Heel goed geholpen

Goed geleverd top

Alles goed verzorgd

Direct gereageerd op mijn bestelling

Het product werd snel geleverd en was exact wat ik gevraagd had

Duidelijk, snel en betrouwbaar

Duidelijke omschrijving van de producten op de site. Ook fijn dat er geregeld extra uitleg bij staat. Producten worden snel geleverd, eigenlijk altijd binnen 2 werkdagen. Meestal de volgende dag.

Gewoon goed

Orgineel product en goed kwaliteit, ik heb gekregen wat ik besteld heb.

Goedkoop en snelle levering

Duidelijke communicatie van levering en goedkoop.

Goede en betaalbare kwaliteit!

snelle levering en voordelig

top en snel geregeld

Bezordtijd niet gehaald

Op de website staat: Op werkdagen voor 16:00 besteld is dezelfde dag verzonden. De werkelijkheid is: donderdag 10.10. om 15:54 besteld en betaald met Ideal. De goederen werden pas de dinsdag daarop, 15 oktober om 16:19 verzonden.

Te weinig planten ontvangen

Op de site staat dat er 38 planten in het pakket zitten. Ik heb er maar 33 ontvangen

Snelle levering en Volledig naar wens....

Plantjes waren mooi, producten en alles netjes verpakt. Snelle levering.

Correxte site

Levering ok alhoewel 2x plant verwelkt

PRIMA ZEKER AAN TE RADEN SERVICE 1°KLASSE N.BEDANKT

ZEER SNELLE LEVERING,PLANTEN WAREN PERFEKT

Jammer dat er extra betaald moest worden voor 2 de levering.

De eerst keer was er waarschijnlijk niemand om de bestelling te ontvangen. Er was wel een telefoonnummer om te bellen maar dit is niet gebeurd. Nu werd de levering later geleverd wat extra kosten met zich mee bracht.

Op een paar dagen geleverd en niet zo duur.

Jammer maar hier bestel ik niet meer

Ik bestel altijd bij Aquastore XL ook op mijn oude adres. Nu kreeg ik een pakket waarbij de volledige fles plantenvoeding was leeg gelopen en in dezelfde zak zaten de mosballen maar ook de nieuwe pomp. Alles was doorweekt en de mosbollen waren stuk. Omdat de stekker van de pomp ook nat was geworden, heb ik deze gedroogd en het pompje in een emmer water gedaan en aangezet maar deze deed het niet. Stekker eruit gehaald en gemaild. Geen antwoord dus gebeld en daar werd mij verteld dat dit niet kan. Dus ik lieg, prima maar voor mij is dit de laatste keer dat ik mijn filters etc hier nog bestel. Altijd tevreden geweest maar dit deed de das om. Ik ga wel weer live naar de Rifwachter in Hilversum waar ik netjes wordt geholpen. Mvg Marjolein Doorenspleet

Vriendelijk en behulpzaam

Bij het bezoek aan de fysieke winkel heel goed geholpen. Het artikel moesten we uiteindelijk bestellen, maar ook dat verliep heel soepel.

Prima winkel

Goede service en vriendelijke

goed, duidelijk en precies

was een goed bedrijf die alles duidelijk uitlegde.

zeer positief met aandacht voor detail

Product goed ontvangen waarbij er exstra zorg was gedaan bij de vloeistoffen. Door deze in een zak te doen, voor als het toch zou lekken.

Snelle levering maar niet compleet!

De reststromen voor de ph waarde ontbraken.

Nette klantenservice

alles ok

ok

Goede communicatie

Bedrijvenweg 2

4793SK Fijnaart

Over AquastoreXL

AquastoreXL is al jaren een begrip in de online wereld wat betreft alles voor aquaria, vijvers, zwembaden en beregening. Ook bent u van harte welkom in onze ruim opgezette winkel in Fijnaart.