Vlot en snelle aankoop en afhaling.

Bij het wachten voor afhaling in de wachtruimte, verplicht de wachtenden te luisteren naar de vragen en commentaren van diegenen die door een medewerker worden ontvangen. Dit kan beter en stoort.

Perfecte service

Vlot, veilig, betrouwbaar.

Als verwacht

Dat wat ik besteld had is gekomen en op tijd.

Tevreden over de vlotte service

Tevreden over de vlotte service

uitstekend

Uitstekende telefoon en mail contacten betreffende levering.

Correct en vriendelijk

Correcte afhandeling, perfecte service

Zoals gewoonlijk een prima dienstverlenging.

Complimenten aan de lieve dame van loket 1.

Betrouwbaar

Vlotte communicatie en stipt alles afgehandeld.

Goed service snel en betrouwbaar.

Reeds enkele jaren kennis gemaakt met het bedrijf. Altijd correct en geen verborgen zaken. Prima en vriendelijk personeel.

Competent en betrouwbaar

Competent en betrouwbaar, de bestelling kwam goed verpakt aan met een speciale leveringsdienst. Voor ontvangst was mijn ID noodzakelijk.

na bestelling snelle correcte levering (binnen 1 week)

uitstekend!

Correcte afhandeling van mijn bestelling.

We werden op voorhand verwittigd wanneer de bode langs zou komen. Goede service. Gilbert

TOP

Zoals steeds snel en discreet.

Excellent

Top om mee samen te werken, een aanrader

Vlotte afhandeling

Na bestelling een zeer vlotte afhandeling. Levering op de afgesproken dag na controle van de ID gegevens. Chapeau, meer moet men niet hebben. Bedankt

Zoals het hoort.

Website is goed toegankelijk. Levering zoals afgesproken.

Beste

het zijn professionals en de beste prijzen van allemaal

Perfecte supersnelle service!

100% Betrouwbaar

GEWOON PROFESSIONEEL

en mijn dank aan Mevr Pascaline voor mijn vroegere eerste bestellingen en aan Mevr Céline voor de laatste. André Vermeersch.

Was een zeer goede ervaring,

Ben niet de beste voor ervaringen mee te delen, Maar ditmaal wil ik het weldoen, vooral voor de goede bediening, Heb op verschillende plaatsen naar de prijs ge informeert, en was bij Argentor op de voordeligste plaats, de levering werd gedaan zoals afgesproken, met de nodige controle

Zeer goed en vlot verkoop met een vriendelijke ophaling

Vlotte aankoop, perfect en snelle afhandeling. Afhaling liep zeer vlot, vriendelijk en proffecioneel. Spijtig genoeg kreeg ik klompjes ipv bankkaartmodel zoals hoofdblad en niet zoals nu de 4 de foto produkt. Maar kwaliteit is idem.

Goede orderprocessing en korte wachttijden

Snelle en duidelijke order afhandeling zelfs bij een verzoek dat nog niet via internet was ingediend.

Eerst aan de telefoon met een vriendelijke dame gesproken waarna ik mijn order plaatste en twee dagen later stond de koerier met het pakketje aan mijn deur.

Zeer professioneel, zeer vriendelijk, zeer correct!!!

Een zeer positieve ervaring, geholpen door zeer vriendelijke, professionele mensen en de afspraken werden zeer correct nageleefd !

Zeer tevreden over de samenwerking en communicatie.

Zeer overzichtelijke website. Alles wordt duidelijk uitgelegd. Zeer goede communicatie indien je nog met vragen zit. Ook de levering en het maken van afspraken loopt geweldig vlot.

Lange Herentalsestraat 52 2018 Antwerpen

0032 3 303 72 72