Bestelling nog niet ontvangen

Ik heb een bestelling gedaan en betaald via bankcontact , op 18 augustus 2020 en tot op heden nog geen blokken maat 40 x2 ontvangen

Ik heb mijn klompen nog niet ontvangen

Heb mijn klompen nog niet ontvangen

Goedeorgen Marieke, Jouw klompen zijn, zoals afgesproken, opgestuurd naar Reade. Het is een cadeau van de Reade Foundation. Ze zijn daar vrijdag aangekomen, dus je zult ze vast snel ontvangen. Groetjes Jacqueline van Studio Sanita

Betrouwbaar bedrijf die de afspraken na komt

Al meerdere malen naar volle tevredenheid klompen besteld.

Geweldige werkschoenen

Had eerst mijn eigen maat besteld maar bleek een maat groter te bestellen. Met het vorige paar collega blij gemaakt en voor mezelf nieuwe besteld. Helemaal happy.

Super klompen

Het zijn heerlijke klompen ze lopen heerlijk.

de klompen waren binnen 2dgn binnen. Ik ben de klompen nog in huis aan het uitlopen voordat ik ze aan doe wanneer ik ga werken. De klompen zien er mooi uit . Zij werden netjes geleverd in een sanita doos. Of de klompen iets voor me zijn dat moet 1 deze dgn uit komen. Er werd verteld de klomp 1 maat groter te nemen. Hoe ik ze nu ervaar had ik deze klomp in de normale maat kunnen nemen.

Geweldig!!!

Top!!Een aanrader voor iedereen die in de zorg werk!!!

Geweldig!!!

Mooie site. Prachtige klompen!! Fijne service en snelle levering.

De kwaliteit is uitstekend. De kleuren zijn hip en leuk. De levering en afhandeling verloopt perfect. Ik heb al vaker bij Studio Sanita besteld en ben altijd tevreden.

Sevice/klantvriendelijkheid kan niet beter.

De maat die ik wilde bestellen was niet op voorraad, ik kreeg een mail toen die maat wel leverbaar was. Ook al plaatste ik de bestelling later ik kreeg de gratis sokken van de "dag van de verpleging" Ik kreeg op verzoek een maat kleiner toegezonden om te kijken of die beter paste en kon gratis het eerste paar retour zenden. Mails werden direct en persoonlijk beantwoordt.

snelle service en meteen reactie via de mail. Heel lief personel

Lopen goed, je moet inderdaad als aangegeven een maatje groter bestellen. Snelle verzending

Snelle levering en correcte afhandeling bij retourzending.

Helaas paste de sandalen mij niet.

Duidelijke website. Snelle levering

Super snelle levering van een stel zeer mooie klompen! Erg tevreden!

Te kleine maat besteld, retour gedaan. Mail gestuurd en de juiste maat werd bezorgd terwijl.verkeerde maat nog onderweg was! Top geregeld, Handgeschreven op pakbon Veel plezier met ..... Geweldig dat dit nog gebeurd!

Heerlijke klompen

Leuke kleuren lopen heerlijk

Leuke klomp en zit lekker

De klompen zitten heerlijk aan je voeten. Je kan ze blote voeten dragen maar ik zou sokken wel aanraden. De eerste dag had ik last van mijn kuiten, je moet dus wel een beetje wennen eraan.

Snelle levering, retour ook snelle afhandeling en een leuke brief erbij met een persoonlijke noot.

Vooral de handgeschreven persoonlijke noot op de brief is erg leuk.

Ik heb hem nog steeds niet binnen, dus!!

zie boven

Goedemiddag, Jouw klompen zijn, zoals afgesproken, opgestuurd naar Reade. Het is een cadeau van de Reade Foundation. Ze zijn daar vrijdag aangekomen, dus je zult ze vast snel ontvangen. Groetjes Jacqueline van Studio Sanita

Klomp vormt zich naar je voeten ,heb zelf een hoge wreef, een half uurtje ingelopen en ze zitten zo heerlijk.

Prima site, bedrijf, service

Snel, dienstgericht, kwaliteit

Snel, klantgericht, kwaliteit. Vriendelijk

tevreden

erg tevreden met mijn nieuwe klompen. erg mooi en snelle service!!

Eenvoudig en snel. Prima klompen

Nvt