Snelle levering keurig verpakt

Ik heb al meerdere klompen besteld bij jullie. De service is echt top.

Fijne, luchtige klompen, goede houding

Fijne klompen. Je lijkt gelijk een betere houding te hebben en rechter te staan. Lekker luchtige schoenen. Ik heb ze in een mooie roze lakkleur met zwarte zool. Enige is dat wanneer de zolen langs mijn klompen zijn gekomen ik al gelijk zwarte strepen kreeg. Met was afwasmiddel en water er wel redelijk af te krijgen, maar is hier nog een tip voor?

Beste Paulien. Jouw opmerking is ons inderdaad bekend en met zwarte zolen helaas moeilijk te voorkomen. Medische klompen met witte of naturel gekleurde zolen laten deze strepen niet na, maar de zwarte hebben deze eigenschap inderdaad wel een beetje. Het beste is, voorkomen dat je met de zwarte zolen tegen de leren kap van de klompen krast of stoot, maar mocht dit toch gebeuren dan kan met afwasmiddel en water dit grotendeels verwijderd worden.

Toppie zitten gelijk goed Snelle levering

Gemakkelijk te bestellen en snelle levering

Helaas vallen de schoenen klein uit

Normaal heb ik altijd maat 39, maar die waren te klein. Nu een maat groter besteld, hopelijk passen die wel (nog niet binnen). De klompen zagen er keurig uit

Snel geleverd, goede kwaliteit

Maat wat ik besteld had was iets Klein voor me , heb mete e terug gestuurd e kreeg ik een Maat groot snel geleverd. Bedankt

Super mooie en fijne klompen

Snelle levering, goed beschermde verpakking. Ik ben heel blij met mijn mooie klompen, veel complimenten al over gehad op mijn werk :)

Duidelijke website. Snelle levering

Gemakkelijk en betrouwbaar

Het bestellen op de site ging erg makkelijk. Bij het retourneren van de artikelen die ik niet wilde houden, zat al een retoursticker in de doos en kreeg ik ook snel bevestiging dat het pakket ontvangen was. Het terug te ontvangen bedrag stond ook weer snel op mijn rekening. Erg fijn! De klompen die ik gehouden heb, liepen gelijk lekker! Ik heb op mijn werk al veel complimenten gekregen over de leuke print!

Helemaal blij!

Mooie klompen, goede kwaliteit, maat is goed.

Klantvriendelijk

Prima communicatie over ruil en retour afspraak

Ze zitten perfect, lopen heerlijk!

Goed.

Snelle en correcte levering.

Prima service en snelle levering

Snel en uitstekende kwaliteit

Deze klompen bevallen heel erg goed, kan er de hele dag op lopen in de zorg en maken geen herrie op de laminaatvloer!

Super goede service

Super goede service

Gewoon goed

Klompen lopen heerlijk, heb wel een maatje groter genomen en passen goed

Leuke beschildering, de aardbeien, aangezien dit mijn bijnaam is.

Schoen zit goed, heb wel 1 maat groter besteld.

Heel tevreden!

Gekregen op kerstavond en meteen de nachtdienst in het ziekenhuis erop gewerkt! Leuke opdruk op de klompjes

Snelle levering en afhandeling

Zwarte lak klompen snel geleverd, maar moesten retour omdat een maat groter bestellen in mijn geval niet nodig was. Ook vond ik de klompen nogal geluid maken met lopen. Jammer want ze waren erg mooi.

Goede en snelle levering van mijn bestelling.

Snel verstuurd, klompen vallen op maat. Kwam één dag later binnen dan aangegeven op de website.

Snel en netjes

Snel en netjes besteld en verzonden. Jammer dat je niet kan aangeven voor welke reden een kado is( of ik heb het niet gezien) want er zijn ook mensen jarig in december en dan geef ik dat uit princiepe niet in een sint papiertje. Tx E

goede service

Goede service, blij met nieuwe klompjes. Vielen wel kleiner uit, dus nu een maat groter besteld.