Snelle levering en goede prijzen

Ben een nieuwe klant, eerste levering goede ervaring

snel en zoals gevraagd

Snel en duidelijk

Snelle levering en alles mooi ingepakt, niks op aan te merken.

Snelle levering en goede producten

Mooie kwaliteit planten en zeer snelle levering.

Goede producten en ruime keus.

De dieren speciaal zaak bij mij in de buurt was opgehouden met de verkoop van BiOrb aquarium producten. Aqua store XL verkoopt álles wat ik nodig heb 👍

Goede service en advies.

Goed advies over aanschaf van vissen en planten enz.

aquarium beschadigd en krassen aan binnenkant aquarium

bij het openmaken van doos zag ik al een beschadiging in de hoek van het aquarium.toch maar verder gegaan en was al blij dat aquarium niet lek was.volgende dag kwam ik erachter(na licht aansluiten)dat er behoorlijk wat krassen aan binnenkant van aquarium zaten,voorkant natuurlijk.kan natuurlijk contact opnemen maar dat gaat waarschijnlijk weer lang duren.aquarium moet dan weer leeggemaakt worden,retour sturen,wachten op beoordeling etc.geen zin in.zeer teleurgesteld dus.laatste keer dat ik zo een aquarium bestel!

Beste Robin, klinkt niet goed, Overigens jammer dat we dat via een review moeten vernemen, uiteraard beter dan niets maar we kunnen veel betekenen indien een levering niet naar wens is, kunt u foto's aanleveren van de krassen zodat we dit ter beoordeling kunnen aanbieden aan o.a. Oase? De artikelen worden zeer degelijk verpakt, krassen aan binnenzijde zijn dan ook opmerkelijk. We vernemen het erg graag.

Alles naar wens!

Een net, sterk en stevig kastje

Deze kast had ik besteld voor een ander merk aquarium. Past prima. Met de duidelijke handleiding erbij kun je deze kast makkelijk, in je eentje, in een half uurtje in elkaar zetten. Aan de achterkant in een gleuf van ongeveer 5 cm. Dus je hoeft niet te zagen of te boren voor slangen of kabels. Verder is het een stevige kast gemaakt van dikke planken en strak afgewerkt door de drukopening bij de deuren.

Correct

Goede prijs en op tijd afgeleverd .prima

Goede service, niks was te veel gevraagd.

Alles netjes op tijd geleverd. Helaas één van de vissen overleden in de zak tijdens het acclimatiseren in mijn aquarium maar ik die dingen gebeurden soms denk ik. Vissen werden in zak met kranten erom geleverd. Aantal wensen die ik na de bestelling had werden meteen gerealiseerd.

prima bedrijf, snel geleverd

Nieuwe sproeier van oase besteld voor in de vijver, deze was snel geleverd en doet het uitstekend maar hopelijk gaat deze sproeier wel wat langer mee als de vorige.

Alles was goed verpakt.. Inclusief de plantjes.. Kijken of ze aanslaan.. Tot nu toe alles prima..

Eerste levering, goed verpakt, goede kwaliteit

Snel geleverd. Was benieuwd naar hoe het geleverd zou worden maar dat was super netjes. Plantjes gezonde en goede kwaliteit. Goede beoordeling. Zeker de moeite waard om te bestellen

Perfect snel geleverd en goed ingepakt

De volgende dag al thuisbezorgd.

Prachtig

Goede verpakking, snelle levering, klant vriendelijk. Ga verder zo

Bedankt snel geleverd.

Snel, goede prijs, netjes verpakt.

Snel een een goed product

Vijvernet besteld snel geleverd en precies wat ik wilde .Top

Vlotte levering van qualitatief slecht Oase schepnet.

Ik had online een Oase algenschepnet groot besteld, omdat er door de warmte veel dunne algen in mijn vijver dreven. Fijn dat het artikel snel is geleverd. Ik had het gekozen, omdat de beoordelingen goed waren. De eerste twee weken voldeed het schepnet goed. Toen ik het daarna nog een keer wilde gebruiken scheurde het net bovenaan uit. Jammer dat er geen verwisselbaar net bij geleverd kan worden. Dus bedrijf beoordeel ik met 4 sterren; het schepnet van Oase 1 ster.

Bedankt voor uw feedback! erg belangrijk, indien u ervan overtuigd bent dat de kwaliteit van het net niet in orde is vernemen we dat graag, we ontvangen dan graag wat foto's zodat we dit aan Oase kunnen overleggen. ^AquastoreXL

Keurig Goedkoop

Snel gekocht en snel geleverd voor een snelle prijs. Kortom; ga zo door

tevreden klant

Al 2x in het weekend besteld -> wordt 's maandags behandeld en 's woensdags namiddag in België geleverd. Ben tevreden klant.

Goed en op tijd geleverd

Simpele vloeibare CO2 voor m'n aquarium besteld. Kwam mooi op tijd aan.

snel en goede koop

snel en goede koop

Over AquastoreXL

AquastoreXL is al jaren een begrip in de online wereld wat betreft alles voor aquaria, vijvers, zwembaden en beregening. Ook bent u van harte welkom in onze ruim opgezette winkel in Fijnaart.