Concurrentiële prijzen & uitstekende service!

Bijna perfect !

Online aankoop aan gefixeerde prijs en verdere afhandeling gebeurt perfect , waarom kan het omgekeerde niet? Online verkopen aan gefixeerde prijs ten minste voor goederen met certificaat vooraf bij hun gekocht!!!

perfect

kan geen negatieve punten noemen. Houden zo.

Klantvriendelijk, discreet, professioneel

Mijn bestelling geplaats op de webshop. Bij het aankomen in de winkel op "aankoop" gedrukt en blijkbaar moet je op ophalen drukken gevolg meer dan 40minuten moeten wachten, maar het was mijn eigen schuld, geen verwijt naar Argentor.

eerste bestellingske....

alles volgens afspraak... dus :-)

Tevreden klant 😃

Eerste bestelling met levering. Het bestelde was niet in stock dus moest ik een paar dagen wachten. Telkens ik belde of mailde kreeg ik een zeer duidelijk en vriendelijk antwoord😃. Afgesproken dag van levering was men (de koerierfirma ) wegens verkeersdrukte niet tot bij ons geraakt, zonder verwittigen. Ik begon al te vrezen dat dit een malafiede webshop was die me steeds van het kastje naar de muur stuurde. 'S Anderendaags zelf gebeld en dan is men met de levering dezelfde dag nog gekomen. Dus ... kortom eigenlijk wel heel tevreden mits enkele hindernissen.

alles (bijna) zoals verwacht

mijn eerste bestelling; zag zodra ik besteld had (met afhaling in de winkel) zag ik links boven een bericht dat ik de bestelling kon afhalen; kreeg pas later een mail dat ik alles kon afhalen: wat als ik direct naar de winkel was gegaan? was tevreden over alles, zelfs de aanbeveling in de mail wanneer het druk/minder druk zou zijn vond ik echt helpvol enig minpunt is dat ik na een week nog steeds een melding heb in mijn account dat er geen bestellingen gedaan zijn

Discreet, vriendelijk, efficiënt, faire prijs

Zie hierboven

Snel, zeer vriendelijk, professioneel en beste prijs.

Snelle online bestelling, op het nieuwe adres gemakkelijke toegang en zitplaatsen. Het tickettoestel bij het binnenkomen is een 100 % verbetering. De dame achter het loket was op en top klantvriendelijk, snelle en correcte afhandeling. Eén opmerking ivm de invulvakjes hieronder : Er staat enkel "voornaam" als invulmogelijkheid. Ik veronderstel dat uw klassement zich baseert op de achternaam, dus misschien een vakje bijzetten met "naam" ?

Excellence !

Site clair et facile d'utilisation, traitement de commande très rapide, communication parfaite, également en français livraison convenue à l'avance, rapide, efficace Tout est parfait !

uitmuntende service.

Steeds alles op voorraad en zo niet bieden ze een alternatief. Groot verschil met concurrenten die zaken online verkopen , waarbij je maanden moet wachten na betaling van voorschot !

correct, snel en gemakkelijk

Bij het afhalen van mijn bestelling verliep alles moeiteloos en correct. Ik werd ook snel geholpen ; ik had wel vooraf laten weten hoe laat ik mij zou aanmelden. Alles verliep correct ook bij het bestellen via de webshop en betalen via overschrijving is gemakkelijk.

Goede communicatie met veilige levering.

Levering alsook de bestelling verliep zoals afgesproken. Enigste tip is de levering, waar je rekening moet houden thuis te blijven voor de veilige levering in ontvangst te nemen.

steeds een uitstekende service, op alle gebied.

correcte leveringen, absoluut betrouwbaar! zeer tevreden klant.

Achats

Jamais eu de problème, service efficace et impeccable. A recommander.

Tres serieux, Date de livraison respecte. Je n'ai Tien a critiquer

Super service.

Steeds spits en zeer vlotte opvolging. Reeds vele aankopen gedaan en altijd direct geleverd en correct uitgevoerd.

vriendelijk en duidelijk

Het was onze eerste bestelling en de medewerkers hebben ons goed op de hoogte gehouden van; hoe dit proces verloopt v.a. het begin tot aan de bezorging. Dus een dikke pluim voor hun!

Altijd een vlugge en zeer correcte afhandeling

Altijd vlugge en zeer correcte afhandeling.

Van mij een tien op tien en aan iedereen aan te bevelen

Werken zeer vlot, correct en vriendelijk personeel

Het personeel was heel vriendelijk en professionneel

Ben een stuk minder blij met de manier waarop de muntstukken verpakt zijn. Had normaal gevonden dat ieder muntstuk in een aparte plastiek zakje, laat staan doosje, verpakt zouden worden in plaats van alles in een zakje. Bij de levering hebben ze ook niet naar mij persoonlijk gevraagd, hebben dit gewoon afgegeven aan de receptie!!!

Matige service (deze keer)

Wij bestelden zoals reeds enkele malen een metalor goudstaafje (100g). We kregen de melding dat deze niet beschikbaar waren en eventueel een Umicore staafje konden accepteren, zelfs gunstiger... Heb dit aanvaard, maar deze wens ik nooit meer. Het plastiek lijkt wel beschadigd en bekrast. Had dat als geschenk voor een vriendin gekocht, heb haar een van mijn vorige metalor staafjes gegeven. was te beschaamd.

Ik ben heel kontent.

Pluspunten

In een woord voortreffelijk

geen

Pluspunten

Eenvoudig contact, gemakkelijk aan te kopen, discreet, bereikbaar