Prima op tijd, goed verpakt, netjes geleverd, prima producten

Helemaal tevreden over gemak van bestelling, product scala, informatie over de producten snelheid en kwaliteit verzending.

Goed product verlate levering

Het product is prima, ik heb een vijverslang besteld. Mijn oude slang was vele malen minder flexibel, dus deze is beter. Helaas stond op de site binnen 3 werkdagen. Ik begrijp dat het in deze tijd allemaal anders ligt maar het zou fijn zijn dit op de site te vermelden zodat er geen valse verwachtingen geschept.

Het kwam niet op de gewenste datum maar dat zou door de corona komen. Ik heb het als nog redelijk snel dus toppie bedankt

Goed opletten wat je besteld

Ik vind het produkt omschrijving niet echt heel duidelijk. Ik dacht dus losse chloortabletten te bestellen maar dat bleken dus 5 tabletten van 200 gram te zijn. Ook heb ik niet echt goed gelezen dus maar echt duidelijk vond ik het ook niet

Slechte service

Zeer slechte service, wij hebben een sterk vermoeden dat zoals het aquarium van ruim vijfhonderd euro verpakt was en de staat vol stof binnen en buiten het hier duidelijk gaat om een showroommodel voor de prijs van een nieuwe. Na de kast in mekaar te hebben gestoken en op zijn plaats te hebben gezet, daarna het aquarium uit de doos en op zijn plaats te hebben gezet, probeerden we de dure led aan te zetten maar die is stuk, het kan dan ook niet anders dat deze led van 92cm lang al een zeer lange tijd moet gebrand hebben voor dat zoiets stuk kan gaan, wij hebben direct een mail gestuurd en wachten nu geduldig af op hopelijk een antwoord.

Langere levertermijn dan initieel verwacht maar nog oké en gewenste producten goed ontvangen

Geheel tevreden!

Snelle en correcte levering. Geheel conform verwachting.

Perfect snelle levering , goede prijs

Zoals hierboven beschreven

Levert snel, goede info voorziening.

Niet volgens afspraak

Mijn bestelling zou de volgende dag geleverd worden. Heb 2 weken moeten wachten. En dat zonder een berichtje van hun.

Pakket wordt pas na 4 dgn aangeboden bij verzender

Slechte eerste ervaring met AquastoreXL. Mijn bestelling wordt pas na 4 dagen aangeboden bij DHL ipv de beloofde volgende dag zoals op de website wordt beloofd. Ook ben ik niet over de langere levertijd geïnformeerd.

Goeie ervaring

Heb gewoon een goeie ervaring , niks om echt over te klagen.

Reageren niet op retouraanvraag

Bestelling ontvangen. Echter, ik wil 1 product retourneren omdat het niet het door mij bedoelde product is. Daarom de procedure gevolgd zoals Aquastore die aangeeft. Inmiddels zijn we meer dan 1,5 week verder en is er nog niet gereageerd.

Super fijne aquarium stofzuiger

Geen gedoe met batterijen of filters. Een paar keer op een neer halen en dan gaat het heel vlot. Handig ook dat er klemmetjes bij zitten om de slang aan de emmer te bevestigen, en een kraantje om hem tussendoor te laten stoppen. Blij met deze aankoop!

gewoon een top product

goede en snelle bezorging fluval provac een supper ding. aquastore xl bedankt.

Slecht

Al 5 dagen zit ik te wachten, en er is nog niks gebeurd. Het is nog niet eens verzonden.

K heb geen klachten

Snelle levering ;aantrekkelijk prijs.

Ondanks verkeerd geleverd, netjes afgehandeld

Helaas verkeerd product geleverd ivm bouwjaar van type pomp. Melvin heeft het netjes opgelost en gezorgd dat je juiste onderdelen zsm nageleverd werden. Prima service.

Snelle verzending..helaas waren 2 producten stuk. Ik verwacht een net zo snelle oplossing

Great service

Quick and easy service thank you!

Goede prijs. Klantenservice kan beter

Na mail over de levering krijg je een automatische reply. Zelfs na 3x mailen. Levering heeft er 1,5 weken over gedaan. Laat dan even weten dat er iets niet op voorraad is. Levering zelf is prima!

Prima service voor goede prijs.

Groot assortiment voor een prima prijs.

De 2 grootte planten was erwel wat rot in de planten maar de andere planten waren super goed grt en bedankt rita

Over AquastoreXL

AquastoreXL is al jaren een begrip in de online wereld wat betreft alles voor aquaria, vijvers, zwembaden en beregening. Ook bent u van harte welkom in onze ruim opgezette winkel in Fijnaart.