top ben heel blij ze

echt heel goed bedrijf , goede service en heel vriendelijke benadering

geen problemen met de levering alleen vervelend dat ik heel veel mailtjes krijg om een beoordeling te geven.

Snelle levering, goede info, mooi ingepakt. Fijne schoenen!

Mijn derde paar sanita’s. In het begin even wennen maar lopen fijn.

netjes geholpen en prima service

netjes geholpen en prima service

Zeer positief verrast

Bestelling en levering waren probleemloos. Mijn bestelling was ineen nette zak verpakt. Toen ik deze opende leek ik een cadeau te krijgen: de doos met de Klompen was als een cadeau verpakt met leuk versierd papier, begeleidt met een vriendelijke bedankkaart. De klompen passen goed en het is niet nodig om ze in te lopen. Met een woord: een cadeau voor jezelf

Erg goede en vriendelijke service

Vriendelijk omgang met klanten. Ik werd nog gebeld vanwege mogelijk onjuiste adres, erg vriendelijk te woord gestaan. Snelle service, goede kwaliteit klompen.

Levering goed verzorgd

Mijn bestelling ziet er prima uit, zoals beschreven op de site. Goed ingepakt en snel geleverd. Dank!

Mooi product goede pasvorm, kan er een lange dag op staan zonder pijnlijke voeten te krijgen. Vallen iets kleiner dan mijn normale schoenmaat. Leuk dat er steeds meer kleuren en printjes voor de klompen ontworpen worden.

Snelle en super goede service

Snelle en super goede service!

Kan niet anders zeggen dan dat het uitstekend is

Goed, netjes en vriendelijk

Goede productomschrijving

Snelle correcte levering

Top materiaal

Draag niks anders meer

Snelle levering, en wat voor 1!

Zo leuk om een pakket van jullie te krijgen, met zoveel warmte ingepakt. Snelle levering en natuurlijk heerlijke klompen om te dragen.

Prettig, snel contact via mail!

Ik had een vraag en kreeg snel antwoord! Schoenen zijn zoals omschreven :) blij mee.

Kiezen bestellen betalen binnen twee dagen loop je op je klompen!! Wat wil je nog meer score: Prima

Snel geleverd en goede kwaliteit

Pakket werd snel bezorgd, met een leuk kaartje en gratis ingepakt. Het product zelf precies zoals verwacht en goede kwaliteit.

Super leuk pakketje op de deur mat! Leuk verpakt en mooie afgewerkte klompjes. Helemaal blij mee!

goede en snelle service

ruime keuze, product snel en goed geleverd

Zeer goed!

Leuke site , goede omschrijving. En snelle levering

Super fijne klompen

Snelle service, fijne site en perfecte klomp.

Hele fijne klomp

Mijn eerdere klompen met de nieuwe puf zool, binnen in de klomp , waren binnen korte tijd al stuk , vooral bij de hiel , dat had ik niet eerder met de leren zool , dus ik prefereer de leren zool zoals hij voorheen was , ik draag al jaren lang deze klompen en koop ieder jaar nieuwe omdat ik artrose in mijn voeten en rug heb ,met de sanita klompen zijn mijn klachten minder , vriendelijke groet , Thea de Boer. P.S ik woon in spanje en mijn klompen zijn verstuurd naar het adres van mijn dochter in Alphen aan de rijn , daar ik geregeld bij haar kom .

Snelle levering en goede kwaliteit

Fijne ervaring. Zou er de volgende keer weer bestellen

Prima winkel

Ik koop hier altijd mijn klompjes snelle service.