Snelle levering. Makkelijk bestelproces.

Fijn geholpen bij vertraging levering

Het plaatsen van de bestelling was makkelijk. Helaas werd mijn bestelling verzonden via DHL en daar ging het (zoals wel vaker, is mijn ervaring) mis. Mijn pakket was na 3 dagen nog steeds niet bezorgd, terwijl het de volgende dag zou moeten zijn geweest. Ik heb gemaild naar Studio Sanita en binnen een dag kreeg ik antwoord en een voorstel voor een oplossing. Toen ik terugmailde kreeg ik wederom zeer snel antwoord en er werd actief met mij meegedacht, wat ik zeer waardeer.

Ze zien er mooi uit en zitten perfect. Ze lopen ook nog fantastisch. Superblij dat ik ze gekocht heb en ga zeker weer aankopen doen.

Super service, top producten

Klompen lopen heerlijk, goeie kwaliteit

Ze lopen perfect

Mooie schoenen

Super snelle bezorging en super aardig personeel aan de telefoon gehad. Echt heel goed behandeld door dit bedrijf. Echt een aanrader en een betrouwbaar.

Trage levering

Op zondag besteld en uiteindelijk pas donderdag geleverd. Erg traag, ik had op dinsdag gerekend. Verder prima, maar levertijd kan wel sneller.

nooit meer uit

Je doet de klompen aan, en nooit meer uit, behalve tijdens het slapen. Geweldig!

Heel fijne online shop

Heel goede service, mooi verpakt, vlotte verzending, de volgende ochtend al ontvangen

Zoals van Sanita gewend, uitstekend!

Vlotte levering en de klompjes zitten zoals Sanita klompjes altijd zitten. Heerlijk printje, goed materiaal. Ik kan weer een tijdje vooruit!

Top klompen en goede service!

Echt fantastisch geholpen, wat een service!

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe klompen en de kwaliteit ervan.

Mooie klompen, snelle levering.

Duidelijke website, mooie producten

Heerlijke klompen

Goed geholpen met vragen over de klompen. Top bedrijf.

Uitstekende klantenservice

Bij het bestellen verkeerde adres ingevoerd. Telefonisch contact gehad en het is snel opgelost. Pakket is netjes verstuurd, klompen zijn van uitstekende kwaliteit en hebben een goede pasvorm.

Zien er mooi uit

Heb lang getwijfeld of ik ipv sneakers klompen wilde om te werken. Ze zitten tot nu toe prima. Het enigste minpuntje is omdat je niet weet hoe de maat valt dat je retourkosten moet betalen als je ze wilt omwisselen naar een andere maat.

Vlotte levering

Zeer vlotte levering, goed verpakt en product voldoet aan de beschrijving

Geweldig!!!

Geweldige klompen, merk echt verschil wat betreft mijn rug. Niet moe, geen pijnklachten aan rug en benen. En ik moet in mijn huidige locatie veel lopen, 5 km per dienst. Dus, ben erg blij en tevreden. Een fijne tip was de maat 1 maat groter dan je nette schoenen. Want ik draag ze met blote voeten.

Leuk en comfortabel

Ik heb de SANITA ORIGINAL CARE CLOGS 475657 65 PINK, maat 39 en 40 besteld, omdat stond aangegeven een maat groter te bestellen. Maat 39 zat gewoon goed dus maat 40 teruggestuurd. Super leuke en zeer comfortabele klompen. Ben er blij mee en krijg veel complimenten van patiënten.

Super goede en snelle service

Goede pasvorm, wel een maatje groter besteld zoals aangegeven staat. Beetje jammer dat sommige kleurtjes niet in de grotere maten zijn (tot maat 42) dames krijgen ook steeds grotere voeten.

Vlotte service!!

Super leuke klompen en heel snel en correct geleverd!! Top!!

Mooie klompen, snel bezorgd

Klompen voor mijn dochter besteld, is hier heel blij mee

Helemaal geweldig

Maat klopt en echt super zoals ze op de foto zijn zijn ze ook echt heel leuk mn panterprint lekker zacht

Goede en super snelle service!

Schoenen waren snel geleverd. Kwaliteit volle producten voor een juiste prijs.

Top service!

Fijne klompen!