Mooie kleding, snelle verzending

PB biedt een ruime keuze aan fijne, draagbare kleding. De verzending is snel. Ook héél prettig dat zich in de doos al een geprint etiket bevindt voor een eventuele (gratis) retourzending. Scheelt een hoop gedoe.

Goede kwaliteit Snelle levering Website duidelijk Wel jammer dat ik niet meer op de mailinglist van nieuwe mode sta.

Pb: zó moet het!

Geweldige collectie, topkwaliteit, snel geleverd en easy retours. Hier kunnen andere webshops wat van leren. Top!

goede site, snelle levering, betrouwbare verkoper

Kleding is van een hele goede kwaliteit. Ik zou nog duidelijker aangeven of een kledingstuk klein/groot valt of het meer voor een lange/kleine vrouw is geschikt.

Jullie naam zegt het al: perfect!

Mooie merken, prima website, snelle verzending en hele prettige service.

Heel goed.

Zeer correcte afhandeling van de bestellingen.

Hele mooie collectie, favoriete website!

Prima webwinkel met goede service!

Mooie geleverde bestelling met persoonlijke tekst, top.

Ccc

Vccc

Zeer tevreden!

Erg blij met de aankoop bij PB Snelle levering, mooi verpakt, persoonlijk berichtje erbij en makkelijk te retourneren.

Altijd goed ingepakt en super snel bezorgd. Top!

Mooie kleding, snelle levering en zorgvuldig verpakt!

Pakket is nog niet bezorgd dus ik kan geen oordeel geven

In het verleden prima maar nu mag ik een enquête invullen voordat ik mn pakket heb. Dat is niet handig

Mooie goede producten!

PB heeft een prachtig aanbod van goede en mooie kleding. Bovendien een hele vriendelijke en prettige klantenservice.

Mooie collectie en prima service

Ben al jaren trouwe en goede klant. Ben nog steeds erg tevreden over collectie en vooral ook over het opmeten van de kledingstukken. Dat is echt super. Retourproces en terugbetaling verlopen ook steeds vlot. Klantendienst is ook erg bereid om te helpen met bv. zoeken gepaste maat, uitgestelde levering, etc. Vroeger waren items wel mooier en met meer zorg verpakt. Soms ook wel eens items met defectje en ook opmeting die niet klopte met de werkelijkheid. Dus zou adviseren om iets meer aandacht te besteden aan de kwaliteitscontrole

In één zin geweldig

Goede product omschrijving, snelle levering, keurig verpakt met handgeschreven tekst er bij…en indien iets retour gaat snelle afhandeling. Zeer betrouwbare en goede service. Top top top

Geweldig en liefdevol

Ik ben heel tevreden en vind t het leuk dat er een lieve afzender is als groet.

Snelle en vriendelijke verzorging van de bestelling!

Het is een duidelijke website, waardoor je echt wordt uitgenodigd om leuke kleding aan te schaffen. Je bestelling wordt met n persoonlijke touch snel en vakkundig ingepakt. De volgende dag heb je t al in huis! Zelfs de restitutie wordt snel en adequaat geregeld, ook dat vind ik heel fijn! Kortom ik bestel graag bij PB!

Super fijne website

Mooi verpakt

Altijd goed!

Snelle service en goede kwaliteit

Ik heb goede ervaring met Perfectly Basics.

Fijne website, mooie kleding en snelle retourafhandeling.

Mooie collectie

Mooie collectie, ruime keus en snelle levering met een persoonlijk nootje

Uitstekend.

Het item van aankoop is gemakkelijk te bestellen en wordt snel geleverd. Alles wordt heel netjes in een doos afgeleverd met een vriendelijke kaart erbij.

Favoriete online kledingwinkel!

Ik ben een aantal jaren fan van Perfectly Basics. Goede merken, top service en kwaliteit, snelle bezorging, alles netjes ingepakt, goede tips in de blog. Ik ben helemaal blij met PB!

Mooie collectie, laag en hoge prijzen

Nooit problemen met bestellen! Binnen een dag heb ik mijn bestelling al, retour bedrag altijd binnen afgesproken tijd binnen De meeste kleding bestel ik bij PB