Prima assortiment en levering

De bestelde goederen werden zoals je mag verwachten netjes geleverd binnen de beloofde termijn.

Zeer ruime keuze voor elke portemonnee

Gewoon alles te verkrijgen wat je waterwereldje nodig heeft. Fijne is dat je uit alle merken je keuze kunt maken. Fijne is ook dat er gewoon een winkel is waar je je spullen kunt bekijken. Advies krijg je er gratis bij. Top

Goede producten maar levering kan sneller

Het was mijn eerste keer bestellen bij jullie een zou het weer doen alleen de levering duurde wat lang

bestellen en levering verliepen goed

JBL CristalProfi e902 Greenline op dinsdag besteld en werd op donderdag geleverd. werd keurig op de hoogte gehouden van de levering.

Snelle levering , mooie gezonde planten

Aan te bevelen

Snelle levering en goed verpakt. Ruime keuze voor een correcte prijs.

Snelle levering goede service

Goed!

Een bestelling gedaan, en de gekozen dag uitgekozen en bezorgt! Prima verpakt! En alles netjes. Prima service!

Goed assortiment, maar dat komt met een nadeel.

Assortiment is groot, maar daardoor is niet alles meteen leverbaar. Door drukte duurde het langer voordat ze konden verzenden, maar ik werd netjes te woord gestaan en ze waren zeer behulpzaam en vriendelijk.

Subliem

Zeer goed ingepakt en snelle levering

goede prijs / snelle verzending

Besteld en paar uur later verstuurd, en volgende dag snel in huis. Product goed verpakt en scherp geprijst.

Mijn bestelling moest op gewacht worden ,geen probleem,na telefonisch contact had ik de keus wachten op levering of geld retour.Zeer tevreden

Uitstekend materiaal, snelle levering

Net zoals bij vorige bestellingen ben ik erg tevreden. Het geleverde materiaal is uitstekend van kwaliteit. Correcte prijszetting en snelle levering. Wat wil men nog meer?

Super geregeld

Makkelijk besteld. Zelf de tijd kunnen bepalen wanneer pakket kwam. En alles volgens afspraak. Dus gewoon top.

zoals het hoort

gewoon zoals het hoort. keurig op de hoogte gehouden. juiste product onvangen. blijf hier gewoon bestellen.

eerste maal zeer tevreden

mooi aanbod van artikelen en mooie prijzen

Top firma, snel geleverd en uitstekende prijzen

Goed verpakt, snel geleverd. Administratief alles perfect in orde.

Communicatie kan beter

Vandaag besteld morgen geleverd Klopt niet helemaal. Medicatie en eten voor vissen besteld op vrijdag, Dinsdag namiddag nog steeds geen verzendmail ontvangen!! Dus ik neem contact op met de winkel, de medewerker laat weten via e-mail dat niet alles op vooraad is en van zodra alles binnen is ze overgaan tot verzending!! Oké, had wel een verwittiging van vertraging geapprecieerd...

Over het algemeen snel geleverd

Laatste levering een beetje pech gehad, er was namelijk iets stuk bij levering. Juist en correct behandeld van Aquastore XL, een nieuw stuk werd achterna verzonden.

Heel goeie service en snelle levering

Hele goeie site waar je alles op vindt alsook de pakketten die ze aanbieden.

Goede producten en snelle bezorging

Ruime sorteing tegen scherpe prijzen.

Ruim aanbod, scherpe prijzen, snelle levering, goed verpakt.

Goede service scherpe prijzen goed advies zonder overbodige extras

Netjes, snel, compleet

Binnen een dag geleverd voor een scherpe prijs.

Over AquastoreXL

AquastoreXL is al jaren een begrip in de online wereld wat betreft alles voor aquaria, vijvers, zwembaden en beregening. Ook bent u van harte welkom in onze ruim opgezette winkel in Fijnaart.