Mooie webwinkel

Wij zijn live langsgeweest en hebben dan achteraf besteld. Mooie winkel, goeie uitleg en prima service!

Top levering

Snel geleverd en goede producten

Snelle levering top!

Vlugge levering!!

Top winkel.

Je wordt goed geadviseerd en er is keuze genoeg, ook de prijzen zijn goed met 1 woord geweldig winkel en zeer snelle service.

Super nette en snelle levering

Dit was mijn 1e keer dat ik hier een artikel bestelde en kocht, maar de communicatie was super en de levering was snel en netjes geen schade, het artikel was netjes en goed verpakt voor verzending.

Prima en vlotte verzending

Verzending was vlot en prima ingepakt.

Goeie producten, snel geleverd.

Goeie producten, snel geleverd.

Alleen de indicatie levertijd klopt niet.

Je wordt snel geholpen en hun producten zijn van goede kwaliteit.

Goed meer dan

Makelijk te bestellen, snel geleverd

De mensen van AquastoreXL zijn niet te beroerd om een stapje verder te gaan en denken in oplossingen. Helemaal volgens afspraak is mijn nieuwe aquarium op z’n plek gezet door de heren. Netjes alle verpakkingen weer meegenomen en de boel schoongehouden. Dit alles voor een hele eerlijke prijs.

Snelle en correcte levering

Snel geleverd. Stevig verpakt om schade te voorkomen

goede service

correcte opvolging

Prima snelle service

Een van de producten die ik had besteld, bleek toch niet op voorraad. Ik kreeg een keurige email met de vraag wat ik met mijn bestelling wilde doen. Uiteindelijk toch nog snel geleverd.

Alles op voorraad en snel verstuurd.

X

X9

Snelle reactie op de mail ivm niet ontvangen digitale kadobon bij mijn bestelling, top!

prima gegaan

snel bezorged

Late levering zonder informatie

Product besteld omdat dit een gunstige prijs had. Levertijd was 2 a 3 werkdagen. Dit werd uiteindelijk dik 2 weken. Helaas eerste tijd zonder informatie, daarna was de informatie nihil.

Snelle levering en precies wat ik zocht.

Ik zal direct bekennen, ik heb geen vissen. Voor bordspellen zocht ik kleine steentjes die aan konden geven of het vijanden of vrienden waren op het bord. De levering was snel en de steentjes waren exact de juiste kleur en grootte. Ik zal daarom ook iedereen, inclusief de spellenwinkel die ook geïnteresseerd was, doorsturen naar deze winkel.

Goed verpakt en alles werkt naar behoren ook snelle levering erg tevreden mee

Goede prijs kwaliteit verhouding

Snel zoals is beloofd

Heel snelle, goede levering

Online werd aangegeven dat het 5 dagen kon duren voordat mijn product geleverd werd, maar ik had het eerder nodig. Aan de telefoon werd ik heel vriendelijk te woord gestaan, werden de mogelijkheden nagekeken en toegezegd dat mijn bestelling dezelfde dag verzonden zou worden. De volgende dat had ik het in huis!

Over AquastoreXL

AquastoreXL is al jaren een begrip in de online wereld wat betreft alles voor aquaria, vijvers, zwembaden en beregening. Ook bent u van harte welkom in onze ruim opgezette winkel in Fijnaart.