Goed geholpen leuke mensen klantvriendelijk

Positief tevreden

Onlangs heb ik hier mijn eerste bestelling geplaatst. Op de website staat duidelijk aangegeven dat de levertijd per product kan verschillen, en dat de gehele bestelling in één levering wordt gedaan. Bij mij was er één product niet op voorraad. Ik wilde graag de rest van mijn producten wel z.s.m. ontvangen, dus met een mailtje was ik direct geholpen. Zeer vriendelijk en snel antwoord. Het product wat niet op voorraad was, kon van de bestelling af, en ik had met een dag de rest van mijn bestelling binnen. Alles was super goed en beschermd ingepakt. Ik moet eerlijk toegeven dat mijn eerste indruk iets wat teleurgesteld was door de grootte van het product. Dit was de Superfish Bonsai Driftwood L. Niet veel later realiseerde ik mij dat de afmetingen natuurlijk een inschatting zijn, aangezien elk product hand gemaakt wordt. Naast dat hij misschien iets minder groot was, dan dat ik hoopte, was het wel een prachtig stuk hout. Samen met wat Monte Carlo is het een super mooi geheel geworden in mijn aquarium. De teleurstelling was volledig verdwenen. Over de andere producten die ik besteld heb ben ik verder ook zeer tevreden. Al met al, zeker de moeite waard. Hier ga ik vaker bestellen.

De producten kwamen snel en waren goed verpakt

Super goed

Super goede service

Slechte service

Slechte service

Goed binnengekomen

Mooie frisse planten geleverd

Ruime keuze en snelle levering

Kijk graag op de site i.v.m. aanbiedingen.

Fijne webshop

Groot assortiment , snelle levering een aanrader

Goeie webshop

Prima producten en prima geleverd

goed en snel

goed verpakt en keurig geleverd. prima werk

Snel en makkelijk bestellen

Overzichtelijk om te bestellen en snel verstuurd.

Hele fijne en duidelijke webshop, met veel keuze

AquastoreXL is een super fijne webshop met een ruim assortiment. Duidelijke stappen en uitleg met betalen. Snelle levering van producten. Helemaal top!

Goede service ' snel geleverd en vlugge respons op mail.

Makkelijk besteld super snelle levering

Zie bovenstaand

Goede prijs, goed verpakt

Goede scherpe prijs & goed stevig verpakt alsook snel geleverd, ronduit tevreden

Top.

Prachtige organisatie

Perfecte en vlugge levering van producten .

filter medium is super

Als ik mijn aquarium water ververs, gebruik ik altijd filtermedium. Het maakt je water super helder en er zitten veel bestanden in, wat ten goede voor de vissen is dus voor gezonde vissen. En alles wordt snel verzonden door Aquastore.

Alles top en correct!!!

Snelle levering, artikelen van top kwaliteit, netjes verpakt en heel correct! Een echte aanrader!

Perfect !!!

Perfecte levering van het aquarium (trigon 190) . Snel en op het opgegeven tijdstip. Alles prima beschermd! Verder verkopen ze alles wat er bij komt kijken en supersnel geleverd. Top winkel !!!

Goed ontvangen

Ik heb mijn bestelling goed ontvangen

Goed dat de onderdelen apart kunnen gekocht worden

Op dinsdagmiddag besteld, en op woensdag ontvangen, product was zoals aangegeven op website.

Kwaliteit redelijk

Bij ontvangst van een aantal aquariumplanten was een plantje in 1 zakje compleet uit elkaar en geknikt, deze kon ik weggooien. Andere planten waren matig met veel rotte blaadjes en zo nu en dan een geknikte steel.

Artikel besteld, opgehaald en in winkel rond gekeken en door

Over AquastoreXL

AquastoreXL is al jaren een begrip in de online wereld wat betreft alles voor aquaria, vijvers, zwembaden en beregening. Ook bent u van harte welkom in onze ruim opgezette winkel in Fijnaart.