Alles verlopen zoals afgesproken .

Correct

Alles perfect geleverd op juiste datum zoals afgesproken en zeer goed verpakt. Mvg Patrick

Goede service, alles vlot en correct geleverd

Goede service, alles vlot en correct geleverd

Schitterende service met een extra dimensie.

Onovertroffen.

Prijs/kwaliteit Ok

Bestelling en levering verloopt vlot.

Deskundige dienstverlening !

Kreeg steeds deskundige begeleiding bij de aankopen, heel vriendelijk onthaal, alles verloopt heel vlot en correcte prijzen.

Perfecte dienstverlening

Zeer prettig en persoonlijk contact. Levering goed en snel ontvangen. Een volgende keer zou ik zeker weer bestellen bij Argentor!

Vlot en goed

Heb via de webshop een aankoop gedaan alles verliep vlot en netjes, goede communicatie via mail.

Overzichtelijke en actuele berichtgeving en heel vriendelijke bediening

Elke minuut volg je de prijsevolutie met duidelijke premie aanrekening op internet. Veel keuze in voorraad en levering. Aankopen kunnen op elk moment zowel langs internet als in de zaak met bancontact of cash aan correcte prijzen. Steeds heel vriendelijke bediening!!!!

Op

Ik bestel altijd mijn goud aan argentor, ik vertrouw jullie volledig en als Ik bel zijn jullie supervriendelijk, verwacht van mij nog maar meerdere bestellingen in de toekomst, jullie zijn één topbedrijf met kwalitatieve producten en ik ben Heel tevreden over alles Mvg Kevin Caestecker

Top !

Right miniscule precise scale! unlike others! Correct best Price! Great Service! Best in Town ! Best in the Country! Always love to go back!

De service was zoals gewoonlijk uitstekend.

Professionele dienstverlening.

Zeer goed en betrouwbaar om mee samen te werken

Zeer goed en betrouwbaar om mee samen te werken

2 de zeer goede ervaring

uitstekende communicatie en zeer vlotte bezorging (1 dag ! )

Zeer correcte afhandeling.

Wij mogen zelf bepalen wanneer de koopwaar geleverd wordt, zeker een huis van vertrouwen.

Alles is vlot verlopen

Vraag mij alleen af hoe veilig het transport is, en of hier geen gevaren aan verbonden zijn. Heb hier toch mijn bedenkingen bij.

Beste Kurt, Bedankt voor de fijne beoordeling. Alle verzendingen worden discreet afgehandeld en via verzekerd transport verzonden. Wanneer een pakket kwijt raakt of beschadigd en/of onvolledig wordt geleverd, zal er steeds een onderzoek gestart worden door de verzekeraar. Is er bij u iets misgelopen bij de levering? Of is de levering niet uitgevoerd zoals afgesproken? Dan zouden wij u willen vragen even contact met ons op te nemen. Zodat wij, op onze beurt, juiste maatregelen kunnen treffen. U kan ons telefonisch bereiken op 03 303 72 72 of via mail op [email protected]. Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten, Het Argentor team

Zeer tevreden.

Vertrouwelijk en goede service

Correct, betrouwbaar, behulpzaam en vriendelijk

Correct, betrouwbaar, behulpzaam en vriendelijk

Toffe, vriendelijke mensen... zowel aan de telefoon als aan het loket...

Gewoon top...

correcte service, discrete levering! TOP!

alles zeer vlot verlopen van de bestelling naar de levering.

uitermate vriendelijk , behulpzaam , eerlijk en correct

uitermate vriendelijk aan telefoon. Zeer behulpzaam en bereidwillig ook al stel ik moeilijke vragen. Zeer correcte en eerlijke afhandeling van levering. Uitermate betrouwbare firma die ik sterk kan aanbevelen!

Altijd prima

Vriendelijk en correct

Vlot en snelle aankoop en afhaling.

Bij het wachten voor afhaling in de wachtruimte, verplicht de wachtenden te luisteren naar de vragen en commentaren van diegenen die door een medewerker worden ontvangen. Dit kan beter en stoort.

Perfecte service

Vlot, veilig, betrouwbaar.