Bien.

Colis conforme, bien emballé, arrivé à temps comme prévu. Merci.

Produit arrivé rapidement et en toute conformité

Service client rapide et efficace

Excellent entreprise

Superbe entreprise jamais eu de problème avec très serieuse

GEWOON PROFESSIONEEL

en mijn dank aan Mevr Pascaline voor mijn vroegere eerste bestellingen en aan Mevr Céline voor de laatste. André Vermeersch.

Excellente expérience je recommande fortement

Un service client irréprochable et une gentillesse encore rare de nos jours, sans compter un suivi impeccable. Je resterai client chez vous. Toutes mes félicitations à vous et à votre équipe. Un client plus que satisfait.

Was een zeer goede ervaring,

Ben niet de beste voor ervaringen mee te delen, Maar ditmaal wil ik het weldoen, vooral voor de goede bediening, Heb op verschillende plaatsen naar de prijs ge informeert, en was bij Argentor op de voordeligste plaats, de levering werd gedaan zoals afgesproken, met de nodige controle

Excellent

Service compétant je recommande vivement et un grand merci à Pascaline Cardon

Zeer goed en vlot verkoop met een vriendelijke ophaling

Vlotte aankoop, perfect en snelle afhandeling. Afhaling liep zeer vlot, vriendelijk en proffecioneel. Spijtig genoeg kreeg ik klompjes ipv bankkaartmodel zoals hoofdblad en niet zoals nu de 4 de foto produkt. Maar kwaliteit is idem.

Toujour au top

livraison rapide jamais de problème . Juste le livreur qui ne ma même pas demander ma carte d’identités pour voir a qui il donnait le colis.

Goede orderprocessing en korte wachttijden

Snelle en duidelijke order afhandeling zelfs bij een verzoek dat nog niet via internet was ingediend.

Eerst aan de telefoon met een vriendelijke dame gesproken waarna ik mijn order plaatste en twee dagen later stond de koerier met het pakketje aan mijn deur.

Zeer professioneel, zeer vriendelijk, zeer correct!!!

Een zeer positieve ervaring, geholpen door zeer vriendelijke, professionele mensen en de afspraken werden zeer correct nageleefd !

tres bon service

tres bien

Zeer tevreden over de samenwerking en communicatie.

Zeer overzichtelijke website. Alles wordt duidelijk uitgelegd. Zeer goede communicatie indien je nog met vragen zit. Ook de levering en het maken van afspraken loopt geweldig vlot.

Zéér goede en vriendelijke service

Duidelijke mooie webshop en snelle, correcte afhandeling van items. Personeel heel vriendelijk bij afhaling.

Très bon service et aucun problème

Comme à chaque fois , très bon acceuil , très rapide et prix intéressant . Firme très sérieuse , en plus à quelques minutes seulement à pied de Antwerpen Centraal , donc je viens chercher ma commande depuis la gare de Bruxelles Nord en 30 minutes ... Je continuerai donc à acheter régulièrement chez Argentor les petits lingots .

Alles verliep zoals voorzien.

Ik had online besteld. Ging vlot. De dag erna dacht ik al te vertrekken zonder de mail goed te lezen. Daarin stond dat ze mij op de hoogte gingen brengen als mijn bestelling klaar was/ betaling ontvangen. Bij aankomst heeft de vriendelijke Nederlandse dame mij toch kunnen verder helpen. Ze is speciaal gaan kijken of de betaling al was doorgekomen. Ze was super vriendelijk, en ik werd goed geholpen. Ik kom zeker terug.

Uitstekende vriendelijke service

Snelle en goede service, zeer vriendelijk.

Snelle service goede communicatie

Bedrijf geeft goede en betrouwbare info. Alles verliep goed.

Geweldig, zoals afgesproken.

Alle voorwaarden werden gerespecteerd.

In een woord "Professioneel"

Steeds vriendelijk en bekwaam personeel. Onmiddellijk antwoord op alle vragen, zowel via email of langs de telefoon. Blij dat ik deze firma heb leren kennen en ik hoop nog lang van hun diensten gebruik te kunnen maken.

Betrouwbaar Expert in AK / VK Goud - Zilver - munten

Snel, betrouwbaar en fijne aflevering van de bestelling. Vriendelijke medewerkers en correcte administratieve afhandeling.

Excellent service

Simple, rapide, fiable !

Betrouwbaar en professioneel

Zeer positieve ervaring. Snelle afhandeling, vriendelijk en zeer betrouwbaar!

Lange Herentalsestraat 52

2018 Antwerpen