Pakketje optijd, niks mos mee. We zijn tevreden.

uitstekend

Levering binnen de 24uur . Goed verpakt.

Super, snelle levering

Overzichtelijk

Duidelijke site, veel aanbod, schappelijke prijzen. Geen klagen dus.

supersnelle levering, enig minpuntje was dat de doos ingedeukt aankwam. Maar dat zal wel bij de vervoerder zijn gebeurd.

Heel tevreden

Zeer snelle levering en goed verpakt

Het product was was bij de importeur niet tijdig leverbaar maar Aquastore XL heeft ons daarover prima geïnformeerd nadat ze ons erover “echt” terug belden (dat kun je niet altijd zeggen van bedrijven die dat zg. beloven)

Uitgebreid assortiment

Een grote keuze en mijn specifieke wensen waren ook verkrijgbaar. Duidelijke website, eenvoudige manier van bestellen. In mijn enthousiasme te vroeg op afrekenen gedrukt. Via email gevraagd of er wat toegevoegd kon worden. Dat was niet mogelijk, maar de credit factuur stond weer snel op mijn rekening. De nieuwe bestelling werd vervolgens keurig afgeleverd.

Overzichtelijke webshop

Uitgebreid gamma met een zeer overzichtelijke webshop en gunstige prijzen

vlotte en correcte afhandeling

alles zoals omschreven

Heel snelle levering.

Maandag besteld en zoals vermeld woensdag in huis.

zeer goed

Goede kwaliteit snelle levering en mooie prijs

Gisteren besteld ,dag erna in huis , goed verpakt ,zodat de kwetsbare dingen niet stuk waren.top

Top sevice

Wordt zeer goed geholpen

keurig verpakt

snelle service en goed verpakt

Doet wat er gezegd wordt. Snelle levering

Doet wat er gezegd wordt. Snelle levering

goed produckt en snel leveren

heb jullie al aan bevolen aan meer mensen

Besteling snel binnen. En was allemaal netjes ingepakt.

Duurt lang

Na bestellen duurt het langer dan 1,5 week voordat de bestelling geleverd wordt ( en is er nog niet) Geen bericht, geen uitleg. Producten waren op voorraad.

Snelle levering goede prijs

Snelle levering goede prijs

Slechte levering en communicatie

Op de website stond vermeld dat de producten voor 16 uur besteld dezelfde dag zal worden verstuurd. Dit bleek totaal niet het geval. Elke keer moesten we achter onze bestelling aan en dan bleek er weer een product niet te zijn. Eerst een schepnetje en zal dan echt verstuurd worden, maar vervolgens bleek daarna het aquarium er niet te zijn. In plaats van de volgende dag, werd de bestelling pas een week later bezorgd. Daarnaast weinig begrip...

producten prima, communicatie stuk minder

Mijn bestelling liep vertraging op door niet leverbare artikelen, wat natuurlijk kan gebeuren. Maar er staat op de website dat ze communiceren als de levertijd langer is dan aangegeven en dat is niet zo. Na anderhalve week (maximaal aangegeven levertijd was 5 werkdagen) heb ik zelf maar gevraagd hoe het zat. Toen was het antwoord dat 1 product niet leverbaar was en of ik een vervangend product wilde, dan zou mijn bestelling de volgende dag verzonden kunnen worden. Blijkbaar waren er toch meer producten niet leverbaar, duurde nog anderhalve week voor daar over bericht werd. Ik kreeg het bedrag van de niet leverbare producten terug. Op mijn vraag waarom een van die producten nog steeds als leverbaar op de website stond (met 2-4 dagen levertijd), maar nu voor 19,99 ipv de door mij betaalde 14,99 heb ik geen bevredigend antwoord ontvangen. Over het feit dat het vervangende product van het andere niet leverbare product 2 euro minder kost dan ik betaald heb, zullen we het maar niet hebben.

Vraag zeer snel beantwoord

Bij bestelling levertijd was 1 week maar materiaal al naar 3 werkdagen ontvangen. Super

Geen update ontvangen

De bestelling is goed verlopen, ik vind het alleen jammer dat ik geen bericht heb ontvangen dat het langer zou duren voor het geleverd zou worden ivm geen voorraad.

Snel en correct

Mijn bestselling heb ik de volgend dag al in huis en alles was vijlig en goed verpakt

Over AquastoreXL

AquastoreXL is al jaren een begrip in de online wereld wat betreft alles voor aquaria, vijvers, zwembaden en beregening. Ook bent u van harte welkom in onze ruim opgezette winkel in Fijnaart.