Teleurgesteld in artikel en service

Wij hebben de superfish cube 30 pro aangeschaft (plus ecco heater) als “betta-bak” voor onze dochter. De prijs was zeer scherp en levering was snel, vandaar nog 2 sterren. Echter maakt het pompje van de bak belachelijk veel herrie, niet te doen, vooral niet in een slaapkamer. Tevens staat het aquarium op een waterpas bureau maar is de waterlijn echt niet recht! Dus wij vrezen vrij snel lekkage! Hier kom je echter helaas pas achter nadat hij voor veel geld is ingericht en gevuld, dus terugsturen is geen optie meer. Mijn dochter heeft keurig via de Whats-app een filmpje gestuurd en om advies gevraagd maar krijgt simpelweg geen antwoord, al 5 dagen niet. Dat stelt mij behoorlijk teleur, zeer onbeleefd vind ik dat ook. Kortom, teleurgesteld in aankoop en service. We hebben nu al extra kosten gemaakt door een Sera pompje erbij te kopen om dit herrie ding te vervangen (Sera 100% aanrader voor andere mensen die ook teleurgesteld zijn!!!)

Dit is mijn 2e pomp andere was bijna 11 jaar oud dus is dit een goede keus.

Bestelling was naar wens, dik in orde.

Klantvriendelijk en betrouwbaar.

Mijn bestelling was niet voor mezelf maar voor een familielid die hulp nodig had bij zijn aquarium. Daar wij wisten welke benodigdheden hij hiervoor het beste kon aanschaffen, hebben wij dat voor hem bij AquastoreXL besteld. Bestelling kwam vrij snel bij ons binnen, goede kwaliteit in verhouding met de juiste prijs. Ons familielid geniet dagelijks van zijn nieuwe aankopen, waarvoor onze dank. Ja, wij blijven zeker klant bij dit bedrijf daar we zelf 2 aquaria bezitten en desbetreffend familielid blijven helpen waar nodig met zijn aquarium.

Goed product, goede prijs, snelle levering!

Een ruim assortiment Snelle levering (Planten) goed verpakt

Een nieuwe aquarium besteld bij jullie,, goed aangekomen en werkt perfect visjes blij ik blij

Geweldig goed

Perfecte levering en waar voor je geld

Slechte retournering

Kapot item geleverd van 160€. Geen vervanging gekregen

Beste, We hebben een product geleverd, zeer vervelend indien deze kapot is maar hiervan moet gewoon foto's aangedragen worden willen wij direct een nieuwe kunnen verzenden. Zo niet ontvangen we het item graag retour, zie website voor instructies.

Planten

Plant uitstekend toegekomen,goed verpakt.

Prima product

Snelle levering, prima product: iets meer uitleg dat de pomp vergezeld gaat van adaptor voor oudere types aquariumpompen zou nuttig zijn!

Mijn 1e bestelling is zeer goed verlopen

Product is goed En alles verliep netjes

Aquarium werd zeer snel , netjes en vakkundig geleverd.

De passie voor aquaria spat van de mannen af. En hun enthousiasme werkt aanstekelijk Vragen worden goed beantwoord.

- Garantie en - klantenservice

Zeer slechte klantenservice en garantie voorwaarden. Artikel gekocht dat na 5 min stuk ging en mijn ledbalk bij elke reboot een flits gaf. Product retour gestuurd en volgens DHL afgeleverd. Na 4 weken (!) contact over de retour en men heeft geen retour aangenomen, hierdoor alleen vervangend product uit “coulance” welke ik niet wil gebruiken gezien de problematiek met flitsende ledbalk bij verkeerde aansturing. Kortom wil mijn zuurverdiende centen terug. Volgens klantenservice medewerker ben ik zelf verantwoordelijk voor de retourzending (doe nota bene retour met eigen vervoerder van de verkoper, dus wat willen ze nou). Willen niks oplossen terwijl zij het met de vervoerder al aangegeven te hebben opgelost.

Goedemorgen, wij zijn in de veronderstelling dat we uw retour en probleem kundig en goed hebben opgelost, betreurenswaardig dat we deze review zo moeten vernemen, U heeft een pakket naar ons opgestuurd, deze is niet ontvangen op onze afdeling waardoor u zelf na 4 weken contact opnam, uiteraard hadden wij zoals we met alle retouren u binnen een week geholpen indien we het product hadden ontvangen. U leverde ons de tracking aan (eerst een oude van een vorige bestelling) en vervolgens een tracking waarbij de vervoerder aangaf een pakket bezorgd te hebben, wij hebben dan ook zonder verder vertraging in het proces te brengen direct een gloednieuwe naar u verzonden, wat een ellende.....

Goed verpakt

Snelle levering en ruim assortiment

Ook op de site een advies gekregen, probeert jou niet het duurste aan te smeren

Bestel tijd

Er staat direct leverbaar maar dan denk je de levertijd duurt enkele dagen maar reken maar op een week want de pomp was niet voorradig en moest besteld worden. Dus voorraadstatus direct leverbaar is niet juist. JBL pomp geeft wel een lichte brom toon wat je niet verwacht bij een geluiddempend luchtkamer. De pomp gebruik ik alleen voor mijn voerautomaat.

Goede duidelijke webside . Makkelijk te vinden Perfect snel geleverd

Bestelling pas week later verzonden en klantenservice reageert niet

Bestelling wordt pas na een week verzonden, geen idee waarom alles items zouden op voorraad moeten zijn. Na 6 dagen klantenservice gevraagd of ze me een update konden geven maar daar blijft het stil. Tijdens transport is een plantje beschadigd (Nymphaea lotus rood) welke er afgezien de beschadiging verder goed uit zag, een andere was in slechte staat (Nymphoides HydrophYlla Taiwan) de blaadjes leken op gekookte spinazie en de meeste worteltjes waren dood. Er is een klein stukje waar ik hopelijk weer blaadjes aan groeien. De overige planten waren prima in orde. Maar wat kan je er mee als de klantenservice niet reageert.

Bedankt voor uw feedback, op uw gebruikte email adres vinden wij geen bericht aan onze klantenservice. Een in vitro wat op moment van bestellen er niet is kan 3-5 werkdagen duren (staat weergegeven) indien een plantje slecht is nemen we contact op alvorens verzending, wellicht dat 1 van deze zaken aan de hand is geweest.

Zoek een andere postorder, dan is het oké.

Met b- post ging het snel. Na 3 weken toch opgelost.

Snelle vlotte afhandeling van de bestelling

Altijd goed

Snelle levering, spullen en planten goed verpakt, schoon en hoge kwaliteit. Zeer tevreden.

PRIMA!!!!

Zeer snel ontvangen, scherpe prijs,zeer goed verpakt!!!!! Kan niet beter!!!! Ik blijf hier dus bestellen!!!

goede prijzen en snelle levering

goede prijzen, veel keuze, en snelle levering

Over AquastoreXL

AquastoreXL is al jaren een begrip in de online wereld wat betreft alles voor aquaria, vijvers, zwembaden en beregening. Ook bent u van harte welkom in onze ruim opgezette winkel in Fijnaart.