Goede service en nette prijzen

Maken waar wat ze beloven!

Jmb aqua led adapter besteld. Deze is snel geleverd, pakket was te volgen, keurig verpakt.

vond het wat lang duren eer ik spullen binnen had, zal met corona te maken hebben

staat hier boven

Top levering

Alles goed verpakt, stevige doos, ....

Prima service, snelle levering.

Snel een goede verwarming voor aquarium nodig want oude defect. Zo gevonden en zo bezorgd!

Snel geleverd.

Netjes verpakt en snel geleverd.

Ik ben tevreden over AquastoreXL

Ik ben tevreden over AquastoreXL

Snelle levering goede prijs

alles perfect verlopen

snel

Super snelle levering.

Zeer snelle levering. Volledig in orde

Goed en vriendelijke

Goedkoop en snel geleverd

AquastoreXL had een mooi totaal filterpakket

Snelle, goede levering. Wij bestelden producten die breekbaar waren, deze werden perfect ingepakt!

Top qualiteit en service

Prima service, netjes ingepakt, snel verstuurd

Prima, aanrader!

Compleet

Complete filtermateriaalset voor mijn Rio 125. Perfect!

Gezellig

Snelle verzending

Makkelijk bestellen makkelijk betalen snelle verzending

Kan beter

In de webshop missen veel afbeeldingen waardoor het soms lastig is te zien on welk product het gaat. Ook de minimum bestelwaarde vind ik jammer, hierdoor zal ik net meer zo snel iets bestellen.

Betaling ging niet goed, maar na nog een keer proberen was het gelukt

Alles was netjes afgeleverd

Fijn dat alles goed was, en geen dooie plantjes bijzetten.

Ga er niet meer bestellen

ik heb onlangs bij AquastoreXL een aantal planten , bodemsubstraat en decoratie hout besteld. Op het moment van de plaatsing van mijn bestelling merkte ik niet op dat bodemsubstraat niet direct leverbaar was. Dus , ik stuurde mailtje naar AquastoreXL en heb een antwoord gekregen dat mijn pakje zal later verstuurd worden. Op zichzelf is het geen probleem.Na aanntal dagen heb ik mijn pakje uiteindelijk per post gekregen. De planten die erin zaten waren allemaal rot. Wij veronderstellen dat men begon met het samenstellen van mijn bestelling , dan werd het ontdekt dat een artikel (bodemsubstraat) nog niet op voorraad is en de planten lagen in de doos tot op de dag wanneer bodemsubstraat binnenkwam. Anders ... moet ik denken dat al rottende planten waren gewoon verstuurd .

Alles goed geregeld en retour netjes afgehandeld.

Goede producten, snelle levering

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Ik ben ondertussen een vaste klant, en met een reden. Goede kwaliteit, goede prijs, en snelle levering. Top!

Over AquastoreXL

AquastoreXL is al jaren een begrip in de online wereld wat betreft alles voor aquaria, vijvers, zwembaden en beregening. Ook bent u van harte welkom in onze ruim opgezette winkel in Fijnaart.