door de site voelt alsof je door je lievelingswinkeltje loopt. De maten worden met de hand opgemeten waardoor je direct weet welke maat je kan bestellen en minder hoeft terug te sturen. Milieuvriendelijk verpakt, snel verzonden, terugsturen (als het toch moet) is eenvoudig en het bedrag staat vervolgens snel weer op je rekening. De PB-mailing is inspirerend met nieuwe trends, verassende combinaties en introduceert onbekende merken. Het is de enige mail die ik van webwinkels open en leuk vindt om door te scrollen. Ik ben PB fan!

Goede website,snelle afhandeling, keurig verpakt. Ben al vanaf de start van PB enthousiast.

PB: The Perfect Shop

Een heel mooie website met een zeer ruim assortiment, kleding, accessoires, beauty-artikelen, .. Zeer vlotte levering. PB Top!!!

Fijne website & snelle levering

Pb heeft mooie kleding. Levert snel & idem met retours.

Fantastische site en service

Bestelling keurig verpakt en altijd met een aardig berichtje op tijd bezorgd, retouren snel en makkelijk verwerkt Kortom, mijn favoriete webwinkel!

prachtige merken, snelle service

Koop hier vaak; mooie merken, goede service en snel verzonden!

Mijn favoriete webwinkel

Het is altijd een plezier om te shoppen bij PB. Een ruim assortiment mooie merken, snelle verzending en makkelijk retourneren mocht het niet bevallen. Al jarenlang klant en zal dit voorlopig ook blijven!