Nog niet ontvangen

Nog niet ontvangen

snel

snel

Ik ben tevreden over de aankoop. Allleen erg jammer dat er geen uitleg was van de edelsteen die ik heb gekocht. Het is prettig om dit erbij te hebben. Ik zie het als service van de winkel. De aankoop is dan compleet.

Zeer betrokken mensen bij je bestelling.

Eigenaar nam contact met mij op omdat de bestelde steen niet aanwezig was. Dhr bood een goed alternatief aan. Alles keurig verpakt en Verzonden. Warm gevoel over deze webshop en winkel.

Prachtige stenen met een hoge kwaliteit en een snelle service!

Twee keer een bestelling geplaatst bij de warmtesteen. De stenen die ik mocht ontvangen zijn prachtig en van een goede kwaliteit! Ook de verzending verloopt heel snel vanuit de winkel. Ik laat niet snel stenen bezorgen maar bij de warmtesteen durf ik dit aan!

Lieve persoonlijke mail over het verzonden bestelling.

2 mooie stenen besteld en snel in huis

Mooie kwaliteit

Duidelijk, mooi en volgens afspraak

Een seleniet lamp besteld en deze is direct geleverd. Werd zelfs ingepakt en daarnaast in een goede ondersteuning verpakt bezorgd. Helemaal heel aangekomen. Heel blij mee. En de bestelling was volgens het plaatje.

Top bedrijf

Mijn bestelde stenen had ik 1 dag later al in huis. Keurig verpakt. Mooie en duidelijke website.

het duurde wat lang

Er wordt gezegd 2 tot 3 dagen maar het kan wat uitlopen, ik denk ook dat er kleine stukjes ontbreken dus ,het is wel ok, maar mischien volgende keer een beetje ander beschermingsmateriaal dan kranten gebruiken (bubblewrap)

Fijne sfeer, mooie spullen, snelle levering

De site straalt de passie en liefde uit die deze mensen voor hun vak en klanten hebben en ze hebben een mooi assortiment met schappelijke prijzen. Heb een hanger + leren koordje besteld. Werd keurig op de hoogte gehouden van de levering en de hanger was in een mooi papieren zakje verpakt en stevig beschermd verzonden. Enigste minpuntje was dat ie iets kleiner was dan het voorbeeld exemplaar op de site maar kan me voorstellen dat elke hangertje individueel anders is. Verder niets dan lof!

Barnsteen hanger besteld. Super kwaliteit en heel snel verzonden.

Prachtig

Mooie ruwe edelstenen , volgens verwachting. Snelle levering.

Behandeling

Zeer vriendelijke en behulpzame mensen. Echt top.

Ik heb mijn bestelling nog niet binnen.Maar ik werd netjes gebeld dat mijn bestelling vertraging had.Dat vond ik erg netjes dus nu wacht ik af wanneer mijn bestelling komt.

Fijne steen en goede service

Goede ervaringen mee. De shop stuurde me eerst 4 foto's van de stenen zodat ik kon kiezen welke me aansprak.

Prima bedrijf.

Een mooie website. Het product komt overeen met wat gepresenteerd wordt en wordt snel en netjes ingepakt thuis bezorgd. Ik ben daar heel tevreden over.

Prachtig betrouwbaar bedrijf

Als ik edelstenen bestel,dan is dat altijd hier. Het bedrijf is betrouwbaar met Vriendelijk personeel,en een grote keuze aan eerlijke Edelstenen. Een aanrader is de Warmtesteen, mocht je twijfelen.

Snelle levering en een uitstekende service

Goed verpakt, snelle reactie op de e-mails. Dus zeker een herhaling waard

Prachtig!

Hele mooie steen, ben er heel blij mee! Snelle levering en goede communicatie.

Topbedrijf!

Dank jullie wel, wat een (snelle) goede service

Snelle levering en een prachtige steen

Levering en service top!

Snelle levering en top service!

heel tevreden

prachtige steen, zeer snelle levering en vriendelijke Gonnie !!!

Steen besteld, gelijk bevestigingsmail gekregen. De volgende dag keurig verpakt ontvangen.

Meerzijde 31 1132 XK Volendam