Tweede keer klompen besteld. Lopen heerlijk, en zien er leuk uit.

Lopen heel goed, ook een erg snelle levering :)

Hele mooie en lekker lopende klompen. Zien er precies uit als het plaatje. Ik ben er tevreden mee.

Toppieeeeee

Product zoals omschreven.De maat wat er staat klopt ook precies en een snelle levering.mvg Bianca

Sanita is altijd Goed kwaliteit. Met goed en snel service van Studio Sanita!!

Heerlijke klompen met goed voetbed

Uitstekende kwaliteit

Lange levensduur. Goede pasvorm door het advies om een maat groter te bestellen.

Snelle service, mooi product.

De levering ging heel snel. Het zijn mooi zorgklompen. De sokken zijn erg glad daarmee kan ik niet in de klompen want dan glij ik er steeds uit, dat is jammer. Moet nog wel wennen aan het lopen op klompen maar het voelt wel goed. Blij mee

Snelle levering, goede producten.

Zitten heerlijk opdruk verdwijnt als sneeuw voor de zon

Ik heb onlangs deze klompen gekocht. De pasvorm van de klompen is zoals je verwacht. Helemaal prima. Dit keer wilde ik een leuk printje en heb gekozen voor de paarse klompen met medicatie tabletjes erop. Leuke knipoog naar mn beroep. Echter met 1 dag werden de klompen al lelijk op de neus, en na het willen reinigen van klompen, met water en zeep laat de opdruk af. Jammer! Volgende keer helaas weer "gewoon" wit

Beste Tara. Wat vervelend dat de print van je klompen zo snel eraf gaat. Zou je aub foto's willen mailen naar [email protected] , zodat we kunnen kijken hoe we dit met elkaar kunnen oplossen? We horen graag even van je. Met vriendelijke groet, Team Studio Sanita

Goede service en snel geleverd

Goede service, kreeg snel reactie op de mail en snelle levering. Kortom, tevreden klant!

super goed

ze zijn super snel met leveren en ze doen moeite om iets persoonlijk bij te schrijven. Heel leuk dus

Uitmuntend

Mijn beste werkschoen ooit

Hele snelle levering

Hele snelle levering en goed materiaal

Duidelijke website

Goede website. Gemakkelijk bestellen. Snel en goed verpakt geleverd.

Top ervaring

Makkelijk bestellen en keurig op tijd geleverd in goede verpakking.

Snelle levering en goed verpakt

Goed geholpen

Ik werd goed geholpen tijdens het passen van de schoenen. En ze lopen heerlijk!

Super!!!

Verkeerde maat besteld terug sturen ging gemakkelijk en snel andere maat in huis. En geld direct terug gestort

Snelle en juiste levering. Leuke producten die je kan kopen!

Print snel beschadigd

Na drie keer dragen tijdens een dienst, was de print al meteen beschadigd, eraf.

Beste Nadia, Wat jammer dat je niet tevreden bent over onze klompen. Heb je al contact opgenomen met onze klantenservice hierover? Graag enkele foto's van je klacht en ordernummer naar [email protected] en je hoort spoedig weer van ons. Met vriendelijke groet, Team Studio Sanita

Goede en vriendelijke service!

Prettige ervaring gehad met het retourneren van klompjes

De klompen zijn heel snel geleverd. De klompen lopen heerlijk!

Klompen besteld en helaas verkeerd geleverd door foutje van mijn kant en PostNL. Dit bedrijf heeft nog een echt mens achter de telefoon waarbij er uitstekende service geleverd werd en de klompen op nieuw opgestuurd zijn. Ik ben helemaal onder de indruk. De klompen zitten ook fantastisch!

Mooi product, snel geleverd

Al jaren draag ik deze klompen, wil niks anders meer. Zelf customizen zou helemáál top zijn ivm bedrijfskleuren.