Bestelling op tijd bezorgd en keurig verpakt.

Bestelling op tijd bezorgd en keurig verpakt.

Goed verzorgd en super snel, Ga zo door.

Levering was goed, plantjes minder. Sommige stekjes waren al half dood in het zakje

Levering was goed en snel. Plantjes wat minder. Zaten bruine planten tussen en het mos wat er bij zat waren beide al dood in de 2 zakjes. Geen idee als ik hier nog een keer ga bestellen. Aangezien ze geen telefoonnummer hebben heb ik het maar zo gelaten en hoop ik dat de plantjes mooi gaan worden

Je word goed oo de hoogte gehouden vis mail. Perfect. Snelle levering. Een tevreden klant. Een blijvende klant.

Altijd zeer snelle levering

Complimenten aan Aquastore XL altijd correct en zeer snel geleverd.

Levertijd lang + garantie !????

Antwoorden op mails duurt veel te lang !

Snelle en vlotte afhandeling.

Snelle en vlotte afhandeling. zeker voor herhaling vatbaar. zeker dat ik je aanbeveel bij vrienden.

Levering duurde veel te lang.

Ik vind dat de levering van mijn bestelling veel en veel te lang duurde. Twee weken is niet normaal. Als ik iets bestel wil ik dit op zijn minst nog dezelfde week binnen hebben.

Prima service en goede kwaliteit planten. Stevige verpakkingen. Zeer tevreden.

Spullen netjes afgelerd

Bestelling was iets langer onderweg dan verwacht maar netjes uitleg gekregen over de oorzaak

Snelheid en correct

Altijd de bestelling op tijd gekregen en als er iets niet voorradig was werd mij een oplossing aangereikt ! Bedankt !

Normaal gesproken goed.

Normaal gesproken ben ik zeer tevreden,nu echter is het product nog steeds niet verzonden.

Bestelling volgens afspraak geleverd.

Aquariumplanten.

Het zijn leuke planten ,maar bij een plant zat wel wat veel bruin blad, dat ik verwijderd heb ,waardoor er niet zo heel veel meer over bleef.

Groot assortiment

Reeds veel gekocht...en heel tevreden! Soms wat laattijdige levering.

Goede kwaliteiten snelle levering

Betrouwbaar en prima kwaliteit en veel keus. Piet.

Overzichtelijke website

Goede prijs voor goede kwaliteit

pomp

super vlug

Snelle levering en vriendelijk personeel

Vraag via de Facebook-pagina netjes beantwoord.

Ik had wat artikelen gekocht en dat werd binnen 24 uur geleverd. top, dat was zeer snel geleverd.

Goed bedrijf

Alles wat ik bestel word goed verpakt thuis afgeleverd

Snel geleverd, overzichtelijke website.

Perfecte snelle levering en correcte prijs

Goede service en snelle levering

Na foutje van mijn kant snel opgelost. Prima service

ik heb maar 1 keer een bestelling gedaan , te weinig om een goed oordeel te geven.

Over AquastoreXL

AquastoreXL is al jaren een begrip in de online wereld wat betreft alles voor aquaria, vijvers, zwembaden en beregening. Ook bent u van harte welkom in onze ruim opgezette winkel in Fijnaart.