Mooie, vrouwelijke kleding

Ik ben hartstikke enthousiast over PB. Mooie kleding, fijne kwaliteit en een snelle levering! Ook telefonisch werd ik vriendelijk en snel geholpen. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Goede snelle service!!

Kwaliteit en service is top

Snelle bezorging, netjes ingepakt, uitstekend hoe het retourneren van artikelen geregeld is. Echt een aanrader om hier je kleding te kopen.

Snelle levering, perfect!

Ik bestel altijd heel graag bij perfectly basics. Mooi verpakt, een persoonlijk handgeschreven berichtje. Als ik mail stuur met een vraag krijg ik heel snel antwoord. Snelle levering. En als er toch iets moet retour gestuurd worden ook een snelle en correcte afhandeling. Heel veel dank voor de goede service.

Comfortable and very fast

I order in morning and next day i already have my goods. Very trustvorthy and true garments

Fantastisch.

Heel mooi donker groen tshirt. Snel bezorgt en goed verpakt. Prima.

Persoonlijke, snelle service, super kwaliteit

Prima, goede ervaring.

Volgens afspraak alles keurig geregeld.

Uitstekend en een persoonlijk kaartje en snel geleverd

Zie hierboven

Geweldige service!

Al een aantal jaren klant bij PB, alleen maar goede ervaringen!

Erg tevreden.

De broek ben ik zeer tevreden over. . Alleen het zou fijn zijn als er ook broeken zijn voor kortere mensen. Bij mij komt er altijd €15.00 bij voor de kleermaker.

Snelle levering, mooie kwaliteit kleding

Mooie kwaliteit kleding, snelle levering

Snelle en goed verzorgde verzending

Bestellingen bij PB stellen nooit teleur. Altijd snel geleverd, keurig netjes verpakt en een eventueel retour is ook heel eenvoudig. Dat laatste gebeurt overigens alleen als iets niet past want de kwaliteit en het aanbod van kleding en schoenen is geweldig.

Snel geleverd, keurig verpakt, lief kaartje erbij

Snelle levering en keurig verpakt. Lief persoonlijk kaartje erbij. Item helaas te klein, dus retour. Bestel graag weer bij PB.

Veel mooie merken en heel goede snelle service

En, mooie overzichtelijke site

Stoere vrouwenkleding, mooie, eerlijke prijzen, fijne service.

Prachtige, stoere kleding, voor jong én oud. Er zit altijd wel een hebbedingetje tussen. Fijne, super vriendelijk service.

Ben heel blij met PB !!

Een overzichtelijke site met een prachtige gevarieerde collectie. Prijs kwaliteit goed. Snelle levering en bij retouren goede afwerking!! Ben zeer tevreden!

Snelle en goede service

Keurig verpakt

Geweldige service.

Leuke rok + top besteld. Volgende dag al in huis. Doet precies aan mijn verwachtingen. Ruime keuze uit vele mooi mode merken. Voor alle leeftijden wel iets te vinden.

perfect

heel goed verzorgd en perfecte levering.

Altijd goed

Mooie producten en super service

Snelle bezorging

Snelle bezorging. Mooi ingepakt met vriendelijke en persoonlijke aandacht. Heel vriendelijk qua bestellen en retourneren!! Kledingkeuze , mooie merken! Wel erg prijzig.

Super snelle service, mooi verpakt en altijd persoonlijk kaartje erbij.

Excellent service

Excellent service, the best selection of brands, effortless customer experience and the easiest delivery and return. Thank you!!

service snel secuur

al bijna tien jaar klant