Prima verzorgde servixe

Netjes verzorgd

Fijn product

Ik bestelde bij Perfectly Basics een ontpiller van Repeat. Perfect ding en mijn jas en truien zien er weer als nieuw uit. Apparaat werkt met een stekker, dus niet op batterijen wat fijn is. Werd direct de volgende dag, mooi verpakt, geleverd.

Een fijn bedrijf dat snel en efficient werkt

de website is duidelijk. met een goede beschrijving en materialen van de producten. de levering is snel en met de meegestuurde track& trace code goed te volgen waneer je pakket wordt geleverd. Ook de retourzendingen worden snel en netjes afgewikkeld

PB has everything I look for.

PB always has what I need as well as that special something extra. They continue to make me feel special after every purchase. You have earned a customer for life!

geweldig!

Mooie collectie; heel veel keus in merken; snelle verzending; maataanduiding is zeer duidelijk en overzichtelijk! Fijne webwinkel.

Services kwaliteit en eerlijkheid .

Daarom doe ik alleen zaken met jullie Een VOOR EELD voor velen ondernemers!!

heel erg goed

alle merken beschikbaar en zeer goede website en altijd fijn om hierin te zoeken naar mooie artikelen.

Altijd goed

Al vaker iets besteld / gekocht bij PB en kleding is altijd perfect ingepakt. Goede verpakking, op tijd (volgens aangegeven planning) geleverd.

Een helemaal tevreden klant!

Jullie geven zeer goede service! Jullie doen wat je zegt! Heel blij mee!

Fantastisch mooie items en kwaliteit dat vind ik bij PB!

Al mijn kledingstukken die ik tot hiertoe heb gekocht bij jullie waren en zijn top. Zeg niet zomaar t-shirts heb net 2 stukken gekocht ze zijn heel apart mooi en stijlvol en zeer aangenaam om dragen. Tot hiertoe nog niets gestuurd, dus Top….!

Betrouwbare hele mooie webwinkel.

De service is perfekt

Amazing Service!

Extremely positive customer experience all round. Thank you!

leuke ervaring

Ik vond het altijd een leuke ervaring om de site te bekijken en heb af en toe iets besteld. De kwaliteit van Kashmir was altijd goed. Met een ander item was ik minder blij, een wollen jurkje waar na af en toe dragen gaten in vielen. Mijn laatste bestelling was een teleurstelling. Ik had verwacht dat de trui van een mooie zachte kwaliteit zou zijn, maar hij prikte , dat heb ik met Kashmir noch niet eerder gehad. Ook was het een super fijn breisel en ik had het idee dat hij gauw zou vervilten. Jammer, misschien is jullie winkel het niet meer voor mij. Mvg, Sandra

Beste Sandra, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat er gaatjes in je jurk zijn gevallen. Zou je hierover contact met ons op willen nemen via service@perfectlybasics.nl. We kunnen dan kijken of we tot een oplossing kunnen komen. Met vriendelijke groet, PB service team.

Ein toller shop mit sehr schöner Auswahl

Eigentlich kann man bei PB immer etwas finden. Gute Qualität, außergewöhnliche Kleidung, die man nicht überall findet. Passt oder gefällt ein Teil mal nicht, unkomplizierte Rücksendung mit Erstattung des Geldes. Habe bisher noch nie etwas negatives erlebt und werde sicher treue Kundin bleiben.

Duidelijke website, snelle bezorging en netjes verpakt bezorgd. Prima klantenservice!

Fijne winkel

Altijd goede en mooie spullen van kwaliteit. Wordt snel verstuurd met een persoonlijk, handgeschreven berichtje. Dan voel je het zorgvuldig en met liefde wordt gedaan. Word ik dus blij van :)

Mooie en uitgebreide collectie

Kijk vaak in de webshop. Handig dat je favorietenlijstje kan maken. Super Snelle verzending

Heel erg betrouwbaar

Snelle levering!

Ik vind het heel prettig om bij PB te bestellen, mooie merken, keurig ingepakt, attent briefje en snelle levering!

Kind and efficient service with a personal touch.

Always prompt and efficient, never any delays in processing refunds. The clothes are beautiful and varied, plenty to choose from. The size charts with detailed measurements for each garment are invaluable - really, really helpful. The only drawback is having to mess about with taxes after Brexit. Is there any solution?

Service zoals het zou moeten.

Alles klopte. Ik had 3 dingen besteld, waarvan er één een maat te klein was. Levering kwam op tijd en retour/ruil proces ging ook helemaal goed en snel. Met een leuk kaartje erbij van degene die het heeft verzonden. Mooie collectie op de website.

WAr voor je geld, snel en heel klantvriendelijk

Waar voor je geld, snel, klantvriendelijk

Mooie kwaliteit, snelle levering, met zorg ingepakt met persoonlijk kaartje, top

Zie bovenstaand

Absolute aanrader …

Prima service, duidelijke omschrijving van de artikelen, absolute topper voor basics …

alleen maar positief

Net zoals bij de kleding straalt PB klasse uit