Goede service en advies.

Goed advies over aanschaf van vissen en planten enz.

aquarium beschadigd en krassen aan binnenkant aquarium

bij het openmaken van doos zag ik al een beschadiging in de hoek van het aquarium.toch maar verder gegaan en was al blij dat aquarium niet lek was.volgende dag kwam ik erachter(na licht aansluiten)dat er behoorlijk wat krassen aan binnenkant van aquarium zaten,voorkant natuurlijk.kan natuurlijk contact opnemen maar dat gaat waarschijnlijk weer lang duren.aquarium moet dan weer leeggemaakt worden,retour sturen,wachten op beoordeling etc.geen zin in.zeer teleurgesteld dus.laatste keer dat ik zo een aquarium bestel!

Beste Robin, klinkt niet goed, Overigens jammer dat we dat via een review moeten vernemen, uiteraard beter dan niets maar we kunnen veel betekenen indien een levering niet naar wens is, kunt u foto's aanleveren van de krassen zodat we dit ter beoordeling kunnen aanbieden aan o.a. Oase? De artikelen worden zeer degelijk verpakt, krassen aan binnenzijde zijn dan ook opmerkelijk. We vernemen het erg graag.

Alles naar wens!

Een net, sterk en stevig kastje

Deze kast had ik besteld voor een ander merk aquarium. Past prima. Met de duidelijke handleiding erbij kun je deze kast makkelijk, in je eentje, in een half uurtje in elkaar zetten. Aan de achterkant in een gleuf van ongeveer 5 cm. Dus je hoeft niet te zagen of te boren voor slangen of kabels. Verder is het een stevige kast gemaakt van dikke planken en strak afgewerkt door de drukopening bij de deuren.

Correct

Goede prijs en op tijd afgeleverd .prima

Goede service, niks was te veel gevraagd.

Alles netjes op tijd geleverd. Helaas één van de vissen overleden in de zak tijdens het acclimatiseren in mijn aquarium maar ik die dingen gebeurden soms denk ik. Vissen werden in zak met kranten erom geleverd. Aantal wensen die ik na de bestelling had werden meteen gerealiseerd.

prima bedrijf, snel geleverd

Nieuwe sproeier van oase besteld voor in de vijver, deze was snel geleverd en doet het uitstekend maar hopelijk gaat deze sproeier wel wat langer mee als de vorige.

Alles was goed verpakt.. Inclusief de plantjes.. Kijken of ze aanslaan.. Tot nu toe alles prima..

Eerste levering, goed verpakt, goede kwaliteit

Snel geleverd. Was benieuwd naar hoe het geleverd zou worden maar dat was super netjes. Plantjes gezonde en goede kwaliteit. Goede beoordeling. Zeker de moeite waard om te bestellen

Perfect snel geleverd en goed ingepakt

De volgende dag al thuisbezorgd.

Prachtig

Goede verpakking, snelle levering, klant vriendelijk. Ga verder zo

Bedankt snel geleverd.

Snel, goede prijs, netjes verpakt.

Snel een een goed product

Vijvernet besteld snel geleverd en precies wat ik wilde .Top

Vlotte levering van qualitatief slecht Oase schepnet.

Ik had online een Oase algenschepnet groot besteld, omdat er door de warmte veel dunne algen in mijn vijver dreven. Fijn dat het artikel snel is geleverd. Ik had het gekozen, omdat de beoordelingen goed waren. De eerste twee weken voldeed het schepnet goed. Toen ik het daarna nog een keer wilde gebruiken scheurde het net bovenaan uit. Jammer dat er geen verwisselbaar net bij geleverd kan worden. Dus bedrijf beoordeel ik met 4 sterren; het schepnet van Oase 1 ster.

