Superservice

Bestel al jaren. Mooie goedwerkende site. Makkelijk bestellen. Altijd netjes geleverd. Retouren keurig afgehandeld. Topsite!!

Hartstikke goed!

Snelle levering en de artikelen zijn altijd met zorg verpakt. Het is elke keer weer een feestje om te ontvangen en uit te pakken :-)

Helemaal tevreden!!

Het is allemaal vlot gegaan en wat ik heel leuk vond was het persoonlijke briefje !!

Supersnel in huis.

Erg goed!

Mooie dingen, goede service!

Good choice

PB offers a great choice and an efficient service at a reasonable price ! What more can you ask ?

Prima webshop

Prima webshop, veel keuze, snelle levering, prijs/kwaliteit prima, klant vriendelijk, goede bestel/retour condities . :)

Mooie collectie, snelle verzending

Mooie collectie kleding, alles goed te zien op fotos

Mooi aanbod

Altijd een fijne ervaring om er te shoppen. Heb nog maar weinig moeten terugsturen.

Kwaliteit, communicatie, tijdsbestek, ruilen, terugsturen

Wat ik heb besteld tot nu toe was van goede kwaliteit. De communicatie was helder en duidelijk. Meestal komt het aan op de afgesproken tijd. Lukt dat niet, dan wordt dat meegedeeld. Is het product niet naar verwachting dan kan het direct teruggestuurd worden. Geen ingewikkeld formulier. Doorgeven via de site. Ruilen kan ook. Heel simpel via de site. Het nieuwe artikel wordt snel weer bezorgd.

Super en altijd met persoonlijke aandacht

Altijd verzorgd, fijne en duidelijke communicatie & natuurlijk de persoonlijke aandacht!

Exclusieve item's en goede service, al jaren bij PB.

Al jaren klant bij PB.

Uitstekende kwaliteit en service

Ik koop vaker bij PB. Mooie mode, makkelijk te selecteren, snelle levering.

Overzichtelijke webshop luxe merken klantenservice vriendelijk behulpzaam snelle bezorging altijd een handgeschreven briefje erbij Blijf er zeker bestellen

Ik ben 86 en bestel maar incidenteel kleding omdat ik aan huis ben gebonden. Ik vind het het wel leuk om geïnformeerd te blijven.

Geweldig.

Mooie kleding stylen! Prachtige overzichtige site. Duidelijkheid betreft de maten. Snelle keurige levering , persoonlijke kaartje maakt het helemaal af. Zeer tevreden klant.

Fijne betrouwbare website

Ik koop heel regelmatig kleren bij Perfectly Basics. In het begin vond ik het wel spannend dat je niet achteraf kunt betalen. Vooral omdat het vaak om toch aanzienlijke bedragen gaat. Maar de terugbetaling bij eventuele retouren wordt altijd perfect en heel snel afgehandeld. Ik kan deze website dus zeker aanbevelen en zal zelf nog vaak hier bestellen.

Leuke kleding, wordt snel geleverd

Ik vind de combinaties die gemaakt worden erg leuk, geeft ook goede ideeën.

Goede en snelle service!

Goede en snelle service!

Kwaliteit en service

Goede kwaliteit, goede service

Erg goed geregeld van begin tot eind

Heel positieve ervaring Ik bestel graag bij PB

Very good

Fluent experience

Zeer goede service

De kleding is zorgvuldig verpakt en wordt snel geleverd.. Ook ruilen voor een andere maat geschiedt zeer snel en kpantvriendelijk. Blij met deze - voor mij redelijk nieuwe- online winkel

De collectie is altijd uitgebreid en de kwaliteit van de kleding goed. Het is wel jammer dat de kleding aardig aan de prijs is tegenwoordig en dat de verjaardagsbonus niet het hele jaar door is in te zetten.