Precies wat afgesproken was. Mooie planten.

Altijd correcte leveringen, snel en goed materiaal.

Klantenservice top en snelle bezorging

Goede onlinewinkel.

goede service

Hetgeen ik wilde was makkelijk te vinden op de website en makkelijk te bestellen en betalen. Het product was perfect verpakt en snel thuis.

Snelle en levering, bestelde materiaal slecht ontvangen,

De levering was snel, ik had een juwel plak achterwand besteld en een sier element voor in het aquarium(spiderwood), De juwel plak achterwand was beschadigd omdat de verpakking ingedeukt was, gelukkig kon ik dit eraf knippen omdat mijn aquarium kleiner was dan de juwel plak achterwand. De spiderwood waren de helft van de takken afgebroken deze ga ik daarom ook niet gebruiken.

Altijd een goede ervaring bij AquastoreXL

Makkelijk te bestellen Snelle service Goede producten

Goed geregeld

Goed geregeld en mooi op tijd

Ik heb een vijverpomp en een verwarmingselement besteld. De prijs vind ik aanvaardbaar, en de producten zien er goed uit. Of de producten een lange levensduur hebben weet ik natuurlijk nog niet. De levertijd was aanvaardbaar, een kleine week. Ik kan deze webwinkel aanvevelen.

Ik ben zeer tevreden

Mijn producten waren erg snel in huis. Helemaal tevreden!

Snel geleverd Goed verpakt Goede prijs/kwaliteit verhouding

Prima service. Snelle bezorging

Uitgebreide website

Doen wat wordt beloofd

Goede prijs, wordt volgens afspraak verzonden en op afgesproken dag bezorgd.

Lang moeten wachten

Na zelf navraag doen kregen we pas te horen dat het later zou komen.

Supergoed. Snelle levering, groot assortiment.

Product correct en op tijd geleverd

Het bestelde product (juwel led verlichting) is correct en op tijd geleverd. Het product was goed verpakt.

lange levertijd

Ondanks dat het bestelde artikel op voorraad was, kreeg ik pas na 4 dagen een track and trace, nadat ik er via mail om gevraagd had...toen was het ineens wel mogelijk en had bestelling daarna vlot binnen ( lag dus niet aan bezorg dienst)

Materiaal voor het onderhoud van het zwembad besteld. Alles werd snel geleverd en was goed verpakt en natuurlijk wat ook belangrijk is, de prijs van de producten was het laagste wat ik kon vinden.

Snelle levering, prima aftersales.

Snelle levering, prima aftersales.

Prima geleverd

Goede afhaal service

Goede afhaal service, pakketje stond klaar.

Onderwaterlijm suggereert dat je onder water kunt lijmen. Dat is niet het geval

Ik moest dus de vijver leegpompen tot ruim onder het lek, drogen en dan pas werkt de lijmkracht. Speciaal aangeschaft in de verwachting dat je ook daadwerkelijk onder water kunt lijmen. Tegenvaller dus.

Waterplantjes kon ik gelijk weggooien.

Slecht, waterplantjes worden best droog geleverd, waardoor ik ze gelijk kon weggooien.

Over AquastoreXL

AquastoreXL is al jaren een begrip in de online wereld wat betreft alles voor aquaria, vijvers, zwembaden en beregening. Ook bent u van harte welkom in onze ruim opgezette winkel in Fijnaart.