Helemaal tevreden

Snelle levering van een goed product

Zeer goede service

Heb alles op tijd gekregen Stond goed omschreven op de site

wij hebben regel maat wat gekocht

we hebben regelmaat wat gekocht en ook weer terug gestuurd contact gehad met jullie dat liep uitstekend altijd vriendelijk te woord gestaan

Product was niet leverbaar. Maar via mail aangegeven zodra het binnen was dat ik dat kon reserveren. Werkt heel goed TOP!

Prima product

Snelle en goede levering

Altijd naar tevredenheid gekocht

Fijne webwinkel, kundige mensen, eerlijke informatie, groot assortiment, supersnelle levering... ik kan nog wel even doorgaan. Ik blijf hier een trouwe klant. Ook hun fysieke winkel is gaaf. Fijne betrokken mensen!

Prima op de af gesproken dag geleverd

Juiste productc juiste leveringsdatum en juiste afhandeling.

Een positieve ervaring in de wereld van online verkoop. Het kan dus wel degelijk! Dank voor de correcte afhandeling.

gewoon goed

snel geleverd . goed verpakt en goede producten.

Altijd top

Vaak eerder dingen besteld en is de bezorging snel en goed

Hielp goed en goedkoop

Cichlide vrouw was aangevallen foor haar man. Flink beschadigd en begon een wit laagje op te komen. Toen medicatie besteld en binnen 3 dagen zag ik dat het voor 90% totaal weg was de witte troep.

Prima service, nooit geen klachten

Fijne website, overzichtelijk en duidelijk, scherpe pijzen.

snel en verzorgd

PERFECT EN SNELLE LEVERING

MIJN EERSTE BESTELLING BIJ DIT BEDRIJF. DE ENE DAG BESTELD EN DE VOLGENDE DAG CORRECT IN HUIS. HIER KUNNEN VEEL ANDERE BEDRIJVEN VAN LEREN.

Kennis van zaken.

Mijn eerste bestelling van levend materiaal (planten) waar ik vooraf een beetje huiverig voor was. Hoe komt het aan, wordt onderweg toch aardig mee gegooid door vervoerder. Kwam keurig verpakt en zonder enige schade aan. Prima.

Snelle en goede levering

Alles prima

Kreeg snel maar vooral goede antwoorden op mijn vragen. Prettige service.

Goede service, maar 1 nalatigheid ervaren

Artikelen werden netjes en goed ingepakt afgeleverd, maar we werden niet op de hoogte gebracht wanneer de artikelen zouden worden gebracht! Het was toevallig dat wij thuis waren, anders hadden wij de boot gemist!

Communicatie gebrekkig

Communicatie is gebrekkig. Heb achter de order aan moeten bellen waar het bleef. Schijnbaar was er 1 item niet op voorraad. Had fijn geweest als dat eerder gemeld was, dan had ik die laten zitten en de rest sneller ontvangen. Ook vrij grof te woord gestaan. Tevens wordt alles op vrijdagavond besteld pas maandag verwerkt, omdat zaterdag schijnbaar geen werkdag is. Raar in deze economie. Tenzij ze hele scherpe aanbiedingen hebben, shop ik denk ik volgende keer elders.

Goede en snelle levering

Snelle service van product wat niet genoeg van op voorraad was en fijne communicatie gehad over de betalings mogelijkheden.

Snelle levering, prima product! Heel tevreden!

goede service, goed behandeld

goede service, goed behandeld

voldoende, een redelijke ervaring

Over AquastoreXL

AquastoreXL is al jaren een begrip in de online wereld wat betreft alles voor aquaria, vijvers, zwembaden en beregening. Ook bent u van harte welkom in onze ruim opgezette winkel in Fijnaart.