Snelle reactie, snel verzonden en klompen zitten heerlijk!

Goed, snel en behulpzaam

Was raar dat de klompen nu ineens te groot waren na al vele paren gekocht te hebben, maar kreeg hier keurig een mail over dat ze het ook niet snapte. Snel een maat kleiner in huis en de kosten van het retourzenden is teruggestort. Keuri

Verbaasd

De klomp is prima! Helemaal niks mis mee. Maar ik vind dat als de klomp niet past en je het terug moet sturen dat het een service zou moeten zijn dat je ze gratis terug kan sturen. Was verbaasd dat ik er 6,80 voor moest betalen. Mocht het weer niet hebben gepast..dan was ik al meer dan 12 euro kwijt geweest aan verzendkosten.

Heel blij mee

Meerdere keren klompen en klomplaarzen gekocht en steeds naar volle tevredenheid! Snelle service en feestelijk verpakt.

Goed, snel & betrouwbaar

Snelle levering, goed advies

Laarsjes op het oog. Ik had wat vragen, dus eerst een mailtje. Daarop kreeg ik netjes antwoord. De laarsjes opgehaald en toen kreeg ik nog een paar zooltjes cadeau. Top!

Duidelijke site en snel in huis

Snel en goed.

Mijn laarzen werden snel geleverd en waren gezellig verpakt in een mooi papiertje! De laarzen zelf zijn mooier en fijner dan verwacht. Niets dan lof!

goede en persoonlijke service!

snelle service en bij problemen een goede en persoonlijke afhandeling

Sanita gemaild over klompen die niet meer in de voorraad waren. Dit hebben ze voor mij nagekeken, opnieuw besteld, en meteen verzonden. De service was perfect.

goede levering

product is prima

Telefonisch contact gehad over klompen die ik wilde bestellen. Ik kreeg goed advies en na mijn bestelling nog een extra mail over het DHL bezorgpunt. Er werd meegedacht waar ik mijn bestelling op kon halen. Echt super!

Heerlijke klompen!

Wat een uitvinding, die flexibele zool! Ze lopen heerlijk!

Mooie degelijke klomp

Heerlijke klomp waarmee je het gevoel hebt op wolken te lopen. Super comfy, jammer dat er geen halve maten zijn.

Weer een paar top-laarsjes erbij! Deze keer voor mijn dochter!

Alles was weer super geregeld.

Snel en goed.

Vrijetijdsklompen besteld. Op advies van Studio Sanita, zowel op de site als telefonisch, deze klompen 1 maat groter besteld dan mijn normale schoenmaat. Uitstekend advies anders waren ze te klein geweest. Levering 1 dag na bestelling, dus volgens afspraak.

Top geregeld

Medische klompen besteld en werden na 1 dag al bezorgd. Top geregeld en een goede pasvorm. Neem wel een maat grote dan je gebruikelijke maat. Succes gegarandeerd!

Zeer net bedrijf

Klompen voldeden aan mn verwachting IK gebruik de klomen als sloffen Prima levering / communicatie Tevens vrolijk verpakt Jammer dat sanita klompen van goede kwaliteit zijn dus voorlopig bestel ik geen nieuwe (-:

Heel tevreden. Snelle levering. Zelfs een mail op een zondag werd binnen 15 min beantwoord. Goede service.

Super goede service. Top kwaliteit!

Super klompjes

Ik heb ze al op de afdeling gebruikt! Ze lopen super

Mooi, goedzittend en prima kwaliteit

Zaaalige klomplaarsjes, snel geleverd en heel tevreden over de service, kreeg ook een tweede paspaar!

leuke en fijne klompen

Zitten erg fijn en zien er leuk uit

Zoals ik had verwacht een fijne laars

Laars is zoals ik had verwacht. Mooi van kleur. Goed qua pasvorm. Aantrekken en weglopen

• Reviews with a score below 6 are visible 7 days after they have been submitted