Mooie kleding, ruime keuze, snelle levering, makkelijk terugsturen.

service op hoog niveau

keurig en met zorg verpakt snelle bezorging top retourservice

Prachtige kleding en uitstekende service

PB heeft een prachtig assortiment: gevarieerd en van goede kwaliteit. De service is uitstekend: er wordt op tijd geleverd en in geval van retouren loopt alles gesmeerd

fijne webwinkel, constante kwaliteit op alle fronten

De producten zijn altijd heel verzorgd ingepakt. Leveringen zijn op tijd. Bij klachten wordt naar een goed oplossing gezocht.

Mooie website van goede merken en leuke modellen

Eenmaal in bezit van een account , dan gaat het bestellen vlot / klantvriendelijk . Ook de service daarna wat betreft retourzending en geld terugstorten is prima

Goede service gratis retour

Snelle levering. Bij retourneren, snelle terug betaling van het geld. Hele leuke mode!!!

Mijn pakje is na vier dagen nog niet aangekomen

De eerste keer dat ik bij PB iets bestelde was super, snelle levering, goed verpakt . Mijn tweede bestelling, vijf dagen geplaatst, is op maandag aangemeld bij Post.nl, maar nog steeds niet verwerkt. Gisteren getelefoneerd naar PB, en na zeven(7) minuten nog steeds niet geholpen Jammer, want jullie hebben een mooie collectie....

Beste Ann, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend om te horen. Je wordt in de wacht geplaatst wanneer ons service team in gesprek is. Onze excuses dat het zo lang heeft geduurd. Inmiddels zien we dat je de bestelling in goede orde hebt ontvangen. Met vriendelijke groet, PB service team.

Perfect!!

Prachtige kleding, realistisch gefotografeerd!! En de persoonlijke touch maakt het erg leuk!! Koop graag bij jullie!!

Snel en zeer correct

Snelle levering en correcte afhandeling bij retourneren

Super webshop met goede slimme service

Het is allemaal mooi en super gemakkelijk! Echt goed overnagedacht jullie website!

SUPER

De bestellingen word super snel geleverd, als er iets geruild moet worden is dat ook perfect geregeld. Dus in twee woorden samengevat, TOP BEDRIJF!!

Snelle adequate service en enorm fraai assortiment

Zeer snelle levering en snelle reactie klantenservice. Erg prettig!

Perfect Basics collection!

Supersnelle bezorging

Sipersnelle bezorging, mooie spullen

Kwaliteit en uitstekende service

De kleding is van hoge kwaliteit. En het is ideaal dat er voor veel items extra informatie is over de maatvoering. En dan bij iedere bezorging een handgeschreven kaart met lieve tekst !

Extremely fast and responsive experience

I had to engage a return process ; automatic credit, and very quick to send the latest order after recieving my return. Superb packaging LOVE it !

Goeie website en snelle levering

Nette website, duidelijke info en fotoos. Levering vlot, en netjes verpakt.

Altijd snel en keurig geleverd!

Elk item is opgemeten! Dat is zo fijn!!

fantastische service

mooie producten en fantastische service

Snelle levering , goede verpakking, prima service, mooie collectie.

Levering op tijd en artikel past perfect. Dank je wel !

Bestellingen snel geleverd. Goed verpakt met altijd een aardig kaartje!