Levering duurde een paar dagen langer dan beloofd, maar alles in goede orde ontvangen.

Prima en snel

Goede site en veel keuze

Ik ontving een beschadigde doos en via een kort mailtje werd dit probleem onmiddellijk opgelost. Fijn om zo behandeld te worden als klant.

Helemaal te gek

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop Aan te raden

Super kan er niks anders van maken!

Zeer snelle levering en netjes verpakt ben het heel blij mee met de nieuwe kleppen voor mijn juwel 240 Ik ga zeker weer bestellen

Snel en zorgvuldig verpakt

zeer snel geleverd en kwaliteit helemaal prima

Positief !

Goede kwaliteit ,netjes verpakt en snel geleverd !

Snelle levering tegen goed prijzen

Volgende dag geleverd, netjes verpakt en exact wat ik besteld had. Super.

Wisselvallig en twijfelachtig

Ontving een fout product door een fout op de site of in het magazijn. Vervolgens zou het goede product geleverd worden en was het weer verkeerd. Dan blijkt ineens het product niet in voorraad te zijn. Ik twijfel of het probleem uberhaubt begrepen is.

Prim6

...

Goede betrouwbare service

Ik had een defecte vijverpomp en vroeg naar een alternatief. Daarin werd ik perfect geadviseerd.

Op tijd geleverd

Goed verpakt en ook snel geleverd. Duidelijke website om bestellingen te doen heel overzichtelijk. Ben er super blij en mijn mooie vissen ook

Goede levering conform afspraak, echter achteraf te duur.

Achteraf bleek dat ik eigenlijk te veel betaald heb voor hetgeen ik besteld heb. Volgende keer moet ik wat beter de prijzen vergelijken. Ik ga natuurlijk niet een te dure webshop aanbevelen. Ik moet wel zeggen dat de levering geheel volgens afspraak was. Dit vind ik wel een pluspunt omdat ik dat ook wel eens anders heb meegemaakt bij andere webshops.

Overzichtelijke site, scherpe prijzen en snelle levering

Ik heb enkele filters besteld voor mijn aquarium. Op de site kon ik ze snel en makkelijk vinden en de prijs was ook scherp. Ook een snelle en vooral nette levering (goed beschermd)

Snel geleverd en het product veilig genoeg verpakt om schade te voorkomen.

Snel geleverd, goed verpakt om schade aan je gekochte product te voorkomen

Altijd goed verzorgd en op tijd

Mijn ervaring is heel goed . En ook de artikelen zijn van goede kwaliteit

Planten goed verpakt.

Besteld betaald en is geleverd prima

Prima verlopen aankoop

plantjes waren niet allemaal even mooi rest wel super geregeld

levertijd week af met een dag valt op zich mee

Supersnelle levering.

Ik zat verlegen om de nieuwe uv lamp, maar had niet verwacht dat ze zo gauw geleverd werd.

PRIMA

Mooie planten geleverd!

Het was weer perfect

Het was weer perfect verzorgd.

UItstekend

Prima prijzen en heldere website, goede product omschrijvingen. En ook duidelijk aangegeven wat de voorraad van een product is. Uitstekende communicatie per mail na aankoop over bevestiging aankoop, verzending en aflevering. Als laatste positief dat er naast de webwinkel ook een fysieke winkel is.

Over AquastoreXL

AquastoreXL is al jaren een begrip in de online wereld wat betreft alles voor aquaria, vijvers, zwembaden en beregening. Ook bent u van harte welkom in onze ruim opgezette winkel in Fijnaart.