Twee Camelia boompjes besteld voor op ons balkon. We vinden ze er grandioos uitzien. Al flink wat reacties van medebewoners van ons appartement gehad met vragen van waar we deze gekocht hadden. Nu nog een hangplant besteld en daar verheug ik me al op. Zeker de moeite waard om de site eens te bekijken.

De insteek kunst hanger bloemen

De bestelde hang kunst bloemen en stekers zagen er goed uit. De aflevering was ook goed en snel.Alleen het moduleren neemt nog wel wat tijd in beslag. En het ophangen. Want het zijn in stekers. Hoe zet je het in een potje zodat het stevig vast zit. Vooral buiten met harde wind. Dat is nog even een puzzel. Maar we vinden er wel wat op.

Zeer tevreden!

De buxussen werden zeer snel geleverd. (Alleen de pakketbezorger DHL heeft niet aangekondigd wanneer ze zou bezorgen, bezorgde bij de buren en liet bij ons geen briefje achter dat het pakket bij de buren bezorgd was.) De buxussen zien er zeer echt uit. Ze staan geweldig mooi en eindelijk geen onderhoud meer en geen last meer van rupsen die de struiken naar de mallemoer helpen.

Wel ok

Het viel mij eerlijk gezegd een beetje tegen. De grassen zijn echt fel groen terwijl er staat niet van echt te onderscheiden. Planten had ik voor bijna €300,- groter en vooral breder verwacht. Levering etc verder prima.

Snelle levering, product is naar verwachting

Toch een beetje spannend im kunstbloemen via internet te kopen. Mijn geraniums zijn (op afstand) niet van echt te onderscheiden. De spuitfles met UV bescherming is lastiger te bedienen.

Mooie kwalteit

Heel erg tevreden met de kunstplanten. Erg mooi en van goede kwaliteit.

Erg mooie plant ontvangen!

Snelle levering. Plant ziet er uit zoals op de foto, heel mooi.

Geweldig bedrijf ! Geweldige Producten ! Geweldige Service !

Supersnel geholpen - zelfs op een feestdag! Perfecte service!

Super snel antwoord op onze vraag, zelfs op een feestdag! Snelle en vlotte levering en kwaliteitsvolle buxusbollen, waar we geen omkijk naar hebben. Zeker een aanrader +++

product was in orde

ik ben zeer tevreden van mijn aankoop.Is zeer natuurlijk en mooi.Perfect geleverd en op tijd.Een aanrader

Beste Leona, wij zijn enigszins verbaast over uw oordeel en het lage cijfer. Wat u bij ons ziet op de webwinkel krijgt u ook, ook de omschrijving van een artikel is duidelijk in wat u krijgt. als u een steeltje ziet met 5 bloemen is dat ook wat u krijgt. als u een bestelling doet van 1 product dan zijn de extra kosten die hiermee gemoeid zijn van 9,95 in verhouding erg hoog. deze kosten worden ook gemaakt om dit product bij u te krijgen, transport is nu eenmaal vandaag de dag erg duur. Wat ons boven ons verstand gaat is dat u deze bewuste aankoop zelf doet, er hoeft niks, deze keuze is aan u, om dat uw eigen aankoop beslissing met uw eigen verantwoording hier na te verdraaien naar een zeer negatieve beoordeling of dat wij wat fout hebben gedaan, is naar onze mening zeker niet zo netjes. Zoals u weet heeft u altijd 14 dagen retourrecht als het product u tegen valt en wij hebben een uitstekende service dienst waar u telefonisch en via mail altijd terecht kunt. Wellicht denkt u na dit schrijven, wellicht had ik het anders kunnen doen, we staan uiteraard altijd open voor een nette en oprechte eerlijke beoordeling. Mvg. Deco Greens Service dienst.

Zeer mooie kunstplant, zeer snel geleverd.

Eigenlijk al boven beoordeeld. De kunstvarens ( 3 stuks) werden zeer snel geleverd in een zeer goede verpakking. Bij andere accessoires een groene oase !! Mooi om te zien. Hoop binnenkort -als particulier- eens te mogen kijken in de showroom in Spankeren.

Top producten met superkwaliteit

Heb vorig jaar een eerste bestelling gedaan om buiten iets te versieren , en dat was zo goed meegevallen dat ik terug bloemetjes heb aangekocht om mijn tuintje op te fleuren

Behulpzame mensen

Alles goed geregeld.

Naar wens geholpen.

Heel duidelijk en professioneel bedrijf!

Snel antwoord, heel duidelijk! En mega goed geholpen!!!

Goede kwaliteit in alle opzichten: product, snelheid bezorging

x

Wat je ziet krijg je ook

Wat je iet krijg je ook, beter gezegd, wat je binnen krijgt is nog mooier dan op de foto. Product is zo mooi en gedetailleerd is moeilijk van echt te onderscheiden. We zijn erg te vrede met de planten. Komen binnenkort snel weer langs om nog wat moois te kopen.

see wat you get, bekijken en meteen meenemen.

mooi materiaal, goede opstelling.

Deco Greens is Aanrader + planten zijn echt mooi.

2 planten en 1 pot besteld. 1 pot werd geleverd en bij aflevering werd gemeld dat alles geleverd zou zijn. Dit was niet het geval. DHL was hier schuldig aan en niet Deco Greens. Contact met Deco Greens opgenomen en zij hebben hier direct werk van gemaakt. Halve week later ook de 2 planten ontvangen. Verpakking was zeer beschadigd en voorzien van tape van DHL. Gelukkig was de inhoud niet beschadigd. De artikelen zijn heel mooi en bijna niet van echt te onderscheiden. Wel 1 tip, zending via DHL was waardeloos. Deco Greens Online is wel een zeer goed bedrijf en gaat serieus hier meer om. Aanrader om hier iets te kopen! Wij komen hier zeker nog een keer terug om wat te bestellen.

Snelle levering en product staat prachtig

Tevreden over mijn bestelde producten

Het is moeilijk in te schatten hoe groot de planten in werkelijkheid zijn. Sommige vallen wat klein uit. Verder tevreden over de kwaliteit en de levering.

Mooi op tijd geleverd. Voldoet aan onze verwachting

Mooi verpakt en snel geleverd. Mooi product

Op tijd geleverd en volgens verwachting

Wij hebben panelen hedera besteld, deze moesten we monteren in een vide van 7,5 meter hoog, dan is de koppeling onvoldoende om alles te dragen. dmv tyribs hebben we alles gekoppeld, zag er uiteindelijk goed uit.

Op tijd geleverd goede handleiding mooie kwaliteit

prachtige bloemen ontvangen

besteld diverse boeketten waarvan Boeket,Roos,Lelie en Zinnia werkelijk fantastisch mooi waren, ook het boeket Rozen,Orchideeen en Lupinen Rood/Wit was erg mooi. het derde boeket Roosbos was redelijk gezien de prijs.