prima klompen!

Sinds heel veel jaren draag ik Sanita klompen met rubber zool. In West-Afrika trotseerde ik met open Sanita klompen vele kilometers lopen in zand, hitte, regens en stof. Heel jammer dat dit model niet meer verkrijgbaar is. Maar in mijn Hollandse tuin doen de gesloten klompen het heel goed!

Veel minder dan ik dacht

Ik had hoge verwachtingen van Sanita. Zou klein uitvallen daarom 1 maat groter besteld. Die was alsnog te klein, en de leest was ook te smal. Was ook stug en hard. Zat helemaal niet comfortabel. Het terugsturen kostte me ook nog eens 7,50. Kortom slechte ervaring

Prima telefonisch advies gehad. Leuk gesprek met Jacqueline. Snelle service en leuk ingepakt. Zeer tevreden.

Betrouwbaar

Snelle levering en goede communicatie met een mooi product.

Goed en snel maatadvies gekregen, goede communicatie. Snelle en nette levering!

Klompen zien er prachtig uit en hebben een goede pasvorm. Lopen heerlijk.

Via de website klompen besteld, doordat deze niet goed pasten telefonisch contact gehad, super geholpen, er werden meerdere paren opgestuurd zodat ik de best passende kon kiezen. Volgende dag in huis. Echt top. Eerste dienst gewerkt met mijn klompen en ze zitten perfect

Leuke 'klompen' voor je werk.

Heb de dots klompen aangeschaft voor op mijn werk, in de zorg. Ze lopen heerlijk, beschermen je tenen, zachte gevormd voetbed.

Super geholpen na het indienen van een klacht

Voor de 2e keer klompen besteld na een fijne 1e ervaring. Echter gingen mijn nieuwe klompen na 1 week al kapot, de print vervaagde al op beide klompen. Hier een klacht over gestuurd en vriendelijk te woord gestaan via de mail en achteraf ook telefonisch contact met mij opgenomen en tot de oplossing gekomen om mijn kapotte klompen in te ruilen voor nieuwe klompen. Zonder er voor gevraagd te hebben, ben ik super geholpen op deze manier.

alles conform zoals overeengekomen

Snelle levering!

Erg blij met mijn klompjes! Zitten heel fijn... En meteen op werk aangedaan! En hele mooi kleur!

retour = betalen

De belofte van gratis verzending is niet correct: bij retour (zelfs al heb je enkel de doos geopend en staat de kleur je niet aan) is betalen. Maakt niet uit of je argumenteert, je krijgt gewoon geen antwoord. mijn advies: niet doen!

Hallo Hilde, Ik snap dat je teleurgesteld bent. Wij sturen alle klompen gratis op in Nederland en België. Voor retourzending vragen we onder definitieve aankoopwaarde van €79,90 inderdaad een eigen bijdrage van €5,70. Ik heb je dat geprobeerd uit te leggen, maar het leek ons niet verstandig hier over te blijven heen en weer mailen. Het staat ook duidelijk in onze retourvoorwaarden. Ik vind het vervelend dat je het anders hebt geïnterpreteerd en bied daarvoor mijn excuses aan.

top!

- Prima klompen (medi / flex) - eenvoudige én correcte communicatie - zeer snelle levering

prima klompen

Heb de klompen aan in mijn pedicure praktijk en daar voldoen ze prima voor.

Terug sturen, moet je zelf betalen

Als de schoen niet past, en je wilt hem terug sturen moet je dat zelf betalen. Ook staat de adres niet duidelijk erop.

Supersnelle bezorging

De ene dag besteld, de andere dag bezorgd. Heerlijke klompen, lopen perfect.

zeer klantvriendelijk!

Netjes, goed bereikbaar en vriendelijk.

Snel geleverd en goede kwaliteit!

Heerlijke handgemaakte hippe klompen: erg blij mee!

De schoenen zijn keurig op tijd bezorgt

Goede service. Product was anders dan verwacht

Prima service. De klompen zijn wat anders dan mijn vorige klompen. Iets meer kunststof denk ik. Snel warme voeten, maar misschien beter als ze wa5 uitgelopen zijn. Draag de klompen van deze firma al jaren, dus beetje teleurgesteld

Goede en snelle service. Doen wat ze beloven.

Super fijne klompen

Heb de klompen een paar dagen gedragen, en ben er heel blij mee. Ze lopen geweldig.

Uitermate slecht en onduidelijk klant onvriendelijk retourbeleid

Deze klompen zaten me niet lekker. En niet zo mooi als op de site. Wil ze retour sturen. Maar geen retour label te vinden. Retour kosten voor eigen rekening. Het weerhoud mij om nu een ander paar uit te zoeken en te bestellen. Heb tijd geleden bij een ander bedrijf ook dit merk besteld. Moeiteloos omgeruild voor een andere maat. En met veel plezier op deze klompen gelopen. Overigens ook van hekwerk Sanita