Fijne site en correcte snelle afhandeling!

Een makkelijk toegankelijke site met ruime sortering. Hele fijne flexklompen met bandje gekocht en lopen HEERLIJK! Na de eerste witte meteen nog een paar zwarte erachteraan besteld! Top product

Retour zelf betalen

Ik vond het niet fijn om de retour kosten zelf te moeten betalen. Daar heb ik over gemaild. Ik kreeg snel antwoord en dit was ook vriendelijk, maar toch is het voor mij een reden om niet meer te bestellen. Het risico dat de schoenen niet helemaal lekker zitten is te groot.

Fijn!

Geweldige klompen. Heb net een paar omgeruild voor maatje groter. Zitten top, geen blaren en lopen fijn

Goede directe, snelle vriendelijke klanten service en kwaliteits klompen

Goede directe, snelle vriendelijke klanten service en kwaliteits klompen

Kwam netjes ingepakt binnen. Mijn dochter die geslaagd is voor verpleegkundigen, was blij met de vrolijke klompen.

Geweldige klompen,snel in huis

Voor de 2e keer hier klompen besteld voor alle dagen tuinwerk. Ze zitten heerlijk, lekker licht aan de voeten. De vorige heb ik in een aantal jaren helemaal opgelopen en wil geen andere klompen meer. Levering is vanuit voorraad, snel in huis.

Fijne klompen, lopen heerlijk

Heel netjes en vriendelijk geholpen

Mooie en goede klomp en snel geleverd

Snelle levering Goed verpakt En zien er mooi uit Lopen perfect

Fijne klomp

Erg fijne klompen. Wel erg jammer. Ik wilde mijn klompen ruilen omdat de kleur tegenviel. Ik moest zelf de retourkosten betalen. Minpuntje!

Duidelijke website

De website is gebruiksvriendelijk en bevat een degelijke uitleg over de producten. Eveneens een snelle levering.

Fijne webshop!

Duidelijke info, niet te veel mails over de bestelling. Producten komen op tijd, zijn van goede kwaliteit en zijn comfortabel.

Prima webshop

Bestelling kort voor 16 uur geplaatst, echter volgende dag al bezorgd, zoals beloofd op de website. Keurig verpakt, zoals gevraagd. Kortom, snelle verzending, goede levering. Niets op aan te merken.

Had bij het bestellen een foutje gemaakt door een vergetelheid. Foute maar dus. Maar bij het zoeken op jullie website naar de juiste klomp, verspringt telkens je een andere kleur of klomp bekijkt de maat terug naar 36. Dus ik bekijk en ga terug naar de vorige , bestel deze maar vergeet de maat op 37 te zetten. Teruggestuurd uiteraard. Nieuwe klompen zijn er nog niet.

Beste Gerd, Bedankt voor deze opbouwende kritiek. Daar kunnen we zeker iets mee en zullen dit bij een update van onze shop zeker meenemen. Met vriendelijke groet, Jurgen Beerens

Eerste keer ging meteen goed.

Zal het zeker vaker gebruiken.

Perfecte pasvorm en comfort

Sanita Sandra de volgende dag ontvangen. Omdat ik smalle voeten heb maat 38 besteld (zoals geadviseerd). Past perfect en omsluit mijn voeten goed. Erg blij met deze klomp, kleur cognac is mooi.

Klantgericht

Omdat het met het internet betalen niet goed ging had ik meerdere klompen besteld. Na een telefoontje was dit direct opgelost en ontving ik binnen twee dagen de schoenen. Helaas waren deze te smal voor mij waardoor ik ze alsnog moest terug sturen.

Mooie klompen, gaan lang mee

mijn hele leven gebruik ik dit type klompen

Heel comfortabel en ondersteunend als je ze lang aanhebt

Zeer snel geleverd, binnen 24 uur. Top

Leuk uiterlijk en een groot assortiment kwa werk klompjes

Ik heb bloemetjes klompjes besteld 2 maanden geleden, de binnenkanten zijn al helemaal kaal jammer!

Alles prima in orde

Snel geleverd. Maat precies goed. Mooi product

Snel, Vriendelijk, Kwaliteit

Supersnel product kunnen ruilen want helaas was mn eerste bedtelling niet passend. Dankzij grote keuze producten andere schoenen besteld die een dag later al werden bezorgd. Top! En als bonus; heel leuk ingepakt!

Klompen lopen super en levering is netjes en snel