Snelle levering na bestelling.

De dag na de bestelling had ik mijn product in huis. Ook nadat ik een andere maat wilde werd soepel gereageerd en had ik mijn priduct na twee dagen binnen.

Elegant, goeie pasvorm en lopen heerlijk

Of je nu uit gaat of naar je werk je ziet er altijd netjes en verzorgd uit. Mooie kleuren en leuke variaties

Geweldig! Snelle service

Had de verkeerde maat besteld, stuurde een mailtje en binnen 5 minuten was het aangepast en een dag later de bestelling in huis, super!

Ik had maat 39 besteld, helaas bleken deze te klein. Deze retour gestuurd, dit is snel verwerkt, waardoor ik na een paar dagen maat 40 binnen heb gekregen. Deze zitten perfect. Ze lopen fijn, erg fijn voetbed. Goede kwaliteit.

Top service!

Vandaag voor 16 uur besteld, morgen in huis! Echt waar top! Je kunt je bestelling duidelijk en naar waarheid volgen met track en trace.

Perfecte service

Goeie service

Moest voor een maat kleiner ruilen. Heel snel gegaan en ook nog persoonlijk iets geschreven. Ben heel tevreden heb nog een bestelling gedaan

Super fijne service.

Duidelijke en makkelijk te gebruiken website met een heel ruim aanbod. Bij bestelling meteen een bevestiging via de mail ontvangen. Zowel goed op de hoogte gehouden over de levering door Studio Sanita zelf als door de leverancier DHL.

Perfecte en snelle levering, zeer goed product

Supersnelle levering.

Zeer tevreden. De volgende dag al geleverd met een leuk kaartje erbij

Snelle levering. Ook omruilen ging vlot en voortvarend.

Snelle levering, uitstekende kwaliteit

Fijne klompen, loop er dagelijks op. Nooit klachten aan rug of voeten.

Geweldige service en snelle levering

Al eerder klompjes gekocht. Met leuk bloem motief. Jaren plezier van en nu een ander printje aangeschaft. Snelle levering en ze lopen heerlijk. Veel positieve reacties van de cliënten die ik verzorg. .

super goed

snelle levering, top klompen, draag ze al jaren.

Voor de gek gehouden

Boven aan de advertentie staat " gratis verzending ". Ik bestel klompen die me niet bevallen en retour stuur. Dit kost mij €7,25 !! Hoezo "gratis verzending "?? Ja voor de verzender, maar niet voor de consument. Dan hoeft er ook geen "gratis verzending " bij te staan want dat interesseert de consument niet. Hierover gebeld en krijg een lulverhaal over dat ze een klein bedrijf zijn en dat ze er anders niets op verdienen. Ze zijn 1 klant kwijt!

Slippers leuk en fijn

Ik vind het alleen erg vervelend dat ze vreselijk afgeven op de voet. Misschien heeft u een tip wat ik daar aan kan doen

Super goede service, snel verzonden en makkelijk geruild

Ik ben ontzettend blij en tevreden met mijn klompen.

Het draagcomfort is uitstkend en de afwerking is mooi!

Bestelling was snel geleverd

Al eerder iets besteld en toen, net als nu, snel geleverd. Mooie kwaliteit. Zeer tevreden!

super bedrijf

snelle levering, klompen lopen heerlijk en leuk verpakt.

erg mooie klompen, goede kwaliteit

Mooie klompen van een goede kwaliteit. Zitten en lopen heerlijk. Snelle levering.

Prima en vlot