Tevreden met mijn amethist

Prima verder geen bijzonderheden netjes ingepakt en ontvangen van mijn buur in de straat omdat ik niet thuis was maar elders dat weekend

Prima geregeld fijne mensen.

De steen was niet voorradig en er werd meteen een alternatief geboden. Het alternatief werd meteen opgestuurd.

Schitterende steen

Schitterende steen als op de foto en goed verpakt geleverd. 2e x dat ik daar bestel en beide keren goede ervaring. Top.

Netjes

Lekker snel en netjes verpakt. Goede terugkoppeling en vriendelijk contact

Geweldige service!

Prachtige geode gekocht, de eigenaar kwam het persoonlijk brengen! Mooie kwaliteit, heel blij mee.

Erg goed

Ik heb een mooie steen besteld. En heb hen de volgende dag gelijk in huis. Ik ben erg tevreden.

Geweldig goede service

Mooie website, de winkel ziet er aantrekkelijk uit en ik hoop daar op korte termijn te kunnen gaan winkelen. De prachtige "gouden driehoek" kristallen die ik besteld had, werden een dag later al geleverd. Zorgvuldig verpakt en ze zijn heel erg mooi. Super blij mee!

Goeie service

Ik ben heel erg te spreken over de producten en de service.

helemaal goed

mooie kwaliteit voor een redelijke prijs en snelle, goed verpakte levering

Mooi

Snelle levering en ik heb prachtige stenen ontvangen! Dank nogmaals en ik kom zeker terug!

Snel geleverd,goeie service mooi product

Ik zal zeker weer hier wat kopen

Snelle levering en mooie kwaliteit!!

Nu voor de tweede keer een steen online gekocht en weer tevreden!

Top!!

Mooie steen met verfijnde ketting.

Mooi product, snelle levering

Mooi kristalboompje besteld, snel geleverd, goede kwaliteit, fijne communicatie.

Top producten en vriendelijk personeel

Ik ben altijd erg tevreden geweest met mijn aankopen bij De Warmtesteen. Voor mij de beste online winkel voor edelstenen armbanden. Zeker een aanrader!

Heel aangename ervaring

Vriendelijk en correct! Top.

alles heel goed.

alles heel goed.

Mooie armband.

Draag hem graag. Ziet ervoor uit.

Goede kwaliteit edelstenen

Hetzelfde als op de afbeelding

Nog niet ontvangen

Nog niet ontvangen

snel

snel

Ik ben tevreden over de aankoop. Allleen erg jammer dat er geen uitleg was van de edelsteen die ik heb gekocht. Het is prettig om dit erbij te hebben. Ik zie het als service van de winkel. De aankoop is dan compleet.

Zeer betrokken mensen bij je bestelling.

Eigenaar nam contact met mij op omdat de bestelde steen niet aanwezig was. Dhr bood een goed alternatief aan. Alles keurig verpakt en Verzonden. Warm gevoel over deze webshop en winkel.

Prachtige stenen met een hoge kwaliteit en een snelle service!

Twee keer een bestelling geplaatst bij de warmtesteen. De stenen die ik mocht ontvangen zijn prachtig en van een goede kwaliteit! Ook de verzending verloopt heel snel vanuit de winkel. Ik laat niet snel stenen bezorgen maar bij de warmtesteen durf ik dit aan!