vind snel wat je zoekt

snel thuis geleverd

Werd snel geleverd en bij vragen te woord gestaan

Netjes afgrlevetd

Snelle en vriendelijke service

Snel geleverd, mooi en goed verpakt. Aandacht voor de klant en natuurlijk mooie stenen met een kaartje erbij

Snel geleverd en al als een kadootje ingepakt. :-)

Alles verloopt perfect.

Van bestelling tot betaling en levering alles loopt perfect.

Bijzonder

Fijne levering en contact

zoals op de website is de gekochte oranje Calciet ook

Ik was op zoek naar en grote ronde oranje Calciet. Vond hem bij de Warmtesteen. Hij is prachtig. Voor een redelijke prijs.

Goede service en vriendelijk!

Super blij met m’n stenen en kristallen die ik gekocht hebt bij Warmtesteen.nl . Vriendelijk en goede service.

Het is een prachtige website

Heel erg allert,zowel de website als de winkel is erg mooi. En ontzettend lieve vriendelijke mensen..

Een tien met een griffel

Prachtige edelstenen/mineralen. Top kwaliteit. Zeer vriendelijke, deskundige en behulpzame eigenaar. Heel fijn en waardevol gesprek. Uit alles spreekt liefde voor en kennis van edelstenen/mineralen.

Goed assortiment en snelle levering

De website is duidelijk, het assortiment breed en een fijne snelle levering!

Mooie kwaliteit

Zeer attente eigenaars kreeg gelijk een mailtje over een vraag die ik bij de bestelling had neergezet. Hele mooie stenen ontvangen

Mooie producten, goede service en snelle levering

Ik wilde het toch naar een ander adres verzenden en in de ochtend nog even gebeld en dit hebben ze direct aangepast en de volgende dag had ik mijn mooie edelsteen al in huis. Erg fijn!

Goede service!

Ze reageerde heel snel en wist een goede uitleg te geven op wat je wil.

Ik heb mijn pakketje nog steeds niet

Waar blijft mijn pakketje?

Mijn bestelling werd met spoed behandeld.

Mijn bestelling werd goed behandeld en ontving het redelijk snel. Ik kreeg ook onmiddelijk informatie over mijn bestelling. Track and Trace was ondermaats. Ik kon mijn pakje niet volgen.

Hartverwarmend!

Door alle kerstdrukte kreeg ik per ongeluk de verkeerde hanger toegestuurd en na mijn mailtje werd alles onmiddelijk geregeld om de juiste edelsteen op te sturen. Gonnie zei me dat ik diegene die ik verkeerdelijk kreeg houden mocht . Ik kan alleen maar zeggen; dat was zo een onverwacht verrassend lief en attent gebaar. Een menselijke , warme dame met het hart op de juiste plaats.

fout bij het versturen van de track & trace code. Nadat ik telefonisch contact had opgenomen heb ik het pakket nog net op tijd kunnen afhalen bij een post afhaalpunt

Snelle levering van bestelling.

Geen klachten over mijn bestelling Prima bedrijf.

De steen die ik besteld heb is heel mooi en van goede kwaliteit. Ik ben heel tevreden.

Prima webwinkel

Duidelijke omschrijving van artikel met foto. Getoonde foto is ook wat er werkelijk geleverd word. Supersnelle levering en goed verpakt. Een echte aanrader.

Wat een fijne winkel

Fijne mensen. Mooi assortiment. Goed geprijsd

Mooie producten niet duur.En supersnelle levering.

Zeer snellen service!

Een zeer vlotte communicatie met de winkel, snelle antwoorden en de verzending heel vlot, vandaag besteld, de dag erop in huis! Top!