Alles keurig in orde

Mijn bestelde item voldeed helemaal aan wat op de wenste stond. Kleur was goed weergegeven. Snelle levering en efficiënt verpakt. 10 punten.

Perfecte service

Leuk attent kaartje bij snelle levering! Zo zie ik het graag.Dat is waarom ik graag bij PB bestel

snel bezorgd

Snel bezorgd, keurig verpakt. Nu nog wachten of ik ook mijn geld binnen de termijn retour krijg.

Mooie kleding.

Snelle levering en mooie en stijl volle kleding.

Prachtige en bijzondere merken

PB is mijn vaste online lievelingswinkel. De kleding wordt duidelijk omschreven en met de hand opgemeten, handig zodat je weinig hoeft terug te sturen. Ruime keuze, makkelijke zoekmachines, klantvriendelijk personeel, eenvoudige bestelprocedure en snelle verzending. Kleding wordt na terugsturen niet vernietigd en de doos waarin de kleding verzonden wordt is van hergebruikt karton en zo gemaakt dat je h’m nog een keer kan hergebruiken. Kortom: de fijnste online winkel die er is.

Lekker snel

Lekker snel

Prima, snel en mooi ingepakt.

Top Quality and excellent service

Fabulous choice of good quality items. The speed and efficiency of ordering and delivery was exceptional, quite uncommon these days

Hele fijne webwinkel

Mooie items, goede (sale)prijzen, snelle verzending, netjes ingepakt en hele fijne service

Mooie spullen. Altijd netjes verzorgd en snelle levering.

Snel en duidelijk

Heldere site en keurig en snel ontvangen

Altijd als ik iets bestel van PB dan klopt het. Zowel de maat als de kleding zelf. Mooie materialen en prachtige basis stukken om te combineren met wat er al in de kast hangt. Fijn!

goed verpakt en snelle levering!

Positief over de producten, goede uitleg over evt retourzending en de bezorging van het pakket was echt snel.

Vlotte levering. Persoonlijke noot. En keurig snelle manier van retourneren.

Prachtige kleding, mooie kwaliteit

Ik kan alleen over kleding spreken: - fijne overzichtelijke mooie site - kwaliteit kleding supermooi - snelle levering, prachtig ingepakt - het kaartje met persoonlijke tekst is dat extra wat je bij PB in alles terugziet..geniet ik van..

Supersnel en alles klopt altijd

De site is heel goed, super informatief Levering is altijd razendsnel En afhandeling van retour is eveneens supersnel. Maar retour is door de goede site bijna nooit nodig

Snelle levering en ruime keus

Veel keus en werd netjes op afgesproken moment bezorgd

Zowel het telefoon gesprek als de snelle behandeling van de bestelling was geweldig.

Ik heb een prettige ervaring gehad.

Snelle, correcte levering!

Prachtige kwaliteit

Van te voren mail gestuurd met vraag over de maat. Kreeg meteen een duidelijk antwoord; bij twijfel tussen 2 maten neem een maat kleiner. De kwaliteit van deze trui is prachtig.

Goed is goed

Snelle levering en prima afhandeling.

Snelle levering en prima afhandeling ook bij ruilen of retourneren.

Snelle levering, product zoals omschreven

Het artikel werd snel geleverd en klopte qua afbeelding en beschrijving. Het is een mooie trui!

betrouwbare fijne winkel

Ik bestel regelmatig kleding bij PB. Mooi assortiment, ook voor maat 42. Goede service, snelle levering.