Zeker doen

super, heel behulpzaam. top

Super snelle levering en ze zitten heerlijk!!

Vlugge bediening

Perfecte pasvorm,vlotte aflevering

Prima op tijd afgeleverd en keurig verpakt

Prima op tijd afgeleverd en keurig verpakt

Snel geleverd en superfijn schoeisel met leuke print

Netjes bezorgd en superfijn zittende schoenen

Makkelijk te bestellen, duidelijke site. Veel keus in alle kleuren en maten. Snel bezorgd en netjes verpakt. Lopen ook super. Hoef voor het werk niet meer na te denken welke schoenen ik aan trek.

Topservice en degelijk product

Ik twijfelde over de maat en heb gemaild voor advies, werd vrijwel direct gebeld over mijn vraag. Toen het product thuis kwam bleek het perfect te passen. Ik moet de medische klompen nog in gebruik gaan nemen maar mijn ervaring met de goede klantenservice wilde ik alvast delen :)

Snel en efficient

Vriendelijke mails na mijn eerste bestelling. De korting als klant die ik daarna kon krijgen viel me iets tegen. De klompen heb ik nog niet omdat ze can Nl naar Aruba moeten komen maar zue er zoveel mensen hier op lopen dat ze vast lekker lopen!

Erg leuke ,lekker lopende klompjes

Super prijs kwaliteit verhouding. Ruime keus in print en kleuren zodat het je een ‘persoonlijk’ tintje geeft in je uniform.

Snelle levering...precies wat ze beloven

Vlotte ervaring

Snel geleverd maar vooral zeer goede klompen.

Snel geleverd, mooie klompen, passen goed.

Prima bedrijf en service

Heel tevreden van de klompen! Snelle levering

Super leuke klompen

Bestelling snel, contact niet

Ik had de klompen snel in huis, maar contact was moeilijk te krijgen. Op e-mails werd laat gereageerd

Alles klopt

Duidelijke omschrijving van prachtige klompen

Studio Sanita heeft een mooie website met prachtige klompen. Hoe de klompen maat bij de verschillende modellen valt, wordt duidelijk uitgelegd. Dat is super handig bij online shoppen! De klompen zelf zijn modieus en kwalitatief goed. Door artrose is mijn grote teen operatief vastgezet en kan ik op 'gewone' schoenen niet goed lopen.. deze klompen zijn een uitkomst! En ook nog goed voor mijn rug en houding. Ik ben blij! ;-)

Goede service, mooi product

Ik ben prettig geholpen en blij met de aanschaf.

Mooie collectie klompen. Snelle levering.

Gewoon goed

Door goede ervaring met klompen in het ziekenhuis ook besteld voor mijn eigen praktijk.

Snelle services

Duidelijke site, snelle levering

Goed!

Snelle levering, werd goed op de hoogte gebracht waar het pakket was. Ik ben zeer tevreden

Duidelijk site, snelle levering goed verpakt.