Persoonlijk en een top collectie

Persoonlijk en een top collectie

Zeer positieve ervaring en mooie merken.

De bestellingen zien er zeer verzorgd uit en zijn een feestje om te ontvangen. Het is een kwaliteit die mij zeer aanspreekt.

Fantastische levering en service

Ik vind de foto’s en omschrijving van de kleding heel duidelijk. Dus ik weet precies wat ik kan verwachten. En het persoonlijke kaartje bij de bestelling blijft bijzonder. Echt een top bedrijf!! Koop nog steeds het liefst mijn kleding in de winkel maar PB is een goede 2e.

Uitstekende webwinkel

Fijne kledingkeuze. Ik ben zeer gelukkig met de maattabel per kledingstuk. Door dit systeem is terugzending nauwelijks aan de orde.

Met aandacht en goede kwaliteit

Goede website. Makkelijk zoeken. Kwaliteit altijd goed

artikelen van goede kwaliteit, snelle levering!

artikelen van goede kwaliteit, snelle levering! Elke bestelling is zorgvuldig verpakt met een persoonlijke noot!

Snel, klantvriendelijk, overzichtelijke site

Positief

Altijd consistent in leveringen en producten

Al jaren fijn shoppen. Gemakkelijk en snel. Goede service!

Betrouwbaar en goede service.

Gabrielle Röst

Altijd snel geleverd Mooie kwaliteit fijne site

Dat mijn bestelling retour ging is omdat het niet paste, helaas. Het retour sturen ging makkelijk.

Netjes ingepakt, inclusief retoursticker. Heel duidelijk!!

Thank you very much

Both items were lovely

Goede, duidelijke website, voldoende foto s Maattabellen kloppen. Snelle verzending. Mooi verpakt met persoonlijke boodschap Indien retour gestuurd, snelle afhandeling

mooie kwaliteit

snelle levering en heel mooie kwaliteit

Prachtige collectie, levering op tijd en mooi verpakt!

Erg blij mee!

Goede service en snelle levering.

Mooie kleding en accessoires. Heel jammer dat het assortiment maar tot maat 42 gaat. Bestellen gaat heel makkelijk, levering is snel en ook retourservice is goed en snel.

Perfect!

Prachtige webshop met mooie merken. Duidelijke omschrijving van de producten. Snelle verzending en keurig verpakt. Echt een kadootje om open te maken!

Altijd telefonisch te bereiken, snel met verzenden. Retouretiket bijgesloten, snelle afhandeling retouren. Kortom perfecte onlineshop!

Fijne website, producten en service!

Bestellen is eenvoudig via een duidelijke website met mooie foto’s. De artikelen worden zorgvuldig verpakt en snel verzonden. En ze lijken van een goede kwaliteit - ik hoop er jaren plezier van te hebben!

Snelle levering met een persoonlijk briefje

Prima logistiek

Alles klopt; snelle leveringen en bij retouren perfecte afhandeling. Blij mee

perfecte persoonlijke service, fijne kleding

Alle ervaringen die ik tot nu toe heb met Perfectly Basics zijn echt heel goed. De site is duidelijk. De kleding is van fijne kwaliteit. Bestellen gaat makkelijk en de bestelling is meestal de volgende dag al binnen, met een persoonlijk kaartje. Ook het retourproces gaat uitstekend en terugbetaling is altijd snel en correct. Communiceren gaat ook probleemloos. Mijn enige puntje is dat het niet mogelijk is om achteraf te betalen, dat zou het nog net even makkelijker maken, vandaar niet 5 sterren, maar 4,5.

Ieder pakje mooi ingepakt, snelle levering, goede service

Goede ervaring iedere keer weer.

Heel goed !

Goede service, snelle levering, goed verpakt.