Snelle levering en correcte opvolging

Hele snelle levering, correcte opvolging, hulpvaardig en duidelijke communicatie ivm levering.

Weinig op aan te merken

Ik zou wel de thuisbezorging van de aankopen meer promoten. Veel makkelijker en veiliger.

Bon

Qualité du produit, livraison rapide, bon emballage, sécurité

Vlotte aankoop en afhandeling.

gewoon goed

Alles gaat volgens afspraak en is goed geregeld.

Topservice!

Alles verliep strak volgens plan.

Toujours service impeccable

Toujours service impeccable, fiable 100%

Zeer vlotte instructies voor aankoop en vlotte levering.

Duidelijke instructies op website en in e-mails mbt betaling. Vriendelijke e-mailuitwisseling en levering in lijn met instructies.

Correct

Alles is verlopen zoals gepland.

Alles vlot verlopen

Niets op aan te merken

Positief met enkele vebeterpuntjes

Positief: correcte en vlotte afhandeling en communicatie Verbeterpuntjes: - van de eerste mail vermelden dat copie van voor- én achterkant van identiteitskaart nodig is, zou onnodig over en weer mailen besparen - geen enkele identiteitscontrole door koerier bij afleveren: werd afgeleverd aan mijn zoon, er werd enkel de familienaam gevraagd. Ik zie dan ook het nut van het doormailen van mijn identiteitskaart niet in, noch waarom ik dan er voor zorg dat ik thuis ben op de dag van de aflevering en stel mij ook vragen bij de veiligheid en correctheid van het afleveren.

Bestelling op de site gaat vlot. Ik koos voor een levering aan huis. Werd op een veilige manier aan huis geleverd. Tot de volgende bestelling!

service parfait

Parfait

Erg tevreden

Alles verliep vlot en correct.

Ik ben een nachtmens en daarom is het jammer dat je vroeg moet opstaan om aftewachten wanneer het telefoontje komt met de code en wanneer de bezorger komt ! Normaal gesproken ben ik vóór 11.00 uur niet aanspreekbaar.

Komt betrouwbaar en net over

Alles ging volgens afspraak Heb toch liever een koerier in een on op vallende auto verder was de aflevering perfect

perfecte behandeling op alle vlakken zoals naar gewoonte

100% tevredenheid

Tweede keer. Opnieuw tevreden.

Opnieuw een goede ervaring. In de toekomst koop ik opnieuw by Argentor.

Eenvouding aankoopproces, en duidelijke communicatie over de levering.

gewoon goed hoe het hoort

snelle levering, goede service bij vragen

Alles vlot verlopen.

Overzichtelijke website - snelle reactie - correcte prijs - correcte levering.

Snelle goede communicatie.

Ik kan niets negatief vertellen over dit bedrijf. Alles zeer goed geregeld.

Geweldige en vriendelijke service

We zijn heel goed ondersteund. De communicatie verliep heel snel en efficiënt.

correcte afhandeling en levering, vriendelijke ,beleefde man

correcte afhandeling en levering van het bestelde product , zeer vlotte levering door vriendelijke man in een anonieme wagen , zoals het hoort