très professionnel

Sérieux et tres proffessionnel a tous les niveaux cela fait des années que je commande chez argentor essayeurs aucun probleme je mets 5 étoiles

Perfect experience

A warm welcome and very cheerful people. I spent just a few minutes to finish my transaction.

Service client très réactif

Top service,achat en ligne et livraison facile et très professionnel

J’ai voulu tester et très satisfait,colis scellé et enveloppe avec protection,service rapide et livré malgré la neige,vraiment rien à redire,continuer ainsi si je dois faire une nouvelle commande ce sera chez vous sans hésiter,cordialement

Professionnel

Excellent service et communication ok. Parfait

Great experience

- Good rate for the gold bar purchased - efficient communication by the team - On Time delivery

Eerst enkel goede ervaringen, nu een slechte

Ik ben al een aantal jaren klant bij Argentor en had steeds goede ervaringen: ik kreeg altijd snel antwoord, ze waren vriendelijk, etc. Tot ik een kleine maand terug het online vragenformulier invulde … tot op heden heb ik nog geen antwoord ontvangen. Ik heb ook al een e-mail gestuurd met daarin de vriendelijke vraag wanneer ik ongeveer een antwoord mag verwachten op mijn vorige vraag. Het enige antwoord dat ik echter krijg, is radiostilte. Ik ben bereid om 2-4 weken te wachten op een antwoord, zolang er iéts van communicatie is. Dat is toch wel het minste dat je als trouwe klant mag verwachten. En zeker als het over een aankoop gaat.

Goede ervaring met Argentor

Op aanraden van een vriend , heb ik daar sloopgoud aangeboden . De waarde daarvan werd daar ter plaatse vastgesteld na eerst het metaal gesmolten te hebben : die bleek uiteindelijk meer waard te zijn dan ik vermoed had - alvast bedankt .

super snel

goede service snelle bezorging goede communicatie

Ik heb meerdere ervaringen met Argento. Ben altijd tevreden met de afhandeling van bestellingen en terugkoop. Als het goed is mag het ook gezegd worden.

Alles werd volgens afspraak geleverd.

Behulpzame dame aan telefoon, met correcte info.

Uitmuntende service

Service en communicatie verlopen rimpelloos.

Prima en vlotte afhandeling van mijn bestelling

Prima afhandeling van mijn bestelling en vlotte afhaling in het kantoor

Topservice

Medewerkster Suzanne helpt je op een zeer professionele, correcte en vriendelijke manier...waarvoor dank.

Excellent

Il y a plusieurs annee maintenant que je commande chez argentor essayeurs et je n'ai jamais eu de probleme . Tres professionnel

Zoals het hoort

Scherpe prijzen en een heel vlotte afhandeling. 10 op 10

Aangenaam handelen

Tot hiertoe alles vlotjes verlopen, goede procedures en contacten. Doe zo verder

correct.

émail vragen worden duidelijk en in détail beantwoord . Telefonisch kontakt kan m.i.beter m.a.w.persoonlijk.

Alles verlopen zoals afgesproken .

Rapide, consciencieux et aimable ...

Rien à redire sur Argentor, ils sont rapides et prends la peine de vous interpeller s'il puisse avoir un petit problème technique, dont et c'est dommage pour la Firme de transport qui n'adhère pas à ces fonctions comme est indiqué sur l'estimation de la perception reçu par e-mail ! Merci Argentor. Par contre, je ne suis d'accord sur le fait de devoir cocher sur la case du traitement de mes données personnelles pour envoyer cet avis, si vous voulez l'avoir la prochaine fois ! Je ne veux pas, plus ce traitement, c'est NON.

Correct

Alles perfect geleverd op juiste datum zoals afgesproken en zeer goed verpakt. Mvg Patrick

Goede service, alles vlot en correct geleverd

Goede service, alles vlot en correct geleverd

fast,good and personal approach

Just what they promise they deliver without hassle. if any questions arise there is a fast personal response. Will be back for more, 4sure ;)

Schitterende service met een extra dimensie.

Onovertroffen.

Debutante