Vlotte verzending en goed ingepakt

Vlotte verzending en de ledlamp was goed verpakt/ geen minpunt te melden

Heel goede service

Heel goe niks aan toe te voegen

Nette verzending

Goede verzorging

Simpel goed en snel

Levering van goede kwaliteit en goede en snelle levering..

heel goed

Slechte communicatie

Pakket werd pas verstuurd, toen ik er achteraan mailde. Bij het uitpakken van het pakket zaten er barsten in de hoek van de plank. Hierover gemaild, maar geen reactie terug.

Zeer slechte levering en service

Afgelopen vrijdag 14 februari 2020 Oase biosmart 14000 set besteld. Zaterdag binnen gekregen. Bij het openen van de over doos viel mij gelijk op dat de verpakking waar de oase doos van de filterset geopend was. Het plakband was verwijderd. In de doos waren een aantal onderdelen verdwenen. De temperatuurmeter en de aansluitset ontbraken in de doos. Ik heb proberen te bellen, maar dan krijg je een bandje om een ticket in te vullen. Dit heb ik nu 3x gedaan (2x mail en 1x ticket in account) maar tot op heden geen reactie. Ik ben zo klaar met dit bedrijf. Dat ik alles ga terugsturen en het verlies van €13,- verzendkosten ga ik maar voor lief nemen!

Goede service Klantvriendelijk Snelle bezorging

Het bestelde artikel werkt perfect.

Het bestelde artikel biedt mij het gewenst resultaat.

Voldoet aan verwachting van de klant

Snelle en correcte levering voor een redelijke prijs

Toppie

Snel en correcte behandeling

Vertrouwde producten, snel geleverd.

Ruime keuze, goed in beeld gebracht op de website. Goede communicatie met de klant over de bestelling. (voor een uitstekende beoordeling moet PostNL meewerken en niet steeds de bestelling doorschuiven)

Levering traag, onduidelijke stand van zaken

Zondag bestelling geplaatst Keuze voor dinsdag leveren aangeklikt Zonder afmelding, geen levering dinsdag Woensdag zelf mail contact gezocht, bleek ea niet op voorraad, mogelijk zou die woensdag nog binnenkomen, dan zo snel mogelijk worden geleverd. Woensdag zelf alle producten wederom getracht te bestellen, bleken de filters voor vrijdag pas leverbaar waren, maar de verlichting was op voorraad We hebben bij de klantenservice aangegeven dat we toch wel haast hadden met de bestelde verlichting, aangezien de oude niet meer werkte. Vrijdag werd er uiteindelijk geleverd, jawel in 2 aparte dozen en verschillende track en trace! De lamp had dus gewoon direct kunnen worden afgestuurd..... en de filters later!

Goed assortiment

Goed assortiment alleen de snelheid van de levering liet wat te wensen over

Zeer trage verzending en slechte service

Mijn lampen van het aquarium waren stuk gegaan en ik heb via Aquastore 2 nieuwe besteld aangezien ze snelle levering zouden hebben (1-2 werkdagen). De lampen kwamen in aparte pakketten en 1 lamp kwam na 7 dagen pas aan, de ander pas na 8 dagen... Ondertussen heb ik meerdere mails gestuurd en is mij vanalles kapot gegaan zonder licht, maar zeer slechte service... Bestel hier nooit meer iets.

helaas wat minder na vele malen tevreden besteld te hebben

Mijn laatste bestelling had ik iets besteld dat helaas niet de juiste maat had voor mijn aquarium, dus deze retour aangeboden met een vraag welke ik dan moet bestellen, tot op heden helaas nog geen reactie erop gehad. Terugsturen heeft ook geen zin, omdat de verzendkosten hoger zijn dan wat ik ervoor betaald hebt, eigenlijk wel zonde, want zo eindigt een goed produkt straks in de prullenbak.

Correct en snel geleverd

Alles in orde, goede communicatie en snel geleverd aan huis

Punctueel

Precies, zoals op de website stond.

Zeer tevreden!!!

Prima producten, snelle levering, goede prijs/kwaliteit en correcte levering.

lekker vlot

reageert snel en levert op tijd aan huis

Goede planten

Prima producten, snelle levering, al was de levering een dag eerder dan was afgesproken.

Levering 1 dag eerder dan aangegeven. Eerlijke prijzen.

Over AquastoreXL

AquastoreXL is al jaren een begrip in de online wereld wat betreft alles voor aquaria, vijvers, zwembaden en beregening. Ook bent u van harte welkom in onze ruim opgezette winkel in Fijnaart.