Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Goeie prijs- kwaliteitverhouding

Ik werd erg vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Ook werd er passend advies gegeven dat aansloot bij mijn persoonlijke voorkeuren. Dit advies was vrijblijvend zonder dat er meteen een product aangesmeerd werd. Er werd echt de tijd genomen om te kijken naar wat passende klompen zijn.

Goed maar jammer

Snelle levering, maar jammer dat je retourkosten voor eigen rekening zijn.

Mooie goed zittende klomp

Ik ontving ze en was verbaasd dat ik de nietjes kon zien zitten . Ze bleken wel lekker te lopen maar voor mijn rug helaas te hoge hak .

snelle goede levering

De levering was snel en goed, de klompen kwamen netjes verpakt aan en het retoureren was erg makkelijk. Mijn retourpakket werd netjes verwerkt en het was erg fijn dat er een bevestiging van mijn retour kwam.

Fijne klompen

Snelle levering, prettig te dragen! Ik ben er blij mee.

Echt geweldig levering is super goed en de klompen zijn mega fijn !!!;

Gewoon goed

Je krijgt het snel binnen, het is netje ingepakt. Fijn als je een andere maat wilt.

Prettige ervaring. Maten staan duidelijk vermeld op de site. Producten worden netjes verpakt en bezorgd. Goed concept en mooie kwalitatief goede spullen.

Efficiënt en betrouwbaar

Bij telefonisch contact, vriendelijk en hulpvaardig. Retourzending snel afgehandeld!

Mooie klompen, ze vallen echter klein

Ik heb ze moeten ruilen voor een maat groter.

Goede service, en goede levering

Super mooi ingepakt!

Helemaal top

Mooi product, helaas verkeerde pasvorm (voor mij)

Mooi product, goed afgewerkt. Helaas heb ik voor de klompen een te hoge wreef en is daardoor de pasvorm voor mij verkeerd. Heel jammer, want het voetbed voelde heel zacht en toch stevig aan, nu opzoek naar een alternatief.

Snelle levering, ruime keuze. Goede prijs-kwaliteit

Mijn bestelling was de volgende dag al binnen. Ik moest de klompen wel even inlopen, maar ze lopen nu heerlijk! Tip: neem een (halve) maat groter. Ik heb zelf maat 36,5 en heb maat 37 genomen.

Maten vallen erg klein en retour moet uit eigen zak

Klompen zelf zijn goed, maar maten vallen ongeveer 2 maten te klein. Had al 1 maat groter besteld en alsnog te klein dus moest retourneren, maar dat moet je dus op eigen kosten terug sturen, terwijl zij dus eigenlijk rare maten leveren en er grote kans is dat je de verkeerde maat besteld.

Super snelle levering en goed verpakt. Medische klompen zitten goed bij de omschrijving staat een maat groter bestellen idd blij dat ik dat gedaan heb want ze vallen klein. Ze lopen heerlijk de vermoeidheid van de voeten is een stuk minder. Hielspoor is ook minder pijnlijk.

Lekker snel en goede pasvorm.

Al vaker besteld omdat dat nodig is voor mijn voeten en de pasvorm is goed ondanks dat de prijs iets hoger is.

Super mooie klomp

De keuze is zeer ruim, de site is overzichtelijk. Het bestelling gaat super makkelijk en de communicatie rondom de levering is netjes. De klomp zelf is super mooi, ik vind zelfs mooier dan op de afbeelding. Ze zitten heerlijk, wel een maat groter bestellen, want ze vallen iets kleiner had ik gehoord en dat is ook zo. 1 maat groter besteld en ze zitten als gegoten. Super product ben er blij mee.

Prima klantenservice die meedenkt. Ik twijfelde tussen twee maten, uiteindelijk gezamenlijk besloten om beide te bestellen. Zo kon ik thuis een goede keuze maken, ging een paar retour en kreeg ik mijn geld daarvan terug. Omdat mijn Sanita laarzen aan de prijs zijn, geen 10, maar wel een 9; ze zijn prachtig en mooi afgewerkt.

Zeer klantvriendelijk

Helaas versturen ze met DHL, waar ik geen goede ervaringen mee heb. DHL had een fout gemaakt en studio Sanita lostte het meteen snel op. Ook retour is snel afgehandeld. Heel vriendelijk.

Super snel geregeld ,en heerlijke klompjes en mooi

Top product en levering.

Eenvoudig te bestellen en snel geleverd. Goed ingepakt en het blijven hele fijne klompen.

Service

Maat 39 besteld binnen 3 dagen in huis, toch de verkeerde maat. Omgeruild en ook binnen 3 dagen weer geleverd. Dat is service. En nog een kaart erbij. Top zal zeker vaker bestellen. Goede kwaliteit.

Fijn en degelijk schoeisel..

Zitten als gegoten.