Goede levering

Snelle en goede levering.

Beloofde levertijd klopt niet !!!

Indien op tijd besteld zou mijn product de volgende dag geleverd worden. Ik had ruim op tijd besteld en ook de bevestiging ontvangen (van Aquastore) voor levering volgende dag. Ik was toen thuis. De levering was echter pas 2 dagen later, waardoor ik niet thuis was. Product daardoor op afleverpunt v pakketdienst geleverd ter afhaling. Ik heb daar pas dagen later tijd voor. Veel te laat dus.

Levering top, nazorg en service schiet heel veel tekort!!!

Bestelling werd snel en prompt verzorgd en geleverde producten waren goed maar............. AquastoreXL geeft aan dat je als klant voor producten een bepaald aantal spaarpunten ontvangt. Dit is nu mijn 2e bestelling en er is nooit een spaarpunt bijgeschreven in het "Loyalty" deel van mijn account. Een vraag erover gesteld aan AquastoreXL levert als antwoord op: "Hartelijk dank voor uw bericht. Ik kom het inderdaad niet tegen ik ga het door zetten naar mijn collega die daar over gaat. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben." Einde bericht en het laatste wat ik van AquastoreXL vernomen. Inmiddels een week verder en nog steeds radiostilte en ook niets aan spaarpunten bijgeschreven gekregen. Op grond van deze ervaring op gebied van service en nazorg, beoordeel ik AquastoreXL als ZEER MATIG.

Prima, duidelijke website snelle levering

Duidelijke website, prima bestelgemak en snelle levering

Vlotte service voor product tegen correcte prijs.

Vlot werkbare website en afhandeling van de betaling volgens moderne standaard normen. Levering op tijd. Hier kom ik nog terug.

Bestelde artikelen goed verpakt en in goede staat aangekomen. Binnen afgesproken 2 dagen geleverd. Prima dus!

Beter dan het gemiddelde!

AquastoreXL is best te vertrouwen en geven waar voor uw geld. Alleen jammer dat er met afzonderlijke opmerkingen (buiten het online gedoe) geen rekening wordt gehouden.

Snelle levering,top planten Alleen dacht ik dat er meerdere kleinere stenen in 1 pakket gingen zitten ipv 1 groot

Perfecte Aquarium store !

Al maanden vaste klant van AquastoreXL. Perfecte service en de aquarium planten die ik er vaak bestel zijn ook van perfecte kwaliteit voor in mijn aquarium. Tevens ook een goede en snelle klantenservice. Kortom TOP!

Al meerdere producten besteld. Hele goede en snelle levering. Echt aan te bevelen.

Altijd goed en snel

Goed en snel

zeer goed

goede service en vlug ne aanrader

Super snel en correct

Levering was sneller dan opgegeven. Wat al snel zou zijn. Keurig verpakt.

snel en correct

vrijdag besteld en zaterdag geleverd top

prima en correcte levering

Juiste levering en product wat besteld ontvangen. afleverdag perfect.

Goed voorgelicht!

Positief

Fijne gemakkelijke winkel

Geen opmerkingen over. Fijne handige winkel en goede prijzen! Zou idealer zijn mocht je vanaf minder winkelmandwaarde gratis verzending krijgen

Snelle en correcte levering

Prima; snel geleverd, goed verpakt, prima product

👍

Uitstekend.

Uitstekend.

Super snelle service

Snelle levering snel beantwoorde vragen

Mijn vraag werd snel beantwoord. Werd meteen de volgende dag opgestuurd

Correcte levering

heel goed

snelle levering product heel goed

Spullen besteld en binnen 2 dagen in huis.

Over AquastoreXL

AquastoreXL is al jaren een begrip in de online wereld wat betreft alles voor aquaria, vijvers, zwembaden en beregening. Ook bent u van harte welkom in onze ruim opgezette winkel in Fijnaart.