Zitten heerlijke

Ivm twijfel maat gebeld duidelijke uitleg geïnteresseerd en behulpzaam zeer klantvriendelijk.

Goede service, klomplaarzen lopen heerlijk!!!

Snelle en goede service!

Duidelijk website met goede tip; meeste klanten bestellen een maatje groter. Levering volgens afspraak; voor 16:00 uur besteld, volgende dag in huis!

Goed en duidelijk

Het was goed en duidelijk alleen had ik de verkeerde maat besteld maar dat ligt jiet aan jullie.

zeer snel bezorgd en bij retour snelle service

Zeer klantvriendelijk en goed advies

Helaas waren de klompen niet geschikt voor de brede voeten en hoge wreef van mijn man. Twee maal telefonisch contact gehad en zeer vriendelijk geholpen. Advies was om de klompen terug te sturen en een ander merk te zoeken.

Prachtige laarzen

Ze zitten en lopen goed eigen maat is oke

Heel lief bericht achter gelaten.

Snelle levering en snelle omruil proces

Slechte kwaliteit

Na 1 x dragen al beschadigingen

Beste Melissa, Wat jammer dat je niet tevreden bent over onze klompen. Zou je misschien per mail contact met ons kunnen opnemen, zodat we samen kunnen kijken naar een oplossing? We zien je bericht graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Team Studio Sanita

Heel blij met mijn klompen

Mooi en comfortabele klompen

Super snelle levering!

Snel en netjes verzonden

Prachtige gouden klompen :) Snel verzonden, dank!

Lopen heerlijk !

Geen pijnlijke voeten meer door een goed voetbed ! Lopen nog eens heerlijk ook. Ook fijn is dat je er niet uit sloft dus blijven goed aan zitten. Ideaal

Snel,makkelijk en correct de de bestelling.

Snel levering en precies zoals het wordt aangegeven. De waarheid. En je kunt het netjes volgen. Netjes hoor. Hier hou ik van.

Al jaren een goede ervaringeng

Klompen zitten goed en lopen goed al jaren veel plezier van

Vriendelijke mensen en super Service

Binnen 1 dag klompen geruild voor andere maat , Silke bedankt

Hele fijne klompjes

Snelle bezorging/retourverwerking. Klompjes zien er netjes uit en lopen lekker.

Klantvriendelijk, goed advies en goede kwaliteit.

Mijn mail werd snel beantwoord, ik heb de klompen zelf opgehaald en kreeg goed advies, ik ben heel tevreden en heb ook al reclame gemaakt!

3 paar besteld, waarvan 2 top!

Twee paar klompen besteld, die waren helemaal prima, maar de derde week echt af wat kleur betreft, die gaan nog retour en ruil ik om voor anderen. De oranje sinaasappels vloeken met de roze achtergrond, terwijl op de foto's op de site hebben ze een witte achtergrond. Maar als ik ze omruil met anderen komt het vast goed! Sanita; even de foto's aanpassen misschien?

Beste Fab, Bedankt voor je feedback. Onze nieuwe klomp Orange staat inderdaad op een zacht roze achtergrond. Wij vonden onze nieuwe print erg tof, maar begrijpen natuurlijk dat iedereen onze mening hoeft te delen. Wat betreft de foto, daar gaan we mee aan de slag. Ieder beeldscherm heeft natuurlijk zijn eigen kleurbeeld, maar we vinden het belangrijk dat het zo dicht mogelijk de werkelijkheid benadert. We zien je ruiling met belangstelling tegemoet. Met vriendelijke groet, Team Studio Sanita

Goede kwaliteit en service

Snelle levering en prima site

Snelle levering, de volgende dag al. Duidelijke site voor het plaatsten van bestelling. Nette mail nadien dat je besteld hebt.

Bestellen ging makkelijk, bezorging vlot. Ik moest alleen retourkosten betalen toen de klompen te klein bleken, dat vind ik wel jammer.

Op de gebruiksvriendelijke website en paar mooie werkklompen gekocht. Zeer snelle levering bovendien!