Goede duidelijke webside . Makkelijk te vinden Perfect snel geleverd

Bestelling pas week later verzonden en klantenservice reageert niet

Bestelling wordt pas na een week verzonden, geen idee waarom alles items zouden op voorraad moeten zijn. Na 6 dagen klantenservice gevraagd of ze me een update konden geven maar daar blijft het stil. Tijdens transport is een plantje beschadigd (Nymphaea lotus rood) welke er afgezien de beschadiging verder goed uit zag, een andere was in slechte staat (Nymphoides HydrophYlla Taiwan) de blaadjes leken op gekookte spinazie en de meeste worteltjes waren dood. Er is een klein stukje waar ik hopelijk weer blaadjes aan groeien. De overige planten waren prima in orde. Maar wat kan je er mee als de klantenservice niet reageert.

Zoek een andere postorder, dan is het oké.

Met b- post ging het snel. Na 3 weken toch opgelost.

Snelle vlotte afhandeling van de bestelling

Altijd goed

Snelle levering, spullen en planten goed verpakt, schoon en hoge kwaliteit. Zeer tevreden.

PRIMA!!!!

Zeer snel ontvangen, scherpe prijs,zeer goed verpakt!!!!! Kan niet beter!!!! Ik blijf hier dus bestellen!!!

goede prijzen en snelle levering

goede prijzen, veel keuze, en snelle levering

Waardeloze bezorging DHL

Helaas niet mogelijk de producten te beoordelen. Zoals gewend van DHL is het onmogelijk om een pakket daadwerkelijk te bezorgen. Tot 2 keer toe hetzelfde pakket verstuurd, maar wordt alsnog niet bezorgd. Eventuele volgende bestelling pas bij een optie voor een andere bezorgservice.

zoals altijd product zoals beschrijving en vlug geleverd.

zoals altijd product zoals beschrijving en vlug geleverd.

Zeer veel keuze, overzichtelijke website

Heel veel keuze, prettige website, verzending uitstekend

Goede en snelle service en levering

Snel antwoord op mijn vraag. Meteen de juiste bestel nummers erbij. Top ga zo door

Veel keus en snelle levering

Netjes geleverd en goede service

Snel en duidelijk

Probleemloze bestelling.

Goede spullen maar lange levertijd

Helaas 15 werkdagen op mijn spullen moeten wachten. Terwijl op de site stond 5 tot 10 werkdagen. Kon pas met het aquarium starten toen de spullen binnen waren. Gelukkig is het goed gekomen.

Alles netjes geleverd

Netjes afgeleverd

Verzorgde levering

De spullen waren goed geprijsd, alleen helaas beschadigd.

Mijn ervaring is grotendeels positief vanwege de prima prijs die ik betaald heb. Alleen hadden beide zakken substraat gaten in de zak. Gelukkig is er niks uitgekomen. Ik heb de lamp nog niet kunnen testen, maar die is onbeschadigd aangekomen dus heb ik geen vermoeden van defect.

Snelle levering en fijn veel keuze

Goede service en klantvriendelijk.

Garantie werd snel geregeld.

Het gevraagde was perfect in orde. En ook op tijd geleverd. In de toekomst weten we jullie terug te vinden

Alles prima in orde

De bestelling netjes binnen de afgesproken tijd geleverd, goed verpakt zodat tijdens vervoer geen beschadigingen plaatsvinden. Erg blij met de bestelling.

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit producten en planten.

goed optijd bezorgt

goed optijd bezorgt

Snelle levering en goede spullen

Gewoon goed en snel

Over AquastoreXL

AquastoreXL is al jaren een begrip in de online wereld wat betreft alles voor aquaria, vijvers, zwembaden en beregening. Ook bent u van harte welkom in onze ruim opgezette winkel in Fijnaart.