Ik kreeg de verkeerde schoenen opgestuurd

Ik kreeg na lang wachten, zonder update (daar moest ik zelf om vragen) de verkeerde schoenen opgestuurd. Ik meldde dat per mail en messenger en tot op heden geen reactie ontvangen.

Heerlijke klompen voor het werk!

Goede maatvoering, fijne klompen. Lekker vrolijk!

gemakkelijk bestellen en ruime keuze

alleen jammer dat ik zelf de retourkosten moest betalen omdat de klompen een maat te groot waren.

Goede service!

Goede service; snelle levering.

Mooie klompen , snelle levering!

Ik ben superblij met mijn nieuwe ok-klompen. En vooral de snelle levering! De dag erna had ik ze al. Top! 👍🏼

Klompen zijn altijd snel binnen en zijn netjes in gepakt en ook het retour sturen gaat prima

Geweldig product

Goede levering, super goed product

Mijn bestellingen kwamen echt heel snel binnen hét enige wat mij teleurstelde was dat ik twee maal heb moeten retourneren omdat Sanita sani flex klompen klein vallen én dat ik twee keer retour zelf moest betalen.

Kwaliteit en pasvorm goed van de klompen!!

snel geleverd

Ik vind het wel jammer dat er weinig keus is met klompen als je met zwarte zool wil ipv wit. Ik werk in revalidatie zorg en draag wel een jasje maar met mijn eigen spijkerbroek. Ik vind dan klompen met witte zool niet leuk. maar verder top. qua comfort.

Tiptop!

Met zorg verzonden, alsof je een cadeautje uitpakt!

Aangedaan en niet meer uitgedaan!

Beschrijving, prijs-kwaliteit, verzending is allemaal perfect! Ik kan zien aan de klompen dat het vakwerk is!

Prachtige laarsjes, vallen helaas groot.

De laarsjes zien prachtig uit, mooie vorm maar vallen groot. Koop maat kleiner dan zijn ze prima.

Snel geleverd en keurig verpakt. Helemaal goed!!!

Gemakkelijke site, snel besteld en snel geleverd. Je hoeft geen “lid” te worden wat erg prettig is.

Snelle levering, klompen zijn gebruiksvriendelijk

De klompen lopen goed, ben vooral blij met de anti-slip laag onder de klomp.

Klantvriendelijk

Ik had klompen besteld in de verkeerde maat. Deze heb ik teruggesuurd en had binnen 2á3 dagen andere. Wel jammer dat je als je een paketje wilt ruilen voor een ander product onder een bapaald bedrag de verzendkoste moet betalen. Maar verder super gied geholpen!!!

Helemaal top geregeld

Heb voor het eerst bij jullie besteld maar alles liep vlot groot compliment

Prima service en klompen

Goede service en goed contact!

Super goeie snelle service en klantvriendelijk

Goeie snelle topservice

Super vriendelijke en snelle service

Besteld en al heel snel de klompen onderweg te volgen en geleverd. Terug zenden en nieuwe versturen, ze doen alles in het belang van de klant en lossen alles supersnel en goed op. Ik koop mijn klompen alleen nog bij Studio Sanita! 👍🏻

snelle levering goed product

mooie klompen goede kwaliteit

Snelle levering goed afgewerkte klompen

Smal

Had de klomp laarsjes besteld maar eest moeten insprayen met strech spray en een paar dagen laars spanners gezet....als je bredere voeten hebt is dat wel nodig

Fantastische klompen!

Heerlijke klompen om aan te hebben op het werk. Loop er heerlijk op en ben er erg blij mee. Goed advies om 1 maat groter te kopen dan normaal.