Goed en snel

Fijne webshop

Goede uitleg van product. Kwaliteit is goed en snel geleverd.

Prima geleverd

Plantjes zijn heel en gezond aangekomen

super goed geholpen en snelle levering zeer tevreden klant

super tevreden

Snel behandeling en snel levering

Een kleine min punt . Heb een licht besteld voor mijn biorb en had niet opgemerkt dat het zonder adapter was. En wou mijn oude adapter gebruiken maar blijkbaar is die ook al vernieuwd en moet ik dus op zoek naar een nieuwe adapter voor mijn nieuw licht. Ik zal ook een beetje in de fout zijn gegaan en niet goed opgelet. Ben ook maar juist bezig met het installeren van aquarium. Mijn allereerste aquarium.Maar zou duidelijker moeten vermeld staan . want licht kost toch 99€ en zonder adapter . Mvg caroline

Geweldige store

Snelle levering van kwaliteitsproducten

Top levering

Als beschreven en snel opgestuurd.

Heb het juiste product gekregen en het was makkelijk te instaleren

Alles ging goed

Alles kwam snel en goed verpakt aan. Goeie service.

Product als omschreven, levering kon sneller.

Goede prijs/kwaliteit

Goede prijs/kwaliteit. Vlotte verzending, goede verpakking. Met oog voor het milieu.

mooi gesorteerde planten

Zeer tevreden met de planten , snelle levering en zeer goed verpakt. Planten zoals beschreven op de website. Snelle reactie op vragen.

Altijd goed en snel

prima webshop en service

Goed assortiment met uitvoerige productinformatie. De planten(pakketten) zijn een aanrader: goede kwaliteit, voordelig in prijs tov los kopen bij tuincentra etc. en geen problemen in de verzending. afhalen op zaterdag bij de winkel - vanwege lockdown - is uitstekend geregeld, binnen 1 minuut klaar. enige minpuntje voor een grote webshop: niet per se in veel producten de goedkoopste.

Aquarium goed verpakt

Aquarium besteld, compleet met lamp, filter en apart verwarmingselement erbij. De lamp die standaard bij het aquarium zat is in een apart pakket verzonden om beschadigingen te voorkomen. Zowel verlichting als het aquarium goed ingepakt en zonder beschadigingen geleverd.

Goed verzorgd.

De bestelling werd netjes en op tijd bezorgd.

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering

Product voldoet aan beschrijving en werd heel snel geleverd .

Goede ervaring met deze shop .

Subliem

Ben erg blij met deze site. Snel geleverd en goede produkten.!!!

Snelle en adequate levering

snel en goed

doen wat ze zeggen

Uitstekend, snel geleverd

Snel geleverd, makkelijk te bestellen, en zeer zeker goedkoop

Fantastisch!

Snelle levering van top artikelen. Mooie kwaliteit planten.

zeer goede service en goede communicatie

ik heb een bestelling en krijg één dag later bericht dat het niet meer voorradig was en ik mocht mijn bestelling annuleren en krijg één dag later mijn betaald bedrag teruggestort .

Over AquastoreXL

AquastoreXL is al jaren een begrip in de online wereld wat betreft alles voor aquaria, vijvers, zwembaden en beregening. Ook bent u van harte welkom in onze ruim opgezette winkel in Fijnaart.