Duidelijke omschrijving van de producten

Duidelijke omschrijving van het product. Daardoor goed en juist kunnen kiezen

Goede en snelle service. En de klompen zijn erg fijn!

Ik werk op een pg afdeling in een verpleeghuis krijg zoveel leuke reacties de klompen en ze lopen heerlijk. Ga binnenkort vast nog een paar klompen bestellen

Snelle levering van prachtige klompen voor mijn werk

Snelle levering van prachtige klompen voor mijn werk

Perfecte pasvorm en mooie klompen. In verschillende mooie uitvoeringen en kleuren. Alleen Zeer jammer dat je niet alle klompen in alle maten heb. Daar ik maat 43 prettiger vind zitten dan maat 42. Echter is er in de maat 43 Zeer Weinig Keuze. Zeer Spijtig.

Prima product

Prima klomp

Voetbed is goed en zien er leuk uit

Snelle service en goede keuse

Enige nadeel is dat elk jaar nieuwe klompen moet bestellen want langer houden ze het niet vol

Ze lopen lekker wel een maat groter zit eigenlijk tussen 2 maten in. Mooi en snel geleverd alleen niet super stevig op de bovenkant.

Fijn

Fijn

Goede klompen en een snelle levering.. Top!

Snelle levering en heel klantvriendelijk

Mijn bestelling was snel geleverd. Ik had per ongeluk de verkeerde maat besteld en het pakket retour gestuurd. Dit is heel snel en servicegericht opgelost. Zat een lief kaartje bij met de mededeling dat mocht ik hulp nodig hebben bij het bepalen van de maat ze graag willen helpen. Ik ben heel tevreden en de klompen zitten echt heerlijk!! Een aanrader voor iedereen!

Bestelling en omruil super afgehandeld

Jammer dat er op de site klompen staan, die niet leverbaar zijn. Er staat ook geen termijn bij, alleen dat je een mail kunt sturen, dat je ze wilt hebben. Daarom maar the best best besteld, dat ging prima. Ben benieuwd of ik ooit nog antwoord krijg op mijn mail betreffende mijn favoriete keus.

Snelle verzending

Was wat ik verwachtte

Super service snelle levering!

Voor het eerst loop ik op sanita's . Had ik jaren eerder moeten ontdekken heel erg blij mee en mijn benen en voeten nog meer. :)

Ik ben zeer tevreden over de klompen, ze zitten heel goed en heel aangenaam om te dragen, het is een aanrader!

Enige nadeel is dat jullie de retourverzending niet betalen. Ik had 2 maten besteld om te kunnen vergelijken maar jammer dat ik de retourzending moest betalen.

Snel en klantvriendelijk

Levering kwam snel, eerste klompjes waren te klein, gebeld of een maat groter handig was, heel vriendelijk te woord gestaan! Ook die klompen waren er weer snel! Ook heel lief persoonlijk berichtje bij de laatste klompen

snel en degelijk

snel geleverd en degelijk materiaal

prima klompen!

Sinds heel veel jaren draag ik Sanita klompen met rubber zool. In West-Afrika trotseerde ik met open Sanita klompen vele kilometers lopen in zand, hitte, regens en stof. Heel jammer dat dit model niet meer verkrijgbaar is. Maar in mijn Hollandse tuin doen de gesloten klompen het heel goed!

Veel minder dan ik dacht

Ik had hoge verwachtingen van Sanita. Zou klein uitvallen daarom 1 maat groter besteld. Die was alsnog te klein, en de leest was ook te smal. Was ook stug en hard. Zat helemaal niet comfortabel. Het terugsturen kostte me ook nog eens 7,50. Kortom slechte ervaring

Prima telefonisch advies gehad. Leuk gesprek met Jacqueline. Snelle service en leuk ingepakt. Zeer tevreden.

Betrouwbaar

Snelle levering en goede communicatie met een mooi product.

Goed en snel maatadvies gekregen, goede communicatie. Snelle en nette levering!

Klompen zien er prachtig uit en hebben een goede pasvorm. Lopen heerlijk.