Fijne klompen

Fijne klompen voor om de deur, maar ook om boodschappen te doen. Ze zijn er in verschillende kleuren ik heb ze in het groen, en al menige leuke opmerkinge gehad, Zelfs van een kassière bij tuinwereld kreeg ik een compleet!, zij vroeg het merk en heb haar dat ook natuurlijk gegeven!

Erg prettig

Mooie klompen, fijn voor het werk!

Schoenen arriveerden snel en dankzij het goede advies op de site had ik in een keer de goede maat. Schoenen zitten heerlijk

Uitstekend!

Hele goede en persoonlijke service!

Super klomp laarsjes

Fantastische service! Ik had te kleine laarsjes ontvangen, dezelfde dag telefonisch gezocht. De dag erna had ik mijn laarzen in de juiste maat al binnen, top! Ik ben er super blij mee, ze lopen heerlijk.

Heerlijke klompen

Ze lopen lekker, je moet alleen wel . Even wennen, ze zijn wat zwaar aan je voeten

Goede en mooie klompen voor een redelijke prijs

Zie hierboven

Top klompen

Hele fijne en mooie klompen! Lopen heerlijk, super blij mee!

Snelle levering !! Fijne klompen!! En mooie laarzen!!🤗

Studio Sanita is meedenkend en klantgericht

Op het afgesproken moment zijn de klompen niet geleverd. Gebeld met Studio Sanita, voicemail ingesproken en ik werd vrij snel teruggebeld. Er werd meteen weer een paar klompen gestuurd die er de volgende dag al waren, in een totaal verfrommelde doos. Kortom, zeer tevreden over de klompen en de service van Sanita, erg ontevreden over de bezorging

Goede service; snel en vakkundig

"Slechts één mailtje en mijn klompen worden keuriog afgeleverd

Wat een fijn bedrijf! Goede producten, zeer goede klantenservice en komen hun afspraken na. Kortom hier kom zeker terug als deze klompen vervangen moeten worden.

geweldig

snelle levering, vriendelijk te woord gestaan nu in het bezit van twee paar sanita klompen. Ik heb een od haard in 1 van de enkels en kon eigenlijk nergens lang en pijnvrij op lopen op staan, maar nu met de sanita klompen loop ik pijnvrij en kan ook langer staan.

Beter kan écht niet

Na een mailtje een uitgebreid en verhelderend antwoord gekregen..prima advies!! De rechtstreekse service is dus super!! Twee paar sanita klompen die ik (onwetend) via klompenexpert bestelde zitten uiteraard ook goed maar werden zeer laat geleverd. Na het enthousiaste advies ben ik dus de trotse eigenaar van zalig zittende, eigenzinnig mooie klomplaarzen, schattige koeieprint-klompen én handige, stoere gesloten buitenklompen...maar voorál geen pijnlijke gewrichten meer...wat wil een mens meer!??

Dichtbij, verslaafd en klantgericht

Heerlijk om de klomplaarzen te kunnen passen voordat je ze koopt. Verkooppunt dichtbij huis. Verslaafd aan deze klomplaarzen, ze lopen weer heerlijk! Zowel zomer als winter. Persoonlijke en positieve service!

Snel geleverd,goede kwaliteit

Top kwaliteit en snelle levering!

Snel geleverd en mooie kwaliteit!

Via een collega jullie site gekregen.ik werk in de zorg en loop altijd op klompen.ik was weer toe aan nieuwe.en zij gaf jullie site door.omdat zij zeer tevreden is met jullie.. Nou ik ben ook super tevreden en de klompen zitten uitstekend

Mijn klompen waren na 4 maand al behoorlijk kapot en na mail en telefonisch contact . Meteen een paar nieuwe op gestuurd gekregen. Super !

Erg klantvriendelijk, goede service

Klomplaarzen besteld nadat ik de duidelijke beschrijving over maten en draagcomfort op de site gelezen had. Erg tevreden over de snelle levering! Mooi ingepakt! Klomplaarzen helemaal naar wens. Goed afgewerkt, mooi en de laarzen zitten echt heel fijn👍.

Goede service, altijd bereikbaar en zeer vriendelijk!

Eerlijk

Dit is de 2e keer dat ik clogs besteld heb. En ben met beiden zeer tevreden. 2 verschillende stijlen, 2 verschillende pasvormen. Maar bij beiden staat heel goed omschreven hoe ze zitten en of je grotere of kleinere maat moet bestellen. Ook de levering is zoals gezegd.

heel goede en vriendelijke service

heel goed, medenkend geholpen

Snelle en correcte levering. Prima klompen!

Dit is mijn tweede paar en ik ben opnieuw zeer tevreden over deae vrolijke klompen...

Professioneel bedrijf

Goede overzichtelijke site. Snelle levering. Goed kwaliteit van de klompen. Zeer tevreden!!!