Goede verzending, op tijd binnen en een aardige groet van de owner.

Helaas zat het flesje handcleaner er niet bij, die zou gratis geleverd worden bij de bestelling. Dat was jammer......

zeer correct!

Sinds maart bestel ik af en toe bij PB. De bestelling is altijd de volgende dag in huis en eventueel retour zenden kan heel eenvoudig d.m.v. het retourformulier wat je op de doos plakt met het daarbij behorende nummer. Ik vind het een top zaak!!

Prachtige kleding en alles tot in de puntjes verzorgd.

Hele mooie kleding, en alles van de website, de foto’s van de modellen die de kleding dragen, het gemak van bestellen en retourneren en ten slotte de snelheid waarmee je de bestelde items ontvangt is fantastisch.

Overzichtelijke site

Gewoon een site die doet wat het moet doen, kleding kiezen, betalen en de kleding komt snel en netjes binnen.

Prachtige kleding!

Alles past en heeft mooie kwaliteit!

Perfectly top

Snelle levering, goed verpakt en goede kwaliteit.

Altijd behulpzaam en goede service

Ruilen is nooit een probleem omdat je evt snel contact krijgt met iemand van PB

Fantastish

Alles is mooi mijn smaak goede service alles

Correcte en vlotte service.

Top kwaliteit! Een van mijn favorieten winkels

Perfectly Basics heeft een uitgebreide keuze van producten en assortimenten van goede kwaliteit en merken, en milieuvriendelijk. De levering is altijd snel, goed ingepakt en het is leuk om de bestelling te ontvangen met een persoonlijk kaartje. Transacties, zoals retour, zijn ook snel en efficiënt geregeld. Contact met de klantenservice is altijd goed geweest. Het is ook leuk dat je soms een geschenk krijgt bij een bestelling of dat iets wordt verloot. Ik lees graag ook de blogs. De webwinkel is ook makkelijk in gebruik. Wat ik waardeer is hoe duidelijk alle informatie over het product is gegeven. Bij Perfectly Basics krijg je ook informatie over materialen en stoffen; wat erg handig is.

Perfecte klantenservice

Ik had een cadeau voor een vriendin besteld en was net te laat met bestellen voor levering de volgende dag. Een telefoontje naar de klantenservice bracht uitkomst: "Geen probleem, ik bel met het magazijn zodat het vandaag nog op de post gaat." Vervolgens vroeg ze uit zichzelf of ze het zou laten inpakken. Resultaat: cadeau op geleverd én prachtig ingepakt

Altijd goede service, snelle levering...

en perfecte kwaliteit en stijl.

Uitstekende organisatie, alles klopt

In dit geval had ik een blouse met een foutje en heb een mail gestuurd, waarop adequaat werd gereageerd en meteen een nieuwe blouse gestuurd.

Prima site , kwalitatieve mode ,snelle levering In goede verpakking

Prettig door persoonlijke benadering en bij retour zending wordt het geld zoals beloofd terug gestort binnen een week.

Ruime keus

Ruime keus uit mooie merken.

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen

Slecht

Beste Peggy, Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Volgens de track & trace heeft UPS per ongeluk je pakket verkeerd gesorteerd. UPS zal contact met je opnemen om een nieuwe aflever poging in te plannen. Met vriendelijke groet, PB Service team.

Snelle service. Ook bij retouren

Snelle service en levering. Ook bij retouren vlotte afwikkeling.

Prima geholpen.

Toen ik er zelf niet uitkwam hoe ik mijn blouse kon ruilen voor een maatje groter is dat perfect opgelost en had ik de grotere blouse twee dagen later.

Goed verzorgd en een snelle bezorging

Zoals boven genoemd

Weer blij met mijn pakket!

Heerlijk om weer een pakket van PB te ontvangen. Altijd blij met de mooie producten!

Prachtige basic luxe kleding, snelle levering, snel retour geld bij terugzending

+ op bovenstaand: hele duidelijke website qua inspiratie, zoek navigatie en foto’s.

Alles helemaal goed

Goede webshop, mooie producten en snelle levering.

Prima als altijd! Het persoonlijke kaartje maakt het af.

"gewoon" perfect

"gewoon" perfect

Keurige levering en de producten zien er mooi uit.

Erg leuk het geschreven kaarten. En nog een gratis spray.