Zeer goede service

De kleding is zorgvuldig verpakt en wordt snel geleverd.. Ook ruilen voor een andere maat geschiedt zeer snel en kpantvriendelijk. Blij met deze - voor mij redelijk nieuwe- online winkel

De collectie is altijd uitgebreid en de kwaliteit van de kleding goed. Het is wel jammer dat de kleding aardig aan de prijs is tegenwoordig en dat de verjaardagsbonus niet het hele jaar door is in te zetten.

een uitstekende service

Altijd mooi op tijd, goede kwaliteit kleding, en goede retour sevice. Ben heel tevreden.

Moest kledingstuk terug sturen. Goede communicatie daarover, en vlot geld terug

PB is al jaren mijn favoriete webshop!

Alles klopt bij PB, variatie in stijlen, steeds weer nieuwe items, duidelijke presentatie, snelle bezorgtijd enz. Hoe lang PB bestaat weet ik niet, maar ik ben al 12 jaar webshopklant! Groet PW

Alles goed

mooie kwaliteit en snel geleverd

De kleding was zoals verwacht en werd per ommegaande thuis bezorgd

Perfect in service, response and variety

I love the selection; basics and great brands. Delivery is quick, questions answered promptly. A perfect store in general!

gewoon goed

gewoon goed

Tevreden klant

Mooie keuze

Goede snelle service

Ik ben heel tevreden met mijn broek, de bestelling was snel binnen en netjes geleverd. Wellicht kunnen foto’s nog wat duidelijker op de website, dan krijgen ze een 5 beoordeling van mij.

Al meerder malen besteld en alle keren zeer tevreden kwalitatief zeer goede producten en keurige levering.

Goede ervaring

Goede ervaring

Zeer vlotte levering.

Doen precies wat ze beloven. Zowel bij bezorging als bij retour afhandeling.

Goede site. Altijd snelle en correcte leveringg.

Bestel hier altijd mijn leesbrillen. Leuk merk izipizi. Kun je niet vaak in de winkel kopen.

Top !!!

Snelle levering in goed open te maken verpakking, szorgvuldig verpakt met blij-makend vloeipapier een een handgeschreven bedankje Kortom : alles prima !!

Favoriete webshop

Overzichtelijk, handige zoekfuncties, mooie merken, altijd snelle levering, snel geld terug bij retour, prima service, makkelijk bestelproces. Alleen maar positief, kan geen enkel minpunt bedenken.

snel en correct

snelle en correcte levering. Ook makkelijke retour

Een plezier om hier te shoppen. Snelle levering met een leuk bedankkaartje. Goed verpakt. Toppie

Snelle levering, goed verpakt

Kaartje dat het te druk is voor persoonlijk handgeschreven kaartje heb ik al vaker gekregen. Niet meer geloofwaardig mijns inziens.

flawless

arrived on time and everything as expected

Kwalitatief hoog niveau. Snel bezorgd en snel geld retour

Zie boven

Top webshop, beste modeadres online

Heel betrouwbaar en stipt, in bestellingen en retourneren. Goede webshop met duidelijke fotografie en omschrijvingen. En fijne mooie collectie natuurlijk

Ze doen wat ze beloven

Kleren verpakt in handige doos. Ook makkelijk voor terugsturen! Goede kledingmerken in verkoop. Op tijd geleverd, op tijd retourartikelen terugbetaald. Kortom: hier bestel ik in het vervolg altijd

Super snelle bezorging, super snelle retour afhandeling indien nodig, en fijne heldere communicatie

Zie hierboven