Prima levering in product

Klompen besteld. Bestelling snel in huis en de klompen lopen heerlijk.

Topservice

Gemaild voor een pasafspraak en mocht dezelfde dag nog langskomen. Goed advies gehad en er werd ruim de tijd genomen. Inmiddels loop ik er een week op en ze lopen heerlijk! Dank je wel Silke!

Mooie zorgklompen

Mooie zorgklompen als cadeautje laten inpakken. Wat een leuk cadeaupapier, dat maakte het geven nog leuker. Heel snel geleverd, en een duidelijke communicatie voor wat betreft levering en betaling. Fijne en overzichtelijke webshop

Goeie klompen, precies de maat

Goede service, telefonisch heel vriendelijk en supersnelle levering. Ik kom hier zeker terug.

Hele goede service. Denken met je mee. Super vriendelijk

Snelle levering top klompjes

Heel comfortabel dragende klompjes, mooi leer, vallen perfect op maat, keurig geleverd en dat ook supersnel

Super en snel

Snelle levering uit een groot assortiment

Ruime keus, snelle levering en correcte afhandeling.

Prachtige goedlopende klompen

Het zit perfect, maat is precies, ze lopen super

Prima de luxe!

Keuze gemaakt, snel en juist geleverd, niks op aan te merken!

Makkelijk besteld snel in huis

Makkelijke site, snelle levering en goede verzendinformatie. Schoenen zitten perfect

Correcte en snelle levering

Correcte en snelle levering

De bestelling kwam snel binnen en de klompen voldeden aan mijn verwachtingen. Ik ben wel dat ik een maat groter had besteld.

Fijne klompen

Fijne klompen; jammer genoeg is het retour zenden voor eigen kosten; slechte service.

Retour goed geregeld

Snelle levering maar ik had een verkeerde maat besteld, retourformulier ingevuld en vier dagen later had ik een nieuwe binnen !

Klompen lopen heerlijk!

Er staat bij een maat groter bestellen bij voorkeur, maar die vielen bij mij helaas te groot.. je kan ruilen maar dat duurt dan vrij lang. Nu zelf nieuwe besteld en andere terug gestuurd wat me helaas wel 7,95 extra kostte. Verder heel tevreden!

Makkelijk mijn klompen kunnen retourneren en zeer snel een andere maat gekregen. Fijne en duidelijke communicatie!

Ik ben tevreden met mijn bestelling

Snelle levering, mooie klompen!

Zitten als gegoten

Dankzij de Sanita klompen heb ik minder last van pijn in mijn voeten en voel ik mij fitter aan het einde van de dag.

Klantvriendelijk

Na klompen ontvangen te hebben met een productiefout kreeg ik zonder problemen nieuwe klompen opgestuurd. Medewerkster waren heel vriendelijk via de mail.

Vlotte bestelling

Supersnel mijn nieuwe klompen in huis!

Geweldige service

Zeer tevreden, goede service.

Advies was om een maat groter te nemen maar dat was niet nodig geweest jammer. Nu zitten ze vrij ruim maar lopen heerlijk. Vriendelijke groet Marion.

Jellinghausstraat 26 8

5048 AZ Tilburg