Online aankoop uitstekend verlopen

afhaalmogelijkheden zijn legio, breed aanbod, ook online, correcte prijs, vriendelijke bediening, mooie verpakking van de aankoop

Kon (bijna) niet beter

Zeer positief wat aankopen betreft. Met verkoop nog geen ervaring, maar lijkt ook dik in orde.

zeer snelle afhandeling ! ! !

500 euro uitbetaald gekregen en het resterende bedrag stond 1 dag later reeds op de rekening .

Vriendelijk en bekwaam ploeg

Alles kan in een maatschappij verbeterd worden, maar Roma werd niet in een dag geschept. Ben blij en zal nog in de toekomst, van hun diensten gebruikt maken.

Op mijn eerste bestelling moet ik wekenlang wachten... !

Volgens de webshop waren de producten die ik aangekocht heb nog voorradig. Even later kreeg ik bericht dat een van de artikelen voorlopig uitverkocht was. Zodoende zal ik enkele weken op de ganse bestelling moeten wachten...! Aan de telefoon heb ik wel een klantvriendelijke uitleg gekregen. De opmaak van de website is overzichtelijk en duidelijk.

Zeer trage verwerking

Ogenschijnlijk niet noodzakelijke info wordt vereist

prima service!

uitstekend

Vriendelijk, correct en transparant

Professioneel

Professionele werkwijze met een veilig gevoel van handelen

Reeds tweemaal goud aangekocht bij Argentor via de webshop, telkens mijn bestelling afgehaald in hun kantoor te Antwerpen. Over de webshop ben ik best tevreden, echter zou Argentor wat meer met hun tijd moeten meegaan en een mobiele app ontwikkelen waarop klanten hun transacties nóg makkelijker en veiliger kunnen afronden. Dit om de customer experience verder te optimaliseren. Op hun kantoor niets aan te merken. Een zeer nette en moderne omgeving met vriendelijk personeel en een goed beveiligde ruimte om in alle privacy je bestellingen af te halen. Ik bestel hier in het vervolg gewoon altijd mijn edelmetaal. Met een crisis die nakende is is dit geen overbodige luxe om het kapitaal te diversifiëren.

mijn ervaring in één woord "perfect"

mijn ervaring omschrijf ik in één woord "perfect"

Goed en vriendelijk

Bestelling via webshop afhalen is in de huidige vestiging veel discreter en dus prettiger dan vroeger. Vriendelijk. Het enige dat ik veranderd zou willen is, dat je bij bestellen op de webshop kan zien hoeveel (munten) er op voorraad zijn. Nu moest ik een aantal dagen wachten tot de bestelling (7 stuks) verzameld was.

Besteld en betaald waarna er in een vriendelijk contact een leverdatum werd vastgesteld.

Prima, snel en vriendelijk hetgeen ook van toepassing is voor bezorger.

vlotte bestelling en vriendelijke levering

Erg Leuke ervaring, alles zoals verwacht en een beetje meer

Erg Leuke ervaring, alles zoals verwacht en een beetje meer

zeer goed

zeer discrete afhandeling en zeer snelle betaling tegen super goede prijzen in vergelijking met nederland

Alles werd snel verhandeld met afhaling of het kantoor. De correspondentie verliep heel vlot en betrouwbaar.

:-)

Probleemloos handelen.

Aankoop,afhalen en communiceren gaat vlot. Verkopen tot nu toe nog niet gedaan.

correct, snel en vriendelijk

Ik word altijd snel en correct geholpen. Misschien toch 3 puntjes ter verbetering: 1/ bij een online bestelling met afhaling in de winkel ben je toch verplicht om een (fictief) leveringsadres in te geven, dit is niet logisch. 2/ Voor historische munten (bvb. gouden Sovereign) zou het leuk zijn moest er op de site ook een keuze gemaakt kunnen worden uit de verschillende beschikbare jaartallen. Zo kan je je collectie ook aanvullen met ontbrekende jaren (extra incentive voor bijkomende aankopen). 3/ De marges die Argentor neemt bovenop de spotprijs van zilver zijn vaak aan de hoge kant in vergelijking met andere Belgische leveranciers (bvb. www.goldsilver.be) Voorbeeld op 7/11 om 9u56. 1 OZ Wiener Philharmoniker kost bij Argentor 21,15 euro (33% premie), bij goldsilver is dit 18 euro (11,3% premie).

Professioneel en klantvriendelijk

Dit was niet mijn eerste bestelling. Aankoop via website en afgehaald in de kantoren. Nog nooit een slechte ervaring gehad, dus prima zo.

Uitstekende service!

Uitstekende service!

Ze doen wat ze beloven. Perfect thuis afgeleverd

Perfecte dienstverlening

Mooi verpakt geleverd. Alles keurig opgevolgd via mail. Discrete levering.

Zeer professionele en klantvriendelijke service en communicatie

Argentor Essayeurs hebben als enigste groen goud in de aanbieding. Het productieproces vanaf de ontginning, smelten en hersmelten heeft traditioneel een uitzonderlijk grote voetafdruk. Het 99,99% pure groene goud heeft een gecontroleerd productieproces waardoor het NU en de komende generaties minimaal belast. De on-line shop werkt feilloos. Ook de service achteraf van Ans was smetteloos. De levering aan huis is redelijk duur en niet punctueel. De volgende keer kom ik misschien beter zelf afhalen?!