de klompen waren binnen 2dgn binnen. Ik ben de klompen nog in huis aan het uitlopen voordat ik ze aan doe wanneer ik ga werken. De klompen zien er mooi uit . Zij werden netjes geleverd in een sanita doos. Of de klompen iets voor me zijn dat moet 1 deze dgn uit komen. Er werd verteld de klomp 1 maat groter te nemen. Hoe ik ze nu ervaar had ik deze klomp in de normale maat kunnen nemen.

Geweldig!!!

Top!!Een aanrader voor iedereen die in de zorg werk!!!

Geweldig!!!

Mooie site. Prachtige klompen!! Fijne service en snelle levering.

De kwaliteit is uitstekend. De kleuren zijn hip en leuk. De levering en afhandeling verloopt perfect. Ik heb al vaker bij Studio Sanita besteld en ben altijd tevreden.

Sevice/klantvriendelijkheid kan niet beter.

De maat die ik wilde bestellen was niet op voorraad, ik kreeg een mail toen die maat wel leverbaar was. Ook al plaatste ik de bestelling later ik kreeg de gratis sokken van de "dag van de verpleging" Ik kreeg op verzoek een maat kleiner toegezonden om te kijken of die beter paste en kon gratis het eerste paar retour zenden. Mails werden direct en persoonlijk beantwoordt.

snelle service en meteen reactie via de mail. Heel lief personel

Lopen goed, je moet inderdaad als aangegeven een maatje groter bestellen. Snelle verzending

Snelle levering en correcte afhandeling bij retourzending.

Helaas paste de sandalen mij niet.

Duidelijke website. Snelle levering

Super snelle levering van een stel zeer mooie klompen! Erg tevreden!

Te kleine maat besteld, retour gedaan. Mail gestuurd en de juiste maat werd bezorgd terwijl.verkeerde maat nog onderweg was! Top geregeld, Handgeschreven op pakbon Veel plezier met ..... Geweldig dat dit nog gebeurd!

Heerlijke klompen

Leuke kleuren lopen heerlijk

Leuke klomp en zit lekker

De klompen zitten heerlijk aan je voeten. Je kan ze blote voeten dragen maar ik zou sokken wel aanraden. De eerste dag had ik last van mijn kuiten, je moet dus wel een beetje wennen eraan.

Snelle levering, retour ook snelle afhandeling en een leuke brief erbij met een persoonlijke noot.

Vooral de handgeschreven persoonlijke noot op de brief is erg leuk.

Ik heb hem nog steeds niet binnen, dus!!

zie boven

Goedemiddag, Jouw klompen zijn, zoals afgesproken, opgestuurd naar Reade. Het is een cadeau van de Reade Foundation. Ze zijn daar vrijdag aangekomen, dus je zult ze vast snel ontvangen. Groetjes Jacqueline van Studio Sanita

Klomp vormt zich naar je voeten ,heb zelf een hoge wreef, een half uurtje ingelopen en ze zitten zo heerlijk.

Prima site, bedrijf, service

Snel, dienstgericht, kwaliteit

Snel, klantgericht, kwaliteit. Vriendelijk

tevreden

erg tevreden met mijn nieuwe klompen. erg mooi en snelle service!!

Eenvoudig en snel. Prima klompen

Nvt

Als een tweede huid

Wat een geweldige pasvorm! Wil niet anders meer!

Super goed

Geen moeie voeten meer

Super snelle service!

Super snelle service en levering! Product naar wens.

Bij mijn bestelling ging er iets mis bij de bezorgdienst waardoor ik niks ontving en Sanita de bestelling ongeopend weer terug kreeg. Ik werd meteen gebeld door Samira om dit op te helderen en had vervolgens de volgende dag alsnog mijn laarsjes in huis. Super service en natuurlijk heel blij met mijn nieuwe laarzen.

Goede service, snel, efficiënt en duidelijk DHL had echter het pakje voor de deur gezet, daar heeft het 2 dagen gestaan. (Ivm nachten/niet gezien. Voor hetzelfde geld was het pakje weggenomen.......en dan?