Matige bestelling ontvangen

Helaas waren er al wel een aantal blaadjes geknakt bij een plantje. Ook kreeg ik een samengestelde plantenbox met 4 van de 5 plantjes die je voorin het aquarium moest poten. Dat zou je niet verwachten van een compleet samengesteld pakket voor je aquarium.

heel goed

HEEL TEVREDEN

Ik heb een heel goede ervaring !

Goede service enkel jammer van de laatste levering. Veel planten bladeren waren afgebroken

Een overzichtelijke webwinkel. Eerlijke prijzen. Vlotte levering.

Snel, goedkoop en betrouwbaar

Snel, goedkoop en betrouwbaar

Alles goed geleverd

Ok

Uitgebreid assortiment en snelle levering

Besteld en correct geleverd.

Gewoon goed. Naar verwachting.

redelijk snel binnen en alle producten waren goed.

Niet superduur, goede kwaliteit en service

Vriendelijk te woord gestaan

Goede snelle service en levering

Echt een aanrader!!!

Ondanks corona een vlotte en perfecte levering. Heel goede communicatie!!! Hier vindt je werkelijk "alles" wat je als aquariaan nodig hebt aan zeer scherpe prijzen !!!! De aangeboden producten zijn héél goed en uitvoerig beschreven!!!

Goede producten

Goede producten, veel keus. Als je een vraag hebt, krijg je ook gelijk antwoord

Gewoon goed

Snelle leveling.

Mooie planted en goed verpakt.

Werkt goed, bezorging slecht

Het filter dat ik bestelde werkt perfect. De bioflow 1 is zeker een aanrader. Bleef er speciaal voor thuis maar werd niet geleverd. Kreeg later een mail dat ik het de volgende dag kon halen omdat ik bij de originele levering "niet thuis was". Hoop gedoe met DHL gehad. Erg jammer.

Prima zaak

Prijs kwaliteit goed

eerste ervaring maar niet de laatste

snelle levering goe verpakt kortom wat ik wens wanneer ik online iets bestel

Goede service, prima prijs

Mijn bestelling werd heel vlug en correct geleverd, super!

Grote keuze

Een uitgebreid assortiment voor alles wat je zoekt voor vijver, aquarium en heel veel op watergebied.

Communicatie onvoldoende

Wij hadden zout en zand besteld en aan de hand van een creditfactuur kwamen wij te weten dat deze niet afgeleverd zouden worden. Het had netjes en fijn geweest als wij daar vantevoren via een mail op de hoogte van waren gesteld en de reden dat jullie dit niet konden afleveren.

Goede en betrouwbare webshop

Zoals altijd naar volle tevredenheid mijn bestelling geleverd.

Krijg altijd deskundig antwoord op mijn vragen

Een prima webshop

Alle supersnel geleverd en netjes ingepakt precies zoals het beschreven stond

Over AquastoreXL

AquastoreXL is al jaren een begrip in de online wereld wat betreft alles voor aquaria, vijvers, zwembaden en beregening. Ook bent u van harte welkom in onze ruim opgezette winkel in Fijnaart.