Veel keuze

Ik zocht naar een specifiek component van een specifiek aquarium. Ik heb deze snel gevonden, en ook een aantal andere interessante aanbiedingen gezien voor onderdelen van hetzelfde aquarium. Hierdoor heb ik uiteindelijk 60 in plaats van 10 uitgegeven. Alles is ook op tijd geleverd. Een goede zaak

Goede ervaring.

Snelle levering, wel werd het pakje verdeeld met leveren. Een deel thuis en een deel op afgiftepunt.

Zeer goede ervaring!

Besteld op woensdag 25-01-2023.. alles geleverd op 28-01-2023. Mijn aquarium staat inmiddels in te draaien. Goede kwaliteit plantjes. Nieuw JUWEL filter (VISION 180) Groot lucht steen super leuk staat ie in de bak. Luchtpomp JBL zwart grind 15Liter 2x 3.5kg voeding voor onder het grind Heel erg tevreden over de dienstverlening en beveel deze winkel aan en zou zelf ook weer bestellen.

Te lange levering 11-01-2023 besteld 27-01-2023 geleverd.

Te lange levering 11-01-2023 besteld 27-01-2023 geleverd.

Prima, bestelling werd de volgende dag bezorgd, exact zoals aangegeven op de website

Top, prima service !!

Geleverd wat er besteld is

Goed verpakt en geleverd wat ik besteld had. Helaas was de bezorger wat aan de late kant.

Filter functieloos

Filter is getest, het werkt niet zoals het hoort

Gewoon perfect

Wordtin keurige verpakking afgeleverd. Ik blijf klant

Netjes geleverd.

Ik heb één kritiekpunt. Uit de site kon ik niet opmaken of er een pakkingring werd meegeleverd (met de nieuwe Eheim pompkop) dus maar apart bij besteld. Bleek onnodig, want er zat wel een nieuwe ring bij. Was handig geweest om dat te vermelden.

Super snel en planten waren nog super netjes alles goed ingepakt

Snelle levering, mooie producten, nette prijzen.

Makkelijke website, duidelijk, en snel geleverd, ik had planten besteld, die kwamen netjes verpakt op de aangegeven dag aan

goed en betrowbaar

platen goed aan gekomen

Perfect service

Heel snel geleverd en goede prijs

Vlotte service

Heel vlotte en correcte levering.

Losse delen besteld voor mijn 901 filter.

Om na een baardalg besmetting weer schoon op te kunnen zetten nieuwe aanvoer en afvoer aansluitingen gekocht. Doordat 1 deel niet op voorraad was iets langer moeten wachten op de levering maar daar was ik bewust van. Dus geen probleem. Keurig geleverd volgens afspraak.

Goed en netjes

Goed ingepakt, netjes op tijd ontvangen.

levering, kwaliteit en prijs negatief.

Helaas heb ik lang moeten wachten op het product, Heb geduldig geweest, éénmaal product PU-schuim zwart gebruikt mag je wegwerpen terwijl het nog vol zit. Er komt niks meer uit. Ik merk dan ook op dat de prijs veel duurder is geworden. Bijna met de helft.

Alles is oke

Communicatie is goed. Ik heb mijn pakket prima ontvangen

Prima bedrijf..

Prima product snelle service,alles goed verpakt,Helialux spectrum mooi licht mooie kleuren,en kunt heel veel verschillende licht programma s instellen,ook heel relex voor de vissen,

Topper

Ik ben zeer tevreden.

Ik heb een goede aankoop gedaan en ben zeer tevreden met de kwaliteit van mijn artikelen en de service van AquastoreXL. Vriendelijke groeten, e.jvanhoeven@gmail.com.

Alles zo als het hoort… snelle levering.

Goede kwaliteit

Bestelling was netjes verpakt en de bestelde planten zien er goed uit. Nu een week later zijn ze bijna allemaal al goed bijgetrokken en gegroeid. De bezorging daarintegen liet te wensen over. De doos met planten stond tegen de voordeur aan gezet terwijl het -3 was buiten en er niet bij de buren was aangebeld

Over AquastoreXL

AquastoreXL is al jaren een begrip in de online wereld wat betreft alles voor aquaria, vijvers, zwembaden en beregening. Ook bent u van harte welkom in onze ruim opgezette winkel in Fijnaart.