Hele fijne schoenen

Ze lopen goed Hygiënisch Ergonomisch Alleen beschadigd de kleur snel

Naar verwachting!

Blij met de geleverde klompen, maat komt goed overeen en zien er netjes uit!

Zeer tevreden!

Supersnelle afhandeling. Precies zoals het vermeld wordt op de overzichtelijke site. En alles keurig terug te vinden in je account. Topservice, zeer tevreden. Hierdoor ook aan collega's aanbevolen.

Ik bestelde iets dat op een sinterklaaslijstje stond. Leuke site!!

Snelle levering en gezellig ingepakt pakje!

Goed!

Vriendelijke mevrouw heeft telefonisch al mijn vragen beantwoord. Pakket kwam mooi op tijd.

Snel netjes tevreden

Prima geholpen. Goede communicatie, goede hulp/ service

Super fijn geholpen

Ik zocht klompen voor mijn man als cadeau. Zijn maat was echter niet meer op voorraad, dus een mail gestuurd. Al snel kreeg ik reactie dat er nog 1 paar was, dus afgesproken wanneer ik hem zou bestellen, dan zou zij hem beschikbaar zetten op de site. Zo gezegd, zo gedaan. Op de verjaardag van mijn man werd het cadeautje prachtig ingepakt bezorgd! Top service en erg leuk mailcontact!

Snel binnen en goed geholpen!

Ik koop voortdurend bij sanita, heb inmiddels 6 paar klompen en leef erop.

Heerlijke schoenen en erg vrouwelijk en leuk. Ook een tikje ondeugend. Een kado bon voor mijn 7e paar klompen zou ik ook leuk vinden ;-)

Prettig bedrijf

Positief

Goede en snelle service. Duidelijke omschrijving van het product waardoor bestellen makkelijk is

Niets anders meer!

Super fijne klompen. Blijven mooi. Pasvorm perfect. Ik wil niets anders meer. Dit is mijn 3e paar in 9 jaar. Ik heb ze altijd aan op mijn werk.

Zeer snelle levering en ook het ruilen ging heel snel

Mijn eerste paar medische klompen. Ik heb er nu 2 dagen op gewerkt, voor de zekerheid had ik mijn schoenen ook meegenomen maar dat was helemaal niet nodig. Ze zitten heerlijk!!! En dat terwijl ik met gewone schoenen altijd moet zoeken voor iets lekker zit en goed past.

Niet goed

Ik ben niet vrede.. Omdat,artiekel was klein maat ik moest terug sturen maar ze hebben geen retourbon moest ik zelf 4.75 euro retourkost betaald!

toppie zaakje

nu we hebben de klompjes gezien in het ziekenhuis en ik heb zoals gezegt een maateje groter besteld en nu waren ze te groot , duuuus terug gestuurd en zonder veel dadelijk nieuw maat een maatje kleiner gehad , duuuus toppie zaak klasse

De werkklompen lopen heerlijk.

Altijd een cadeautje voor mezelf

De zorg en de liefde die in het pakje zit, is hartverwarmend

Summiere retour beleid

Summiere retour beleid. Retourneren binnen 14 dagen is heel kort en retourverzending is op eigen kosten.

Zeker doen

super, heel behulpzaam. top

Super snelle levering en ze zitten heerlijk!!

Vlugge bediening

Perfecte pasvorm,vlotte aflevering

Prima op tijd afgeleverd en keurig verpakt

Prima op tijd afgeleverd en keurig verpakt

Snel geleverd en superfijn schoeisel met leuke print