snel geleverd en goed verpakt, chapeau !

zie boven

Ging van een leien dakje

Snelle bezorging en een levensechte plant.

Snelle service hoede prijs kwaliteit

Snelle service mooie kunstbloemen prijs kwaliteit

Zeer positief

Komt afspraak na

makkelijk en snel

prima; makkelijk besteld en snel geleverd

Snelle levering, mooie kwaliteit..

Als in de titel. Wat moet ik er meer van zeggen.

Uitermate teleurstellend

Produkten besteld, maar helaas toch niet de juiste keuze! Wat blijkt? GEEN geld terug !! Alleen terugsturen tegen een tegoedbon! DecoGreens.nl vindt zichzelf namelijk geen webshop, en denkt er eigen regels op na te mogen houden. Hoezo WebshopKeurmerk ????

Na veel mail contact en zeker een gewenste buitensporige oplossing krijgen we als nog de trap na... Helaas zijn er altijd klanten bij, die zich met naam (grote hufter mogen noemen) en van hun eigen onkunde en domme fouten en onbegrip voor een eigen situatie proberen de webwinkel overal de schuld van te geven. Wij leven alle wettelijke regels na en geven een geweldige service. Maar klanten zoals u die denken dan de ondernemer via een publiekelijke manier aan de schandpaal hangen de oplossing is zijn geen mensen met begrip. Hier staan we zeker boven.

Snel en correct

Snel en correct

Blij en tevreden

Deskundig advies gehad, snelle levering van een mooi product!

Geweldig mooie buxus bollen

Prachtige buxus bollen uv beschermd perfect dus

netjes verpakt zeer snel geleverd

zeer goed advies neemt de moeite voor uitleg na de bestelling snel geleverd

Mooie kwaliteit en meedenkende klantenservice

Ik had een orchidee besteld die er niet meer bleek te zijn. Deco Greens kwam op eigen initiatief met een alternatief waarbij goed geluisterd was naar wat ik wilde en waarvoor het bedoeld was.

Zeer goede en vriendelijke levering.

Zeer stipt en een goed product dat we besteld hadden. In de toekomst zal ik als het nodig is waar bij Deco bestellen.

Super ervaring, bestelling en levering kan niet beter.

Prachtige showroom in Spankeren

Ik wordt altijd op en prettige manier behandeld

Geweldig product, supersnelle en correcte levering. Ik ben zeer tevreden en zal deze site aanbevelen

SUPER! Snelle verzending en top kwaliteit

Vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon. Daarnaast was de levering er een dag later al, top!! Kwaliteit is ook echt goed.

uitstekend

Maandag namiddag besteld en vandaag woensdag geleverd. Prima verpakt en kwaliteitsvol. Enkel lof en een firmanaam om met anderen te delen.

Prima !

prachtig gemaakt

zeer mooi maar weet niet hoe die er volgend jaar zullen uitzien verzorg ze verry wel

Prachtige zijden en kunstplanten

2 grote buxussen moesten nog uit elkaar gevouwen worden, maar het resultaat is prachtig. Lijkt door de losse takjes nét echt. Ben zeer tevreden. De steekgeraniums voldoen óók perfect.

Product is goed, bijkomende koten zijn erg hoog

Goed product jammer dat er zoveel extra kosten bij komen. één derde bestaat uit kosten weet niet waarom deze kosten zo moeten hoog zijn.

Beste H,J, De IQ Nano Onderhoud Spray wordt tegen kostprijs verkocht als een service artikel. Wij berekenen geen verzendkosten, maar wel order kosten onder de 75 euro excl. BTW Het klaar maken van een bestelling kost nu eenmaal geld, verpakkingsmateriaal en tijd en verzekerd transport. Deze kosten moeten gedekt kunnen worden zeker voor een bestelling van kleine omvang. Gezien dit product ook nog eens tegen kostprijs wordt verkocht is er ook geen marge om deze kosten terug te verdienen. Al met al zou je ook kunnen zegen dat als we niks berekenen dat de bijkomende kosten 50% zijn van het product, dit is ook niet in verhouding. naar ons idee is alles een heel logisch verhaal. U zou er ook voor kunnen kiezen om vanuit Apeldoorn de bestelling te komen ophalen, Ritje heel en weer Apeldoorn Spankeren is denk ik duurder dan onze bijkomende reële kosten. Helaas hebben u en wij te maken met externe kosten die toch ergs van betaald zouden moeten worden en hier kunnen we weinig aan doen. Met Vriendelijke groet van het Deco Greens Service team

Prima kwaliteit en service.

Vlug geleverd en prima kwaliteit.

Prima, zeker nadat er een inpakfoutje was gemaakt!

zeer goed

alles keurig verzorgd

Over Deco Greens Online Kunst Planten en Bomen

U vind bij ons alleen project kwaliteit Kunstplanten, deze kwaliteit is geheel anders zoals u wellicht nu kent en is dan ook niet in normale winkels te koop. De meest gehoorde eerste worden van de klanten in de onze kunstplanten showroom is dan ook ? Dat kunstplanten zo mooi en echt konden zijn wisten we niet! Onze directe uitleg is dan ook dat u nepplanten elders koopt en bij ons Kunstplanten, alle met de hand gemaakt, natuurlijk en niet van echt te onderscheiden. Wij leveren buiten verschillende kunstplanten ook, haagelementen, kunstklimop, kunst guirlandes, kunstboeket, kunstgrastapijt, kunst geranium of zoals u het vaak noemt nep planten. Wilt u alles in het echt zien bezoek dan onze showroom met meer dan 3000 producten en de grootste in Europa. U zal versteld staan hoe mooi echte kunstplanten kunnen zijn, menig klant gelooft ons ook niet als we zeggen dat alles kunstplanten zijn. Gezien we groothandel zijn hebben we geen open deur beleid !