Zeer korrekt.

Snelle en korrekte communicatie. Hopelijk wordt mijn bestelling vandaag geleverd. Dan is alles in orde. Prificiat.

Très bonne firme

Depuis des années je suis client chez Argentor , je constitue petit à petit une réserve de mini lingots d'or . Je suis toujours bien acceuillit et la communication par e mail est rapide et très efficace .

Uitstekende service!

Betrouwbaar, snelle levering, snel contact na betaling voor afspraak levering, kortom telkens een leuke ervaring! Aanrader!

Snelle en goede service

Danny

Vlotte communicatie , snel en correcte afhandeling . Zeer tevreden

Professioneel en betrouwbaar

Snelle en heldere communicatie. Ze bellen om eea af te stemmen en goed te bevestigen.

Super goeie service

Van bestellen tot levering is alles dik inorde.dicreet en snel

Très bien

Je suis client depuis de nombreuses années, je me suis toujours senti très à l'aise, personnel très professionnel, confiance maximale

perfect contact

clear, quick, discrete - no open wishes

vlot en correct

vlot en correct

Alles compleet en alles in orde

Argentor is fantastisch, ze hebben mooie kwalitatieve producten en zijn heel vriendelijk, de afspraken worden heel duidelijk gemaakt en nagekomen , ik blijf hier mijn goederen kopen

Alles naar wens

Behulpzaam en antwoord op al je vragen.

Excellent service

Excellent

Alles verliep correct, zonder problemen.

Excellent site de vente

Prix corrects Livraison rapide

Goede duidelijke communicatie en netjes gelevered

Leverdatum werdt verschoven, maar nog prima op tijd voor vakantie nog gelevered. Veel wordt persoonlijk/telefonisch gedaan. En belangrijkste prima prijzen, zeker in vergelijking tot Nederland scheelt dat toch best wat. Enige reden waarom het geen 10 is, is het ontbreken van een duidelijke voorraad op de website, wat het lastig maakt tijdens het bestellen.

Vriendelijk snel en goeie kwaliteit

Altijd al blij geweest met de manier hoe argentor de verkoop van hun producten doet zeker een aanrader.

Zeer correct

Vlotte communicatie , snel en correcte afhandeling . Zeer tevreden

Ecxellent service

Tres bon service a tout point de vue

Zoals altijd, een heel vlotte en correcte afhandeling van de aankoop.

Altijd correct en snel afgehandeld.

Prettige contacten met mevrouw Pascaline Cardon. Met dhr. Benoît Paternoster, die onze bestelling bezorgde, hebben we een interessant en prettig gesprek gehad over beleggen en edelmetalen.

excellent

very professional, quick replies in case of a question

Snel en betrouwbaar

Niets op aan te merken. De transacties verlopen allemaal snel en discreet.

Facile et très rapide très sécurisé

However when ordering, it was mentioned that my selection was direct available .

After one week of ordering, i still have no news on my fully paid order.

• Would you recommend us? No

Bedrijfsgegevens

Lange Herentalsestraat 52

2018 Antwerpen

0032 3 303 72 72

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.