Fijne winkel, fijne mensen

Een aanrader, mooie en leuke producten. Vriendelijke mensen en vlak achter de Dijk in Volendam

Snel en goed verzonden

Mooi item en snel goed verzonden

perfect, juiste steen ontvangen, 1 dag na bestelling

Ik heb online een steen besteld, waarbij je altijd maar moet afwachten wat je krijgt. De steen was perfect, precies zoals de foto en ik ontving hem al een dag na bestelling! Erg blij mee!

Op tijd geleverd

Het bestellen is eenvoudig. De kleur van sommige stenen is anders dan op de site. Ik weet dat dat kan maar vond het verschil met name bij de robijn op zoosiet erg groot. Ook zou het fijn zijn om de beschrijving/werking op de website bij te voegen zodat jeniet steeds op de site hoeft te kijken hoe het ook alweer werkt

Mooie stenen voor mooie prijs

Hier hanger en armbandje besteld, snelle levering en precies zoals ik besteld had. Heel tevrede.

Prachtig

Fijn geholpen via mail over mijn edelsteen vragen. Prachtige stenen.

mooie kristallen

Voor elk wat wils, keuze genoeg met uitleg waarvoor ze goed zíjn

Goede duidelijke website

De steen die ik hebben wilde was goed te vinden en ook als die er niet is wordt het goed aangegeven op de website.

Snel geleverd, vriendelijk!

Super blij met mijn aankoop ..

Op tijd geleverd

Mooie stenen

Mooie stenen

Zorgvuldige en persoonlijke service

Ik heb hier een erg mooie steen gekocht voor een redelijke prijs, zeer zorgvuldig en stootproof verpakt en snel verzonden. Een persoonlijk getint berichtje per mail toen het pakje verzonden werd. Super!

Prima levering.

Prima levering van een mooie steen. Foto van de steen op de website klopt met geleverde steen.

De Warmtesteen heeft top kwaliteit stenen. De eigenaren, Gonnie en Dick, zijn ongelooflijk hulpvaardig, vriendelijk en deskundig. Kosten noch moeite worden gespaard om de juiste steen voor je te zoeken en altijd te vinden. Dank jullie wel Gonnie en Dick voor alle gouden momenten die jullie mij gegeven hebben met de prachtige wondertjes van de natuur.

Mooie Agaat-steen.

Prachtige Agaat-steen als boekensteun. Snel ontvangen en heel goed verpakt.

Helemaal goed

Ik was op zoek naar een mooi cadeau en ben meteen geslaagd bij de Warmte steen. Fijne en snelle service. Mijn schoondochter vindt het prachtig!

Duidelijke website met goede informatie

Jullie website is voor mij heel duidelijk met goede informatie. Verbeteren? Ik zou het niet weten. Ben ook heel blij met mijn obsidiaan bol.

Prima services

Goede nette services

Kapotte steen

Ondanks snelle levering was de steen toch stuk. Na dit gemaild te hebben met foto’s, geen reactie. Beetje jammer.

Correct en snel

Heel vriendelijk, en ik had een fout gemaakt bij mijn bestelling en ze hebben direct voor een oplossing gezocht, heel behulpzaam.

Prima ervaren

Goed mee gedacht , fijn gecommuniceerd , snelle levering . Kortom TOP

vind snel wat je zoekt

snel thuis geleverd

Werd snel geleverd en bij vragen te woord gestaan

Netjes afgrlevetd

Meerzijde 31