Prachtige klompen, snel geleverd!

Prachtige klompen, precies zoals het plaatje! Binnen een dag geleverd :)

Super persoonlijk

Had mijn klompen een maatje te klein besteld dus teruggestuurd en geruild voor een maat groter. Superlief persoonlijk berichtje bij de pakbon van mijn grotere klompen gekregen..waar vind je zoiets nog tegenwoordig..

Supersnelle en goede afwikkeling door klantenservice bij een door mij gemaakte vergissing

Zeer vriendelijke dame die mijn verkeerde bestelling per direct aanpaste en het teveel betaalde bedrag mij werd geretourneerd.

Mooie schoenen

Okee

Een prima bedrijf! Leuke klompen :-)

Ik ben erg tevreden met mijn klompen. In eerste instantie heb ik ze te klein besteld, maar dit heeft Sanita goed opgepakt en binnen no time heb ik mijn klompen ontvangen.

Goede en snelle service

Voor de 2de keer sanita's besteld voor op t werk. Ook deze keer weer netjes en snel geholpen. Reageert ook snel op mail. Ik kom zeker terug.

Top service!

Erg goed geholpen! Blij met mijn nieuwe klompjes!

Zitten en lopen erg fijn.

De klompen zitten en lopen erg fijn. Na een lange dag werken heb ik geen pijn aan mijn voeten.

Klompen waren te klein

Het was een erg snelle levering, echter de klompen waren te klein dus ik moest ze terug sturen. Ik vond het alleen erg jammer dat ik zelf de verzendkosten moest betalen.

Superblij met mijn mooie klompen! :-)

Heel blij met mijn nieuwe klompen! Snel in huis en als kadootje in gepakt! :-) Heel erg tevreden. Goed verzorgd, snel en erg blij dat ik zo'n goed adres heb gevonden voor mijn lievelingsklompen! Dank Studio Sanita!

Snel en correct

Ik had mijn klompen een maat te klein besteld. Binnen een week heb ik de juiste maat ontvangen en de andere retour.

prima,

de bestelling ging vlot en makkelijk

Geweldige service

Klompen een maat gekleineerd gekocht totaal geen probleem met om Ruilen en supersnel

Goede keus

Makkelijke website, snelle verzending. Geen tips, alleen maar tops!

Gord

Bestelling goed verlopen. Snel in huis. Goed product.

Snelle levering keurig verpakt en ze lopen heerlijk

Een gooien pas vorm

Het is aanradend

- Snelle levering - Product goed ingepakt - Sanita klompen zien eruit als op de foto’s

Goede uitleg, kwaliteit van de klompen

Helemaal goed

Snelle levering.

Bestelling nog niet ontvangen

Ik heb een bestelling gedaan en betaald via bankcontact , op 18 augustus 2020 en tot op heden nog geen blokken maat 40 x2 ontvangen

Ik heb mijn klompen nog niet ontvangen

Heb mijn klompen nog niet ontvangen

Goedeorgen Marieke, Jouw klompen zijn, zoals afgesproken, opgestuurd naar Reade. Het is een cadeau van de Reade Foundation. Ze zijn daar vrijdag aangekomen, dus je zult ze vast snel ontvangen. Groetjes Jacqueline van Studio Sanita

Betrouwbaar bedrijf die de afspraken na komt

Al meerdere malen naar volle tevredenheid klompen besteld.

Geweldige werkschoenen

Had eerst mijn eigen maat besteld maar bleek een maat groter te bestellen. Met het vorige paar collega blij gemaakt en voor mezelf nieuwe besteld. Helemaal happy.

Super klompen

Het zijn heerlijke klompen ze lopen heerlijk.