Opnieuw zoals je het echt wilt, namelijk zeer zorgvuldig!

Zie boven:))

Perfecto

Ik ben al jaren klant en heb altijd positieve ervaringen gehad. PB haar werk gewoonweg goed!

Mooi product en snelle service

Al diverse keren iets besteld en soms ook geretourneerd. Prima service en mooie merken. Geen negatieve ervaringen.

Mooi assortiment, goede service

Ben heel blij met mijn heerlijke overhemdblouse van Closed. Dankzij de opgemeten afmetingen wist ik welke maat ik moest kopen. Communicatie en levering ook prima

Betrouwbaar, klantvriendelijk, houden van snelle actie.

Heerlijk om steeds weer te genieten van alle up-to-date fashion in mijn mailbox. Scala aan merken, maten, must-haves.

Perfect verpakt, goede service & persoonlijk

Mooie collectie, kleding is zorgvuldig en duurzaam verpakt, goede service met retourneren.

PB is al jaren mijn favoriete webshop!

Veelzijdige keus, zowel qua stijl als prijs. Mooie en duidelijke presentatie, vlotte levering en betrouwbaar.

Prachtige kleding, goede kwaliteit

Ik koop al jaren bij PB. Zeker niet goedkoop maar de kwaliteit is top. Soms heb je wel eens een misser, ook in de kwaliteit, maar dat lost de service afdeling echt perfect op. Ik ben fan!

Goed assortiment, perfecte service

Veel keuze uit kleding van hoge kwaliteit en lang draagbaar. Aanvulling met cosmetica, lingerie etc is ook fijn. Leveringen altijd op tijd en snelle vriendelijke respons van de klantenservice

Ontspannen correct

Plezierig, goed verzorgd. Gemakkelijk!

PB is top!

Overzichtelijke website met geweldige collectie. Snelle levering en bij retournering heel snel je geld weer terug.

Mooie kleding. Supersnel

Fijne persoonlijke benadering.

perfecte service en mooie spullen

perfecte service en mooie spullen

Altijd duidelijke communicatie, perfecte handling en een mooie collectie

Excellent service

Excellent service always.

Altijd supersnelle levering

Goed assortiment, makkelijk bestelproces, supersnelle levering waarbij je je bezorgmoment kan kiezen en altijd een lieve persoonlijke boodschap bij je pakketje.

Beste webshop! Snel, klantgericht, hele goede service…..duidelijk!!!

Heerlijk shoppen, goede service, mooie producten

Prettige omgeving om te shoppen, klantgericht, fijne service, mooie kleding.

Fijne site heel overzichtelijk snelle levering

Hele fijne site Mooi verpakt Een aanrader!!

Snelle levering, mooi verpakt en prachtige kleding. Webshop met heel veel keus, en veel merken. .

Snel en klantgericht.

Zie boven.

accurate levering en afhandeling

Prachtige kleding

Mooie kleding en snelle levering

Mooie kleding te vinden op een overzichtelijke site. Levering volgens afspraak in een stevige en mooie verpakking mét een persoonlijke groet.

Erg tevreden.

Het product wordt snel geregeld en ook het omruilen gaat soepel!