Zeer snel geleverd, binnen 24 uur. Top

Leuk uiterlijk en een groot assortiment kwa werk klompjes

Ik heb bloemetjes klompjes besteld 2 maanden geleden, de binnenkanten zijn al helemaal kaal jammer!

Alles prima in orde

Snel geleverd. Maat precies goed. Mooi product

Snel, Vriendelijk, Kwaliteit

Supersnel product kunnen ruilen want helaas was mn eerste bedtelling niet passend. Dankzij grote keuze producten andere schoenen besteld die een dag later al werden bezorgd. Top! En als bonus; heel leuk ingepakt!

Klompen lopen super en levering is netjes en snel

Groot assortiment, snelle service

Het grote assortiment online is erg prettig, veel keus. Na het bestellen zag ik ineens, te laat, dat er een actie was met gratis sokken. Met één mailtje was het 'net te laat zijn en al betaald hebben' opgelost en zaten de gratis sokken naar keuze alsnog bij mijn pakketje in, die de volgende dag al bezorgd werd. Prettige winkel ervaring.

Fijne, hygienische comfortabele werk klompen

Bij Sanita is er ruime keuze uit fijn, comfortabele klopen en zijn er allerlei leuke printjes.

Precies wat het belooft!

Mijn zorg klompen zitten perfect, zoveel beter dan gewone (sport)schoenen. Snelle verzending, optijd geleverd. Zeer goede kwaliteit.

Fantastisch !!!!!!!

Zo snel inderdaad voor een bepaalde tijd besteld volgende dag in huis. En dan Postnl klopt allemaal precies met track en trace ze zouden bij mij tussen 12.25 en 14.25 uur langs komen en kwamen om 13.24 Dat is toch fantastisch .

Zeer snelle levering en dan ook nog een persoonlijk geschreven berichtje.

Had een te kleine maat besteld, retour verzonden en er wordt meteen op gereageerd en bij de nieuwe levering een persoonlijk berichtje erbij.

Klompen lopen heerlijk. Goed voetbed. Geen last van vermoeide voeten.

Supersnel

Goede omschrijving.

Goede en juiste levering van de bestelde producten binnen de tijd.

De bestelde klompen werden netjes binnen 2 dagen geleverd.

Zeer tevreden met levering, ze lopen heel fijn, dus top

Tevreden!

Klompen zitten heerlijk, zien er mooi uit zoals op de foto's en een snelle levering. Toen ik een mailtje stuurde om te vragen of ze via postnl stuurde of via FedEx kreeg ik daarop ook snel een antwoord. Ik had namelijk spam ontvangen van FedEx over de levering van mijn klompen.

goed geregeld

Site is goed toegankelijk. Eenvoudig in gebruik en duidelijk

Mooie stevige klompen.

Modernere uitvoering en toch echt comfortabel lopen .

Betrouwbaar

Goede webshop, goede prijzen in de sale, snelle levering en keurig verpakt.

uitstekend

alles goed verlopen

goed gegaan, helaas teruggestuurd

bestelling goed ontvangen helaas teruggestuurd hoop snel mijn geld weer terug te ontvangen

Perfect!

Goede pasvorm, mooie slippers, precies mijn eigen maat.

Snelle levering!

Ik heb de medische klompen met luipaard print, passen perfect ! Ik heb maat 35.5/36 , ik heb maat 36 gekozen , ze lopen heerlijk! Geen vermoeide voeten

Pasvorm, keuze is dik in orde

Correcte opvolging van levering…

Jellinghausstraat 26 5048 AZ Tilburg

0162 311172