Zeer slecht!!!

Ik wacht nu al drie weken op een pakket die niet geleverd is. Ook wacht ik al drie weken om mijn geld terug te krijgen. Ik heb contact gehad met het juridisch loket. Zij hebben mij aangegeven dat ik zelfs binnen 14 dagen zonder ontvangst van de koop af mag zien. Decogreens blijft zelfs nadat ik de wet toegestuurd heb zeggen dat de nederlandse wet niet klopt. Als er een uitslag van het onderzoek zou zijn van de dhl zouden ze mij direct op de hoogte stellen en mijn geld terug boeken (een groot bedrag). Ik heb van de dhl gehoord dat mijn uitslag allang verstuurd is. Maar decogreens reageerd nergens meer op. Bestel hier nooit wat!

Beste Manon, U zou deze oververhitte opmerking die achteraf gezien niet geplaatst zou moeten zijn nog verwijderen, nu wij alles netjes hebben opgelost en fout bij DHL is hersteld.

Prachtige bloemen

Wat een goede en snelle levering, prachtige bloemen. Niet van echt te onderscheiden. Heel blij mee!

Erg goed

De bestelling liep goed alleen met het bezorgen liep het fout, maar dat hebben ze heel goed opgelost. We zijn erg tevreden over deco greens

prima kwaliteit mooi op tijd geleverd

zeer tevreden

Keurig op tijd Goede service

Netjes verpakt mooi produkt snel geleverd

Snelle levering en goede producten

Duidelijke site, bij telefonisch contact heldere communicatie. Bestelde producten altijd snel en netjes verpakt geleverd.

Goede kwaliteit en snelle levering

Overzichtelijke website en snel geleverd, uitstekend!

eenvoudig te bestellen en super snel geleverd.

Na mijn bestelling direct een track en trace gekregen, en direct de dag erna mijn bestelling ontvangen. TOP!

keurig verpakt, je krijgt wat je besteld.

Snel en goede kwaliteit.

Kan niet verbeterd worden, is perfect.

Als tip zou het fijn zijn om een bevestigingsmail van de bestelling te ontvangen. Nu vond ik dat een beetje lastig of de bestelling wel goed was aangekomen.

Mooi product.

Kwam keurig ingepakt en goed beschermd aan. Producten zíjn mooi van kleur,niet van echt te onderscheiden. Goed advies bijgesloten hoe je de producten het beste kan behandelen. Top

Super snelle levering. Goede informatie vooraf gekregen over kunstplant. De plant is in één woord schitterend. Ook geweldig materiaal. Dik tevreden.

Goed product, verpakking en verzending. Klantenservice vriendenlijk en behulpzaam. Top.

Teleurgesteld

Was heel tevreden met de bezorging daarna teleurgesteld. Had telefonisch contact gehad dat ik een onderhoud spuitbus was vergeten en of die nog toegestuurd kon worden zonder bezorg kosten ja dat zouden ze doen. Ik had voor € 188 gekocht. Maar kreeg nog geen uur later een mail dat dat niet gebeurde. Was van plan nog meer planten over een tijdje kopen. Maar daar zie ik denk ik vanaf.

Te kleine geleverd

Jammer een 20 cm buxus bolletje besteld en 17 cm geleverd

Indien u klachten heeft, moet u zich wenden tot onze klanten service ! en dit niet via dit beoordelingssysteem doen, alvorens wij met u iets kunnen oplossen. m.b.t uw opmerking allen bollen hebben de juiste maat, het is alleen de manier waarop u dit meet en wij dit meten. uitleg staat op onze website: https://www.onlinekunstplanten.nl/kwaliteit-kunstplanten/ Indien u iets veranderd wil zien of overleggen dan kunt u de klanten service bereiken via de mail of telefonisch om een eventueel probleem op te lossen. Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Verwarrend

De boom is zeer mooi, dank jullie. Het bezorgen was verwarrend . Eerst mail van D.H.L. Dat zij boom zouden leveren en twee dagen daarna mail van Bpost dat zij hem gingen leveren . Heeft voor twijfel gezorgd in deze tijden van veel phishingmails enzoverder. Nu eind goed al goed bedankt.

De planten zien er geweldig natural uit en als je ze eenmaal uitgevouwen hebt, heb je ook echt een grote plant. De service was uitstekend en zeer meedenkend!

snelle en goede service

gemeld probleem bij bestelling werd bijzonder adequaat en snel opgelost.

helemaal OK

Prima levering

Zeeeer goed!!

Zegt genoeg toch.

Correct en snelle levering, prima. Bedankt

perfect

Geleverd zoals het moet

Over Deco Greens Online Kunst Planten en Bomen

U vind bij ons alleen project kwaliteit Kunstplanten, deze kwaliteit is geheel anders zoals u wellicht nu kent en is dan ook niet in normale winkels te koop. De meest gehoorde eerste worden van de klanten in de onze kunstplanten showroom is dan ook ? Dat kunstplanten zo mooi en echt konden zijn wisten we niet! Onze directe uitleg is dan ook dat u nepplanten elders koopt en bij ons Kunstplanten, alle met de hand gemaakt, natuurlijk en niet van echt te onderscheiden. Wij leveren buiten verschillende kunstplanten ook, haagelementen, kunstklimop, kunst guirlandes, kunstboeket, kunstgrastapijt, kunst geranium of zoals u het vaak noemt nep planten. Wilt u alles in het echt zien bezoek dan onze showroom met meer dan 3000 producten en de grootste in Europa. U zal versteld staan hoe mooi echte kunstplanten kunnen zijn, menig klant gelooft ons ook niet als we zeggen dat alles kunstplanten zijn. Gezien we groothandel zijn hebben we geen open deur beleid !