Snelle levering, goede service. Toen de klompen afwijkend van elkaar waren, werd er een nieuw paar opgestuurd!

Prima webshop

Overzichtelijke webshop en prima levering!

Makkelijk te bestellen

Makkelijk te bestellen en snel geleverd. Goed verpakt en duidelijke communicatie. Heb wel idee dat hiel lager is dan mijn vorige exemplaren.

Ongelijke schoenen, zelfde maat

Ik kocht Sanita Lightblue maat 37. Tot mijn grote verbazing was de ene schoen breder en groter dan de andere schoen. De 'kleinere' schoen had ook gebruikssporen, had een ander kleur en de wreef van de schoen was eveneens gekreukt. Teruggestuurd in de hoop dat mijn 2de bestelling mijn verwachtingen wel inlost...

Snelle levering goede kwaliteit

Fijne klompen!

Ze waren snel geleverd en passen goed! De vorm van de klomp is erg fijn en ze lopen ook lekker.

Goed produkt

Besteld en binnen een paar dagen geleverd!

Goed contact snelle service

Top! Ik kreeg binnen 1 dag mijn bestelling en het omruilen ging ook snel.

Mooie klompen en perfect geleverd

antwoord nummer voor omruilingen zou vriendelijker zijn.

De klompen waren er heel snel, zoals de website ook belooft. Alleen als de maat niet klopt kost het je 7,95 verzendkosten, als je de maat wil omruilen. De klompen zijn niet goedkoop, en als dan de maar niet klopt, kost het je nog meer geld Jammer dat er geen antwoord nummer beschikbaar is voor retourzendingen. Dat zou klantvriendelijker zijn.

Zoals ze schrijven binnen 1 dag geleverd!

Snelle levering, netjes verpakt.

super klantenservice

Mijn klompen maakten veel lawaai met lopen. Gebeld en zonder probleem binnen twee dagen mijn klompen om kunnen ruilen voor een paar nieuwe.

Mooie klompen

Mooie klompen. Echter wacht ik nog op levering. Nu ruim een week ( verwacht dat PostNL flink achter loopt)

Beste Patty, Wij hebben je bestelling 04.09 verstuurd met PostNL. We hebben je daarom zojuist een mail gestuurd om dit pakket spoedig boven water te krijgen. Met vriendelijke groet, Tean Studio Sanita

Levering volgens schema. Hiervoor klompen met houten zool, nu deze Sanita’s. Lopen heerlijk

Kwaliteit

Snelle nette levering , goede kwaliteit

Snelle levering en de laarzen zijn mooi en zitten heerlijk. Voldoen precies aan de beschrijving.

Alles was prima in orde

Super klompen

Heb de klompen al eerder gehad..... Helemaal versleten.....hahaha Dys weer NIeuwe besteld.... Blij mee

Heerlijk lopende klompjes en ze zien er super leuk en gezellig uit

Snelle levering, superfijne klompen

Al na 1 dag werken op de medische klompen ben ik enthousiast. Ze lopen super en een fijn voetbed. Geweldig!

N

Mijn klompen zien eruit zoals op de website, mijn normale maat past zoals verwacht, bestelling snel geplaatst en volgende dag al in huis

Teleurstelling

Was heel blij met mijn bestelde sandaalklompen. Vond het alleen wel vreemd dat ik het pakket van de afdeling retouren kreeg. Maar goed maakt pakket open en ja hoor daar zijn de bestelde klompen, doe ze snel aan, ze zien er prachtig uit. Doe echter één stap en aan één kant laten alle nietjes los. Nu begrijp ik waarom ik het pakket van afdeling retouren kreeg. Erg jammer dat er niet goed wordt gekeken waarom een artikel terug gezonden wordt, dan kun je een teleurstelling bij een volgende klant voorkomen.

Graag zouden wij je willen vragen contact met ons op te nemen voor een correcte afhandeling van de klacht, mocht dit niet al niet afgewikkeld zijn. De afzender Afdeling Retouren Studio Sanita staat bij ons vermeld als afzender bij PostNL, omdat dit het retouradres is in geval een pakket niet afgeleverd kan worden bij de klant of niet opgehaald wordt bij een pakketpunt. Dit heeft beslist niets te maken dat onze afdeling retouren je een klachtpaar van een ander opgestuurd heeft. We zullen je opmerking zeker meenemen en kijken of de naam van dit verzendadres kunnen wijzigen om toekomstige misverstanden te voorkomen.