heel tevreden

prachtige steen, zeer snelle levering en vriendelijke Gonnie !!!

Steen besteld, gelijk bevestigingsmail gekregen. De volgende dag keurig verpakt ontvangen.

vriendelijke mensen en een super snelle service

in de avond mijn bestelling geplaatst en de volgende ochtend stond de eigenaar al op de stoep. ja we waren toch al in de buurt waren zijn woorden. Super dat dit nog bestaat.

gewoon goed

Zeer betrouwbaar ook snelle reactie op mail

Excellente kwaliteit stenen

Prachtige stenen. Snel geleverd en goed ingepakt.

Verzorgd en liefdevol

Super mooie stenen voor n goede prijs. Verzorgd, met aandacht verstuurd en goede communicatie. Voelt Warm!

Super mooie stenen ! Snel geleverd .met een ontzettend lief cadeautje erbij ! Wow, wat gaaf en dank je de warmtesteen.

Mooie theelichthouder in amethist

Mooi produkt, trage levering echter, vandaar geen 5 sterren. Goeie communicatie over de vertraging en inspanningen van de verkoper, dus .... :-)

Hele positieve eerste website aankoopervaring

Snelle levering, goed verpakt, artikel precies op foto en van begeleidende emailboodschapje krijg ik de indruk hele aardige mensen (óók belangrijk!).

Mijn ervaringen zijn altijd uitstekend geweest; zowel in de winkel als online

ben zeer tevreden

Is goede staat aangekomen

Vlotte levering

Duidelijke site en snelle levering, melding van tijdstip van versturen van het artikel.

Prachtig

Prachtige waxinelichtjes, snelle service , Danku

Snelle, persoonlijke service

Alles snel geleverd. Persoonlijk telefoontje over iets dat er niet was en dus later zou komen. Keurig ingepakt. Prima dus.

De mooiste kristallen

Na een bezoek aan de winkel in Volendam ben ik groot fan. De mooiste kristallen vind je hier en in alle formaten. De eigenaren weten waarover ze praten en helpen je met je keuze. Dit keer heb ik ook kristallen online besteld voor de kerst. Alle cadeaus waren op tijd binnen en ook nog leuk ingepakt.

Een prachtige steen, volgens beschrijving geleverd!

Ik ben zeer tevreden over het product én over de service. De aankoop ging eenvoudig en de service rondom de bestellen was zeer vriendelijk en snel! Ik zou hier zeker weer kopen!

Snelle ontvangst van mooie stenen.

Mooie stenen waarvan een al positieve resultaten oplevert. Snelle ontvangst van pakket.

Fijne service

Ik heb voor mijn kinderen 2 seleniet lampen besteld en ze zijn daar heel blij mee. Bedankt voor de fijne, persoonlijke service.

Heel warm

Super leuk dat het ingepakt was!

Prachtige steen

Hartstikke blij met de steen die ik heb besteld voor mijn dochter. Ze krijgt hem met kerst dus zelf heeft ze hem nog niet gezien. Maar ik weet dat ze er heel blij mee zal zijn. Snelle levering en netjes verpakt

Top-een aanrader

Snelle bezorging en netjes verpakt, ik ben erg tevreden. De hangertjes die ik heb besteld, waren ook erg mooi en precies zoals omschreven. Ik zal er graag nog eens iets bestellen.

goede en snelle service

Goede en snelle service

Héél goed!

Mooie verzorgde website en winkel. Ruime keuze. Snelle levering. Goede service. En we werden heel prettig te woord gestaan. Gewoon heel goed dus! Elske

Héél goed!

Zeer slecht

Het duurde lang voordat ze het product opstuurde na een paar keer bellen. En tot mijn verbazing stuurde ze ook nog de verkeerde Steentjes, het was een opgeraapt zooitje wat ze me opstuurde, niet tegeloven. Ik moet het geld nog terug ontvangen, ik ben benieuwd, hoe dat werkt. Het is een ouder stel, die de winkel runt, daar kunnen ze het beter bij laten. Via internet daar zijn ze beslist niet capabel genoeg voor, een blamage. Dit is de eerste keer dat ik zo’n slechte review schrijf, maar bij deze is dat hard nodig.

Meerzijde 31

1132 XK Volendam