Bedankt voor uw feedback! erg belangrijk, indien u ervan overtuigd bent dat de kwaliteit van het net niet in orde is vernemen we dat graag, we ontvangen dan graag wat foto's zodat we dit aan Oase kunnen overleggen. ^AquastoreXL

Keurig Goedkoop

Snel gekocht en snel geleverd voor een snelle prijs. Kortom; ga zo door

tevreden klant

Al 2x in het weekend besteld -> wordt 's maandags behandeld en 's woensdags namiddag in België geleverd. Ben tevreden klant.

Goed en op tijd geleverd

Simpele vloeibare CO2 voor m'n aquarium besteld. Kwam mooi op tijd aan.

snel en goede koop

snel en goede koop

Klant geen koning

Woensdag bestelling geplaatst, aangegeven om op zaterdag te leveren. Donderdag werd het geleverd bij de buren die daarna vertrokken op vakantie. Dus ik heb nog steeds niks. Ik heb duidelijk aangegeven ... zaterdag. Nu kan ik nog steeds niet verder.

Beste Paul, Altijd vervelend wanneer een levering niet op de correcte datum wordt geleverd, ik zie dat de bestelling voorradig is geweest en dezelfde dag is vertrokken, bij de bestelling kunt u aangeven in het commentaar "niet bij buren" etc. wij verzenden dan enkel naar het huisadres, ook kunt u via de tracking uw levering beïnvloeden door verplaatsing. we hopen dat u snel aan de slag kunt met de producten, bij vragen staan we voor u klaar.

Slecht

Ik bestel het dinsdag en krijg het zaterdag pas binnen einde van de middag wat als gevolg heeft dat mijn vis dood is gegaan door het te laat geven van de medicijn en de langzame levering en het langzame verwerking bij aquastorexl zelf. Ik vind dat ik een vergoeding hoor te krijgen voor mijn dode vis inmiddels en korting op mijn bestelling door de late levering. Ik bestel hier dus nooit meer!!! Ook niet aan te raden aan andere mensen in een dierenwinkel heb je het sneller !!!!

Hoi Demi, om te beginnen je hebt helemaal gelijk! levering heeft te lang geduurd, zeker met medicijnen kan het belangrijk zijn om snel te leveren, ik zie ten tijde van de bestelling wel een levertijd staan van 1-2 werkdagen maar daar zijn we overheen gegaan. Het product heeft nu een hogere minimale voorraad gekregen zodat de kans dat we misgrijpen verkleind is mocht een leverancier vertraagd uitleveren. Wanneer er haast of advies geboden is kan het verstandig zijn om hier nog even extra aandacht aan te geven, we hebben namelijk voor nagenoeg elk medicijn wel 1-2 alternatieven (Facebook chat, ticket website, telefoon, service email etc) We komen graag nog even in contact voor een passende oplossing.

Resultaat 1 dode vis en de andere op leven na dood

Binnen 2 dagen dat ik de nieuwe planten had geïnstalleerd was het water in het aquarium verrot door 3 rotte planten. Resultaat 1 vis dood en de andere 3 op leven na dood. Die 3 heb ik kunnen redden maar een dag bezig geweest om het aquarium en inhoud te reinigen.

Hoi Veronique, op onze planten zijn we trots! een slechte kwaliteit willen we dan ook graag weten, aangezien de planten hier een zeer snel verloop hebben en soms wel 4x per week vers binnen komen. Op de achterzijde van de pakbon staat tevens instructies wat te doen bij een slechte kwaliteit indien het voorkomt. Planten zijn gevoelig voor temperatuur wat weleens voorkomt door transport, zomer, pakket in zonlicht etc. Heeft u misschien een foto gemaakt of iets dergelijks? we kunnen dan alsnog actie ondernemen.

Perfecte kwaliteit, perfecte levering

Perfecte kwaliteit, getest en werkt, perfecte levering zoals vermeld. Tracker tevens handig

snel en correcte levering

snel en correcte levering

Over AquastoreXL

AquastoreXL is al jaren een begrip in de online wereld wat betreft alles voor aquaria, vijvers, zwembaden en beregening. Ook bent u van harte welkom in onze ruim opgezette winkel in Fijnaart.