Snle, eerlijk en vriendelijk

Perfecte service, netjes binnen de afgesproken levertijd incl een direct verwerkte aanpassing nav mijn eigen fout (ik had zelf de verkeerde maat doorgegeven) maar dat is na 1 mailtje meteen aangepast. Waren alle webshops maar zo goed!!

Goede snelle levering van een goed product

Snelle levering Goede kwaliteit verpleegster klompen

Hele mooie klompen! Ben er blij mee!

Werk in de gezondheidszorg. Was op zoek naar klompen, die lekker zitten en er apart uit zien. Klompen met een knipoog.

Heel fijn en veilig bedrijf om klompen te kopen

Ik heb al meerdere klompen hier gekocht ze zijn altijd netjes optijd en super leuk ingepakt Vind het jammer dat de beschilderde klompen niet meer besteld kunnen worden anders had ik nog een paar besteld

Snel geleverd en lopen heerlijk

Snelle levering en de klompen lopen heerlijk

Lopen zalig

De zorgklompen zijn ideel voor werken in de zorg lopen super fijn en erg lekker een aanrader voor iedereen die in de zorg werkt

Super.

Zeer snelle levering in een drukke kerst tijd

Fijn geholpen

Ik ben telefonisch fijn geholpen om een geschikte klomp te bestellen. Uiteindelijk is deze nog iets breed maar valt wel beter dan alle andere klompen welke ik gepast heb. Verder heb ik geen tips.

Ik kan er de hele dag op lopen zonder vermoeide voeten

Comfortabel en snel geleverd

Perfecte service perfecte klompjes

Perfecte service en de klompjes zitten als gegoten! In een woord geweldig Zeker een aanrader

Geweldige klantenservice

Kort voor kerst iets besteld, kreeg bericht dat het kwijt was bij dhl, even gebeld en er werd direct een nieuwe bestelling verstuurd. Met het vertrouwen dat ik het dubbele pakketje terug stuur. Heel fijn nu toch nog op tijd het cadeautje onder de boom kunnen leggen.

Perfect geregeld

Altijd fijne klomplaarzen. Snelle levering. Heel blij mee

Super goed

Super, snelle levering. Mooie klompen lopen heerlijk

Mooie klompen lopen héérlijk

Geweldig snelle levering, prima kwaliteit!

Voor de tweede keer dezelfde gezellige damesklompen gekocht. Zitten heerlijk, goed voor je houding. Ze lopen heerlijk, ben er gek op! En ze staan nog leuk ook!!!!

Mijn vraag over de levering is snel opgelost, heel vriendelijk en betrouwbaar!

Snelle en keurige levering. Product zoals omschreven.

Superfijne klompen

Ik heb nu in totaal 4 keer een bestelling gedaan. Snelle levering, vriendelijke klantenservice , een zeer tevreden klant.

Snelle levering, fijne klompen.

Ik ervaar studio sanita als een prettig bedrijf, die kwaliteit klompen verkoopt, waar ik heerlijk op werk. Gegeven adviezen bij de klompen kloppen altijd. Snelle levering.

Prachtige klompen, goed advies, goed bereikbaar

Nadat ik mijn eerste bestelling had gekregen bleken de klompen te klein. Telefonisch contact gehad en een prima advies gekregen. Levering is snel en nu goede maat gekregen, ze lopen heerlijk. 1 minpuntje vind ik, dat je niet gratis mag terugsturen. Het blijft lastig schoenen/ klompen te kopen zonder passen.

Altijd top!!!

Ik bestel al jaren klompen voor mijn werk en het is altijd top. Je wordt op de hoogte gehouden, snelle levering en als je belt krijg je gewoon een medewerker aan de lijn. En geen callcenter met weet ik het hoeveel keuze menu's.... Dus voor je klompen moet je hier zijn.. die overigens als gegoten zitten. Aantrekken en weglopen... Dus voor mij, als het kon 10 sterren.

Snelle levering en goed klompen. Zou wel een maat groter bestellen dan normaal.