Prima prijs/kwaliteit verhouding

Ruime sortering, communicatie prima, bezorging conform gemaakte afspraak.

Gewoon perfect

Makkelijk te vinden dat wat je nodig hebt. Bezorging volgens afspraak. Bij vragen wordt er duidelijk en professioneel antwoordt gegeven. Gewoon helemaal top!

Iets later geleverd dan verwacht

Altijd snelle levering, netjes verpakt. Uitgebreid assortiment.

Redelijk

Keurig op tijd geleverd. Ook plantjes besteld voor de buren en mijzelf. 4 plantjes zagen er redelijk uit behalve de echinodorus harbij, deze met veel gele en gebroken bladeren weggegooid. Deze plant had nooit Verstuurd mogen worden naar een klant. Het is geen transport schade. Verder was mijn bestelling Keurig verpakt.

Fijne winkel met top producten

Mooie aqaurium decoratie en zeer goede kwaliteit planten

Levering was in minder dan 24u bij me thuis.

Alles geleverd! Duurde lang, plantje valt tegen

Mijn waterplantje die ik had besteld. Was maar 2 stengeltjes. En heel klein. Deze koop ik niet weer bij jullie. Ik verwachte een bosje zoals bij de dierenwinkel. Dit is dus een terleurstelling. Voor de rest is alles prima.

Geleverd zoals ze beloofd hebben.

Snel bezorgd, zeer goed verpakt en super kwaliteit.

Groot assortiment, vlotte levering

Al regelmatig een bestelling geplaatst, altijd vlot verlopen

Snelle levering en netjes verpakt.

Bestelling niet volledig geleverd.

Mijn bestelling in nog niet compleet, er ontbreekt een gedeelte, en de reactie van de klantenservice is ontwijkend, jammer product is verder prima, wel de prijs betaald en niet de complete set ontvangen, ben benieuwd of dit nog netjes wordt afgehandeld.als dat zo is zal ik als nog aanbevelen,op dit moment echter nog niet tevreden.

Retourkosten voor eigen rekening ondanks verkeerde productinformatie

Ik kocht een verwarmingselement bij AquastoreXL omdat deze - volgens de site - een snoerlengte van 1.70m had. Dat bleek 1.60m te zijn waardoor het te kort was. Contact opgenomen met Klantenservice van AquastoreXL, maar die bleef hameren op het standpunt dat het beleid is dat retourkosten voor rekening klant zijn. Dat ik de dupe werd van onjuiste informatie op de website was mijn interpretatie van het issue, aldus de klantenservicemedewerkster. Ik koop hier nooit weer iets!

Prima snelle service

Prima snelle service

Zeer zeer tevreden, alles was netjes verzorgd, en keurig op tijd geleverd, wij zijn fan AquastoreXL.

Snelle afhandeling en niet duur

Na mijn bestelling netjes een mail met de track and trace en netjes verpakt

Goede kwaliteit producten

De producten van Aquastorexl zijn prima.

Ik ben zeer tevreden.

Ik ben zeer tevreden over AquastoreXL. Zeker een aanrader.

Product goed ontvangen

Verzending had wat sneller gemogen

Nog steeds aan het wachten !!!

Nog steeds aan het wachten op mijn bestelling.

Snelle levering, netjes verpakt. Veel keuze en ziet er goed uit.

Snelle levering, netjes verpakt. Breed en diep assortiment en producten zien en kwalitatief goed uit. Zeer tevreden over!

Correcte en met zorg verpakte levering.

Correcte en met zorg verpakte levering.

Super snel en goed verzorgd

Netjes hoor!

Jammer dat ik volgens mij wel op tijd besteld had ( vor 16 uur en het werd ook aangegeven!) om het de volgende dag nog geleverd te krijgen. Volgens the store was het net te laat.... Hoe dan ook , 2 dagen later werd heg keurig geleverd. Zelfs de waterplantjes waren top!

Goed contact gehad over een probleem met een product wat niet leverbaar was.

Over AquastoreXL

AquastoreXL is al jaren een begrip in de online wereld wat betreft alles voor aquaria, vijvers, zwembaden en beregening. Ook bent u van harte welkom in onze ruim opgezette winkel in Fijnaart.