Prachtige jumpsuit en zoals altijd supersnel geleverd in mooie verpakking

Alle items bij PB zijn mooie en van goede kwaliteit. Ik kan me allen de sale veroorloven, maar daar zitten altijd weer pareltjes bij. Erg mooi met dit pak. Zit perfect, mooie stof en valt goed op maat.

Mooie kleding en goede service

Mooie kleding, vlotte levering en verwerking retouren.

prachtige webshop

Mooie kleding, ruime keuze, goede duidelijke foto's en beschrijvingen. Snelle levering en eventuele retouren worden netjes en vlot afgehandeld.

Zeer duidelijke website en snelle levering

Mijn bestelling was de volgende dag in huis. Echt een kadootje; mooi en zorgvuldig ingepakt. Ik bestel de volgende keer weer graag bij PB!

Jullie hebben precies mijn merken. Prettige website, makkelijk bestellen. Mijn bestelling komt altijd keurig verpakt en netjes op tijd aan. Perfectly happy.

Snel en prettig

Hele snelle servicr, prettig persoonlijk bericht in pakketje. Retour gaan erg makkelijk en vlot.

Perfect!

Hele mooie producten in allerlei prijsklassen. Kwaliteit! Snelle levering! Al jaren mijn favoriete kledingwebsite.

Verzending ging volgens plan.

mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit, beetje prijzig, maar wel betaalbaar

Ik kreeg de gevraagde trui snel, mooi ingepakt met een handgeschreven groet. Helemaal goed.

Snelle en goede service voor afhandeling van probleem.

Goede service, duidelijke site

De site is duidelijk en de service is erg goed.

Excellente service

Vriendelijk, snelle levering, luxe verpakking, gemakkelijk retourneren, snelle terugbetaling

Goede service en kwaliteits artikelen

Snelle levering en goed retourbeleid

Zeer goede service en snelle levering.

Zeer goede service en snelle levering met persoonlijke aandacht.

Fijn dat Perfectly Basics er is !

Veelzijdige collectie en goede service !! Het functioneert perfect!!

Altijd goed, nooit iets mis mee, tevreden!

In al die jaren bij alle bestellingen nooit ook naar iets van een klacht ic wat dan ook gehad. Super tevreden over PB. Zo attent ook die handgeschreven kleine berichtjes, bedankt PB!

Superfijn

Mooie producten, ruime keus en goede service

Persoonlijk en een top collectie

Persoonlijk en een top collectie

Zeer positieve ervaring en mooie merken.

De bestellingen zien er zeer verzorgd uit en zijn een feestje om te ontvangen. Het is een kwaliteit die mij zeer aanspreekt.

Fantastische levering en service

Ik vind de foto’s en omschrijving van de kleding heel duidelijk. Dus ik weet precies wat ik kan verwachten. En het persoonlijke kaartje bij de bestelling blijft bijzonder. Echt een top bedrijf!! Koop nog steeds het liefst mijn kleding in de winkel maar PB is een goede 2e.

Uitstekende webwinkel

Fijne kledingkeuze. Ik ben zeer gelukkig met de maattabel per kledingstuk. Door dit systeem is terugzending nauwelijks aan de orde.

Met aandacht en goede kwaliteit

Goede website. Makkelijk zoeken. Kwaliteit altijd goed

artikelen van goede kwaliteit, snelle levering!

artikelen van goede kwaliteit, snelle levering! Elke bestelling is zorgvuldig verpakt met een persoonlijke noot!