Top! Goeie prijs kwaliteit en gebruiksvriendelijk

Bestellen ging makkelijk en werd snel bezorgd thuis

Alles OK

De prijs was goed en de artikels werden snel geleverd. Het geleverde was zoals besteld.

bijna alles in huis goede winkel snelle servise

koop hier graag meetal een dag of 2 later geleverd

Afgelopen week mijn OASE Biomaster thermo 350 ontvangen. Het bleek dat de fabrikant een aantal onderdelen had veranderd. Deze zijn door Aquastore XL alsnog kosteloos naar mij opgestuurd. Het filter draait nu een week en ik ben er super tevreden over. Dank je wel Aquastore voor de service. Hat was al niet de eerste keer dat ik iets bij jullie bestelde en het zal ook zeker niet de laatste keer zijn.

Makkelijk gekocht, goed verpakt.

De website zit goed in elkaar, geen klachten.

Vlot en snel!

...

Vlot geleverd

De volgende dag geleverd. Goede kwaliteit.

service rapide

livraison rapide et service impecable

Duurt lang

De verzending duurt lang bij mijn laaste bestelling

Snelle en correcte levering!

Heel gemakkelijk kon ik de items kiezen die ik nodig had op de webshop. De prijzen zijn competitief. De levering is ook vlotjes verlopen en er werd goed gecommuniceerd ivm de status van de zending.

Parfait

Colis arrivé le jour suivant bien protégé et intact, bon suivi

Groot aanbod, schappelijke prijzen, snelle verzending!

Bijna alles dat een mens zich maar kan wensen aan aquarium- en zwembadspullen! Overzichtelijke website en eenvoudig te bestellen.

Heel ontevreden

Beluchtingssysteem besteld, was niet op voorraad, achteraf blijkt dat ook wel op de site te staan, dus nog maar even wachten. Wanneer het pakket komt blijkt dat het niet is wat we hebben besteld, dus nu alles retour. Wij bestellen niet meer via deze site, als je een vijver hebt wil je graag snel geholpen worden, en dat bieden zij niet.

Geweldig filter

Bij AquastoreXL een Oase FiltoClear 31000 + Gratis Vervangingmousse Set gekocht. Onze vijver was een dag later kraakhelder! Erg blij mee!

oase aquarium pomp

Na bestellen van mijn nieuwe oase biomaster zeer snel thuis . Echt fijn filter

Snel en correcte service

De levertijd was correct

prima winkel, mooi assortiment

Snelle levering, mooie keuze aan aquarium planten.

Pakketje nooit ontvangen

Mijn pakket is nooit aangekomen ik zou het 2/3 dagen geleden moeten krijgen maar hij is nooit binnengekomen! Ik heb al contact op genomen waaruit 0 reactie! Vind het echt belachelijk Ik wil mijn geld terug…

Hoi Marit, Zover ik kan zien hebben we je keurig en snel op je bericht gereageerd. DHL geeft aan dat het geleverd is, indien je aangeeft dat dit dus niet zo is starten we een onderzoek, duurt een paar dagen helaas. Maar zoals je begrijpt kunnen we dan ook niet anders dan dit afwachten, het moet immers wel kloppen natuurlijk. Ook komt het voor dat de bezorger alsnog de volgende dag komt of dat deze het bij je buren heeft geleverd, dat zal blijken uit het onderzoek. Uiteraard vinden wij het ook jammer maar wij hebben geen invloed op het werk van de bezorger. We vragen je om hier geduld voor te hebben, we komen snel bij je terug.

Zeer tevreden!

Snelle levering! Goed verpakt en goedkoper dan speciaalzaak in de buurt voor exact hetzelfde.

Zeer snelle levering top service.

Zeer snelle levering top service

Perfecte levering

Alles correct verlopen

Een correcte en snelle bediening. Dank daarvoor. Dirk

Bedrijvenweg 2

4793SK Fijnaart

Over AquastoreXL

AquastoreXL is al jaren een begrip in de online wereld wat betreft alles voor aquaria, vijvers, zwembaden en beregening. Ook bent u van harte welkom in onze ruim opgezette winkel in Fijnaart.